شورلتلامبورگینیمک لارن

نبرد مک‌لارن 765LT، لامبورگینی اوراکان تکنیکا و شورلت کوروت Z06

بخش سوپراسپرت‌های رده بالا کمی شبیه مسابقات فرمول یک است. اینجا باشگاهی است که آمریکایی‌های زیادی در آن حضور ندارند. از حدود ۸۰۰ راننده‌ای که تاکنون در فرمول یک حضور داشته‌اند، کمتر از ۷ درصد آمریکایی بوده‌اند. از میان همهٔ سوپرکارهای سطح بالای جهان نیز تعداد اندکی در دیار پیکاپ‌ها ساخته می‌شوند اما شورلت کوروت Z06 جدید ظاهراً تمام شرایط عضویت در باشگاه سوپراسپرت‌های بالا رده را دارد.

بنابراین، آیا حالا خریدارانی که قصد خرید یک سوپراسپرت از مک‌لارن با هشت قهرمانی سازندگان در فرمول یک یا لامبورگینی با هفت قهرمانی در مسابقات GT3 دارند، باید سراغ Z06 بروند که توسط کوروت ریسینگ با هشت قهرمانی لمانز توسعه پیدا کرده است؟ برای فهمیدن پاسخ این سؤال، یک Z06 و دو نمونه از داغ‌ترین سوپراسپرت‌های جدید بازار یعنی لامبورگینی اوراکان تکنیکا و مک‌لارن ۷۶۵LT اسپایدر را گرد هم جمع کرده و یک هفته را صرف آزمایش آن‌ها کرده‌ایم. البته از همین ابتدا بگوییم که این خودروها نه از لحاظ قیمت و نه پرفورمنس در یک سطح نیستند و اختلاف قیمت بین آن‌ها تقریباً به‌اندازهٔ یک کوروت است.

پیشرانه

کوروت استینگری از لحاظ دینامیکی خودروی درخشانی است اما پیشرانهٔ پوشراد ماسل کاری، آن را از ورود به باشگاه سوپراسپرت‌ها بازمی‌دارد. به همین دلیل، شورلت از همکاران تیم کوروت ریسینگ خود یعنی Pratt & Miller برای کمک به توسعهٔ یک پیشرانهٔ جاده‌ای مدرن استفاده کرد و آن‌ها هم چیزی را توسعه دادند که غیرممکن به نظر می‌رسید. یک ۵.۵ لیتری V8 تنفس طبیعی میل‌لنگ تخت که ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و قوی‌ترین موتور V8 تنفس طبیعی جهان محسوب می‌شود. این پیشرانه قبل از آنکه روی کوروت جاده‌ای نصب شود، از سه سال مسابقات استقامتی طاقت‌فرسا جان سالم به دربرده است.

پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V10 لامبورگینی هم تقریباً به ازای هر لیتر از حجم خود به‌اندازهٔ کوروت قدرت تولید می‌کند اما گشتاور کمتری دارد و به همین دلیل اصلاً به‌اندازهٔ Z06 پرگشتاور احساس نمی‌شود. این موتور ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۵ نیوتن متر گشتاور دارد که البته بسیار نرم‌تر از اکثر سوپرکارهای V10 تولیدی مثل لکسس LFA و دوج وایپر تحویل داده می‌شود.

پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 مک‌لارن از دو توربوشارژر توئین اسکرول استفاده می‌کند تا از هر لیتر از حجم خود نسبت به موتورهای تنفس طبیعی رقبا ۵۶ درصد قدرت و ۸۰ درصد گشتاور بیشتری بیرون بکشد. این خودرو هم‌اکنون با ۷۶۵ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور، پرچم‌دار سوپرکارهای تولید سری مک‌لارن محسوب می‌شود. کشش این موتور به‌طور قابل‌توجهی بیشتر از تنفس طبیعی‌ها است اما صدای آن جذابیت بسیار کمتری دارد.

گیربکس

هر سه خودرو از گیربکس‌های دوکلاچه استفاده می‌کنند اما هرکدام ترفندهای خاص خود را روی این طرح پیاده کرده‌اند. گیربکس‌های مک‌لارن و لامبورگینی که هردو ساخت گراسیانو هستند، هفت دنده دارند درحالی‌که گیربکس ترمک کوروت هشت سرعته است زیرا Z06 ارائهٔ شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر سریع در پایین‌ترین دنده و همین‌طور مصرف سوخت مناسب در بزرگراه در بالاترین دنده را هدف قرار داده است. به همین دلیل، گیربکس کوروت کوتاه‌ترین ضریب دنده یک و بلندترین ضریب دنده هشت را دارد. گیربکس لامبورگینی مساوی‌ترین ضرایب را دارد که برای ارائهٔ حداکثر قدرت در کل محدودهٔ سرعت خودرو و رسیدن به سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت در ردلاین طراحی شده است. ضرایب دندهٔ گیربکس مک‌لارن هم چیزی بین این دو بوده و به مصرف سوخت و راحتی کاملاً بی‌علاقه است.

گیربکس هر سه خودرو قابلیت تعویض دندهٔ دستی دارد اما استراتژی تعویض دنده‌های گیربکس کوروت در حالت اتوماتیک بسیار هوشمندانه بوده و به حالت‌های رانندگی بستگی دارد. این گیربکس در حالت پیست تهاجمی‌ترین عملکرد خود را نشان می‌دهد و باعث می‌شود فکر کنیم آمریکایی‌ها به راز گیربکس PDK پورشه پی برده‌اند زیرا این هشت سرعتهٔ ترمک مثل هر پورشه‌ای که تاکنون با آن رانندگی کرده‌ایم دنده‌ها را تعویض می‌کند. البته گیربکس مک‌لارن هم تقریباً به همان اندازه هوشمند است و امکان تعویض دندهٔ اتوماتیک را در همهٔ حالات رانندگی فراهم می‌کند درحالی‌که در حالت کورسای اوراکان امکان تعویض دندهٔ اتوماتیک وجود ندارد.

شاسی و آئرودینامیک

کوروت آزمایشی ما که مدعی ورود به باشگاه سوپراسپرت‌های سطح بالا است، به تمام آپشن‌ها مثل پکیج Z07 که فنرهای کمی سفت‌تر، تنظیم خاص سیستم کنترل سواری مغناطیسی، ترمزهای کربن سرامیکی و لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲R را با قیمت ۸,۹۹۵ دلار به همراه دارد مجهز است. علاوه بر این، رینگ‌های فیبر کربنی ۱۱,۹۹۵ دلاری حدود ۴.۵ کیلوگرم از وزن غیر فنر سوار در هر گوشه از خودرو را کم می‌کنند و پکیج ۱۰,۴۹۵ دلاری کربن آئرو هم قطعاتی مثل بال بلند عقب، باله‌های جانبی و دیفیوزر و اسپلیتر تهاجمی‌تر را به خودرو اضافه می‌کند. البته اگر این قطعات به‌صورت همرنگ بدنه سفارش داده شوند ۲ هزار دلار ارزان‌تر خواهند بود؛ اما با وجود این قطعات فیبر کربنی، ساختار کوروت همچنان آلومینیومی است و نمونهٔ آزمایشی ما که از تیپ ۳LZ با تجهیزات رفاهی فراوانی است، بیشترین وزن را در بین سه خودرو دارد.

در همین حال، تکنیکا که نسخه‌ای بین Evo و STO محسوب می‌شود، تعلیق کمی نرم‌تری دارد و داون‌فورس آن نسبت به STO کاهش پیدا کرده است اما همچنان از سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب و لاستیک‌های بریجستون پوتنزا بهره می‌برد. از سوی دیگر، مک‌لارن با شاسی فیبر کربنی، اگزوز تیتانیومی و شیشه‌های نازک‌تر، سبک‌ترین و افراطی‌ترین خودروی این جمع محسوب می‌شود. البته مکانیزم سقف اسپایدر ۶۰ کیلوگرم به وزن خودرو افزوده است اما اصلاحات در سیستم تعلیق عملاً رفتار کلی خودرو را بهبود بخشیده و باعث می‌شود آن را به نسخهٔ کوپه ترجیح دهیم حتی اگر هیچ‌گاه سقف را باز نکنیم. ترمزهای این ماشین از مدل قوی‌تر سنا گرفته شده‌اند و پشت رینگ‌های سبک‌وزن فورج‌کاری شده با لاستیک‌های پیرلی P Zero تروفئو R قرار گرفته‌اند.

شتاب و ترمز

کوروت به دلیل ضریب کوتاه دندهٔ یک، تا سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت از دو رقیب دیگر سریع‌تر است اما ضرایب بلندتر دنده‌های بعدی، شتاب Z06 را کاهش می‌دهند و باعث می‌شوند از سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت به بعد رقبا پیشی بگیرند. به همین دلیل، در ۴۰۰ متر، اوراکان ۰.۲ ثانیه و مک‌لارن ۰.۵ ثانیه سریع‌تر از شورلت هستند. انتظار می‌رود قدرت توقف سوپرکارهای موتور وسطی با توزیع وزن ۴۰ به ۶۰ و ترمزهای فیبر کربنی مشابه هم باشد که همین‌طور هم هست و هر سه از سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت در مسافتی بین ۲۸.۳ تا ۲۹.۲ متر متوقف می‌شوند اما در اینجا هم سیستم‌های ترمز خودروها شخصیت متفاوتی دارند.

پدال ترمز مک‌لارن بازهٔ حرکتی اندکی دارد اما از پاسخگویی قابل پیش‌بینی و یکنواختی برخوردار است درحالی‌که عملکرد غیریکنواخت ترمزهای لامبورگینی نقطه‌ضعف مهلک آن هستند. در همین حال، ترمزهای کوروت هم کاملاً یکنواخت عمل می‌کنند اما پدال آن که از طریق سیستم ترمز با سیم کار می‌کند فاقد بازخورد است. همچنین ترمزهای کوروت تنها ترمزهای این جمع بودند که در استفاده‌های اولیه جیغ می‌کشیدند. بااین‌حال، در توانایی این ترمزها هیچ بحثی وجود ندارد زیرا عملکرد آن‌ها از سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت چشمگیرتر است و خودرو را در تنها ۷۶.۸ متر متوقف می‌کنند که ۶۰ سانتی‌متر از مک‌لارن با ۲۱۰ کیلوگرم وزن سبک‌تر و ترمز هوایی و همین‌طور ۱۸۰ سانتی‌متر از تکنیکا کوتاه‌تر است.

پیچیدن

این قسمت جایی بود که هفت نسل قبلی موتور جلوی کوروت در برابر سوپراسپرت‌ها واقعاً کم می‌آوردند. آن کوروت‌ها می‌توانستند در یک دور پیست چسبندگی خوبی داشته باشند اما تکیهٔ بیش از حد به لاستیک‌ها که باعث داغ شدن و فرسایش آن‌ها می‌شد، کُندی خودرو در دورهای بعدی را به دنبال داشت؛ اما اشتیاق ذاتی C8 به پیچیدن به Z06 اجازه می‌دهد سرعت خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ کند خصوصاً وقتی به پکیج‌های Z07 و کربن آئرو مجهز باشد. شتاب بالا، ترمزهای قوی و چسبندگی جانبی چشمگیر ۱.۱۶ جی Z06 Z07 باعث شد این سوپرکار آمریکایی با ثبت زمان ۲۱.۹ ثانیه، به دومین خودروی سریع در تاریخ پیست Figure-8 موتورترند تبدیل شود.

خودروی شماره یک این پیست اما مک‌لارن ۷۶۵LT اسپایدر بود که با چسبندگی جانبی ۱.۱۷ جی رکورد کوروت را با اختلاف تنها ۰.۰۵ ثانیه شکست. لامبورگینی تنبل نیز با تایم ۲۲.۶ ثانیه، در جایگاه سی‌ویکم رکوردهای پیست Figure-8 قرار می‌گیرد. این اعداد دقیقاً نشان‌دهندهٔ رفتار رانندگی خودروها در جاده و پیست‌های بزرگ هستند. همهٔ آزمایش‌کنندگان ما اذعان داشتند که در کوروت و مک‌لارن به‌راحتی به اعتمادبه‌نفس بالایی رسیدند و به‌سرعت به محدودیت‌های فوق‌العاده بالای آن‌ها در پیچ‌ها و هنگام ترمز گیری اعتماد کردند.

دراین‌بین، مک‌لارن اسپایدر یک سورپرایز به همراه داشت زیرا درحالی‌که همتای کوپهٔ آن کمی افراطی به نظر می‌رسید، آزمایش‌کنندهٔ ارشد ما «جانی لیبرمن» این سوپرکار روباز بریتانیایی را به لطف کمک‌فنرهای نرم‌تر در جلو، در کنار پاگانی و بوگاتی یکی از بهترین خودروهایی که تاکنون با آن در خیابان رانندگی کرده است توصیف کرد آن‌هم با میلیون‌ها دلار قیمت کمتر. در همین حال، تنظیم کمک‌فنرهای اوراکان در حالت رانندگی کورسا برای حرکت روی هر چیزی جز آسفالت تازه بیش از حد افراطی احساس می‌شد. همچنین اکثر آزمایش‌کنندگان احساس می‌کردند که تکنیکا حتی نسبت به STO هم اعتمادبه‌نفس کمتری دارد چه رسد در برابر این دو سوپرکار فوق‌العاده.

استفادهٔ روزمره

در این جمع فقط یک خودرو وجود دارد که افراد بالغ و عاقل به بیش از یک ساعت رانندگی با آن فکر می‌کنند و آن کوروت است. در این ماشین در حالت رانندگی تور با اختلاف راحت‌ترین و آرام‌ترین رانندگی گروه را تجربه خواهید کرد، از گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها برخوردار خواهید بود، از شنیدن صدای سیستم صوتی Bose لذت خواهید برد و فضای بار ۳۵۷ لیتری در اختیار خواهید داشت. هرچند لامبورگینی لوکس‌ترین کابین این جمع را دارد و در داخل چشمگیر به نظر می‌رسد اما سروصدا در سرعت‌های بزرگراهی در اینجا واقعاً کرکننده است و با کلاه ایمنی به‌سختی می‌توان داخل آن نشست. برای کسانی که مک‌لارن را طراحی کرده‌اند نیز راحتی هرگز در اولویت نبوده است. صندلی‌های این ماشین پس از حدود ۱۰ دقیقه رانندگی تبدیل به دستگاه شکنجه می‌شوند، کار با کنترل تهویهٔ اتوماتیک دشوار است و سیستم صوتی B&W مغلوب صدای V8 می‌شود.

جمع‌بندی

یک هفته رانندگی ما با این سه خودرو نشان می‌دهد که کوروت واقعاً توانایی ورود به باشگاه سوپرکارهای سطح بالا را دارد. امیدواریم یک به‌روزرسانی از راه دور، احساس ترمزهای آن را بهبود بخشد اما دینامیک و پرفورمنس عالی Z06 واقعاً آن را شایستهٔ عنوان سوپراسپرت واقعی می‌کند. البته کوروت در بین این سوپرکارهای اثبات‌شده مقام دوم را کسب کرد و مک‌لارن را به خاطر پرفورمنس کهکشانی در جایگاه اول قرار دادیم ولی بیایید به کوروت Z06 به خاطر ورود به باشگاه سوپرکارها تبریک بگوییم.

مقام سوم: لامبورگینی اوراکان تکنیکا

نقاط قوت: طراحی چشمگیر، پیشرانهٔ V10 تنفس طبیعی، صدای مسحورکنندهٔ موتور

نقاط ضعف: ترمزهای نامناسب، سروصدای زیاد داخل کابین، خشونت و استراتژی نامناسب گیربکس

چکیده: تغییراتی که در STO برای تبدیل به تکنیکا ایجاد شده، بیشتر از آنکه قابلیت استفادهٔ روزمره را بهبود دهد، پرفورمنس را کاهش داده و در مأموریت اوراکان به‌عنوان یک سوپرکار اختلال ایجاد کرده است

مقام دوم: شورلت کوروت Z06

نقاط قوت: دینامیکی عالی و قابل‌دسترس، پیشرانهٔ فوق‌العاده، راحتی همیشگی کوروت

نقاط ضعف: احساس ترمز چوبی، ظاهری کسل‌کننده، وزن سنگین

چکیده: خودروی اسپرت آمریکا حالا در Z06 Z07 به سوپراسپرت آمریکا تبدیل شده است

مقام اول: مک‌لارن ۷۶۵LT اسپایدر

نقاط قوت: ظاهر شبیه سفینهٔ فضایی، احساس فرمان و ترمز فوق‌العاده، چسبندگی خارق‌العاده

نقاط ضعف: صندلی‌های شکنجهٔ دوران تفتیش عقاید، ارگونومی نامناسب، صدای کامیونی پیشرانه

چکیده: یک هایپرکار با قیمت سوپرکار

مشخصات فنی

کوروت Z06 Z07

اوراکان تکنیکا

مک‌لارن ۷۶۵LT اسپایدر

پیشرانه ۵.۵ لیتری V8 ۵.۲ لیتری V10 ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو
قدرت ۶۷۰ اسب بخار ۶۴۰ اسب بخار ۷۶۵ اسب بخار
گشتاور ۶۲۵ نیوتن متر ۵۶۵ نیوتن متر ۸۰۰ نیوتن متر
ردلاین ۸,۵۰۰ rpm ۸,۵۰۰ rpm ۸,۵۰۰ rpm
گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ۷ سرعته دوکلاچه ۷ سرعته دوکلاچه
محور محرک عقب عقب عقب
نسبت وزن به قدرت ۲.۵ کیلو/اسب بخار ۲.۵ کیلو/اسب بخار ۱.۹ کیلو/اسب بخار
فاصلهٔ محوری ۲,۷۲۳ میلی‌متر ۲,۶۲۱ میلی‌متر ۲,۶۶۷ میلی‌متر
طول ۴,۷۲۲ میلی‌متر ۴,۵۶۷ میلی‌متر ۴,۵۹۷ میلی‌متر
عرض ۲,۰۲۴ میلی‌متر ۱,۹۳۳ میلی‌متر ۱,۹۳۰ میلی‌متر
ارتفاع ۱,۲۳۴ میلی‌متر ۱,۱۶۶ میلی‌متر ۱,۱۹۴ میلی‌متر
دایرهٔ چرخش ۱۱.۱ متر ۱۱.۵ متر ۱۲.۳ متر
وزن خالص ۱۶۷۲ کیلوگرم ۱۵۷۴ کیلوگرم ۱۴۶۲ کیلوگرم
توزیع وزن ۴۰ به ۶۰ جلو/عقب ۴۱ به ۵۹ جلو/عقب ۴۱ به ۵۹ جلو/عقب
حجم صندوق بار ۳۵۷ لیتر ۱۰۰ لیتر ۱۵۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۲ نفر ۲ نفر ۲ نفر
شتاب صفر تا ۹۶ ۲.۸ ثانیه ۲.۸ ثانیه ۲.۹ ثانیه
شتاب صفر تا ۱۶۰ ۶.۳ ثانیه ۶.۰ ثانیه ۵.۵ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۰.۸ ثانیه ۱۰.۶ ثانیه ۱۰.۳ ثانیه
توقف از ۹۶ ۲۸.۹ متر ۲۹.۲ متر ۲۸.۳ متر
شتاب جانبی ۱.۱۶ جی ۱.۰۹ جی ۱.۱۷ جی
تایم پیست Figure 8 ۲۱.۹ ثانیه ۲۲.۶ ثانیه ۲۱.۸ ثانیه
ظرفیت باک ۷۰ لیتر ۸۰ لیتر ۷۲ لیتر
مصرف سوخت ۱۵.۷ لیتر ترکیبی ۱۵.۷ لیتر ترکیبی ۱۴.۷ لیتر ترکیبی
قیمت پایه ۱۳۲,۵۴۰ دلار ۲۴۴,۷۹۵ دلار ۳۸۹,۷۰۰ دلار
قیمت تست‌شده ۱۶۴,۸۰۵ دلار ۳۳۲,۰۹۵ دلار ۴۹۰,۸۱۰ دلار

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای
منبع
MotorTrend

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۰۱ دیدگاه‌ها

  1. ali(chevynova)

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (6813 ديدگاه)

    ماشالاه کوروت که با قیمت کمش رفته با گرونترها رقابت میکنه و مقام میاره
    تفاوت قیمت کوروت با لامبو اینجا تقریبا ۱۵۰ هزار دلاره!!!
    اصالت ۷۰ ساله کوروت بنای موفقیتهای الانش هست
    کوروت نشون داده موفقیت و عملکرد خوب با قیمت معقول هم میشه

    موافقم 88
    مخالفم 67
    1. ali(chevynova)

      ۱۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (6813 ديدگاه)

      ((یک هفته رانندگی ما با این سه خودرو نشان می‌دهد که کوروت واقعاً توانایی ورود به باشگاه سوپرکارهای سطح بالا را دارد. امیدواریم یک به‌روزرسانی از راه دور، احساس ترمزهای آن را بهبود بخشد اما دینامیک و پرفورمنس عالی Z06 واقعاً آن را شایستهٔ عنوان سوپراسپرت واقعی می‌کند. البته کوروت در بین این سوپرکارهای اثبات‌شده مقام دوم را کسب کرد))

      ((در این جمع فقط یک خودرو وجود دارد که افراد بالغ و عاقل به بیش از یک ساعت رانندگی با آن فکر می‌کنند و آن کوروت است. در این ماشین در حالت رانندگی تور با اختلاف راحت‌ترین و آرام‌ترین رانندگی گروه را تجربه خواهید کرد، از گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها برخوردار خواهید بود، از شنیدن صدای سیستم صوتی Bose لذت خواهید برد و فضای بار ۳۵۷ لیتری در اختیار خواهید داشت. ))

      موافقم 43
      مخالفم 55
  2. Reza Waffen SS

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    معقولترین انتخاب کوروت هستش ولی لامبورگینی لامصب یه چیز دیگست

    موافقم 106
    مخالفم 19
  3. ali(chevynova)

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (6813 ديدگاه)

    در این رقابت کوروت اصیل تونسته یه ماشین ۳۳۰ هزار دلاری !!!! رو راحت شکست بده اونم با قیمتی مناسب که در دسترس عموم مردم باشه
    کوروت اینروزها تونسته برای بار هزارم ثابت کنه وقتی محصولی گرون میسازی دلیل نمیشه که پیروز هم باشی بلکه قیمت بالا صرفا جنبه تجملی داره نه عملکردی

    موافقم 61
    مخالفم 58
    1. حمیدرضا

      ۱۴ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (159 ديدگاه)

      کوروتی که هیچ تعلقی به نسل های گذشته خودش نداره چطور به یکباره صاحب اصالت شده؟ دو نمره

      موافقم 17
      مخالفم 19
    2. GMC. I

      ۱۹ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      البته این که میگید رو تمام آمریکایی ها ثابت کردن و اولینش هم فورد بود وقتی اولین بار در لمانز با جی تی40 فراری رو مغلوب کرد.

      موافقم 7
      مخالفم 2
  4. علی

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (836 ديدگاه)

    لامبورگینی انتخابم هست . طراحی بینظیر ، با اصالت تر ، حفظ ارزش آن به مرور زمان . استهلاک کمتر موتور . و طول عمر بیشتر

    موافقم 76
    مخالفم 37
  5. corvette

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (303 ديدگاه)

    تو پیست موتورترند جایگاه خوبی داشته
    پیست ویرجینیا هم به زودی میاد
    مطمئن هستم تو نوربر هم عالی عمل میکنه
    تبریک به شورولت

    موافقم 50
    مخالفم 13
  6. ممد ژانگولر

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (3552 ديدگاه)

    لامبو ۱۰۰هزارتا از کوروت گرونتره ولی یدور باهاش بزنی ۱۰۰هزارتا نگاهو بخودش بیشتر جلب میکنه و جبران میشه

    موافقم 74
    مخالفم 39
    1. ali(chevynova)

      ۱۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (6813 ديدگاه)

      پس طبق گفته شما لامبو رو کسانی که عقده دیده شدن دارن میخرن؟؟
      حرف منم درست درمیاد با این گفته شما چون بالاتر گفتم ماشین گرون فقط جنبه تجمل و خودنمایی داره وگرنه لامبو۳۳۰ هزاردلاری نباید از کوروت ۱۶۰ هزارتای شکست میخورد اینطوری

      موافقم 41
      مخالفم 51
      1. ممد ژانگولر

        ۱۳ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (3552 ديدگاه)

        داش علی من خودم کوروت خیلی دوست دارم ولی خداوکیلی مدل قبلیش ی چیز دیگه بود
        این کوروت تو طراحی داخلی عالیه ولی طراحی خارجی نه
        در کل مقایسه برند لامبو با کوروت اشتباهه
        خودتم میدونی لامبو ی چیز دیگست

        موافقم 46
        مخالفم 18
      2. Sobhan

        ۱۳ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (418 ديدگاه)

        بردش بابا کی گفته باخته واسه خودت می‌بری میدوزی🤣

        موافقم 17
        مخالفم 11
        1. ali(chevynova)

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (6813 ديدگاه)

          اگه برد چرا سوم شده؟ لابد از آخر برنده شده؟

          موافقم 16
          مخالفم 17
        2. بی خیال اسم

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          حالا اینجا اینطور شده

          موافقم 10
          مخالفم 3
      3. ali(chevynova)

        ۱۳ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (6813 ديدگاه)

        باشه
        واقعا حرفهات تاثیر داشت
        ولی حالا دوم شدن کوروت رو ببین بعدش بیبینیم چی میشه

        موافقم 6
        مخالفم 4
      4. رامین

        ۱۸ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (257 ديدگاه)

        👌👌👌👌👌

        موافقم 2
        مخالفم 0
    2. Hemn

      ۱۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (101 ديدگاه)

      کی ای دورو زدی با لامبو🤔

      موافقم 4
      مخالفم 3
  7. Hadi

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (580 ديدگاه)

    کوروت بهترین انتخابه 👌🏼

    موافقم 31
    مخالفم 37
  8. حامد

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (107 ديدگاه)

    واقعا لامبورگینی از نظر ظاهری یه چیز دیگس
    مکلارنم خیلی فضایی و بی نظیره
    ولی کوروت تو عملکرد و قیمت بی رقیب ظاهر شده
    مثل بازار گوشی ها قاتل پرچمدار شده

    موافقم 35
    مخالفم 9
  9. Reza Waffen SS

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    اینم در نظر بگیریم ممکنه پرچمدارای اندرویدی با چند برابر قیمت کمتر توان رقابت با آیفون رو داشته باشن، ولی یه آیفون همیشه آیفونه

    هیچ گرونی بی دلیل نیست اینو همیشه به یاد داشته باشیم، همه جا ایران نیست که خودروسازان با پسوند پیشوند های پرو و زارت پلاس و . . . از جیب مردم دزدی کنن

    موافقم 39
    مخالفم 15
    1. hamid-rs

      ۱۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (327 ديدگاه)

      حق گفتی … ، همه مث اینجا که نمیکنن تو پاچه آدم

      موافقم 16
      مخالفم 3
    2. کافر مقدس

      ۱۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (1635 ديدگاه)

      سعی کن برای توجیه هیچوقت از ضرب المثل ایرانی جهان سومی برای یک چیز خارجی جهان اولی به کار نبری.هیچ گرونی بی دلیل نیست برای ایرانی های اهل توجیه ومغلطه ست که گرونترین و بی کیفیترین زندگی دنیارو دارن

      به این حرفا باشه که هنر نزد ایرانیان است و بس ! ولی بشین هنر کوروت و مکلارن رو نگاه کن

      موافقم 30
      مخالفم 19
    3. ali(chevynova)

      ۱۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (6813 ديدگاه)

      اینقدر داستان حسین کرد نگو برای ماسمالی کردن شکست لامبورکینی ۳۳۰ هزارتایی دربرابر کوروت۱۶۰ هزارتایی
      علت گرونی ۳۳۰هزارتاییش هم برتری فنیش نبوده بلکه آپشنهایی نظیر چرم گاو هلندی و تولید محدود و این چیزها بوده وگرنه برتری فنی نداره کلا اما کوروت ولی بدون این موارد که کلا مهم هم نیست تونسته ازش بهتر باشه

      موافقم 21
      مخالفم 34
      1. Reza Waffen SS

        ۱۳ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (5340 ديدگاه)

        کسی نگفت لامبور شکست خورده برعکس اگه دقت کنی هم تو صفر تا ۱۶۰ و هم شتاب 400 متر برتری کاملا با لامبورگینی هستش حالا بزا بیاد تو پیست ببینیم چند مرده حلاجه برتریش تو پیست و درگ مشخص میشه

        موافقم 30
        مخالفم 6
        1. ali(chevynova)

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (6813 ديدگاه)

          دیروز در درگی که کوروت با اون ۲تا ماشین و یک موتورسیکلت انجام داد برنده شد دیگه و پدال هم پوشش داد
          اینجا هم مقام دوم رو گرفت
          بازم مقام میاره عجله نکن

          موافقم 14
          مخالفم 21
        2. Reza Waffen SS

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (5340 ديدگاه)

          شکست دادن یه سوپراسپرت 6 سیلندر تنفس طبیعی پیست محور کار سختی نیست، ببینیم میتونه حریف 911 توربو S باشه یا نه

          موافقم 24
          مخالفم 9
        3. ali(chevynova)

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (6813 ديدگاه)

          اون ۶ سیلندر بود باشه
          اون یکی ماشین چطوره؟؟؟اسمش r8 بود اگه اشتباه نکنم درسته؟
          اون r8 که ۶سیلندر نبود۱۰ سیلندر!!!! بود ولی ولی اونم اخر شد و باخت از کوروت ۸سیلندر
          برا این چه توجیحی داری وافن اس اس؟

          موافقم 9
          مخالفم 24
        4. سوشیانت

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          تو شتاب که فعلا کوروت یک دهم ثانیه از ۹۱۱ توربو اس سریع تره در ضمن رقیب اصلی کوروت gt3 هست نه ۹۱۱ توربو اس چون توربو اس یه کوپه خانوادگی هست

          موافقم 8
          مخالفم 18
        5. Reza Waffen SS

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (5340 ديدگاه)

          آئودی R8 ای که انتخاب کردن نسخه ضعیفش یا RWD که تک سیلندر هستش بود، دوما همونم نسخه اسپایدرش بود یعنی نسخه سنگین ضعیف، اگه مردش بودن نسخه قویش رو میاوردن

          موافقم 24
          مخالفم 4
        6. ali(chevynova)

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (6813 ديدگاه)

          وافن اس اس
          کنتور نمیندازه تعصب پس واقعیت رو نبین
          کوروت در اون رقابت از همه سنگین تر بود
          لااقل برو مشخصات چیزی رو که داری ازش دفاع میکنی رو درست بخون بعد بیا طرفداری کن
          r8 کروکی ۱۰ سیلندر گرون قیمت از کوروت ۸سیلندر سنگین تر و ارزون تر باخت

          موافقم 6
          مخالفم 19
        7. Reza Waffen SS

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (5340 ديدگاه)

          پدال جان تو کامنت قبلیم که پایین کپی کردم اشتباه تایپی وجود داره . بجای تک دیفرانسیل نوشتم تک سیلندر لطفا اصلاح کنید.

          ((( آئودی R8 ای که انتخاب کردن نسخه ضعیفش یا RWD که تک دیفرانسیل هستش بود، دوما همونم نسخه اسپایدرش بود یعنی نسخه سنگین ضعیف، اگه مردش بودن نسخه قویش رو میاوردن )))

          موافقم 13
          مخالفم 3
        8. Reza Waffen SS

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (5340 ديدگاه)

          سوشیانت عزیز شتاب کوروت ۱۰.۸ ثانیه هستش در حالی که 911 توربو s شتاب 10.1 رو ثبت کرده

          موافقم 10
          مخالفم 4
        9. سوشیانت

          ۱۴ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          دوست عزیز من شتاب صفرتاصد رو میگم میتونی بری تو سایت های اصلی هر دو کمپانی ببینی شتاب کوروت ۲.۶ شتاب ۹۱۱ توربو اس ۲.۷

          موافقم 1
          مخالفم 5
        10. بی خیال اسم

          ۱۴ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          رضا سوشیانت رو بی خیال شو

          حالش خوش نیست زیاد
          اعداد کمپانی می گه

          موافقم 6
          مخالفم 1
      2. Sobhan

        ۱۳ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (418 ديدگاه)

        لامبور هم از نظر طراحی هم از نظر فنی از کوروت بهتره با اینکه این مدل هوراکان پیست محوره باز هم میزنش ،هوراکان پرفورمانته تو ۱۰/۴ثانیه ۱/۴مایل رو می‌ره نهایت سرعتش هم‌ که بیشتره اصلا کوروت درحدش‌ نیست

        موافقم 20
        مخالفم 16
        1. سوشیانت

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          خب کوروت هم شتابش بهتره هم قدرتش بیشتره پس لامبورگینی اصلا در حد کوروت نیست در ضمن تاپ اسپید لامبورگینی اصلا زیاد نیست شورولت مدل z06 رو تولید کرد تا بتونه شتاب خیلی خوبی داشته و کاملا هم تو این مورد موفق بوده باشه وگرنه حتی نسل قبلی کوروت یعنی c7 zr1 تاپ اسپیدش خیلی بیشتر بود شورولت وقتی مدل c8 zr1 رو تولید کنه به احتمال زیاد اختلاف تاپ اسپیدش نسبت به هوراکان بیشتر هم میشه

          موافقم 7
          مخالفم 11
        2. ali(chevynova)

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (6813 ديدگاه)

          کوروت در حدش نبوده و مقام بالاتر از لامبو گرفته؟
          عجب!!!!
          پس طبق گفته شما ببین لامبو چقدر ضعیف عمل کرده که رتبه کمتر از کوروتی که در حدش نبوده رو گرفته

          درضمن مبحث طراحی سلیقه هست
          از نظر شما لامبو خوبه ظاهرش و از نظر کسی دیگه طراحی پیکان مدل ۴۷

          موافقم 9
          مخالفم 22
  10. hamid-rs

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (327 ديدگاه)

    تو نوربرگ تست بشه اونوقت میشه گفت چند مرده حلاجه
    موتور وان و موتورترند و موتور… مهم نیست چون اونا مشخصه که فن کیا هستن…
    مهم پرفورمنس تو بهترین پیست های دنیا و جاده هاست،
    نه تو پیستای ۲۰ـ۳۰ ثانیه ای

    موافقم 26
    مخالفم 7
  11. Elmiraj

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (3114 ديدگاه)

    لامبورگینی و مکلارن در محدوده ۱۶۰ هزار دلار نهایتا بتونن با استینگری پایه رقابت کنند….

    موافقم 12
    مخالفم 38
    1. دانیال_Surrey،England

      ۱۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (2780 ديدگاه)

      وقتی جایگاه خودروساز رو نمیدونی و رو هوا حرف میزنی!
      در محدوده قیمت 765 ما فورد gt رو داریم.((که اصلا حرف مقایسشو نزنیم بهتره!))
      فورد gt با توجه به قیمت گذاری که داشت و عملکردش یه شکست کامل بود،به لحاظ مقایسه با رقبا ی هم رده و حتی پایین تر!!
      پس اینجا میرسیم به نداشتن منطق تو حرفت.
      مک لارنم اصلا به لحاظ بودجه قابل قیاس نیس با gm و یه بچه 10 ساله هم میدونه به هیچ وجه توجیه اقتصادی نداره زیر 200 هزار دلار ماشین فروختن برای مک لارن.
      این قیمت گذاری هم چیزه جدیدی نیست.
      مک لارنم با 720s کاملا شاخ به شاخ با رقبای میلیون دلاری میشد و شکستشون میداد.
      ارزش کوروت هم تو قیمت گذاری خوبشه.
      اگه قرار بود این ماشینو هم قیمت پورشه یا بالاتر بفروشن آیا اینقدر مورد توجه قرار میگرفت؟

      موافقم 39
      مخالفم 8
      1. MOHAMMAD.Z06

        ۱۳ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (420 ديدگاه)

        فورد جی تی شکست بود ؟ پروژه ای که کلی مقام اورد از نظر ایرودینامیکی یه کلاس جدید باز کرد بهترین موتور شش سیلندر بین همه سوپراسپورت هارو داشت شکست بود ؟ بعد مکلارنی که هیچ وقت خودرو هاش پاشون به سطح بالای مسابقات استقامتی باز نشده لابد پیروزی و افتخار بوده
        فورد جی تی در زمان خودش گرون بود چون دست ساز و تولید محدود بود همه پروژه های تولید محدود چنین قیمت گذاری دارن

        موافقم 14
        مخالفم 14
        1. بی خیال اسم

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          پا فورد هم به فرمول وان نرسیده که بالاترین سطح مسابقات هست

          بهترین شش سیلندر؟ آره منطقیه

          موافقم 17
          مخالفم 10
        2. Ferrari

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (1886 ديدگاه)

          کلی مقام؟ یک قهرمانی imsa ۲۰۱۸ شده کلی؟
          چندتا قهرمانی در gte داره؟ ماشینی که برای این کلاس ساخته شده عملکردش چطور بوده؟
          حتی استون مارتین هم با vantage gte قهرمانی wec داره اما فورد با gt پر ادعا نداره

          موافقم 9
          مخالفم 4
      2. MILADZM

        ۱۳ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (345 ديدگاه)

        وقتی جایگاه خودروساز رو نمیدونی و رو هوا حرف میزنی!
        در محدوده قیمت ۷۶۵ ما فورد gt رو داریم.((که اصلا حرف مقایسشو نزنیم بهتره!))
        فورد gt با توجه به قیمت گذاری که داشت و عملکردش یه شکست کامل بود،به لحاظ مقایسه با رقبا ی هم رده و حتی پایین تر!!
        پس اینجا میرسیم به نداشتن منطق تو حرفت.

        ادعات داره لایه اوزون رو سوراخ میکنه ولی ببین چه مقایسه ای میکنی !
        قضیه فورد جی تی با سوپراسپورت ها و حتی هایپرکار های مرسوم فرق داره
        جی تی یه پدیده س که هر 10_12 سال یک بار تکرار میشه و در عرض سه سوت هم همه شون ثبت سفارش میشن و فروش میرن .
        جی تی از دل یکی از زیباترین رقابت های تاریخ موتوراسپورت بیرون اومده که پیروزی های زیادی نصیب فورد کرد مردم هم برای سهیم بودن در این پیروزی بزرگ _ صرف نظر از اینکه هر قیمتی داشته باشه _ روی هوا میقاپنش .
        کسی که سمت جی تی میره اعداد و ارقام و این خزعبلات هیچ ارزشی براش نداره چون گاهی باید فراتر از ارقام فکر کرد .
        جی تی یک نماده
        یه ماشین مخصوص مسابقات که نمونه شهری ش رو مردم فارغ از هر پرفورمنس که داشته باشه با هر قیمتی در کمال میل میخرن .
        یک تاریخ ساز
        مقایسه کردنش با سوپراسپورت های معمول چه مکلارن چه کوروت چه … اوج بیسوادی رو نشون میده

        موافقم 11
        مخالفم 23
        1. دانیال_Surrey،England

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (2780 ديدگاه)

          ((جی تی از دل یکی از زیباترین رقابت های تاریخ موتوراسپورت بیرون اومده که پیروزی های زیادی نصیب فورد کرد مردم هم برای سهیم بودن در این پیروزی بزرگ _ صرف نظر از اینکه هر قیمتی داشته باشه _ روی هوا میقاپنش .))
          ..
          ..
          کلا دوست ندارم جوابتو بدم حقیقتش.
          ولی این یکی خودت خندت نگرفت؟
          اگه یه مدل فورد از دل موتور اسپرت بیرون اومده مک لارن خودش از دل موتور اسپرت متولد شده.
          از داستان بروس مک لارن که یه مهندس و راننده ی حرفه ای بود بگیر تا خود شرکت.
          تمام ماشین های مک لارن حتی وقتی که مشتری ندیدتشون فروش میرن.((اسپیدتیل))
          همین الان اسم مک لارن mp4/4 میاد تن رقبای مک لارن به لرزه درمیاد.
          اون پدیده ای هم که بعد 12 سال قراره بیاد هیچ برتری خاصی نسبت به رقبای رده پایین ترش نداشته باشه،همون بهتر که نیاد!!
          چه میخواد مک لارن باشه چه فورد و فراری.
          ..
          در ضمن لقب بیسواد همه میدونن برای کیه
          اسکی نرو!!

          موافقم 24
          مخالفم 8
        2. MILADZM

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (345 ديدگاه)

          ((کلا دوست ندارم جوابتو بدم حقیقتش. ))

          ((اگه یه مدل فورد از دل موتور اسپرت بیرون اومده مک لارن خودش از دل موتور اسپرت متولد شده.
          از داستان بروس مک لارن که یه مهندس و راننده ی حرفه ای بود بگیر تا خود شرکت.
          تمام ماشین های مک لارن حتی وقتی که مشتری ندیدتشون فروش میرن.((اسپیدتیل))
          همین الان اسم مک لارن mp4/4 میاد تن رقبای مک لارن به لرزه درمیاد. ))

          خیلی از برند ها توی پیست و مسیر مسابقه متولد شدن
          مثال بارزش معنی فرمول یک و مسابقات موتوراسپورت با فراری تعریف میشه
          ولی کمتر محصولی ازش میتونه به انداززه جی تی نمادین باشه
          در ضمن جی تی شاید خودش پرفورمنس نسبت به قیمتش نداشت ولی فناوری هایی وارد این صنعت کرد که قطعا در آینده سوپراسپورت سازی ازشون استفاده میشه .
          بی تعصب
          قضیه جی تی صرفا به تولد در پیست برنمیگرده گل پسر
          برمیگرده به ارزش معنوی ش
          برمیگرده به کش مکش های دو اسم معروف در دنیای موتوراسپورت و صنعت خودرو
          دو اسمی که روی هر محصولی باشن قطعا موفقیت با خودش به دنبال خواهد داشت
          برمیگرده به مالیدن پوز انزو فراری به خاک
          هیچ کدوم از شعر هایی که گفتی نمیتونن نزدیک ارزش معنوی جی تی بشن
          اون زمان که فورد جی تی رو توسعه میداد
          8 سیلندر های شاهکار پرفرومنسش در دست پروسه تولید بودن و کامل نشده بودن واسه همین از اکوبوست 6 سیلندر استفاده کرد .
          به هر حال بازار تحت هر شرایطی جی تی رو در عرض یک ساعت رو هوا میقاپه
          حتی فورد مجبور میشه بخاطر استقبال فوق العاده بیشتر از تعداد تعیین شده قبلی جی تی بسازه

          موافقم 6
          مخالفم 19
        3. MILADZM

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (345 ديدگاه)

          (((اون پدیده ای هم که بعد ۱۲ سال قراره بیاد هیچ برتری خاصی نسبت به رقبای رده پایین ترش نداشته باشه،همون بهتر که نیاد!!
          چه میخواد مک لارن باشه چه فورد و فراری. )))

          مشکل اینه که برتری رو فقط توی اعداد و ارقام میبینی
          برتری هر محصولی رو فقط باید بر اساس فلسفه ساختش سنجید
          بالا هم گفتم کسی که سوار جی تی میشه بیشتر از همه راننده های دیگه احساس برتری میکنه
          چون توی یکی از بزرگترین و معروف ترین شادی های تاریخ مسابقات موتوراسپورت یک سهمی _ هر چند اندک _ داره
          یه حس معنوی عمیق

          در ضمن اینم بگم تو که انقد برتری برتری میکنی باید بدونی که همین جی تی حرفش روی توی لمانز زد و خودش رو اونجا اثبات کرد .

          ((در ضمن لقب بیسواد همه میدونن برای کیه
          اسکی نرو!! )))

          در دنیایی که امثال تو باسواد باشن من با افتخار بیسوادم .

          موافقم 5
          مخالفم 15
        4. MILADZM

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (345 ديدگاه)

          پدال چرا کامنت منو سانسور میکنی ؟
          جواب هر شخصی متناسب با حد همون شخص داده میشه سانسور کردن نداره .

          موافقم 5
          مخالفم 16
      3. Elmiraj

        ۱۳ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (3114 ديدگاه)

        داستان فورد gt متفاوت از هر سوپر اسپرتی هست که تاکنون ساخته شده….
        ماشینی بود برای له کردن غرور فراری در لمان که این کارو به بهترین ترین شکل ممکن انجام داد چه در نسخه اول و چه در نسل جدید آن که بازم همین کارو تکرار کرد .
        پروژه ای بسیار موفق و سوپر اسپرتی تمام عیار با تیراژ ۱۳۵۰ دستگاه که قبل از تولید بیش از ۶۵۰۰ نفر برای مالکیت آن سر و دست می شکوندن…!!!

        غیر از F1 که بدون bmw وجود خارجی نمی‌داشت هیچ مکلارنی ، هیچ وقت نمیتونه جایگاه و شهرت فورد GT رو داشته باشه….
        .
        .
        .
        در مورد کوروت خوبه بدونی GM از همون اول به این دلیل اونو تحت نام شورولت قرار داد چون میخواست با تیراژ بالایی که داره پرفورمنس گران قیمت رقبا را در اختیار قشر متوسط جامعه قرار بده…
        در روزگاری که کوروت متولد شد هیچ خودروسازی به گرد پای GM نمی رسید و براحتی این توانو داشت ‌از کوروت یک سوپر اسپرت تمام عیار ، تولید محدود ، لوکس و گرانقیمت بسازه و کاری کنه که کوروت های نیم میلیون دلاری قبل از هر فراری و لامبورگی و مکلارنی به فروش برسن….

        موافقم 8
        مخالفم 18
        1. دانیال_Surrey،England

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (2780 ديدگاه)

          جالبه اینطور جاها که به نفعتونه از میراث و اصالت و ارزش معنوی مایه میزارین هر جا هم که تو این موردا کم میارین((مثل تسلا)) ارقامی مثل شتاب و برد ماشین صفحه نمایش 3 متری داشبورد و میکوبین تو سر بقیه!!
          ..
          والا من یکی که دیگه حوصله ندارم ادامه بدم تا اینجاشم زیاده روی کردم.
          شمام به داستان نویسی خیالیتون ادامه بدین.

          موافقم 23
          مخالفم 5
        2. Elmiraj

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (3114 ديدگاه)

          حساب تسلا که جداست….

          همین الانم در مورد فورد gt و کوروت جدید به شکست فراری در لمان ۲۰۱۶ و شکست همین لامبورگینی اوراکان تکنیکا در اغلب موارد با نصف قیمت در این مقایسه تمام عیار اشاره میکنم و باب میل شما کاری به میراث گذشته نخواهم داشت….

          حال جایی برای خیالبافی شما مونده ؟

          موافقم 6
          مخالفم 14
        3. بی خیال اسم

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          آها چه جالب حساب تسلا جداس😂😂😂

          موافقم 4
          مخالفم 2
        4. MILADZM

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (345 ديدگاه)

          گل پسر دانیال
          وقتی فتوا صادر کنی باید منتظر سوال جواباش هم باشی
          حرف الکی بزنی هیچ کس هم چیزی نگه خودم صریح و کوبنده جوابت رو میدم
          حالا هم بفرما در هم پشت سرت ببند نزار موتور ما روشن بشه .

          موافقم 2
          مخالفم 5
        5. Ferrari

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (1886 ديدگاه)

          دوست عزیز اینجا برای ما داستان سرایی نکن.
          فورد حقیر تر از این حرفا بود که فراری رو شکست بده. سه فصل خودشون له شدن و حتی به خط پایان نمیرسیدن. نسل جدید جی تی هم افتضاحی بیش نبود. یه بازنده هم در مسابقات و هم در جاده. ماشینی با دوبرابر قیمت رقبا که هرگز درحد رقبا نبود با اون مصرف سوخت افتضاحش( بیش از ۱۷ لیتر هر صد کیلومتر)
          در موتور اسپرت هم یک قهرمانی imsa در سال ۲۰۱۸ کسب کرد و در کلاس gte هم فقط ۶ پیروزی بدون قهرمانی. در مقایسه با ۴قهرمانی سازندگان و ۳ قهرمانی رانندگان فراری، افتخارات جی تی خیلی ناچیز بوده.
          نسخه جاده ای این ماشین هم درمقابل بیش از ۳۰ جایزه ۴۸۸ ، از پیشرانه گرفته تا طراحی و بهترین سوپر اسپرت سال، حرفی برای گفتن نداشت.
          لطفا دیگه این داستان هارو مطرح نکن
          حتی نسل قبل جی تی هم درحد f430 نبود

          موافقم 13
          مخالفم 7
        6. سوشیانت

          ۱۴ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          فورد ثابت کرده که تو سوپر اسپرت ها چقدر فوق العاده هست همین فورد gt فقط با ۶ سیلندر ۳۴۸ تا میره اون وقت فراری sf90 استراداله هم موتور ۸سیلندر داره هم برقی اونوقت ۳۴۰ تا میره

          موافقم 1
          مخالفم 8
        7. بی خیال اسم

          ۱۴ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          سوشیانت عمو جون

          فورد ثبت کرده در دنیای واقعی

          فراری هم خیلی بیشتر از اینا می ره

          موافقم 5
          مخالفم 1
  12. Sobhan

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (418 ديدگاه)

    لامبو چون مک‌لارن دیگه خیلی گرونه البته میارزه ولی از نظر من در کلاس اینا نیست

    موافقم 3
    مخالفم 5
  13. ناشناس

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    ای خدا ، چرا انقدر لامبو جذابه 😱😍😍🔥🔥

    موافقم 19
    مخالفم 5
    1. Sobhan

      ۱۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (418 ديدگاه)

      چون بهترین طراح های دنیا رو داره🙌

      موافقم 12
      مخالفم 6
  14. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    والا چیزی که ما دیدیم کوروت 400 متر رو در 10.5 ثانیه ثبت کرده.0تا 100 رو در 2.5 ثانیه ثبت کرده.کات آف در 8600 دور هستش.بی اندازه زیبا هست خدا وکیلی اون احمقی که گفته کوروت ظاهر کسل کننده داره نظرش راجب ظاهر احمقانه و بد ترکیب تمام پورشهای ساخته شده در تاریخ چیه.خیلی دلم میخواد نظرش رو راجب 911 که بر پاییه فولسک بیتل ساخته شده رو بدونم.نکته بعدی قیمت کوروت هست که تا جایی که میدنم 100 چوبه نه بیش از 160 چوب.باز هم با این حجم از دروغ گویی و تحریف بازم هر انسان عاقلی این متن رو بخونه بدون لحظه ای تردید کوروت رو به عنوان برترین سوپر کار انتخاب میکنه.مگه میشه سواری شکنجه وار نمای داخل افتضاه و بی کیفت قیمت کذایی و انجین آریه شده از نیسان که به دست تریتک تقویت شده رو برتر از کوروتی دونست که فقط همین انجینش به کل تاریخ مکلارن میارزه.کمپانیی که هیچ وقت توان ساخت انجین نداشته و نداره و نخواهد داشت.لامبورگینی هم که اصلا بازی نیست بعد این همه سال هنوز بیش از 300 چوب قیمتشه

    موافقم 14
    مخالفم 34
    1. Sobhan

      ۱۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (418 ديدگاه)

      صاحب خود این بازی لامبوره 🙌 اینا هیچ کودوم در حد لامبور نیستن

      موافقم 14
      مخالفم 13
      1. سوشیانت

        ۱۳ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (1927 ديدگاه)

        فعلا که شورولت لامبو رو له کرده

        موافقم 8
        مخالفم 16
        1. Sobhan

          ۱۴ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (418 ديدگاه)

          تو ۱/۴مایل که ازش خورده رو هوا حرف نزن تازه نسخه پیست محوره🤫

          موافقم 10
          مخالفم 2
        2. سوشیانت

          ۱۴ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (1927 ديدگاه)

          تو هم رو هوا حرف نزن تو شتاب از شورولت خورده🤫 نکته جالب اینه که حتی اونتادور هم تو شتاب صفرتاصد حریف شورولت نمیشه تازه اون ۱۲ سیلندره🤣

          موافقم 1
          مخالفم 8
      2. ali(chevynova)

        ۱۳ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (6813 ديدگاه)

        بله لامبور رقیب نداره ولی سوم شده

        موافقم 8
        مخالفم 16
        1. Sobhan

          ۱۴ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (418 ديدگاه)

          از نظر کی سوم شد ؟

          موافقم 8
          مخالفم 2
    2. Monster 765lt

      ۱۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      مکلارن رو باید با بزرکانی مثل فراری مقایسه کرد که میکنن نه یه انبوه ساز فورد اسکی رو…

      بالا هم دیدی که مقام سوم نوش جان کردین قیمت مکلارن معقوله قیمت لامبو هم همینطور ولی یه انبوه سازهمین قیمت فعلیشم زیادیه.
      حتی داغون ترین مکلارنم میاوردن نظر کارشناسش اینه که فقط برندش به فورد سره…

      موافقم 11
      مخالفم 6
      1. ali(chevynova)

        ۱۳ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (6813 ديدگاه)

        مک لارن و فراری باهم قیمتشون اندازه پول 6 ماه فروش وانتهای فورده و شورولته یادت باشه
        در ضمن ببین فورد وانت ساز چی ساخته که در لمانز فراری رو تحقیر کرد و کوروت هم اینحا لامبو رو لوله کرد و فرستاد ته جدول و رتبه سوم نصیبش شد

        موافقم 3
        مخالفم 7
    3. Royal Driver UK

      ۱۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (1293 ديدگاه)

      حق نداری اینطوری به مک‌لارن همچین چیزیو بگی. تو آخه از خودرو چی میدونی, دنبال چیزایی هستی که هیچ فلسفه ای پشتش نیست. با این حرفات ثابت میکنی یک تعصبی به تمام معنا هستی. …

      موافقم 5
      مخالفم 4
    4. _[TROFEO]_

      ۱۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      خوب داش چند نکته باید ذکر بشه
      کوروت z06 رو مجلات تست کردن و خیلی ازش راضی بودن پس این ماشین اثبات شده یک بار
      پس ماشینی که اثبات شده رو تو وقتی بخوای دوباره اثبات کنی اونم از راه پایین نشون دادن رقباش و هی تکرار کنی و تحمیل کنی به ملت طبیعتا نتیجه عکس میده
      در ضمن کسی که با دیدن های تست مجلات بازم بگه این ماشین خوب نیست پس قطعا با طومار های تو هم به نتیجه نمیرسه پس خیلی راحت میتونی گذشت کنی و بزاری نظرات بقیه هم در امان باشن🤝

      موافقم 4
      مخالفم 4
  15. جناب ایکس

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (1467 ديدگاه)

    کوروت واقعا خودروی ارزنده ایه

    موافقم 8
    مخالفم 5
  16. ناشناس

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    کوروت zo6 واقعا عملکرد بی‌نظیری داره و اصلا با نسل ها قبلی قابل مقایسه نیست ، لامصب به حدی سریع شده که تو درگ آئودی r8 و پورشه ۹۱۱ gt3 رو مغلوب میکنه و حتی طبق گفته موتورترند تا سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت از غول درگ سوپرکار ها یعنی مکلارن جلو هست ، علاوه بر لانچ فوق العاده ای که داره همانطور که اینجا گفته شده : از لحاظ راحتی از لامبو و مکلارن یک سر و گردن بالاتر هست و سیستم bose هم که دیگه حرفی برای گفتن نمیزاره ، حالا فکرشو کنید کوروت zora ( که یه کوروت هیبریدی هست ) قراره تو سال ۲۰۲۵ با بیش تر از ۱۰۰۰ اسب بخار راهی بازار بشه واقعا تصور اینکه چقدر میتونه سریع باشه سخته 🇺🇸🇺🇸💪💪🚀🚀🚀

    موافقم 9
    مخالفم 9
  17. Sobhan

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (418 ديدگاه)

    اونی که از نظر تو مقام سومه از نظر من مقام اوله🤫

    موافقم 10
    مخالفم 8
  18. R@min

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    واقعا این چهار پنج نفری که اینجا تو سر کله هم زدن یه بار کامنتاشو بخونن یه تفکری کنن براورد این بحث برای خودشون چی بوده ؟؟

    موافقم 16
    مخالفم 2
    1. MILADZM

      ۱۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (345 ديدگاه)

      رفیق وقتی یکی حرف غلط میزنه باید جلوش وایستاد تا بیشتر دور برنداره .
      طرف انقد مغزش تعطیله که میاد با عرق گیر چرک میشینه میگه فورد جی تی شکست بود !
      ازش میپرسی چرا ؟
      میگه چون عملکردش در حد رقبای هم قیمتش نبود .
      خب آدم با چنین شخصی که هیچ درک و فهمی از فلسفه و هدف ساخت یه محصول نداره چیکار باید کرد ؟
      جی تی ذاتا یه محصول مسابقه ای هست نه جاده ای و عملکردش رو باید توی پیست اثبات کنه که با موفقیت هم حرف خودش رو توی لمانز زد و همین کافی بود .
      خودت یه بار کامنتا رو بخون بگو خداوکیلی کی حرف غیر منطقی زد ؟
      پدال هم که عین نا.موس ازش محافظت میکنه تا جواب توهیناشو میدیم سانسور میکنه .

      موافقم 5
      مخالفم 18
      1. R@min

        ۱۳ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        آقا دانیال که یکی از قدیمی ترین کاربرای اینجاست اتفاقا سر دیفندر هم با ایشون بحثا داشتیم 😄 و اومد جواب مثلا تیکه یه نفر دیگه رو بده اما خب رگ طرفداری چند تا کاربر زد بالا و به معنای واقعی یه مشت چرت و پرت رد و بدل شد که در شان کاربرای مخصوصا قدیمی نیست.

        بنظرم اگر دوستان حرف خاصی ندارن واقعا کامنت هم نزارن. یکی میگه لامبو فلانه کوروت بهمانه و متاسفانه اکثریت هم کم ترین اطلاعات رو راجب حوزه خودرو دارن چ برسه به خود محصول و صرفا برای بالا بردن علاقه خودشون به دیگران هم توهین می کنن.
        این پست موتورترند دو روز پیش تو اکسپلور دیدم و فکر می کردم بحثای خیلی بهتری ببینم.

        به هر حال احترام هارو نگه دارین و بخاطر یه ماشین هست و نیست همو نریزین وسط.

        موافقم 11
        مخالفم 4
        1. MILADZM

          ۱۳ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (345 ديدگاه)

          نسبت به سابقه کاربران آگاهی دارم
          نشون به اون نشون که بحث قیمت بالای جی تی برمیگرده به 5_6 سال قبل و اون سال که مشخصات و قیمتش اعلام شد .
          همه اومدن کارشناس شدن گفتن قیمتش بالاست و نمیرزه و …
          خیلی وقته پدال رو دنبال میکنم و کامنتا رو هم میخونم همه کاربران رو هم چندین و چند ساله میشناسم .
          من هم اون اوایل حرفای مفنگی و چرت و پرت و توهمی زیادی توی سایت گفتم همین جا از همه معذرت میخوام سعی میکنم از این به بعد منطقی تر باشم .

          موافقم 6
          مخالفم 10
  19. مهدی

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (1596 ديدگاه)

    اگر تعصب و توهم رو کنار بزاریم به نظرم از هر نظر کوروت بهترینه . هندلینگ خوب و تعادل خوب ، گیربکس و موتور خوب ، قیمت خوب و سواری راحت و امکانات مناسب . دیگه اگر کسی فراتر از اینها رو بخواد چرا بره مک‌لارن بگیره با اون قیمت خب می‌ره دست میزاره رو فراری sf که از هر لحاظ دست بالاتر رو داره

    موافقم 7
    مخالفم 13
    1. دانیال_Surrey،England

      ۱۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (2780 ديدگاه)

      خب کسی فراتر از اینام بخواد میره شیرون میخره که از هر لحاظ بالاتر از sf هستش.
      کسی ام هم که باز بالاتر بخواد میره جت شخصی میگیره که از هر لحاظ بالاتره یا کشتی تفریحی و….
      خلاصه هر طور شده باید از فرصت استفاده کنی شده یه تیکه ریزم بندازی به مک لارن و بری…
      مک لارن 765 هم کوپه و هم اسپایدر همش خیلی وقته فروش رفته گل پسر بیخودی مشتری جمع نکن!!
      در ضمن این دوتا به هیچ وجه رقیب هم محسوب نمیشن حتی 1 درصد.

      موافقم 19
      مخالفم 6
      1. مهدی

        ۱۳ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (1596 ديدگاه)

        یا شما بی دقتی یا من نتونستم درست توضیح بدم . قیمت sf و 765 نزدیک به هم هست چه ارتباطی به شیرون و میرون و جت و جنگنده و کشتی کروز داره. چیزی که مشخصه اینه که کوروت خودروی بهتری هست نسبت به مک‌لارن

        موافقم 6
        مخالفم 13
        1. HamiD

          ۱۴ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (2444 ديدگاه)

          استاد قیمت تست شده مک لارن رو با قیمت پایه فراری داری مقایسه می‌کنی …

          موافقم 6
          مخالفم 0
      2. Monster 765lt

        ۱۳ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (1125 ديدگاه)

        دانیال جان مکلارن بدجوری اینا رو سوزونده…جوری که هرجا تیتر مقایسه ای باشه که مکلارن توشه براشون تکراری شده که مکلارن بهترین میشه اینه که اتش سوزی رخ میده و میاد کامنت جوک میذارن..نخونده دیگه نتیجه میدونن
        جالبه توی تمام مقایسه ها مقام اوله حالا کامنت مسخره این فراری فن اهمیتی نداره از قدیم همین بوده و هست کاریش نمیشه کرد

        موافقم 3
        مخالفم 1
  20. یوسف

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (939 ديدگاه)

    بهترین ارزش و پرفورمنس رو در قبال پرداخت پول کوروت داره…… و برنده این جمع هست…. اما من عاشق مکی هستم

    موافقم 7
    مخالفم 2
  21. Royal Driver UK

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (1293 ديدگاه)

    مک‌لارن هیچوقت طرفداراشو نامید نمیکنه

    موافقم 13
    مخالفم 3
  22. مازیار

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (2509 ديدگاه)

    خویشتن داری رو باید از فن های توربو اس یا 720 یاد گرفت که پنجاه تا برد فقط توی همین پدال داشتن و اینقدر بالا پایین نپریدن
    فواره چون فوران کند فرود آید
    فراز و نشیب زیادی در پیشه کمی آرومتر

    موافقم 21
    مخالفم 4
    1. بی خیال اسم

      ۱۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (790 ديدگاه)

      نکته قشنگی گفتید آقا مازیار

      موافقم 7
      مخالفم 2
  23. Roham

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (731 ديدگاه)

    نویسنده داداش…
    کوروت…
    ظاهر کسل کننده؟!!!
    ال‌ممد چیه پس؟!

    موافقم 2
    مخالفم 1
  24. اردلان

    ۱۴ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (64 ديدگاه)

    برادران فورد باز مکلارن و لامبورگینی باز عزیز
    ادم چیزی که عاشقشه رو بدشو نمیبینه
    بعدشم هیچ خودرو سازی کامل نیس بغیر فراری

    موافقم 14
    مخالفم 1
    1. Sobhan

      ۱۴ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (418 ديدگاه)

      ما واقعیت رو‌ میبینیم‌ 🙌

      موافقم 0
      مخالفم 15
  25. blackwing

    ۱۴ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (883 ديدگاه)

    اینایی که ماشین‌های امریکایی رو دیس میکنن یه جوری حرف میزنن که تابلوعه از دوران طفولیت دارن لاتاری امریکا اسم مینویسن ولی اسمشون در نمیاد ، یه تنفر خاصی تو صحبت‌هاشون هست…
    داداشای گلم ، امریکا نبود ماشین اروپایی که خوبه ، کل اروپا هم نبود ، ژاپن و کره هم استان‌های چین بودن ، پس تموم کنین بحث‌های بیخودتون رو

    موافقم 7
    مخالفم 36
    1. Ferrari

      ۱۴ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (1886 ديدگاه)

      شما باید یاد بگیری …. رو به شقیقه ربط ندی. من عاشق امریکا و فرهنگ این کشور هستم برای دستاوردهاش احترام قائلم. مگه میشه به کشوری که انسان رو به ماه برد جسارت کرد
      اما درمورد بعضی ماشینهای امریکایی انتقاد وارده دوستان انتقاد میکنن اما با واکنش حال بهم زن شما امریکایی بازا طرف میشن و مثل خودتون با شما برخورد میشه.

      موافقم 23
      مخالفم 3
      1. blackwing

        ۱۴ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (883 ديدگاه)

        خب عزیزم وقتی میدونی واکنش چیه مجبور نیستی بیای زیر پست ماشین امریکایی نظری بنویسی.
        چه شما باشی چه هرکس دیگه.
        حالا که میاین حمله میکنین نتیجه‌ش میشه همین ، سخت نگیر در کل ، نه من Z06 دارم نه تو لافراری… 🚶🏼‍♂️

        موافقم 2
        مخالفم 8
      2. وی

        ۱۴ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (343 ديدگاه)

        البته اگه بمب هسته ای که به یه مردم بی گناه زد رو اغماض کنیم!!!

        موافقم 1
        مخالفم 4
  26. مهدی

    ۱۴ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (1596 ديدگاه)

    داداش چرا نشه جسارت کرد؟ بعد از جنگ جهانی بزرگترین سرقت تاریخ بشریت اتفاق افتاد اونم به یغما بردن تمام مغزهای آلمانی و اتریشی بود. اگر تکنولوژی آلمان هیتلر نبود که آمریکایی ها و روسها اصلا نمیدوستن موتور جت چی هست که بخوان برن فضا! از این حرفا که بگذریم نمی‌دونم مشکل بعضیا با کوروت چیه؟ از نظرم ماشین کم ایراد و خیلی خوبیه و در کنار پرفورمنس خوب داره سواری مناسب شهری رو هم ارائه میده چیزی که طبق مقاله مک‌لارن و لامبو نمیتونن. رازش هم مشخصه معمولا خودروهای آمریکایی ساده و کاربردی هستن و بدور از شلوغ کاری و تکنولوژی های پیچیده این مورد هم خوبی داره هم بدی . خوبیش اینکه ساده و ارزون و کاربردی هستن و دردسترس عموم مردم بدیش اینکه به هر حال همیشه از نظر تکنولوژی پشت سر اروپا قرار میگیره تو زمینه تکنولوژی خودروسازی

    موافقم 25
    مخالفم 4
    1. سوشیانت

      ۱۴ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (1927 ديدگاه)

      اتفاقا تو بحث تکنولوژی مخصوصا تو خودرو های بالارده این اروپایی ها هستن که پشت سر آمریکایی ها قرار میگیرن

      موافقم 3
      مخالفم 18
      1. بی خیال اسم

        ۱۴ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (790 ديدگاه)

        چند دقیقه بخواب…

        موافقم 4
        مخالفم 1
  27. Hamilton1970

    ۱۴ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (529 ديدگاه)

    تعصبی نیستم ولی جای فراری ۲۹۶ اینجا خالیه:)

    موافقم 4
    مخالفم 1
  28. فرهاد

    ۱۵ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (35 ديدگاه)

    کوروت ارزش خرید بالایی داره و اینکه سواری خوبی توی شهرم داره فوق‌العاده‌س
    داداش نه لایک کن نه دیس
    شما با پولت برو لامبو یا مک لارن بخر منم میرم کوروت میگیرم
    هیشکی هم پولشو دور نریخته
    از نظر من بهترین انتخاب با صدوشصت تا کوروته

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Sobhan

      ۱۵ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (418 ديدگاه)

      اگه نخوام بیشتر از ۱۶۰تا پول بدم و آمریکای بگیرم میرم دوج دیمون میگیرم 🙌در غیر این صورت صد درصد لامبور‌ رو برمی داشتم

      موافقم 1
      مخالفم 0
  29. کامبیز

    ۱۸ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (30 ديدگاه)

    فقط لامبورگینی. لامصب خدای طراحی و پیشرانه هست!!! بنظرم حق لامبورگینی نیست سوم بشه!!!

    موافقم 2
    مخالفم 0
  30. ابوالفضل

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (175 ديدگاه)

    یعنی دیگه نقطه ضعفی برای کوروت به ذهنش نرسیده نوشته ظاهر کسل کننده و وزن زیاد
    ظاهر کوروت کسل کننده اس !!!!؟؟؟؟
    با همین وزن زیادش هم ببینید چه عدد و ارقامی داره
    پس الکی عیب نگیرید به کوروت و مقام دوم قرارش بدید
    تو مزایا میخواست قیمت کوروت رو هم بگی که یک سوم مک لارنه
    اگر با قیمت پایین ترین قیمت ، پرفورمنس عالی تحویل دادی هنر کردی
    کوروت هم بخواد سه برابر بیشتر هزینه کنه ببین چی میزنه

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا