کادیلاک

رونمایی از کادیلاک ATS-V سدان و کوپه

نمایشگاه لس‌آنجلس: کادیلاک از مدل‌های جدید اسپرت ATS-V برای رقابت با ب‌ام‌و M3 و M4 رسماً پرده برداشت. خودروهایی که بهار سال بعد وارد بازار می‌شوند و از ویژگی‌های اسپرت و تهاجمی و هیجان‌انگیزی برخوردارند که پیش از این در خودروهای این برند دیده نشده بودند.

2016 Cadillac ATS-V
۲۰۱۶ Cadillac ATS-V
قلب تپنده کادیلاک ATS-V از یک موتور شش سیلندر ۳.۶ لیتری با توربوشارژر دوقلو، تشکیل شده که ۴۵۰ اسب بخار نیرو و ۶۰۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال نیرو توسط یک گیربکس شش سرعته دستی و یا هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌گردد.

2016 Cadillac ATS-V
۲۰۱۶ Cadillac ATS-V
شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت خیره‌کننده ۳.۹ ثانیه ای و نهایت سرعت ۲۹۸ کیلومتر بر ساعت نیز نتیجه عملکرد این قوای محرکه جدید است.

2016 Cadillac ATS-V Sedan
۲۰۱۶ Cadillac ATS-V Sedan
شاسی این مدل‌های کادیلاک نیز تقویت شده و ۲۵ درصد به استحکام پیچشی آن افزوده شده است. سیستم تعلیق نیز برای هماهنگی با ویژگی‌های اسپرت خودرو ارتقا یافته است. دیفرانسیل با سیستم لغزش محدود به صورت استاندارد روی این مدل‌ها قرار می‌گیرد. سیستم ترمز با عملکرد بالا با دیسکهای ۱۴.۵ اینچی در جلو و ۱۳.۳ اینچی در عقب با کالیپرهای ۶ پیستونه برمبو در جلو و ۴ پیستونه در عقب، نسل سوم سیستم کنترل سواری مغناطیسی (Magnetic Ride) با ۴۰ درصد سرعت پاسخگویی بیشتر و سیستم مدیریت کشش همگی قابل تنظیم در پنج سطح و حالت مختلف بر اساس نیازهای راننده می‌باشند.

2016 Cadillac ATS-V Sedan
۲۰۱۶ Cadillac ATS-V Sedan
در مورد وزن خودرو هنوز رقم دقیقی اعلام نشده اما به لطف استفاده از فیبرکربن در حول‌وحوش ۱۶۸۰ کیلوگرم رسیده است.

2016 Cadillac ATS-V Sedan
۲۰۱۶ Cadillac ATS-V Sedan
طراحی بیرونی، شامل تغییراتی در هواکش‌ها، جلوپنجره مشبک باریک‌تر، درب کاپوت با شیارها و شکاف تخلیه هوای فیبرکربنی، اسپویلر و دیفیوزر عقب و چرخ‌های آلیاژی ۱۸ یا ۱۹ اینچی همراه با تایرهای سوپراسپرت پایلوت میشلن می‌شود.

2016 Cadillac ATS-V Interior
۲۰۱۶ Cadillac ATS-V Interior
در داخل کابین، صندلی‌های مسابقه ای ریکارو که به صورت الکتریکی در ۱۶ وضعیت و حالت تنظیم می‌شوند، جلب توجه می‌کنند.

2016 Cadillac ATS-V Interior
۲۰۱۶ Cadillac ATS-V Interior
عملکرد ATS-V نشان می‌دهد که باید تهدید کادیلاک برای سدان های اسپرت آلمانی را جدی گرفت. اما علاوه بر اعداد و ارقام، باید توانایی‌های آن را در پیست و جاده و در مقایسه‌های نزدیک هم ارزیابی نمود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۰ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فوق العاده است!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. saeid

      ۲۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (45 ديدگاه)

      پرچم امریکا بالا ست ******

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. "Amir"

        ۲۸ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (728 ديدگاه)

        درموردش هیچ چیز بدی نمیشه گفت،از همه لحاظ عالیه،ولی خوب آلمان ی چیز دیگس،اما اینم عزیز ماست

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. حسين يزدان پناه

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام واقعا عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. bomb

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (377 ديدگاه)

    واقعا وقتی روی طراحی خودرو فکر می کنم میبینم که امریکا تو دنیا حرف اول میزنه . به جز شورلت که با طراحی کامارو جدید آبروی صنعت خودرو سازی امریکا رو برد . ولی باز با این حال خودرو ساز فقط امریکا………..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      لطفاً شما این قدر کلی صحبت نکن و به نظر بقیه هم احترام بگذار.
      سلیقه ی شما اینطوره.کامارو فقط از نمای عقب جالب نبود که قبول دارم.موستانگم طراحیش با مخالفت های زیادی روبرو شد ولی سلیقه ها فرق میکنه.
      در ضمن میبخشید این قدر صریح صحبت میکنم اما کارکنان شورولت و یا هر خودروساز آمریکایی منتظر نظر من و شما در مورد طراحی خودروهایشان نیستن.
      کامارو برای سال 2014 این قدر از لحاظ فنی مایه گذاشت تا آبروی کل صنعت خودروسازی آمریکا رو بخره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      باربد الکی جارو خالی نکن . کجای کامارو بد بوده ؟؟؟

      زیبایی و زشتی یک مسأله ی نسبی است .

      از نظر من در مدل های فراری : فراری انزو . لافراری . 458 بدریخت ترین

      فراری ها هستند . اما در مقابل فراری اف 12 . فراری اف اف . فراری

      کالیفرنیا و فراری 599 جای حرف باقی نذاشتند . این نظر شخصیمه .

      میدونمم که مخالف زیاد داره .

      یا اصلا از کوروت و وایپر خوشم نمیاد .

      اینها از نظر من زیبا نیستند و از نظر فرد دیگر نه تنها زیبا هستند ،

      بلکه جذاب هم هستند .

      پس این ربطی به بد بودن و خوب بودن ماشین نداره .

      با همه این هایی که ازشون بدم میاد ، اما مخالف قابلیت هاشون نیستم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۲۸ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        درسته میلاد عزیز
        من کامارو از هر نظر دوست دارم فقط میگم پشتش میتونست کمی بهتر باشه ولی خیلی زیبا است به نظرم.
        انشالله که در سلامتی کامل به سر میبری میلاد جان؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. Frankenstein

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    واقعا شاهکار…………

    از کادیلاک زیاد خوشم نمیومد …..ولی این مدلش واقعا قشنگه….اون خطوط شکسته رو کاپوتش….نمای عقب ماشین…. مخصوصا استیل چراغ جلو و عقب

    انصافا زیبا طراحی شده….بدون عیب…

    رقبای آلمانی حواسشون باشه.. :)

    قدرت موتورش هم عالیه….

    قیمت حدودیش معلوم نیست؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا.2272

      ۲۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (186 ديدگاه)

      این دیگه زیادی خوبه :|

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. MAFIA

      ۲۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      ماشین خوب و شیک و تروتمیزی هست نسبت قدرت به قیمتش هم منطقیه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ASTON MARTin

        ۲۸ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (1346 ديدگاه)

        دوستان یه سوال
        حاصلِ تقویت شاسی دقیقا چیه؟
        صرفا به بهبود ایمنی خودرو در تصادف کمک میکنه؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. MAFIA

          ۲۸ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (435 ديدگاه)

          و به پایداری سرپیچ و تعادل خودرو آستون

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. Ahmad..F12

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    محشره

    واقعاً جای تبریک داره کادیلاک

    عملکرد موتورش فوق العاده است

    طراحی داخلی و خارجی هم همینطور، حرفی برای گفتن نمیزاره

    به نظرم تو پیست هم بهتر از M4 عمل میکنه

    باید منتظر موند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. انزو

      ۲۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      فک نکنم نرمی و چابکی و هندلینگ m4 رو داشته باشه.ولی از لحاظ قیافه خوشکله

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. e36

      ۲۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (918 ديدگاه)

      تو پیست همه چیز فرق میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فریا

        ۲۹ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (684 ديدگاه)

        ولی آمریکاییه یعنی چی اونوقت ؟

        همین آمریکایی که اینجوری اسمشو میاری ، نه در زمان دور ،

        بلکه همین امسال با کوروت 70000$ ـی ، جگوار اف تایپ 100000$ ـی و

        آستون مارتین 140000 ـی رو پودر کرد ! اینو من نمیگم ! تمام مجلات خودرویی میگن :

        Edmunds . Car and Driver . Motor Trend . Motor Week و …

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. مک میسل

      ۲۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      درود
      ماشین خوبیه
      باید عملش در پیست رو با ام4 مقایسه کرد
      رقیب قدریه برای ام4
      ولی امریکاییه.
      نمیدونم،باید عملکردش رو دید
      (ایران&المان)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مک میسل

        ۲۸ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        من از اون موقعی کادیلاکو شناختم که
        یه فیلمی شبکه نمایش نشون میدداد به نام کادیلاک سیاه
        یه کادیلاک الدرادو بود،محشر بود!
        یعنی دوست داشتم یدونه از اونا مخصوصا مشکیش رو داشته باشم…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. mohammad

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (87 ديدگاه)

    محشره هم اسپورت هم کلاسیک هم فوق العاده قوی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. علی آهنگر

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (375 ديدگاه)

    سوالم از سازنده ی عزیز این خودرو اینه که ایشون با این عصبانیت آدم که نمیخورن انشالله ؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. سام سامی

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    قشنگ راضیم ازش!!! موتور سه لیتری 455 اسب بخار و شتاب 3.9 ثانیه ای…طراحی داخلی عالی…طراحی خارجی عالی…سازنده بنام( البته نه در حد باواریایی ها)…قیمتش هم حتما رقابتی…دیگه آدم از یه ماشین چی می خواد!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. M Power///

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    کادیلاک ats-v واقعا فوق العاده است، ولی از نظر من که عاشق این ماشین شدم. ظاهر ats-v زودتر از m4، m3 قدیمی میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ASTON MARTin

      ۲۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      =)) گل گفتی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. امیرمسعود

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    به نظر من سه رقیب آمریکایی (موستانگ.کامارو.شارجر)با امدن این ماشین به چهار رقیب تبدیل میشوند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. M Power///

      ۲۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (415 ديدگاه)

      من تقریبا با شما موافقم. ولی الان کادیلاک ats-v تو رده ماشین های sportcupe و sportsedan قرار داره. و موستانگ، چلنجر، کامارو، چارجر. در رده ای muslecars قرار دارن. و اگه ats-v رو تو رده ای muslecars قرار بدیم چهارتا نمیشن، پنج تا میشن. ولی در کل نمیشه قرار داد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. علی

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    به نظر من از لحاظ ظاهر داخل و بیرون وفنی از المانی بهتره .این یه واقعیت که کادیلاک داره پیشرفت عجیب میکنه والمانی به نسبت دنیا دارن جا میمونن از ماشینهای که قیمت زیر 70هزار دلار دارند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. حسن

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (187 ديدگاه)

    درسته خودرو سازی آمریکا برا ماها خیلی آشنا نیست، ولی اینم خیلی عادلانه نیست که بگیم دارن رشد می کنن! به نظر من اونا خیلی وقته رشد کردن فقط بنا بر مشکلات اقتصادی و نفوذ ماشینای ژاپنی تو این دو دهه اخیر خیلی فرصت خودنمایی نداشتن. علت این حرفمم اینه که خود مرسدس بنز تو دهه های 60 و 70 میلادی خودشو میکشت تا بتونه تو آمریکا فروش کنه. بسیاری از تکنولوژی های ماشینای اون وقت یا آلمانی بوده یا آمریکایی و خیلی جاها هم آلمانی ها از امریکاییا تقلید می کردن. کادیلاک هم که بهترین برند GM هست و بوده که حدود 110 ساله خودرو می سازه و جای هیچ حرفی نداره که به خوایم حالا با باواریاییا مقایسش کنیم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. فریا

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (684 ديدگاه)

    دســــت خوش کادی ♥ ♥
    شــاهـکـاره
    منتظر CT6 هم هستیــم :-)
    2016 سال آمریکاست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAFIA

      ۲۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      فریا زیاد دل خوش نکن تا بنز و بی ام و و لکسوس هستن جابرای کادیلاک همیشه تنگه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۲۸ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        اون زمان که کادیلاک بهترین ماشینای جهان رو میساخت لکسس و بنز و
        ب ام و کجا بودن؟
        البته قصد توهین به این سه خودروساز رو به هیچ وجه ندارم ولی در مورد کادیلاک شوخی نکنید لطفاً.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. HILUX

          ۲۸ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (251 ديدگاه)

          لکسوس که هنوز پشت تویوتا بوده بنز و بی ام و هم سرجاشون بودن. در حال حاضر وقتی حرف از ماشین لوکسه بنز-بی ام و-آئودی-و لکسوس پادشاهی میکنن در این زمان کادیلاک خیلی باید تلاش کنه تا به اونا برسه…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۸ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          باربد حرفت در مورد لکسس درسته . اما در مورد بنز و ب

          ام و درست نیست .

          اگر بنا به شاخ و شونه کشی باشه ، حاضرم در لباس

          امریکایی ها ظاهر بشم و المان و مغلوب بکنم و با

          العکس .

          اما اینو بدون که اون زمان مرسدس بنز با مدل velo

          فروش خوبی رو ددر دنیا تجربه میکرد ، کادیلاک هنوز به

          وجود نیامده بود .

          س هر برندی برای خودش شاهکارهایی رو داره .

          همانطور بعضی برند های امریکایی برای نرمیه بیشتر ،

          از لاستیک هایی همچون لاستیک های دسته موتور بین

          بدنه و شاسی استفاده میکردند . به همین خاطر است که

          ماشین های امریکایی در دست انداز های شدید ، حالت

          قایق دارند .

          اما چیزی که پر واضحه ، مرسدس بنز در ساخت اتوبوس .

          بین شهری و درون شهری . کامیون هایی با کاربری های

          متفاوت تجربه داره که کمتر برندی همچین مشخصاتی رو

          داره که موفقیت هاش در هرکدام ازین شاخه ها ، یک

          کتاب میشه .

          بنز 127 ساله که یک تنه و بدون هیچ شرکت مادری دداره

          خوددشو اداره میکنه ، اما بعضی برند ها ………

          در کل عاشق کادیلاکم و همینجا میگم که دوست دارم ببینم

          که برند های المانی . ایتالیایی . ژاپنی ، چه حرفی

          برای گفتن در مقابل این مدل خوشنام دارند .

          لازمه که به فریای عزیز ( نماینده کادیلاک در خاور

          میانه ) و شما باربد عزیز ( نماینده شورولت در اسیا )

          و باقیه دوستان طرفدار برندهای امریکایی ، تبریک عرض

          کنم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. فریا

          ۲۹ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (684 ديدگاه)

          متشکرم میلاد جان ( نماینده مرسدس بنز در خاور میانه )

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. فریا

        ۲۹ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (684 ديدگاه)

        اختیار دل خودم رو خودم دارم و بــس ;-)

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      فریا خیلی از طراحی های شکسته کادیلاک خوشم میادد . عین یک ادمی میمونه

      که خیلی رو اطو بودن لباسهاش تاکید داره .

      راستی جیمیل من اون پایین هست . حتما سر بزن .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. زیگما

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    پدال گرامی و عزیز
    موتورش 3.6 لیتری با 2 تا توربو هست نه 3.0 لیتری(همون موتور cts v sport هست)
    اصلاح بفرمایید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      جناب HILUX
      40 سال پیش وقتی کادیلاک بهترین دنده اتوماتیک ها و کولر خودرو رو میساخت و کابینش زبانزد بود بنز و ب ام و و آودی بودند و از بهترین ها هم بودن ولی نه به خوبی کادیلاک ها.شما کافیه خودت هم بری تحقیق کنی موفقیت های کادیلاک فقط به 40 سال پیش خلاصه نمیشود.الان شمایی که صحبت از خودروی لوکس میکنی کادیلاک های الان رو کن با برند های ذکر شده الان هم هیچ چیزی از بنز و ب ام و کم ندارد.
      راجع به لکسس بگم اون موقع که کادیلاک یه برند با سابقه بود لکسس تازه پیداش شده بود.
      الان هم تنها پیشنهاد بنده به شما اینه که راجع به موتور ها و دستاوردهای حال حاضر کادیلاک تحقیق کنید تا به حرف های من پی ببرید.برای مثال CTS و XTS از بهترین انواع کادیلاک هستند یا شاسی بلند اسکالید رقبای آلمانی و ژاپنی خودش رو شکست میده مطالبش تو پدال هم هست.لیموزین های کادیلاک ریاست جمهوری و خودروهای اختصاصی لوکس کادیلاک معرکه اند.
      لطفاً دوستان دیسلایک الکی ندن و برن در این مورد تحقیق کنن.
      ارادتمندم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. HILUX

        ۲۹ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (251 ديدگاه)

        هیچ کس منکر کادیلاک نیست حتی بسیاری از نوآوریها در دنیای خودرو که توسط خودروسازان دیگربوده طرح اولیه ی آنها از کادیلاک بوده اما حرف من اینه که کادیلاک در حال حاضر اندازه ی اسمش بزرگ نیست و باید خودشو تقویت کنه.خود شما بهتر میدونی اینو.
        در مورد لکسوس باید بگم آره خیلی با سابقه نیست ولی در همین مدت کم خودشو به بزرگترین و با سابقه ترین خودروسازان رسونده که کارش خیلی با ارزشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  15. شهریار

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (176 ديدگاه)

    چه میکنه این کادیلاک

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۲۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      راستی دوستان یه سوال
      کادیلاک چرا مثل شورلت و فور و دوج و… ماسل کار نمیزنه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سعید

        ۲۸ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (481 ديدگاه)

        به نظر من چون تا حالا تجربه و مهارت آنچنانی مثل شورولت و فورد و دوج در ساخت ماسل کار نداشته و اگه هم بزنه نمی تونه پابپای اونا بیاد.

        یه نظر سنجی:
        کادیلاک ATS-V لایک + + + + +
        ب ام و M4 دیسلایک – – – – –
        >>(ضمنا دوستان عزیز لطفا بدون هیچ تعصبی نظر بدید و کاملا با سلیقه ی شخصی)

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. امیرمسعود

        ۲۸ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (22 ديدگاه)

        ازاین ماسل کار تر!!!!!!تعریف شما از ماسل کار چیه؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سعید

          ۲۸ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (481 ديدگاه)

          بدنش عظلانیه ولی لقب ماسل کار روش نمیشه گذاشت
          به ماسل کار ها هم شباهت چندانی نداره , فقط حجم پردازی های روی کاپوت و اجزای بدنه و کیت V یکم ماسل تر جلوه ش میده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مک میسل

          ۲۹ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          درود
          امیر مسعود خان
          لقب ماسل کار رو به دوج چارجر و شورلوت کامارو وفورد موستانگ میگویند به خاطر اینکه صندوق عقبشون بیشتر از0.5متر نیست و کاپوت خیلی بلند هم دارند و فقط هم امریکایی هستند
          شما اول برو اطلاعاتت رو زیاد کن،بعدا بیا نظر بده

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. فریا

        ۲۹ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (684 ديدگاه)

        کادی تخصصش لوکس سازی هست . توی جنرال موتورز ماسل سازی رو شورولت ( در گذشته و حال ) و پونتیاک ( در گذشته ) بر عهده دارند .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. آترون فقط ایتالیا فقط پاگانی و آلفا

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (94 ديدگاه)

    رقابت با m4 مثل یه طنز میمونه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      دوست عزیز این حرف شما رو میذارم رو حساب نداشتن اطلاعات در مورد کادیلاک.
      کادیلاک از قدیم از برترین ها بوده و هست.
      فکر نمیکنم رقابت با M4 دور از ذهن باشه،ششرمنده این قدر رک و راست میگم ولی بعضی از دوستان طوری صحبت میکنن که انگار خودشون پشت فرمون این خودروها نشستن و نظر کارشناسی برای ما میدن.
      کادیلاک از جمله ی مهمترین رقبای بنز و ب ام و و لکسس است محض اطلاع!
      موفقیت هاش از همین ATS و CTS و موتورهای بینظیرشون شروع میشه و با XTS و لیموزین های ریاست جمهوری و شاسی بلند اسکالید که رقبای آلمانی و ژاپنیش رو شکست میده و سیستم تعلیق های معرکه اش و کابین های درجه ی یکش خاتمه پیدا میکنه.
      اگر شک دارید لطفاً در این باره تحقیق بکنید که ببینید رقابت کادیلاک با این غولهای خودروسازی عادیه نه طنز.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      40 سال پیش امکاناتی که کادیلاک داشت هیچ ماشینی نداشت.
      ببخشید که این قدر رک و راست حرف میزنم شما جوری نظر میدین که انگار پشت فرمون این خودروها نشستین و مقایسشون کردید و سایت هایی مثل motor trend که کادیلاک CTS رو به عنوان خودروی سال انتخاب میکنن دروغ میگن.
      دوست عزیز موفقیت های کادیلاک به 40 سال پیشش که اون زمان بهترین کابین، کولر و دنده اتومات ها رو داشت خلاصه نمیشه.
      همین الانشم کادیلاک بهترین سیستم های تعلیق،کابین و موتور ها رو داره.
      از شاسی بلند اسکالید گرفته تا سدان XTS.
      شما هم اگر شک داری برو تحقیق کن.
      پس رقابت با M4 دور از ذهن نیست هست؟خخخخخ

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۸ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . باربد جان مرسدس بنز در سال 1906 تکنولوژی 4 سوپاپ در هر

        سیلندر رو داشت .

        اولین دیفرانسیل 3 تکه برای ب ام و است . مرسدس بنز اولین

        خوروسازی بود که در سال 1955 تکنولوژی انژکتور ددر داخل سیلندر

        هارو داشت .

        کم و بیش با تکنولوژی کادیلاک و … هم اشنا هستم .

        بهتم حق میددم که ایجور طرفداری بکنی .

        چون عین خود من عاشقی . یک عاشق به تمام معنا . مثل فریا .

        از شما هم میخوام که بخ جیمیل من سر بزنی .

        ((( MILADOLF.G65AMG@GMAIL. COM )))

        فاصله را بردار .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فریا

          ۲۹ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (684 ديدگاه)

          مرسدس و بی ام و کم چیزی نیستن ! بر منکرش لعنت

          ولی کادیلاک نو آوری هاش تو تاریخ خـــیلی بیشتر بوده !

          اگه کادیلاک نبود که الان من و شما باید برای روشن کردن ماشین هامون

          پیاده بشیم و دیسک کمر بگیریم تا Handle ماشین رو بچرخونیم

          ( تلمیح به اختراع استارت الکترونیکی کادی در سال 1912)

          اگه مرسدس تکنولوژی انژکتور رو وارد دنیای خودروسازی کرده ، پاشش الکترونیکی و مستقل سوخت هم قبل اون مال کادیلاک بوده .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  17. 63sAMG

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    کادیلاک بهترین شرکت آمریکاست!پدر بزرگم یه مدل قدیمیشو داشته میگفت یک بار هم نیاز نشد ببرمش تعمیرگاه!کاش میشد به راحتی_نه با پارتی_!!پلاکشون کرد…لایک.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      فریا جان خیلی خوشحالم که شما هم مثل عاشق خودروهای آمریکایی هستی.
      من هم منکر فضایل بنز و ب ام و به هیچ وجه نمیشم و در جواب بعضی از دوستان که کادیلاک رو در مقابل این دو برند کوچک میبینند عرض کردم.
      میلاد جان بنز هم تا ابد بنز خواهد ماند. :D
      من هم هیچ ایرادی نمیتونم از این دو برند بگیرم ولی حرف من اینه که کادیلاک به از این دو نباشه کمتر نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فریا

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (684 ديدگاه)

      مخلص آمریکایی بازا هستیـــم ♥

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. محمدMOHAMMAD

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (232 ديدگاه)

    در داخل آمریکا کادیلاک و بیوک و لینکلن از بقیه گرانتر هستند و ثروتمندان از آن ها استفاده میکنند البته اگر نویسنده محترم قیمت مدل پایه و مدل فول را میگذاشت بهتر متوجه میشدیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. محمدMOHAMMAD

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (232 ديدگاه)

    البته این اتومبیل از لحاظ سرعتی رقیب بی ام و است و گرنه از لحاظ کیفیت و دوام از بی ام و بهتر است برای نمونه شما الان کادیلاک های 40 سال پیش را با بی ام و های آن سالها مقایسه کنید ببینید کدام سر پا تر مانده اند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. g35

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (578 ديدگاه)

    منم از طرفداران و علاقه مندای 2 آتیشه کدیلاکم . امیدوارم ats-v جدید کدی { caddy} توانایی رقابت و شکست دادن m3 و m4 رو داشته باشه . موفق باشی ats-v .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. فرهاد

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (378 ديدگاه)

    عاشق صندلیاش شدم
    انصافاً خیلی شیکه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. نیما

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    سلام دوستان:

    لطفا یه تحقیق درباره موتور های نورث استار کادیلاک بکنید تا تکنولوژی رو بفمید یعنی چی.

    بعدم:

    1. اون موقع که صندلی و برقی داشتن آمریکایی ها کیا داشتن؟؟
    2.میدونستین اولین دنده اتومات مال کادیلا بوده و به دهه 30-40 میلادی بر میگرده؟؟
    3.میدونستین بهترین سیستم های صوتی رو آمریکایی ها تو ماشیناشون استفاده میکردن و میکنن (clarion)
    4.اولین فرمان هیدرولیک هم مال کادیلاک بود.
    5.اولین خودرو انژکتور هم مال کادیلاک بود
    6.امکانات هم که اصلا حرف نمیزنم(نه چرا میزنم)
    صندلی برقی 8 جهته-دنده اتوماتیک- شیشه و آینه برقی-سانروف برقی- تهویه مطبوع اتوماتیک-کولر و بخاری اتوماتیک-گرمن کن صندلی-auto light-تنظیم ارتفاع نور-استفاده از فیبر نوری به مقدار زیاد-کروز کنترل و اوور درایو-همچنین تو بعضی موارد استارت دکمه ای-فرمان بشکن و تلسکوپی-auto window-همچنین از اولین خودرو هایی بود که به ایربگ نه یکی بلکه 2 تا مجهز شد-4 چرخ دیسکی خنک شونده و abs و صندلی های چرم طبیعی و اون تودوزی هایی که خودتون میدونید و …

    همه اینا توی یه cadillac fleetwood de elegance 1975 پیدا میشه.
    و تازه از موتور نورث استار هم بهره میبره.(لطفا دربارش تحقیق کنین)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. امیر

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دیروز تو تبریز مدل 2015 دیدم باید فقط ببینید و عاشق شوید …………………………………

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا