لندروور-رنجروور

لندروور رنجروور برابوس با 591 اسب بخار قدرت رونمایی شد

برابوس از جدیدترین پروژه تیونینگ خود که یک لندروور رنجروور لوکس با ۵۹۱ اسب بخار قدرت است رونمایی کرد.

معمولاً برابوس محصولات مرسدس بنز را تیون می‌کند اما گاهی اوقات خودروهای دیگر خودروسازان را نیز ارتقا می‌دهد. برای مثال می‌توانیم به برابوس ۶۰۰ لندروور رنجروور اشاره کنیم که در گردهمایی خودرویی پبل بیچ حضور پیدا می‌کند. این تیونر خوش‌نام برای ارتقای شاسی‌بلند موردبحث کیت پاور اکسترا ۶۰۰ را در نظر گرفته است.

مدل طویل‌تر رنجروور P530 که به پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو مجهز است با تغییرات برابوس هم‌اکنون ۵۹۱ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. برای مقایسه باید گفت قدرت و گشتاور نسخه استاندارد این خودرو به ۵۲۳ اسب بخار و ۷۵۰ نیوتون متر می‌رسد. شاسی‌بلند تیون شده برابوس قادر است در عرض ۴.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد درحالی‌که حداکثر سرعت آن به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

برابوس برای هماهنگی ظاهر و باطن خودرو یک کیت بدنه را نیز در نظر گرفته است که شامل ورودی‌های بزرگ‌تر در بخش جلو، اسپویلر روی سقف و سپر عقب بازنگری شده است. خریداران می‌توانند تریم فیبر کربن را نیز برای بدنه خودرو سفارش دهند. تکمیل کننده کار نیز خروجی‌های اگزوز کربن تیتانیومی خواهد بود. برابوس همچنین رینگ‌های ۲۴ اینچی فورج کاری شده مونوبلاک ZV را در نظر گرفته است. این تیونر با استفاده از ماژول اسپرت اکسترا نیز ارتفاع سیستم تعلیق را چند میلی‌متری کاهش می‌دهد. نهایتاً باید به کالیپرهای ترمز سبز اشاره کرد که با تریم رنگی کابین همخوانی دارد.

وقتی وارد کابین لندروور رنجروور برابوس شوید شاهد پوشش چرم سبز روشن خواهید بود که روی صندلی‌ها، داشبورد، فرمان و حتی فضای بار عقب بکار رفته است. دوخت مشکی نیز تضاد زیبایی ایجاد می‌کند. برابوس همچنین پلاک‌های فیبر کربنی و پدال‌های آلومینیومی را برای این شاسی‌بلند لوکس در نظر گرفته است. برای خرید خودروی موردبحث می‌بایست معادل حدود ۴۲۴ هزار دلار پرداخت کنید. مدل P530 فول ترین نسخه رنجروور نیست چراکه مدل SV به پیشرانه ۴.۴ لیتری توئین توربوی هیبریدی با ۶۰۶ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتون متر گشتاور مجهز است و قیمت آن از ۱۰۹ هزار دلار شروع می‌شود. لندروور همچنین سرویس سفارشی ساز خود را ارائه می‌کند که خریداران با آن به ۲۳۰ رنگ بدنه و ۳۹۱ تریم کابین دسترسی دارند. همچنین می‌توان نشان‌ها و تریم های گوناگونی را برای کاپوت و نشان‌های بدنه سفارش داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. FOTOX

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (31 ديدگاه)

    اگه تیتر رو نمیخوندم فکر میکردم برای منصوریه

    موافقم 19
    مخالفم 1
  2. فريد

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (507 ديدگاه)

    برابوس دیگه فقط رو بنز کار نمیکنه خدا رو شکر
    ولی ٩١١ برابوس 😍

    موافقم 15
    مخالفم 2
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    ترجیهاً برابوس باید مالِ مرسدس باشه !
    نه اینکه این رنجرور بده‌ها ، نه اصلاً ، اتفاقاً چه شیک و سلطنتی شده ، اما !
    اما برابوس با مرسدس مکمل ارزشمندی میشه و هردو نام یکدیگر را بالا میکشند و جدا از هم یعنی هیچ ( مثل بازیگرهای معروف همچون رولل و هاردی / عمو جانی و فن‌های کره‌ای / ممد‌رضا گلزار و حمیده خیر‌آبادی و … )!

    ((( راستی اون موکت سفیدِ چرمی زیر پا که پدال‌ها رو اِحاطه کرده درسته شاخِ ، اما هرچی فکر میکنم اگر بیل‌گیتس هم باشم باز دلم نمیاد با کفش بشینم تو ماشین و مجبوری پا برهنه سوار بشیم تا مبادا چِرک بگیره ! ))) !

    موافقم 24
    مخالفم 3
  4. قاسم

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    بریتانیای کبیر!

    موافقم 14
    مخالفم 8
  5. امیر

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (689 ديدگاه)

    از نظر من بعضی ماشین ها هیچوقت نباید چاشنی پرفورمنس و اسپرتی بودن بهشون اضافه بشه !! امثال : رولزرویس کولینان ، میباخ gls یا همین رنجرور ، چون اینا صرفا برای لوکس بودن ساخته شدن نه کار دیگه ای و کسی هم که رنجرور می‌خره هدفش گاز دادن نیست ! چون اگه بدنبال پرفورمنس خفن بود میتونست با این پول یه پورشه کاین یا مرسدس gle بخره !!

    موافقم 15
    مخالفم 3
  6. مازیار

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (819 ديدگاه)

    در قیاس با فابریکش بد، خیلی بد

    موافقم 14
    مخالفم 4
  7. Fy

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (40 ديدگاه)

    برابوس فقط می تونه بنز ها رو خیلی قشنگ کنه وگرنه برای ماشین های دیگه خوب نیست

    موافقم 4
    مخالفم 3
  8. یوسف

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (939 ديدگاه)

    در کل خوب شده…. اما من فابریکش رو ترجیح میدم و با پول این یه دونه اتوبیوگرافی و یکی svاسپرت به همراه دیفندر ۸ سیلندر میگرفتم بازم فکر کنم یه مقدار تهش می موند….
    برابوس داره پول اسمش رو میگیره…… به خاطر همین من شدیدا اعتقاد دارم…. دادن پول برند…. یعنی دادن پول خریت….

    موافقم 10
    مخالفم 3
  9. Enzo Ferrari 2008

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    ماشین مافیا🤵

    موافقم 4
    مخالفم 2
  10. Siyavash

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (662 ديدگاه)

    برام جالب بود برابوس موتور بی ام و رو که رویه رنجروور هست رو تقویت کرده خیلی برام جالب بود مثل اینه ام یا آلپاین بیاد موتور بنز رو تقویت کنن…

    موافقم 2
    مخالفم 0
  11. POUYAN

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (173 ديدگاه)

    برابوس،موتور بی ام و تیون کرده جالبه!!!

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا