تلویزیون پدالکرمان موتور

بررسی ویدئویی کی ام سی J7 کرمان موتور (به زودی در پدال)

سراغ یکی از معدود خودروهای سدان لیفت‌بک بازار ایران رفتیم. کی ام سی J7، خودرویی از دیار چین با نام واقعی جک سهول A5 پلاس.

نمای عقب کی ام سی J7

کی ام سی جی سون، خودروی جدید، خوش‌ترکیب، جذاب، چشمگیر و قابل‌توجهی محسوب می‌شود و به‌عنوان یک سدان یا درواقع لیفت بک (خودرویی به سبک سدان که صندوق و شیشه پشتی آن یکپارچه باز می‌شوند)، یکی از معدود گزینه‌های قابل انتخاب بازار ایران است. البته احتمالاً در این کلاس به‌زودی شاهد آریزو ۸ هم باشیم. این خودرو در حال حاضر به همراه آریزو ۶ پرو و در یک کلاس پایین‌تر، بهمن ریسپکت، تنها گزینه‌های قابل انتخاب برای افرادی هستند که نمی‌خواهند یک کراس‌اوور سوار شوند.

دو گروه عمده ممکن است تمایل به خرید این خودرو داشته باشند. اول آنهایی که با همین قیمت گزینه‌هایی مثل مزدا ۳ نیو کارکرد بالا، کیا سراتو مونتاژی یا حتی سوناتا وای اف مدل ۲۰۱۰ را درنظر دارند و به‌واسطه زیبایی و جلب توجه طراحی، جدید بودن، آپشن‌ها و امکانات فراوان و گارانتی، نیم‌نگاهی به جی سون دارند.

گروه دوم مابین کراس‌اوورهای هم‌قیمت نو و این ماشین تردید دارند. قاعدتاً مشتریان زیادی به سمت شاسی‌بلندها و کراس‌اوورها خواهند رفت و افرادی که کمی متفاوت می‌اندیشند می‌توانند روی J7 فکر کنند. مزایای کراس‌اوورها در جاده‌های ناهموار ایران غیر قابل کتمان است. اما یک سدان شیک و اسپرت، برای سفرهای جاده‌ای طولانی و یا رانندگی اسپرت و هیجان‌انگیز جذاب‌تر است.

تیم پدال خودروی کی ام سی J7 را مورد بررسی قرار داد تا پاسخ سؤالات بالا را بیابد. اگر ما خود را در جایگاه یک مشتری قرار دهیم، به کدام ویژگی‌های این خودرو امتیاز مثبت یا منفی خواهیم داد و در نهایت آیا آن را برای خرید پیشنهاد می‌دهیم. در ویدئوی بررسی ویدئویی کامل جی ۷ به این سؤالات پاسخ خواهیم داد.

تماشا در یوتیوب:

تماشا در آپارات:

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۴ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (599 ديدگاه)

    علیرغم اینکه به سدانها علاقه خاصی دارم،،،،ولی معتقدم با قد کشیدن ماشینها،،،،سدانها امنیت لازم رو ندارن
    اونیکه مجبوره ایرانی بخره به کنار
    اما اونی که میلیاردی داره بده واسه خرید این سدان،،،،ترجیحا کراس اور بخره بهتره
    .

    موافقم 20
    مخالفم 17
    1. Arshia m3csl

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1017 ديدگاه)

      الان سری ۷ و کلاس اس امنیتش از هزار تا کراس اوور و سدان بالاتره بعدشم شاسی بلند و کراس اوور هندلینگش تعطیله و نصب به سدان و کوپه خیلی کند و سنگینه

      موافقم 19
      مخالفم 7
      1. محمد

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (599 ديدگاه)

        شما پول اس کلاس و سری هفت داری؟
        من در مورد بازار ایران حرف میزنم
        قطعا همون اس کلاس و سری هفت با ایکس هفت و جی ال اس شاخ به شاخ بشن،نا امیدت میکنن
        یه تصادف از بغل،جلو پنجره جی ال اس تو صورت سرنشین اس کلاسه
        عکسش چی؟

        موافقم 10
        مخالفم 6
        1. محمد

          ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (599 ديدگاه)

          البته حقم میدم اینجوری به قضیه نگاه کنید
          وقتیکه صنعت خودروی کشور دست کسانی هست که فقط سدان و هاچبک میسازن و معتقدن با لندکروز فرقی نداره!
          چرا برای مصرف کننده این توهم ایجاد نشه؟!

          موافقم 8
          مخالفم 7
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      داداش محمد
      زیاد هالیوودی نگاه نکن ، اثر بد میگذاره !

      موافقم 9
      مخالفم 8
  2. سام

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (83 ديدگاه)

    بنظرم با این قیمت اصلا نمی ارزه و ظاهرا تو خود چین هم ماشین موفقی نبوده و در کل با این قیمت میشه گزینه های بهتری تو همین بازار خرید یا اینکه از وارداتی های غیرچینی که به زودی به بازار میان انتخاب کرد

    موافقم 4
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا