نسل کنونی مرسدس بنز S کلاس حدود پنج سال است که در بازار حضور دارد اما تا حدود یک سال دیگر نسل کاملاً جدید این سدان لوکس معرفی خواهد شد چراکه سازندهٔ آلمانی چند وقتی است در حال کار روی نسل جدید سدان پرچمدار خود بوده و آنرا بسیار به خط تولید نزدیک کرده است. در نسل جدید S کلاس از شیوهٔ طراحی تکاملی استفاده شده و به همین دلیل در بیرون شباهت قابلتوجهی با نسل کنونی دارد. بااینحال تغییراتی مثل چراغهای جلوی باریکتر، چراغهای عقب افقی و سپر عقب جدید با سر اگزوزهای باریک ذوزنقهای، S کلاس آینده را از سلف خود متمایز میکنند.
در رابطه با کابین نسل جدید S کلاس اما پیشازاین تصاویری با پوششهای سنگین منتشر شده بود که جزئیات چندانی بهجز نمایشگرهای بزرگ در آنها مشخص نبود ولی حالا تصویر جدیدی از کابین این سدان لوکس آلمانی افشا شده که ویژگیهای بیشتری را نشان میدهد. با توجه به این تصویر، کابین S کلاس تغییرات و بهروزرسانیهای بیشتری را نسبت به بخش بیرونی خودرو تجربه کرده است. در اینجا بیش از همه صفحهنمایش بسیار بزرگ تبلت مانند سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جلبتوجه میکند که به سبک محصولات تسلا در میانهٔ داشبورد و کنسول مرکزی خودرو قرار گرفته است.
بسیاری از قسمتها و ویژگیهای ماشین از طریق این نمایشگر کنترل میشوند و به همین دلیل تعداد دکمههای فیزیکی در کابین S کلاس به حداقل رسیده و نمای سادهتری ایجاد شده است. در مقابل راننده نیز یک نمایشگر افقی بهعنوان صفحه آمپر تمام دیجیتالی جای گرفته است؛ بنابراین در نسل جدید S کلاس برخلاف محصولات کنونی مرسدس بنز خبری از نمایشگرهای دوقلوی به هم چسبیده نخواهد بود. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای داخلی قابلمشاهده در این تصویر نیز میتوان به غربیلک فرمان جدید و دریچههای تهویهٔ مستطیل شکل باریک در بالای نمایشگر سیستم اطلاعاتی-سرگرمی اشاره کرد.
مرسدس بنز قصد دارد در آینده محصولات تمام الکتریکی خود را در بازههای قیمتی و کلاسهای مختلف عرضه کند که S کلاس هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود؛ بنابراین بهاحتمالزیاد نسخهٔ تمام الکتریکی نسل آیندهٔ این ماشین با نام EQ S بر اساس پلتفرم ماجولار MEB ساخته خواهد شد. این نسخه میتواند با هر بار شارژ باطریها تا ۵۰۰ کیلومتر را طی کند. علاوه بر این، نسل جدید S کلاس از تکنولوژی پیشرفتهٔ رانندگی خودکار نیز برخوردار خواهد بود.
البته مرسدس بنز به این زودیها پیشرانههای درونسوزی را کنار نخواهد گذاشت و با استفاده از فناوریهای هیبریدی و کاهش آلایندگی، همچنان از این موتورها استفاده خواهد کرد؛ بنابراین نسل آیندهٔ S کلاس هم مثل نسل کنونی با طیف گستردهای از موتورهای بنزینی و دیزلی و همینطور نسخههای هیبریدی به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر این، ارائهٔ نسخههای اسپرت و بالا ردهٔ AMG نیز همچنان در انواع مختلفی ادامه خواهد داشت هرچند که متأسفانه در نسل آینده خبری از مدل دوازده سیلندر S65 AMG نخواهد بود.
AMIR / ARMI
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸چطور تونستن کابین
یه ماشین اشرافی لوکس رو اینجوری
ساده کنن
این ماشین باید ساعت انالوگ داشته باشه
نه مانیتور 21 اینچ
بنز قاطی کرده دوباره یا من در اشتباهم
AMIR / ARMI
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸تازه دوستان لطفا روی تیتر دعوا نکنید
((((((کابین نسل جدید مرسدس S کلاس و نمایشگری به سبک تسلا )))))
به هر حال دنیا پیشرو هایی باید داشته باشه چه در
فشن و طراحی چه در تکنولوزی و علم
محمد
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸کابین آئودی A8 رو ببین امیر جان،
هم لوکسه
هم بروز
هم پر از مانیتورهای بزرگ
تسلا رو هم ببین، کابینش مانیتور بزرگ داره اما روح نداره پرچمدار کلاس لوکس هم نیست
NAVID۰۰۹۸
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸Amir عزیز
به شدت با شما موافقم ، ساعت بنز S باید آنالوگ باشه ، اصلاً مگه میشه آنالوگ نباشه .
آنالوگ یعنی یکی از نمادهای بنز S
M
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸اولا اولی کسی که دعوای روی تیترو شروع کرد شخص خودت بود
دوما به نظر من داشبورد مرسدس قابلیت شخصی سازی داشته باشه و بشه اینو تغییر داد
سوما خدا وکیلی چطوری یه چیز بی روح و مسخر مثل اینو (که به خدا کابین دنا و برلیانسو بهش ترجیه میدم ) :
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2019/03/polestar-2-vs-tesla-model-3-visual-comp-14.jpg
با این مقایسه میکنی؟
AMIR / ARMI
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ببین هیشکی دعوا نکرده بود
همه قبول کردن حرفمو
حالا شما بیا دعوا راه بنداز
محمد
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸طراحی بیرونی واسه پرچمدار کلاس لوکس، هیجان و زرق و برق بیشتری میخواد
امیدوارم طراحی داخلی مقداری کلیدهای فیزیکی هم داشته باشه
.
به قول دوستمون سادگی جاش اینجا نیست
تسلا مثل اپل قطعا تاثیر بزرگی روی خودرو و خودروسازی داره
اینم یکی از نتیجه هاش هست
.
ولی:
۱) اینکه مانیتور بزرگ خوبه اما در کنارش بهتره که کابین خلوت نشه یکی از ایرادات به خود تسلا، کابین بشدت ساده و بی روحش هست
در حالی که پرچمدار آئودی، هم مقدار زیادی مانیتور داره و هم طراحی جذاب و شیک و بدور از سادگی
.
۲) اینکه تخصص بنز در طراحی داخلی ماشینه، رقبای همیشگی بنز در هر مورد تونستن واسه بنز شاخ و شونه بکشن،
اماکابین بنز تقریبا غیر قابل رقابت بوده
شخصاً محصولات هم ردهی رقیبش بیمر رو بیشتر ترجیح میدم اما اگه امکانش بود، قطعا با طراحی داخلی بنز
.
حیفه نقطه قوت دایمی بنز، پاشنه آشیل اون بشه
محمد
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸و یه نکته هم اینکه:
نمیدونم من اینجوری حس میکنم یا واقعا اینطوریه، دوستان نظر بدن لطفا :
معمولاً بنز لوکستر بنظر میومد و رقیبش بیمر اسپرتتر
نه اینکه ایراد باشه
اما این طراحی جدید بنز هم بیشتر اسپرت به نظر میاد
تا الگوی سنگین و باوقار خود بنز،
درسته؟؟؟
امیر
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸دقیقا نظر منم همینه!
ازون حالت لوکس و با وقارش خارج شده یکم
البته فقط یکم!!
مزدا
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸بنز داره چیکار میکنه??
اصلا اُبهت یه خودرو لوکس رو نداره از جمله چراغ های عقب.نسل فعلیش خیلی چشم نوازتر هست.
طراحی کابین هم حس لوکس بودن نمیده
AMANTE
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸طراحی بیرونی ماشین ها دارن کم کم فضایی میشن و طراحی داخلی ها مینیمالیستی.
البته جمله ی که بالا گفتم برای مرسدس اس کلاس فقط در زمینه ی طراحی داخلی صدق میکنه و طراحی بیرونی هنوز فضایی نشده ولی در چند سال آینده با معرفی محصولات الکتریکی به سمت طرح های فضایی هم میرن.
AMIR / ARMI
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸طراحی داخلی مینمالیستی
وقتی خوب و به جا هست که
شما نسل قبلی یا اسبقی از اون مدل
نداشته باشی و از صفر طراحی کنی
مثل تسلا ولی وقتی همه ازت انتظار دارن
این کار گند کاری حساب میشه
(( اخه روی چه حسابی کدوم ادم نادونی گفته بیایم کابین سدان فول سایز لوکس رو
اینجور مینیمالیستی بدون هیچ حس و حالی کنیم در حالی که نسل های قبلش دقیقا نقطه مقابل این کارشون هست ))
بنز داره گند میزنه
Elmiraj
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸اتفاقی که در دنیای موبایل افتاد در دنیای خودرو هم در حال تکراره …
نخستین گوشی موبایل بدون نمایشگر بود درست مثل داشبورد نخستین خودروها…..در سال های آغازین دهه نود میلادی که گوشی های موبایل موتورولا و مایکروسافت به بازار اومدن دارای نمایشگر های کوچک دیجیتال بودن … یک دهه بعد در سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ نخستین موبایل های لمسی جهان توسط HTC و Apple به بازار اومدن که دارای نمایشگر های بزرگ لمسی بودن و ۹۰ درصد دکمه های فیزیکی را حذف کردن و حالا کار به جایی کشیده که بیش از ۹۰ درصد قسمت جلویی گوشیهای موبایل با نمایشگر احاطه شده …!!!
در دنیای خودرو هم سال ها گذشت و دهه به دهه نمایشگر سرگرمی و اطلاعات خودروها بزرگ و بزرگتر شد تا رسیدیم به سال ۲۰۱۲ و روزی که تسلا با سدان Model S بیش از ۹۵ درصد دکمه های فیزیکی داشبورد را حذف کرد و جاشونو با یک نمایشگر در پشت فرمان و یک نمایشگر بزرگ عمودی تبلت مانند دیگر در وسط کنسول عوض کرد .
خلاصه کلام حذف دکمه های فیزیکی و جانشینش کردن نمایشگر های بزرگ کاری بود که در دنیا موبایل توسط HTC و Apple و در دنیای خودرو هم توسط Tesla انجام شد و این که حالا بقیه این راهو میرن اگر تقلید هم باشه عیبی نداره چون این راه آیندهست .
یاشار
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸سلام
اولین موبایل لمسی خیلی قبل از اپل و htc به بازار اومده من خودم سونی اریکسون p990 داشتم که قبلش p 910 اومده بود قبل از اون هم گوشی لمسی بود
لطفا اطلاعات غلط به مردم ندید
Elmiraj
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸دوست گرامی داریم از راهی حرف می زنیم که در آن دکمه های فیزیکی حذف و نمایشگری بزرگ جای آن ها را گرفت ، که در دنیای موبایل htc touch و Apple iPhone اولین بودن .
.
در دنیای موبایل سال های سال گوشی ها همزمان به دکمه های فیزیکی و نمایشگر لمسی مجهز بودن که سونی اریکسون p990 شما هم یکی از آن ها بود .
نخستین موبایل جهان با نمایشگر لمسی مال هیچکدام از موبایل سازان مطرح امروزی نبود بلکه گوشی Simon بود که در سال ۱۹۹۲ توسط IBM ساخته شد .
یاشار
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸همون p990 دکمه های فیزیکیش جدا میشد و کاملا لمسی کار میکرد
حالا شما میخواید موبایل لمسی رو به نام اپل و htc میخواید بکنید حرفی نیست هر طور میلتونه اما واقعیت یه چیز دیگست.
Alireza
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸خب این چه کاریه لپ تاپو باز کرده گذاشته رو کنسول وسط فک کنم طراح قبل از طراحی یه چیز میزی زده بوده ضمن اینکه اگه طراحی خارجیشم اون عکسا باشه با یکی ا ز زشت ترین چراغ عقبای تاریخ بنز روبروییم چرا بنزو بی ام و اینکارو میکنن کلا جای یکی دو طراح گردن کلفت (اگه ایتالیایی باشه چه بهتر) توشون خالیه
Seyed.AMG
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸اصلا این کابین شایسته s کلاس نیست …
اما ادمین جان شما هم رو حساب حرف چند نفر تیتر نزن … ( کابین به سبک تسلا !! )
اگه اینجوری باشه تسلا هم تو کابین از طرح چوب استفاده کرده پس باید بگیم کابینی به سبک s کلاس یا مدل غربیلک فرمون تسلا شبیه ماشین هایی که قبلا از اون تولید شدن پس باید مثلا بگیم غربیلکی به سبک بی ام و !!
اعتمادیان
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸بعید میدونم طراحی ( داخلی ) نهایی اینجوری باشه چون هم به زیبایی نسل قبلش نیست و یک پیشرفت محسوب نمیشه هم خیلی خیلی آسیب پذیره و با یک ضربه ناگهانی یک بچه همه چی تموم میشه .
مهدی
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸مطمعن باشید خیلی جذاب میشه.چون این عکس فقط قسمت راننده رو نشون میده وسمت شاگردمشخص نیست.سمت شاگردقطعا چرم دوزی زیبایی خواهد داشت.درضمن بخاطر کیفیت خیلی پایین عکس حتی اگه کابین رولزرویس هم باشه باز زیباییش مشخص نبود.درکل بااینکه کاملا مدرن تر ازنسل فعلی هستش اما این به معنی لوکس نبودنش نیست و زمان معرفی خیلی شیک وزیبا به چشم میاد.
Seyed.AMG
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸اها عکس مقایسه amg gt4 و m5 کامپتیشن رو گذاشتی ، تو اون مقایسه amg gt6۳ فقط بخاطر قیمت زیاد به m5 باخت فقط همین . تو سایر موارد امتیازات نسبتا یکسانی داشتن .
مهدی
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸درپیست هم ازM5کندتر بوده.در۳پیست M5سریع تربوده ودر۲پیست AMY GT4
رضمن درگ جدیدM5 وAMG GT4 63 که M5 در دوبارمسابقه درگ ودوبار مسابقه رولینگ ودوبار مسابقه ترمزگیری پیروز شد رو فکر کنم دیدی! یک درگ دیگه بازهم ازیه مجله روسی انجام شدکه بازهم M5پیروز شد.
M5دراصل رقیب E63 حساب میشه.وAMG GT4 63 رقیب اصلیش پورشه پانامرا توربوS هستش که تاالان دومسابقه درگ داشتن که دریکی GT4 پیروز شده ودریکی ازیه مجله ترکیه ای پانامرا.
اما این دوچندرقابت هم داشتن که دریکی پانامراپیروز شده ودریکی هم GT4 که سره فرصت لینک این چندرقابت رو میفرستم.
Seyed.AMG
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸تا اونجایی که من میدونم این دو تا تو دو تا پیست مشترکا تایپ ثبت کردن .
یکی پیست hockenheim GP :
۱:۵۲:۸۰ AMG GT63S
1:55:60 M5 Competition
یکی هم پیست sachsenring :
1:32:59 AMG GT63S
1:33:93 M5 Competition
از اون ۳ پیست دیگه خبر ندارم …
تو درگ مسافت 1000 متر هم amg gt63s یک ثانیه از m5 کامپتیشن زمان بهتری ثبت کرده .
Seyed.AMG
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸همچنین در پیست magny cours :
1:20:49 amg gt63s
1:22:29 m5 f90
۱:۲۲:۷۸ پانامرا …
تورج
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸دو نکته
1.احتمال اینکه بسیاری از قسمتهای کابین توی این عکس رندر باشه خیلی زیاده بعنوان مثال به پنل درها از داخل توجه کنید. عینا شبیه اس کلاس فعلیه
2. برخلاف نوشته مطلب مدل 65 بطور کلی حذف نخواهد شد و با ترکیب یا لی اوت هایبریدی وی هشت همون چیزی که در نمونه کانسپت جی تی چهار در با هشتصد اسب بخار قدرت دیدیم تولیدخواهد شد.
بنده خودم هم با حذف ساعت آنالوگ به شدت مخالفم اما تا انتشار تصاویر رسمی نمیشه قصاوت کرد
یه دلیل دیگه رندر بودن این عکس هم میتونه محل قرارگیری سوئیچ و نوع طراحیش باشه
OMID
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸خیلی زشت شده
چقدر اون صفحه حاشیه داره میتونست حاشیشو کاهش بده
سید علیرضا
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸.
همه چیز خودرو باید کاملا مدرن بشه
Khosrow
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ایده ال خواهد بود ..
رامتین
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸خوشم میاد بی ام و زیاد با بقیه شرکتها کار نداره و طراحیش کاملا ثبات داره چه راحی بیرونی هم داخلی.
سامان اذری
۸ خرداد ۱۳۹۸بنز حقشه که بیمر بیاد از نظر فروش بزنه جلو ازش