چشم اندازخودروهای چینیهفته نامه

نتا جی تی بهمن موتور؛ مشخصات و قیمت کوپه وارداتی در ایران

برای اولین‌بار، یک خودروی دودر اسپرت تمام برقی وارو ایران می‌شود. این مدل پرشتاب‌ترین نمونه‌ی صفر کیلومتر بازار خواهد بود و طراحی هماهنگ با استاندارد جهانی خواهد داشت.

در کشورهای کمتر توسعه یافته مثل ایران، به زحمت می‌توان متقاضی خودروهای اسپرت دودر پیدا کرد. حتی شهروندان متمول کشور ما هم، معمولا شاسی‌بلندها را به سواری‌های کوچک پرشتاب ترجیح می‌دهند. با این شرایط، بهمن موتور تصمیم گرفته است ساختار شکن باشد و نتا GT از محصولات یک برند ناشناخته‌ی چینی را وارد ایران کند.

بیشتر بخوانید:

بایک BJ40 مونتاژ ایران؛ شاسی بلند دو دیفرانسیل دیار خودرو برای آفرود
 بایک BJ60 دیار خودرو؛ مشخصات و قیمت دو دیفرانسیل لوکس در ایران
↵هیوندای توسان وارداتی؛ مشخصات و قیمت مدل ۲۰۲۴
↵میتسوبیشی اکلیپس کراس وارداتی؛ مشخصات و قیمت شاسی بلند ژاپنی
↵کیا سلتوس ۲۰۲۳؛ مشخصات و قیمت شاسی بلند کره‌ای در ایران

شرکت هوزون اتو (Hozon Auto) با هدف عرضه‌ی خودروهای تمام برقی، سال ۲۰۱۴ تاسیس شد. تولیدات هوزون با برند نتا (Neta) شناخته می‌شوند و چهار مدل متفاوت را تشکیل می‌دهند. کراس‌اورهای کوچک نتا یو (Neta U) و  نتا وی (Neta V) سدان نتا S و نتا جی‌تی، محصولات این مجموعه هستند. بهمن موتور قرار است علاوه‌بر نتا GT، عرضه‌ کننده‌ی نتا یو نیز باشد. براساس اطلاعات موجود، مجموع فروش خودروهای نتا در چین، سالانه ۱۵۰ هزار دستگاه است.

نتا جی تی بهمن موتور نمای اصلی

نتا جی‌تی، سال ۲۰۲۳ رونمایی شد. این خودرو، ساختار موتور عقب وسط  و دودر چهارصندلی دارد. نسخه‌های مختلف نتا GT، علاوه‌بر توان پیمایش متفاوت، محرک عقب یا چهارچرخ محرک هستند. طبیعتا قدرت پیشرانه، ظرفیت باتری و قیمت برای انواع این خودرو، یکسان نیست.

طراحی بدنه  و نمای بیرونی نتا جی تی بهمن موتور

حالت چراغ‌ها و فرم سقف، به وضوح الگوبرداری از شورولت کوروت C8، لوتوس اوورا (EVORA)  و امیرا (EMIRA) را نشان می‌دهد؛ اما در مجموع، سبک طراحی نتا GT مشابه یک خودروی چینی عقب مانده از بازار جهانی نیست و کاملا مدرن جلوه می‌کند.

نتا جی تی بهمن موتور نمای جلو

چراغ‌های باریک و متمایل به وسط، حس اسپرت نتا جی تی را به وضوح نشان می‌دهد. حجم‌دهی سپر اصلی، چندان پیچیده نیست و حفره‌های بزرگ مثلثی در طرفین دارد. کاپوت جلو تا لبه‌ی چراغ‌ها کشیده شده و طبیعتا مخصوص حمل بار است. این خودرو ادوات پلاستیکی سیاه نیز دارد اما چندان ارزان‌قیمت جلوه نمی‌کند.

نتا جی تی بهمن موتور نمای جانبی

نمای جانبی، آنچه از یک خودروی کوپه‌ی کلاسیک انتظار می‌رود را ارایه می‌دهد. شیشه‌ی عقب برای سرنشینان ردیف دوم، بسیار کوچک است و عملا کاربردی به‌جز المان طراحی برای نمای بیرونی ندارد. حذف فریم پنجره برای درهای جلو و استفاده از چرخ اسپرت ۱۹ اینچ با طرح خلاقانه، همراه دستگیره‌های مخفی‌شونده، نکات مثبت نتا GT هستند.

نتا جی تی بهمن موتور نمای پشت

سپر عقب و رکاب خودرو، به مقدار قابل توجه از پلاستیک سیاه ارزان قیمت استفاده می‌کند. این موضوع برای محصولی در کلاس اسپرت، ناامید کننده است. حتی حفره‌های طرفین بردنه که طبیعتا باید برای خروجی اگزوز باشند، برای خودرویی تمام برقی، نصب شده و تعجب‌آور هستند. نمای پشت نتا GT با حالت ساده و فاقد خطوط حجم‌دهنده، همراه چراغ‌های باریک غیرپیوسته، ترکیبی قابل قبول با کمترین هزینه را نشان می‌دهد.

نتا جی تی بهمن موتور نمای سه رخ

طول ۴,۷۱۵ و عرض ۱,۹۷۹ و ارتفاع ۱,۴۱۵ با فاصله محوری ۲,۷۷۰ میلی‌متر، ابعاد نتا جی‌تی را تشکیل داده است. این خودرو، یک مدل اسپرت نسبتا بزرگ محسوب می‌شود و طول بدنه‌‌ای تقریبا برابر با تویوتا کمری ۲۰۱۵ دارد.

طراحی بدنه  و نمای بیرونی نتا جی تی بهمن موتور

حالت کمینه‌گرا و بسیار ساده با تقلید از خودروهای تسلا در نتا GT دیده می‌شود. یک نمایشگر بزرگ لمسی با ساختار عمودی در وسط است عملا کلید فیزیکی وجود ندارد. پشت فرمان هم، یک مانیتور دیجیتال تمام رنگی  بدون قاب با اندازه‌ی ۱۰/۲۵ اینچ نصب شده است.

نتا جی تی بهمن موتور نمای داخلی

اگر نتا جی‌تی وارد کشورمان شود، با نمایشگر ۱۷/۶ اینچ بزرگ‌ترین مانیتور لمسی مخصوص خودرو را برای خریدار ایرانی فراهم خواهد کرد. مواد به کار رفته در قسمت‌های مختلف کابین و روی داشبورد نیز، به وضوح باکیفیت‌تر از غالب مدل‌های چینی موجود در ایران هستند.

نتا جی تی بهمن موتور نمای صندلی

فرم صندلی‌ها و فرمان، کاملا اسپرت است و حس یک خودروی مدرن را به خوبی شکل می‌دهد. حتی برای ردیف عقب، طراحی جذاب و چرم باکیفیت، دیده می‌شود. نتا جی‌تی برای فرمان، صندلی‌ها و تزئینات داخل اتاق، رنگ‌بندی متنوع با ترکیب سیاه و سفید، آبی و بنفش و نارنجی ارایه می‌کند.

طبیعتا نتا GT مناسب رانندگی طولانی مدت بین شهری نیست و صرفا فضای راحت برای دو نفر روی صندلی جلو دارد. افراد بلند قد، به زحمت در ردیف دوم جا می‌شوند و این قسمت، مناسب کودکان یا نوجوانان به نظر می‌رسد. زیر کاپوت جلو و داخل محفظه‌ی عقب، ۳۵۰ لیتر فضای حمل بار قابل استفاده است.

پیشرانه و تجهیزات فنی نتا جی تی بهمن موتور

مدل پایه با یک موتور محرک محور عقب، ۲۲۸ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. ارزان‌ترین نسخه‌ی نتا GT، به وزن ۱۸۵۰ کیلوگرم، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۶/۵ تا ۷ ثانیه فراهم می‌کند که باتوجه به قیمت خودرو، جالب توجه است. این نمونه همراه باتری ۶۴/۲۷ کیلووات ساعت، توان پیمایش ۵۶۰ کیلومتر ارایه می‌دهد. نهایت سرعت ۱۹۰ کیلومتر برساعت اعلام شده و شارژ کامل خودرو با برق شهری، حدود ۱۱ ساعت زمان می‌برد.

نتا جی تی بهمن موتور

نسخه‌ی سفارشی نتا GT، از دو موتور برقی با ساختار چهارچرخ محرک، ۴۵۶ اسب بخار قدرت و ۶۲۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌گیرد. این مدل در زمان ۳/۷ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و توان پیمایش ۶۶۰ کیلومتر با یک شارژ دارد. نتا جی‌تی همراه امکانات کامل، شامل پک باتری ۷۸ کیلووات ساعت، ۱۲ تا ۱۴ ساعت زمان می‌برد تا ظرفیت ذخیره‌ی انرژی الکتریکی خود را تکمیل کند.

گیربکس تک سرعته، تایرهای ۲۴۵ میلی‌متر، سقف شیشه‌ای، سیستم حفظ خودرو در شیب، نمایشگر فشار باد تایرها، ترمز ABS با توزیع الکترونیک EBD همراه کنترل لغزش ESP و دو کیسه‌ی هوا در مدل‌های مختلف نتا GT ثابت است.

قیمت نتا جی تی در بازار جهانی و هزینه خرید ایران

مدل پایه با ۲۲۸ اسب بخار، قابل مقایسه با سوپراسپرت‌های بنزینی ساخت اروپا نیست اما قیمت ۲۵ هزار دلار دارد و از این نظر، جذاب به نظر می‌رسد. نسخه‌ی قوی‌تر با دو موتوره و دو دیفرانسیل نیز، چندان گران محسوب نمی‌شود و به قیمت ۳۰ هزار دلار عرضه شده است.

اگر نرخ دلار را ۶۰ هزار تومان فرض کنیم و مخارج مخصوص خودروهای وارداتی را در نظر بگیریم، ارزان‌ترین نتا GT برای مصرف‌کننده‌ی ایرانی، ۲/۸ تا ۳  میلیارد تومان هزینه خرید خواهد داشت. با این شرایط، مدل دو موتوره، ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان گران‌تر خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۴ رای

مطالب مشابه

‫۷۰ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (241 ديدگاه)

    جاااانم کوروتیه برا خودش بوی ادرنالین تا اینجا میاد عاشقش شدم چینی دوست داشتنی

    موافقم 4
    مخالفم 21
    1. سوشیانت

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (1928 ديدگاه)

      این رو با کوروت مقایسه میکنی؟!😐😂 ملت ما ماشین ندیدن

      موافقم 16
      مخالفم 3
      1. یوسف حافظ پور

        ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (27 ديدگاه)

        خوشکلم مشخصه که این رو نباش با کوروت مقایسه کرد ولی این رو هم در نظر بگیر قیافش که جفت کوروت مدل دو موتورش اسب بخار و گشتاورش هم برابر با کوروت منتهای مراتب این ۳۰ هزار دلاره کوروت سی 8 ۲۰۲۴ با همین قدرت حداقل ۱۳۰ هزار دلار یعنی بیشتر از ۴ برابر پس با در نظر گرفتن قیمت شک نکن این از کوروت بهتره

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. parhamiof

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (692 ديدگاه)

      بوی ادرنالین نیستا،بوی یه چیز دیگس(بازار خودروی ایران)
      یه کوروت لوتوس جگوار فراری طوریه.
      خدایا این چیه اسهال شدم.

      موافقم 17
      مخالفم 5
    3. جمشید

      ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (390 ديدگاه)

      بنده ی خدا به فرض مثال که کوروت وارد ایران بشه مطمئناً قیمت بالای پنجاه میلیارد تومان خواهد داشت

      موافقم 15
      مخالفم 2
    4. پیام۲

      ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (46 ديدگاه)

      کوروت؟ از پشت cle coupe از جلو فراری 812عه

      موافقم 8
      مخالفم 2
    5. Achtung

      ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (423 ديدگاه)

      پراید هاچبکم گلف جی تی ای برا خودش چانگانم لندکروزیه برا خودش

      موافقم 14
      مخالفم 2
    6. Taha Ayoobi

      ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      پرهام و سوشیانت
      بیاید سایت رو ترک کنیم به احترام این کامنت 😂

      موافقم 15
      مخالفم 1
      1. سوشیانت

        ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (1928 ديدگاه)

        من از روز اول که اومدم تو پدال متعصب های زیادی دیدم ولی اینکه بیای همچین ماشینی رو با کوروت مقایسه کنی واقعا دیگه حرفی نمیمونه😂

        موافقم 12
        مخالفم 5
      2. parhamiof

        ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (692 ديدگاه)

        برسونید به دست شورلت جمع کنه جوراب بافی بزنه.

        موافقم 15
        مخالفم 2
    7. دانیال شیخی

      ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      والا یک خودروی چینی انقد ذوق نداره ..جنسیس کوپه بگیر سالمشو البته…من دارم..دنیا واست خیلی قشنگه..ماشینی که صدا نداشته باشه از اگزوزش اصلا حس اسپرت به آدم نمیده..

      موافقم 6
      مخالفم 4
  2. محمد حسین

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    خدایا یا من پولدار بشم یا کوپه دو در برقی وارد ایران بشه

    خدا:

    موافقم 18
    مخالفم 1
    1. A.m.A

      ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (92 ديدگاه)

      مملکتی که توش کامارو آتیش زدن حالا باید کیفیت144 کوروت سوار بشن به قیمت خون باباشون

      موافقم 6
      مخالفم 0
      1. Reza-a

        ۱ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (427 ديدگاه)

        قشنگ شرح دادی وضعیت رو

        موافقم 1
        مخالفم 0
  3. دهه ۹۰ و لذت پیکان

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    اینو ولش دهه نودیا چه گناهی کردن که پیکان رو ندیدن ، جیکار کنین که پیکان باز طراحی بشه ارتقا پیدا کنه ، به روز شه و تولید بشه.

    موافقم 10
    مخالفم 7
      1. دهه ۹۰ و لذت پیکان

        ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (2 ديدگاه)

        نگرفتم؟!!

        موافقم 4
        مخالفم 7
      2. طاها قاسمی

        ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (2 ديدگاه)

        ببخشید جناب اشتری یادمه یه بار قبل اینکه ایگل رونمایی بشه پدال یه خبر در موردش گذاشت و بعد حذفش کرد بعد چند دقیقه.جریانش چی بود؟

        موافقم 10
        مخالفم 1
    1. ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (3286 ديدگاه)

      واکنش ما به دهه نودی ها : 😛😛😛😛😛

      موافقم 10
      مخالفم 2
    2. parhamiof

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (692 ديدگاه)

      لیست انواع کارایی که میتونیم برای بازتولید پیکان انجام بدیم:
      خودکشی
      گدایی پلتفرم و باتری
      گریه
      ناله
      صبر
      توبه(ممنون از آقای اشتری)
      خاک تو سر خودمون

      موافقم 9
      مخالفم 3
    3. زیزیگولو

      ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (4943 ديدگاه)

      دهه پنجاهیا و دهه شصتیای عزیز لطفاً انقدر نق نزنین!!!!! چون نسل سوخته واقعی دهه نودیا هستن که نه پوشک گیرشون میاد بپوشن و نه گوشت قرمز و نه مرغ میتونن بخورن و نه پراید میتونن سوار بشن!!!!! ارزش پولشونم که با نرخ ریگهای داخل کوچه و خیابون برابر شده!!!! تازه پدرو مادر این دهه نودیای بدبخت دهه پنجاهیا و دهه شصتیا هستن!!!!! بیچاره دهه نودیا!!!!

      موافقم 14
      مخالفم 7
      1. ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (3286 ديدگاه)

        گفته باشم همین دهه نودیا همه اینارو بیرون می‌کنن و همه چیزو درست میکنن

        موافقم 6
        مخالفم 11
    4. مهرآباد

      ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      اتفاقا خودروهای قدیمی زیا دی بودن که باز تولید شدن و یا تخت عنوان به نسل ادامه پیدا کردن مثل فولکس بیتل

      موافقم 4
      مخالفم 1
    5. Bagher

      ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (121 ديدگاه)

      برو شهرای کوچک
      پر پیکانه

      موافقم 7
      مخالفم 0
      1. ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (3286 ديدگاه)

        برو کشور آذربایجان
        پر لادا

        موافقم 5
        مخالفم 0
  4. Jeferson

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (151 ديدگاه)

    جلوش حاصل لقاح اسپرم کوروت c8 با تخمک ۸۱۲ عه.
    ژنای دیگه ای هم هست توش . به نظرم چراغای عقبش با ماشین مچ‌نیست و تایرای کوچولوش می زنه تو ذوق آدم

    موافقم 20
    مخالفم 4
  5. yaghoub

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (297 ديدگاه)

    اگه برقی نبود شکستش حتمی بود .
    الان هم به جز صدای اگزوز همه شرایط موفقیت تو این بازار کاملآ انحصاری رو داره .

    موافقم 11
    مخالفم 4
  6. 𝐀𝐥𝐢

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (984 ديدگاه)

    جلوش منو یاد ff میندازه

    موافقم 5
    مخالفم 2
  7. ممد ژانگولر

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (3558 ديدگاه)

    خداوکیلی به نظر که همهچیش خوبه.فقط حیف که دوتا در بیشتر نداره و اینکه چهارتا دونه میارن برای خودشون و شو روموشان .تا اجرایی بشه دوسال طول میکشه

    موافقم 6
    مخالفم 5
    1. ‌‌‌‌‌

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (8 ديدگاه)

      ماشین برقی برای ایران که هیچ زیر ساختی نداره بدرد نمیخوره و بهترین انتخاب بنزینیه اما بنزینی نمونه که انتخاب کرد اگه صفر بخوایی

      موافقم 12
      مخالفم 2
      1. B

        ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (360 ديدگاه)

        اونم بنزینی های کم اصطحلاک و کم مصرف نه این چینای توربو و پاشش سوخت مستقیم دو کلاچه تر و …

        موافقم 5
        مخالفم 3
  8. یوسف

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (744 ديدگاه)

    خودروسازان معظم کشورمون دارن با تلاش مثال‌زدنی کف انبار خودروسازان ناشناس چینی رو جارو میزنن، فکر کنم خود هوزون اتو! هم فکر نمی‌کرد بتونه به یه استان دیگه چین ماشین صادر بکنه چه برسه به یه کشور دیگه.

    موافقم 16
    مخالفم 2
    1. amirboss

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (353 ديدگاه)

      طراحیش جدا از شباهت هایی که به چند ماشین دیگه داره برای یه خودرو کوپه بد نیست فقط نمیدونم چجورب پسوند جی تی رو چسبوندن به این

      موافقم 5
      مخالفم 4
      1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

        ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (2351 ديدگاه)

        برای خودروی اسپرت دودر چهارصندلی GT استفاده می‌شه

        موافقم 7
        مخالفم 2
        1. amirboss

          ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
          سوابق: (353 ديدگاه)

          درسته ولی اینی که شما گفتید تعریف سنتی و رایج کلاس گرن توریزمو هست.
          به خودروهایی با ویژگی‌های برجسته، مثل قدرت فراوان پیشرانه و کابین و صندوق بار جادار درکنار سواری راحت برای رانندگی در مسافت‌های طولانی گرن توریزمو یا گرن تورینگ میگن که این خودرو فکر نکنم شامل همه این گزینه ها باشه.

          موافقم 5
          مخالفم 2
  9. ADAK

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    فاز کسی که در ایران خودرو برقی میخره رو بی اطلاعم ازش !!!

    موافقم 14
    مخالفم 1
    1. Hadi

      ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (320 ديدگاه)

      اگه موتور سیکلت برقی بخره فازشو درک میکنی؟
      برای سفر بین شهری چون ایستگاه شارژ تو ایران تعبیه نشده بجز تهران اونم چند جای محدود خوب نیست
      ولی نیاز داخل شهرو کامل برطرف میکنه با 560 تا 660 کیلومتر چون معمولا در روز بین 100 تا 150 کیلومتر طی مسیر میشه
      یعنی به راحتی 3 تا 5 روز میشه روش حساب کرد
      تازه برای سفرهای داخل استانی هم قابل استفاده هست چون اکثر استان ها دورترین نقطشون با هم 300 کیلومتر فاصله دارن

      موافقم 3
      مخالفم 1
  10. ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (3286 ديدگاه)

    پشمام این فراریه یا چی؟ 😂😂😂

    موافقم 4
    مخالفم 4
  11. سالار

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این ماشین یکم تکلیفش با خودش مشخص نیست
    نمای عقب و جلوی خودرو مچ نیست
    چراغ های عقب باید باریک تر میشد
    فضای صندوق عقب خیلی بزرگه احتمالا این خودرو تیپ کانورتیبل هم داره وگرنه این صندوق خیلی برای یه خودروی کوپه بزرگه
    شیشه عقب بیش از حد داره آفتاب رو توی ماشین راه میده به طوری که مزاحم سرنشین عقب هست
    ولی خداییش فکر نمیکردم هکیلی به این درشتی داشته باشه فاصله ی عرضی ماشین برعکس چینی ها اندازه ی مناسب داشت
    اگر واقعا با قیمت سه میلیارد تومن به دست مصرف کننده برسه بسیار مناسب هست

    موافقم 3
    مخالفم 6
  12. هلهل

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (37 ديدگاه)

    خدایی ماشین ۳.۵ میلیاردی با شتاب زیر ۴ خوبه البته برای بازار ایران
    چین بازار خوبی داره یعنی جوان چینی با ۳۰ هزار دلار میتونه اینجور ماشینی بخره تازه مطمئنم تو خود چین ارزون تر ایناست

    موافقم 4
    مخالفم 3
    1. ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      خوب میفروشه . ملت عاشق این ماشینان . هم شتاب داره هم دو دره . چند تا رنگ بندی جدید هم بهش اضافه کنن تا مثل نقل و نبات پر بشه ازین ماشینا . پشت سر هم کورس بزارن ، تو مجازی تبلیغ کنن ، بانوان رو تا رسیدن به مقصد همراهی کنن

      موافقم 9
      مخالفم 2
    2. B

      ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (360 ديدگاه)

      البته بعیده به اعداد اعلامی کارخونه برسه این چینیا همیشه اعدادشون بهتر از چیزی که هست اعلام میکنن بردش احتمالا ۴۰۰ کیلومترم نرسه

      موافقم 4
      مخالفم 4
  13. هوشنگ

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (46 ديدگاه)

    خلاصه آقا زاده ها باید کوپه هم سوار شن!جوری واردات قطره چکانی و محصولات تقریبا گرونتر چینی ها رو وارد میکنند که بازار فورغون سازهای داخلی به هیچ وجه خراب نشه. قرار بود خودروی اقتصادی وارد بشه

    موافقم 7
    مخالفم 3
    1. محمد فرخی

      ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (154 ديدگاه)

      دقیقا فکر کنم یکیشون هوس ۸۱۲ کپی شده کرده گفته من اینو می‌خوام دو سه تا بیارن پلاک ملی و بعدش تموم .رو خودشون هم اسم بزارن که ما ماشین کوپه اسپرت برقی هم وارد کردیم اما مردم لیاقت نداشتن واسه همین توقف تولید کردیم و ما هم میشیم مردم بی لیاقتی که رنگ این ماشین ها رو هم ندیدیم😔

      موافقم 6
      مخالفم 1
  14. BMW

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    استیلش میگه بیا منو بخر
    برقی بودنش
    چینی بودنش
    میگه منو نخر

    پس ۲ بر ۱ میشه نمیخریم

    موافقم 8
    مخالفم 5
    1. ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (3286 ديدگاه)

      شتابش هم میگه بیا منو بخر
      پس دو بر دو میشه شاید بخریم شاید نخریم شاید من بخرمش ولی پول ندارم ولی خخخببب!!

      موافقم 4
      مخالفم 1
  15. ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (3286 ديدگاه)

    آقای اشتری یه سوال مزدا ۳ قدیم هم ارزش خرید داره؟

    موافقم 6
    مخالفم 0
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (2351 ديدگاه)

      من هیچ ماشینی با کارکرد بیش از ۱۵۰ هزار کیلومتر پیشنهاد نمی‌کنم، چری آریزو ۵ کم کار بخرید

      موافقم 4
      مخالفم 6
      1. افشار

        ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (390 ديدگاه)

        اگر ژاپنی باشه چی ؟

        موافقم 3
        مخالفم 2
  16. jalopy

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (75 ديدگاه)

    فقط سوال اصلی اینه این رو کجای ایران باید زد تو شارژ

    موافقم 5
    مخالفم 1
  17. Taha Ayoobi

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    چی میگذره تو فکر این چینی ها آخه
    وقتی نگاش میکنی به درد نخور بودن رو حس میکنی

    من اگه بخوام ماشین اسپرت بخرم ترجیح میدم مثلا یه هوندا سیویک، آکورد، تویوتا کریسیدا،کرونا، میتسوبیشی لنسر، گالانت قدیمی بخرم و یه تیون حسابی و شخصی سازی بکنمش و لذت ببرم ازش تا این بد قواره که تکلیفش با خودشم معلوم نیست رو بخرم

    موافقم 6
    مخالفم 4
    1. محمد فرخی

      ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (154 ديدگاه)

      دقیقا شده عین این کانسپت های تکراری و تعصبی بی وای دی و شرکت های گم نام چینی که هر تگی به توگی میخوره یکیشون میدم بیرون که جلب توجه کنم تو بازار های جهانی مگرنه این چینیا ماشین خوب نمی‌دن بیرون که همه خوب هاشون رو هم خودشون سوار میشن پلاستیکی هاشم میریزن تو بازار ایران و امثال ایران.

      موافقم 4
      مخالفم 2
      1. حسین

        ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (376 ديدگاه)

        محمد جون شما به بزرگی خودت بی‌وای‌دی رو ببخش بچگی می‌کنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  18. علی جردن

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1049 ديدگاه)

    ی پیچ جنسیس کوپه به این نمی دم

    موافقم 6
    مخالفم 8
    1. ‌D-L9

      ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      با جنسیس کوپه میتونی صفر تا صد حدود ۴ ثانیه بزنی ؟
      اون حتی تو سرپایینی هم نمیتونه این عدد رو بزنه .

      موافقم 9
      مخالفم 4
      1. Hadi

        ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (320 ديدگاه)

        شتابش خیلی خوبه به نسبت برندهای مطرح اروپایی آمریکایی و آسیایی که دهه ها و حتی 1 صده یا بیشتر تجربه و سابقه دارن
        چون اونا خیلی قیمت‌های گزافی دارن مثلا برای لامبوگینی هوراکان باید 150 تا یا برای کوروت حداقل باید 120 تا هزینه کرد یعنی 3 تا 4 برابر قیمت همین نتا GT اما نزدیک به همین شتاب رو یا نهایتا 1 ثانیه کمتر رو تحویلت بده
        طبیعتا شتاب زیر 4 ثانیه استهلاک و فرسایش تایرهارو خیلی بالا میبره چون امکان تیکاف کردن بالا میره
        ولی اگر برای شتاب ثانویه منظور باشه خیلی بهتره مثلا حداقل ماشین 70 تا سرعت داشته باشه بعد اقدام به شتاب گیری بشه اینجوری درگیری تایر با آسفالت خیلی کمتر میشه و تایر دیرتر نیاز به تعویض پیدا میکنه

        موافقم 2
        مخالفم 2
        1. علی

          ۲ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (386 ديدگاه)

          کجا قیمت هوراکان 150 تا هست قیمت پایه از 220 هزار تا شروع میشه فکر کنم با فراری اشتباه گرفتی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. علی

          ۲ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (386 ديدگاه)

          کورت هم قیمتش از 50تا شروع میشه نه 120 تا شورلت توی ریاهاش هم ندیده که خودرو 120 بفروشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Genius

        ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (1239 ديدگاه)

        بجاش پونزده سال ماشینه نه جنسیس کلا برندهای بین المللی ولی نتا پتا بعد دو سه سال مرخصن مثل الباقی چینیها

        موافقم 2
        مخالفم 2
  19. fordgt

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (44 ديدگاه)

    کوروت c8 پر از خطوط شکست است هدلایت ها مخصوصا به نظر من اصلاً شبیه نیست. این جلوش یه نموره به فراری پورتوفینو میزنه.

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. Taha Ayoobi

      ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      چراغ فراری رو به سبک کروت کار گذاشته

      موافقم 1
      مخالفم 2
  20. Hadi

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (320 ديدگاه)

    داستان چیه هر روز میخوان یک ماشینی چینی وارد کنن یکم عجیب شده
    اگه واقعا راست باشه خوبه چون باعث تنوع میشه
    ولی یک مسئله ای که وجود داره اینه که قدرت خرید مردم پایینه حتی برای ماشینایی مثل دنا تارا ایکس 22 ایکس 33 کراس اکثرا پولشو ندارن
    ماشینای چینی اگه به قیمت واقعیش فروخته میشد عالی بود مثلا همین نتا قیمت نسخه دو موتورش 1800 میشه که واقعا خوبه برای این کلاس ولی 3 تومن برای خیلیا قابل دسترس نیست

    موافقم 6
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (2824 ديدگاه)

      یکسری ها هستن که کلی طلا و دلار و … دارند اما پول نقد ندارن .
      میلیاردر فقیر هستند.
      اینا اگه خسته بشن از این سبک زندگی و بخوان پولشون را به جنس تبدیل کنند ممکنه فاجعه پیش بیاد! قحطی بشه.
      پس برای اینا و پولدار ها می یاد .
      قشر متوسط هم چینی یک میلیاردی رو قسطی میخره.
      قسط ضعیف هم ساینا .

      موافقم 2
      مخالفم 0
  21. حسین

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (2824 ديدگاه)

    امیدوارم حالا که میخوان بیارنش مدل فول آپشن دوموتوره شو بیارن چون اختلاف قیمتش با مدل تک موتوره کمه .
    یه فست شارژ خانگی هم روش هدیه بدن .

    موافقم 2
    مخالفم 0
  22. Amir

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (137 ديدگاه)

    ایده وارد کردن کوپه برقی تو ایران خوب نیست به دو دلیل
    1 مردم ایران خیلی با کلاس کوپه آشنا نیستن و اونارو غیر کاربردی میدونن
    2 هزینه شارژ خودروهای برقی تو ایران با قیمتشون برابری میکنه از بس که گرونه
    پس با این اوصاف فکر نکنم به فروش بالایی دست پیدا کنه

    موافقم 6
    مخالفم 2
    1. رضا

      ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (7 ديدگاه)

      هزینه شارژ خودرو برقی چیزی نیست. مشابه قیمت برق خانگیه و اگه از مپنا باشه کمتر
      با کمتر از 40 هزار تومن می‌شه کامل باتری اینو شارژ کرد

      ولی مشکل اصلیش کمبود جایگاه های شارژ سریع تو ایرانه
      تو خود تهران هم فعلا 5-6 مجموعه بیشتر نیست

      تازه واسه برق خانگی هم ارور نبود چاه ارت می‌ده
      مگه اینکه شارژر مخصوص براش بخری

      موافقم 0
      مخالفم 1
  23. Amir

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فرمانش کپی از کویزینگ سوئدیه چراخ های جلو کپی فراری چراغ های پشتی کپی مازراتی چینی چیه ماشین دو درش چی باشه

    موافقم 6
    مخالفم 2
  24. Genius

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1239 ديدگاه)

    نتا؟!!!!؟عمر تاسیس این برند نصف عمر اون بهمن کذایی معروف که اومد و ایران رو رو سرمون آوار کرد هم نیست!حیا کنید این بنجل ها رو وارد نکنید ارز مملکت رو حروم نکنید

    موافقم 2
    مخالفم 3
  25. BMW

    ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1219 ديدگاه)

    چرا جلوش اینقدر شبیه فراری هست🤣🤣

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. علی

    ۲ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (386 ديدگاه)

    تلاش چینی ها قابل تحسین هست سرعت پیش رفت خوبی دارن مثل ایران لاکپشتی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا