جزئیات جدید از کادیلاک اسکالید 2015

کادیلاک جزئیات تازه ای را در مورد اسکالید 2015 منتشر کرده است. این خودرو قرار است بهار سال آینده وارد بازار شود. مدل پایه‌ آن با تجهیزات خوبی مانند چراغ‌های جلوی LED، امکان باز کردن درب عقب بدون دخالت دست و رینگ‌های 20 اینچ آلومینیومی عرضه خواهد شد. این خودروی SUV همچنین دارای دوربین دید عقب، راهنمای پارک، کنترل سواری مغناطیسی و یک سیستم استارت از راه دور تطبیقی می‌باشد.

2015 Cadillac Escalade
در داخل خودرو، روکش‌های چرمی، سیستم خنک کننده/گرم کننده‌ی صندلی‌های جلو و یک فرمان چرمی وجود دارند. از سایر نکات برجسته‌ی داخل خودرو می توان به پنل داشبورد دیجیتال، سیستم سرگرمی CUE و سیستم صوتی Bose اشاره کرد.


در مدل‌های لوکس‌تر چراغ‌های IntelliBeam، یک سانروف و رینگ‌های 22 اینچ آلیاژی به تجهیزات خودرو اضافه می‌شوند. این مدل همچنین دارای سیستم نمایش سر-بالا روی شیشه‌ی جلو، صندلی‌های ردیف دوم تاشو برقی و پکیج آگاهی راننده می‌باشد که شامل یک صندلی هشدار ایمنی، یک سیستم هشدار تغییر لاین و هشدار برخورد از جلو است.

2015 Cadillac Escalade interior
پکیج باشکوه Premium علاوه بر تمامی امکانات ذکر شده دارای دستگیره‌های درب نورانی، سیستم سرگرمی سرنشینان عقب و پکیج کمکی راننده متشکل از آماده سازی خودکار برای تصادف، ترمزگیری خودکار و کروز کنترل تطبیق پذیر می‌باشد.


بدون توجه به مدل انتخاب شده، تمامی خودروهای اسکالید 2015 دارای یک موتور 6.2 لیتری هشت سیلندر می‌باشند که نیرویی معادل 420 اسب بخار و گشتاوری برابر با 623 نیوتون بر متر دارد و به یک گیربکس 6 دنده‌ی اتوماتیک متصل شده است. همچنین امکان انتخاب سیستم انتقال نیروی چهار چرخ متحرک نیز وجود دارد. [دانلود ویدئو]

[jwplayer mediaid=”56770″]

درباره نویسنده

تصویر پروفایل آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

74 دیدگاه

    1. slr722
      سوابق: (1351 دیدگاه) ,

      به خدا قسم به خدا قسم کم اوردم…

      اون از فیلتر کردن فیسبوک…

      اون از فیلتر کردن ویچت…

      اینم از فیلتر کردن اینستگرام…

      یعنی دارن میگن بمیر…
      یعنی تو حق زندگی نداری…

      پاسخ
      1. pentagon usa
        سوابق: (65 دیدگاه) ,

        همین که می تونی my computer و my document سیستمت رو بدون فیلتر باز کنی جای شکرش باقی هست..

        پاسخ
      2. sorena330 وتواصو بالصبر
        سوابق: (691 دیدگاه) ,

        دیگه بستن یاهومیل،جی میل و کلا هر سرویس میل رسانی غیر وطنی دورازانتظارنیست…!

        پاسخ
      3. km
        سوابق: (681 دیدگاه) ,

        کاش که هوای آلوده ی تهران فیلتر میشد.

        پاسخ
      4. زیگما
        سوابق: (3078 دیدگاه) ,

        برو خدارو شکر کن در دستشویی بدون فیلتر بازمیشه….

        پاسخ
    2. علی
      سوابق: (500 دیدگاه) ,

      دیگه بدون شک میشه گفت کادیلاک به اوج برگشته
      من عاشق پورشه کاین و رنجرور و کلاس G هستم اما قطعا این زیباترین و لوکس ترین suv دنیاست

      پاسخ
      1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود.

        علی جان بنز کلاس جی اصلا رقیب این کادیلاک نیست.

        رقیب این بنز میشه GL .

        بنز جی کلاس طراحیش برای دهه ی هفتاد میلادی است.

        تنها چیزهایی که بنز جی کلاس میتونه با این کادیلاک رقابت کنه ،

        فقط تو امکانات و تجهیزاته.همچنین بخش فنی و موتور.

        که قطعا بنز جی کلاس ازین سرتره.

        ((( ایران و المان )))

        پاسخ
        1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          اصلاح میکنم :

          رقیب این کادیلاک میشه بنز GL.

          ((( ایران و المان )))

        2. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          میلاد gl بغیر از مدل AMG سه مدل با سه موتور مختلف داره.یه دیزل با 250 اسب!(فکر نکنم اصلا بتونه راه بره.یه موتور دیگه با 360 اسب.یه موتور دیگه به 429 اسب! جالبه وزنی که اسکالاد میتونه بکشه با 9 اسب بخار کمتر ، بیشتر از بنزه! تازه. کادیلاک با یه گالن متوسطاً میتونه 17 مایل بره ولی بنز GL550 با فقط 99 اسب بیشتر 15.5 مایل!میبینی چقدر مصرفش زیاده! تازه دو تا توربو هم داره.قابل توجه دوستانی که میگن تکنولوژی توربو بیشتره و مصرفش کمتره! میلاد ببخشیدا.فکر نکنی من با بنز بدم 😉 I LOVE MB

        3. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          اقایی زیگما جان.

          ولی خودت داری میگی یه موتور دیزل که 250 اسب بخار قدرت

          تولید میکنه.معلومه که دیزل گشتاور بالایی داره ولی اسب

          بخارش کمتره.

          ولی در مورد بقیه عرایضت باید تحقیق کنم.

          بعدشم فکر نکنم که 550 توربو شارژر داشته باشه.

          مرسدس بنز اصولا واژه ی بای توربو را فقط با حجم

          موتور های 63 و 65 میاره.

          ((( ایران و المان )))

        4. یارو
          سوابق: (290 دیدگاه) ,

          زیگما داری مقایسه می کنی لطفا قیمتش هم زکر کن ماشین های کادیلاک خیلی گرونه

        5. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          اولا اصلاح کنم.با 9 اسب بخار بیشتر مصرفش 2 مایل با هر گالن کمتره!که رقم خیلی زیاده.اونم با دو تا توربو!(اشتباهی نوشتم 99)
          داداش میلاد.ازت انتظار نداشتم.برو سایت mbusa دات کام.در قسمت جی ال 550 نوشته شده 4.6L biturbo gasoline V-8.
          معنی biturbo رو میدونی که؟یعنی توربو دوگانه.دوتایی.دو قلو.
          جناب یارو.اتافاقا اشتباه میفرمایید.بنز gl550 که از نظر فنی نزدیک ترین رقیب اسکالاده 88600 دلار قیمتشه(داخل امریکا تولید میشه و تازه هیچ مالیاتی روش نیست)در صورتی که اسکالاد 67970 دلاره.که نسل جدیدش یه مقدار گرون تره ولی باز هم به پای جی ال نمیرسه.

        6. km
          سوابق: (681 دیدگاه) ,

          زیگما جان خودت داری میگی 4600 سی سی بایتوربو که از نظر فنی قویتره و سریعتر از اسکلیده. بنظرم بهترین رقیب براش LX570 هست که از همه نظر به هم نزدیک اند. بهترین رقیب برای جی ال هم آئودی کیو 7 6000 سی سی که جفتشون توئین توربو هستند

        7. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          بله جاب km
          این رو گفتم که دوستانی که فکر میکنن توربو چیز خاصیه یا مصرفش کمتره بدونن که این طور نیست.در ضمن.کسی در مورد شتاب و سرعت اسکالاد نمیدونه قعلا.باید صبر کنیم ببینیم 0 100 چقدره.

        8. km
          سوابق: (681 دیدگاه) ,

          ولی بازم مصرف لکسس خیلی بالاست

        9. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          راستی
          لکسس lx خیلی ضعیف تره در مقایسه با این.این 420 اسب بخاره اون 383 اسب!
          و یه چیز خیلی جالب تر! 383 اسب بخار قدرت لکسس با یگ گالن بنزین میتونه 14 مایل بره(میانگین مصرف شهر و خارج شهر)در صورتی که کادیلاک اسکالاد با نزدیک 40 اسب بخار بیشتر با یک گالن میتونه 17 مایل بره! واقعا تفاوت زیادیه. lx نه از نظر فنی و نه امکانات قابل مقایسه با اسکالاد نیست.همون gl بهترین رقیبشه.

        10. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          زیگما ببخشید من فکر کردم بنزینیش رو میگی.

          اخه اینجا فقط مدل بنزینی رو گفته.

          شرمنده.

          ((( ایران و المان )))

        11. km
          سوابق: (681 دیدگاه) ,

          شتاب اسکلید 6.8 ثانیست. تو خود سایت کادیلاک زده. بنظرم اینفینیتی QX56 بهترین رقیبه براش.

        12. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          km عزیزم اون مدل اینفینیتی به گرد پای این نه در شتاب میرسه در محبوبیت و فروش.رقیبش بی برو برگشت gl هستم
          میلاد چی شد؟گفتی GL سر تره کههههه

        13. km
          سوابق: (681 دیدگاه) ,

          من گفتم رقیب لکسوس اینفینیتیه 🙂

        14. حمید
          سوابق: (648 دیدگاه) ,

          زیگما این که نشد مقایسه بنز و کادیلاک رو گذشتی کنار هم میگی بنز مصرفش بیشتره چون توربو دوقولو داره !!! این موتورا یکی نیستن طراحی موتور گیربکسشون هم یکی نیست درست مقایسه کن . من مثال درست رو میزنم . ب ام و سری 3 کوپه(نسل قبل که هنوز سری 4 نبود) 325i مصرفش صدی مصرفش 7.6لیتر در 100 کیلومتر بود 330i مصرفش 6.4 لیتر ، دو ماشین هر دو هم وزن هر دو شش سیلندر 2996 سی سی حجم ولی 330 حدود 70 اسب قویتر، تفاوت؟330 توربو داره 325 توربو نداره.این میشه مقایسه درست . چطور وقتی m4 با 500 اسب و دو توربو صدی 8 میسوزوند حرفی نزدی ؟ حالا دوتا ماشین که از باک تا اگزوزشون کاملا متفاوته اوردی میگی توربوداره مصرفش بیشتره بخاطر توربو!!! همه هم لایک میدن!!!

        15. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          حمید
          خودرو های هم کلاس با هم مقایسه میشن.از نظر مسائل فنی gl به اسکالاد نزدیک تره.من نمیدونم تو چی میگی همه چیزشون فرق میکنه.مگه قراره مشابه باشن؟خودت میفهمی چی میگی؟من میخواستم به یه سری از بحث ها پایان بدم.تو چرا همه چیز رو قاطی میکنی. اگه اینجوری میگی هیچ مقایسه ای نباید صورت بگیره.میگه اگزوزاشون متفاوته.مگه باید مشابه باشن؟ حرف های خنده داری میزنی

        16. حمید
          سوابق: (648 دیدگاه) ,

          نخیر زیگما جان ، اتفاقا منم میگم چون متفاوتن نباید مصرف بیشتر بنز رو گردن توربو بذاریم.میگم از باک تا اگزوز منظورم اینه از لحظه ای که بنزین تو ماشین شروع میشه تا لحظه ای که میسوزه و میره بیرون با هم فرق میکنن . و بله مصرف بنز هم بیشتره ولی نمیتونی بگی بخاطر توربو بیشتره . اما تو مثالی که زدم دوتا ماشین نام بردم که کاملا یکی هستن و مو نمیزنن تنها فرقشون توربو بود ، حالا معلوم میشه توربو مصرف رو زیاد میکنه یا کم .اینطوری میشه مشخص کرد نقش توربو چی بوده. منم میدونم هم کلاسها مقایسه میشن ولی نمیتونی بنز رو بذاری کنار کادیلاک بگی توربو فلانه!!!میتونی بگی کادیلاک بهتره یا برعکس ولی نمیتونی راجع به توربو قضاوت کنی. در ضمن چرا شما فک میکنی از میلیون ها مهندس که تو دنیا دارن تو ماشین کار میکنن فهیم تری؟؟؟ما فقط پدال میخونیم اونا دارن از نزدیک لمس میکنن و کار میکنن ، تو دنیای امروز که واسه100cc حجم اضافه ده تا موسسه میان و برای دفاع از منابع و محیط زیست پدر کمپانی رو در میارن ، هرچی موتور 12 سیلندره میکنن 8 سیلندر یعنی نمیتونن جلو توربو که به قول شما مصرف رو زیاد میکنه و آلایندگی زیاد میشه و عمر موتور کم میشه رو بگیرن و توربو رو بندازن دور؟؟؟یعنی واقعا عقلشون نمیرسه واسه همین دارن از mg 1.8لیتری تا سوپر اسپورت v12 رو توربو میکنن!!!مرض دارن حتما!!!بهترین مثالش اینه که آلایندگی و مصرف کامیونهای ما رو با کامیونهای روز دنیا مقایسه کنی.اونا توربودیزل هستن مال ما دیزله (یکم با توربو فرق داره ولی اساس توربو دیزل هم همینه)میتونی جلو اگزوز توربو دیزل تنفس کنی .حتما اونا هم مرض دارن توربو میذارن و فقط شما میفهمی!!!مثل همیشه

        17. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          دو تا ماشین.جفتشون سایز بزرگ اس یو وی باید با هم مقایسه بشن.بنز کم میاره تو چرا جوش میاری؟ 🙂

        18. حمید
          سوابق: (648 دیدگاه) ,

          جوش نمیارم،زیگما یه مدت نظراتت درست حسابی شده بود باز زدی تو خاکی؟؟؟دوتا خواننده عادی میان پدال اطلاعات کسب کنن نظرات تو رو میخونن گمراه میشن،بله کادیلاک بهتره ولی نه بخاطر توربو داشتن بنز.مقایست میدونی مثل چیه؟؟؟پیکان رو بذاریم کنار 206 بگیم هندلینگ 206 بهتره پس fwd هندلینگش بهتر از rwd !کاملا بیربطه و هزار عامل دیگه وجود داره.قضاوت تو هم در مورد توربو تو مقایسه بنز و کادیلاک اینطوریه.

        19. mohammad
          سوابق: (33 دیدگاه) ,

          که قطعا شما اشتباه میکنی.

        20. mohammad
          سوابق: (33 دیدگاه) ,

          چه تعصبی داری میلاد جون نسبت به بنز و آلمان

      2. امین
        سوابق: (809 دیدگاه) ,

        تکنولوژی های آمریکایی ها برای آلمانی خــــاطـــرس!!!!

        ((چراغ‌های جلوی LED، امکان باز کردن درب عقب بدون دخالت دست ))
        یا (( دوربین دید عقب، راهنمای پارک))

        اینا رو 1 نسل پیش آلمانی ها بوده

        پاسخ
    3. sorena330 وتواصو بالصبر
      سوابق: (691 دیدگاه) ,

      کنترل سواری مغناطیسی یعنی چی؟؟؟

      پاسخ
    4. carbonado aventador
      سوابق: (3637 دیدگاه) ,

      اگه دقت کرده باشین رینگ 7 و 6 پر کادیلاک بر روی اکثر محصولاتش هست و انصافا هیچ رینگی اینقدر به این ماشین نمیاد و از شناسه های کادیلاک به حساب می یاد!!!!!!!!!!

      پاسخ
  1. ab12
    سوابق: (85 دیدگاه) ,

    ای جانم چقد چراغ داره ! این شتاب اخرش واقعی بود یا فیلم رو دور تند کردن ؟!
    البته حتما از خصوصیات این کلاسه ها(مثلا برای جای صندلی های ردیف سوم و…) ولی بنظرم پشتش یکم گژ پشتی بود خوشکل تر میشد تا اینهمه صاف باشه

    پاسخ
    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود.

      تمام قشنگیه یک کادیلاک به کار بردن خطوط شکسته و صاف و خط اطو در

      طراحیه امروزی وایرودینامیک است.

      همچنین چراغ های صاف و دراز.

      ((( ایران و المان )))

      پاسخ
  2. ab12
    سوابق: (85 دیدگاه) ,

    وبازهم مشکل همیشگی من (!!!!) پلاک جلوش کجا نصب میشه ؟!

    پاسخ
    1. زیگما
      سوابق: (3078 دیدگاه) ,

      عزیزم.نصب پلاک جلو در بسیاری از کشور ها و ایالت های امریکا اجباری نیست!

      پاسخ
      1. زیگما
        سوابق: (3078 دیدگاه) ,

        در ضمن.اگر هم بخواد نصب کنه همون جلو با پرچ راحت نصب میشه.اکقر ماشین های جدید طراحی تمیز رو فدای جای پلاک نمیکنن

        پاسخ
      2. یارو
        سوابق: (290 دیدگاه) ,

        داداش اگه اجباری نیست پس پلیس از کجا می فهمه کی به کیه

        پاسخ
        1. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          از پلاک پشت میفهمه.بدشم در برخی جاها اینطوره….

    2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود.

      اتفاقا که بهتر کج نصب میشه.

      چون دید پلیس کمتر میشه.

      ((( ایران و المان )))

      پاسخ
      1. mohammad
        سوابق: (33 دیدگاه) ,

        دید پلیس کمتر میشه بعد یه بهونه برا تموم کردن قبضاش میاره.یه راننده تریلیو یه بار دیدم که داره به خاطر نداشتن کپسول آتش نشانی جریمه میکنه پلیس وظیفه شناس!!!!!!

        پاسخ
  3. فرهاد
    سوابق: (359 دیدگاه) ,

    عجب غولیه!!!
    ولی عقبش زیاد جالب نیست
    عقبش خیلی طرح ساده ای داره
    اما در کل زیباست
    موتورشم که V8
    🙂

    پاسخ
  4. مجتبی
    سوابق: (50 دیدگاه) ,

    به این میگن کادیلاک!!!ابهت،اصالت،سرسختی و…از نمای جلو خیلی جذابه و همه چیز درست و ومناسب سر جاش کاشته شده،از نمای بغل هم که چیزی نمیشه گفت،ولی قسمت پشت ماشین رو میشد کمی بیشتر روش کار کرد.اما طراحی داخلی،از لحاظ جا که فک نکنم چیزی کم و کاست داشته باشه،از لحاظ طراحی هم همه چیز دقیق به هم چفت شده.
    از لحاظ فنی هم جای موتور دیزل واقعا خالیه،و بازهم باید گفت که 1 نمونه موتور برای این غول،ظلمی بیش نیست.
    و در آخر اونطوری که من شنیدم این ماشین با 7 رنگ خارجی و 3 رنگ داخلی قراره عرضه بشه.
    ودیگر هیچ…

    پاسخ
    1. زیگما
      سوابق: (3078 دیدگاه) ,

      عزیزم تمام خودرو های این جوری یه موتور بیشتر براشون در نظر نمیگیرن.لکسس lx هم یه موتور 5.7 لیتری فقط داره…

      پاسخ
  5. توفیقی
    سوابق: (1124 دیدگاه) ,

    یک شاسی بلند درست و حسابی ولی دنده فرمان بودنش حال منو به هم میزنه.

    پاسخ
  6. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2212 دیدگاه) ,

    اگر این ماشینه پس ما داریم چی سوار میشیم؟
    خیلی ظاهرش فوق العادس.در کل کادیلاک نسل جدید گل کاشته

    پاسخ
  7. ارمان
    سوابق: (83 دیدگاه) ,

    عجب چیز شاهانه ای !

    پاسخ
  8. مصطفی
    سوابق: (174 دیدگاه) ,

    به اندازه اتوبوس جا واسه نشستن هست

    پاسخ
    1. زیگما
      سوابق: (3078 دیدگاه) ,

      تازه یه مدل کشیده تر هم داره!

      پاسخ
  9. MAHDI
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    دوستان .یه سوال
    چجوری میشه این ماشین هارو اورد ایران؟
    چند وقت پیش من مدل قبلی همین ماشین رو تو پمپ بنزین رامسر دیدم .
    رنگش سیاه متالیک بود با رینگ های 22 اینچی.یه پادشاه بود

    پاسخ
  10. یاروو
    سوابق: (40 دیدگاه) ,

    رکابش چه باحاله اتومات امد پایین وقتی میخواست پیاده شه

    پاسخ
  11. محسن.د
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    تیزرش زیاد جالب نبود.

    بوی بازگشت دوباره امریکا به قله های خودروسازی میاد!

    تو این کلاس،ازین بزرگتر داریم؟!؟!

    پاسخ
    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود.

      بله محسن جان.

      فکر کنم شورولت سابر بان باشه.البته اگه اشتباه نکنم.

      زیگما اطلاعات بیشتری داره.

      ((( ایران و المان )))

      پاسخ
      1. زیگما
        سوابق: (3078 دیدگاه) ,

        نسل قبلیش یه مدل با پسوند esv داشت که علاوه بر سه ردیف صندلی یه مقدار هم کشیده تر بود .احتمالا نسل جدید هم همچین مدلی خواهد داشت(دقیق نمیدونم).از اونجایی که نسل قبلی این خودرو نسبت به لینکلن فضای بار بیشتری داشته و در این نسل خیلی فضا ها بهینه تر شده قطعا در کلاس خودش بزرگترین هست.(منظورم فضای داخلیه).رقیب اصلیش بنز gl550 هست که در چند سال اخیر خیلی محبوب شده.(بقیه مدل هاش موتور های خیلی ضعیفی داره برای همین گفتم 550)

        پاسخ
        1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود زیگما.

          ولی فکر کنم بزرگترین شاسی بلند امریکا شورولت سابربان

          باشه.

          اینو تو هفته نامه ی دنیای خودرو خوندم.درسته؟؟؟

          ((( ایران و المان )))

        2. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          کلا فرقی نمیکنه.فوقش چند سانتی متر فرقشه.همشون رو یه پلتفورم هستن…

        3. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          میلاد یه کلیپ تو سایت کادیلاک ، صفحه نسل قبلی همین ماشین هست.درگ c300 با اینو گذاشته. مثل آب خوردن میگیردش! درسته با هم قابل مقایسه نیستن ولی وزن اسکالاد رو در نظر با وزن c300!تازه اون نسل قبلیش بود.این دیگه چقدر وحشیه خدا میدونه!(توجه کنین اسکالاد هیچ نسخه خاص یا اسپرت نداره و این مدل معمولیش بود که تو کلیپ میبینید)

    2. km
      سوابق: (681 دیدگاه) ,

      لینکولن نویگیتر باید بزرگتر باشه.

      پاسخ
    3. محسن.د
      سوابق: (1422 دیدگاه) ,

      من سرچ کردم دیدم مدل لانگ این حدود 1 اینچ از نویگیتر و حدود 2 اینچ از سابربان2014 بلندتره! (ابعاد سابربان2015هنوز گفته نشده)

      پاسخ
  12. km
    سوابق: (681 دیدگاه) ,

    نسل قبلیش بدقواره بود. ولی این نسل جدید جای هیچ انتقادی نداره از طراحی داخلیش بگیر تا قدرت و شتاب و لوکس بودن و این حرفها. مجذوب طراحی داخلش شدم. اس کلاس شاسی یلنده.

    پاسخ
  13. saied
    سوابق: (822 دیدگاه) ,

    به قول بچه ها نسل قبلیش بد قواره بود ! ولی اینم باید از نزدیک دید . تازه انتخاب من هامر بود که فک کنم خیلی از این سر تر ،

    پاسخ
    1. زیگما
      سوابق: (3078 دیدگاه) ,

      هامر؟نه جان من چیزی از خودرو میدونی؟اون فقط مخصوص آفروده.داشبورد هامر تمام پلاستیکه.مصرفش هم که واویلا.هامر یک دهم امکانات اینو نداره!
      البته جفتشون ماله جی ام هستن ولی اون کجا و این کجا!

      پاسخ
      1. saied
        سوابق: (822 دیدگاه) ,

        من دو تاشونم سوار شدم . اگه دوس داشته باشی عکساشم واست میفرستم . (البته مدل قبلیه کادیلاک) به خاطر اون ۱۰۰ ٪ از شما در مورد سواریش بیشتر میدونم ، در ضمن من بحث امکانات نکردم . فقط گفتم سر تر . چون اگه امکانات حرف اول باشه اونوقت باید سانتینانتال با بنز مقایسه کنی ولی در صورتی که فکرشم ادمو به خنده میندازه .

        پاسخ
        1. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          اینجا یک سایت تخصصی خودرو هست. بحثی با شما ندارم.

  14. Hooman
    سوابق: (60 دیدگاه) ,

    آقا من شنيده بودم در مراحل پاياني ساختش يه اسلحه كمري(كلت)هم تو صندوق عقبش جاسازي ميكنن…(به عنوان آپشن اضافه)البته تو يه مستند كه مراحل ساختشو نشون ميداد ديدم…
    اين ماشين خداس…

    پاسخ
  15. کافر مقدس
    سوابق: (498 دیدگاه) ,

    کی میشه برم آمریکا زیارتش کنم خودمو ببندم به لچکی ش بلکه شفا پیدا کنم و راحت شم از دست مردمان شادفکر

    پاسخ
  16. عادل
    سوابق: (153 دیدگاه) ,

    وااااااااااااای جنس چرمش رو نگاه……….واقعا چه قطعاتش با کیفیته….دمشون گرم…..

    پاسخ
  17. masoud v12
    سوابق: (134 دیدگاه) ,

    در آينده نزديك بي ام و مدل ايكس7 رو قول داده توليد كنه كه از تمامي شاسي بلندهاي فول سايز عملكرد بهتر و اسپورت تري خواهد داشت يعني سدان سري هفتي كه از زمين پاشده!

    پاسخ
  18. کیانوش
    سوابق: (286 دیدگاه) ,

    حمید جان حال کردم با مقایست لایک داری به این میگن مقایسه !!!
    اما در کل با ماشینایی که طراحیه جعبع ای دارن حال نمیکنم مثلا سری g که وقتی سوارش شدم دیدم کلی با کاتالوگش فرق داره و توانای واقعیش خیلی پایین تر از اون چیزیه که گفته شده به نظرم درست نیست فقط از رو کاغذ مقایسه بشه اونم در این حد!!!!! دو تا ازدوستام یکی با i30 و اون یکی با 405 موتور tu5 با هم کورس گذاشتن تو اتوبان و i30 به طرز عجیبی کم آورد در صورتی که رو کاغذ کاملا برتر بود یا ماکسیمای اتومات با 407 اتومات یا باز ماکسیما با آزرا 2009 که تو اولی ماکسیما باخت و تو دومی برد اینارو به چشم دیدم
    در کل میخواستم بگم از رو کاغذ زیاد تخصصی نظر ندین

    پاسخ
  19. esi
    سوابق: (389 دیدگاه) ,

    عجب چیزیه این شاسی بلنده با این موتور عالیش و چهره زیباش همه رو به طرف خودش کشونده

    پاسخ
  20. امیر
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    من حس میکنم که اینو میخوام شما هم همین حس رو دارید عایا???

    پاسخ
  21. عرفان
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    ,واقعا سلطنتیه ای کاش منم یکی از اینا رو داشتم.هر کی داره مبارک باشه.

    پاسخ
  22. mohammad
    سوابق: (33 دیدگاه) ,

    بنز جی ال باید در مقابل این زانو بزنه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.