موتورسیکلت

کی تی ام 890 دوک GP مدل 2022 با بدنه‌ی جدید معرفی شد

سورپرایز کی تی ام در معرفی دو نمونه جدید از ۸۹۰ دوک وارد مرحله جدیدی شده است زیرا امروز اولین جزئیات از موتورسیکلت کی تی ام ۸۹۰ دوک GP 2022 منتشر شد. چه چیزی باعث شده است دو حرف GP در انتهای نام کی تی ام ۸۹۰ دوک قرار گیرد؟ رنگ نارنجی! ما کاملاً مطمئن نیستیم که عبارت “گرافیک‌های جدید و برجسته” تضمین کننده تمایز این موتورسیکلت از سایر نمونه‌ها باشد مخصوصاً اینکه کی تی ام ۸۹۰ دوک R به یک موتورسیکلت محبوب در پیست تبدیل شده است و از طرف دیگر نیز کیت‌های مختلفی برای موتورسواری هیجان‌انگیز در دسترس است اما خب این چیزی است که می‌بینیم.

اتریشی‌ها دنیا را به‌طور متفاوتی می‌بینند و دنیا را این بار با رنگ نارنجی تزئین کرده‌اند. به همین خاطر خاص‌ترین ویژگی کی تی ام ۸۹۰ دوک GP پوشش بدنه برگرفته از مسابقات GP است. همچنین پوشش صندلی جدیدی برای بخش سرنشین در نظر گرفته شده است. اما خبر خوب اینکه نیروبخش موتورسیکلت موردبحث همان پیشرانه ۸۹۰ سی‌سی بکار رفته در مدل پایه ۸۹۰ دوک است. این پیشرانه قدرت ۱۱۴ اسب بخاری و گشتاور ۹۲ نیوتون متری تولید می‌کند و برای موتورسیکلتی با وزن ۱۶۹ کیلوگرمی نوید پرفورمنسی بسیار خوب می‌دهد.

این پیشرانه با شاسی چابک و سبک‌وزنی همراه شده است و بنابراین کی تی ام ۸۹۰ دوک به یک سلاح پرقدرت در خیابان، مسیرهای کوهستانی و پیست تبدیل شده است. اشتباه نکنید! کی تی ام ۸۹۰ دوک یکی از بهترین موتورسیکلت‌های بازار است و ارزش بسیار خوبی در برابر مبلغ پرداختی دارد. با این وجود مطمئن نیستیم که بخش بازاریابی این شرکت درباره نسخه‌های گوناگون ۸۹۰ دوک چه فکری می‌کند چراکه نسخه GP آن چیز زیادی نسبت به مدل استاندارد ارائه نمی‌کند.

هنوز جزئیات قیمت و زمان عرضه این موتورسیکلت اعلام نشده است اما می‌توان انتظار افزایش قیمت جزئی نسبت به ۸۹۰ دوک پایه را داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (10305 ديدگاه)

    KTM دوک یکی از بهترین موتورسیکلت‌های جهان است که از هر نظر ارزش بالایی دارد و میتوانید این را از مالکانش سوال کنید با اینکه مدل ۲۰۰ و ۲۵۰ بیشتر وارد ایران نشد .
    سال ۹۶ مدل ۲۰۰ را میدادند به ۱۹ میلیون و تازه داشت در بازار شناخته میشد که خورد به گرانی‌ها و امروز بالای ۲۰۰ میلیون قیمت میخوره و اگر توان خریدش را دارید اصلاً شک نکنید بهترین انتخاب در رده‌ی خودش هست !
    البته پیشنهاد من اینه که موتورسیکلت را هیچگاه نو نخرید و نمونه‌های کارکرده که اُفت قیمت خورده‌اند را بگیرید چون بازار موتور با خودرو در ایران بسیار متفاوته !!!

    موافقم 15
    مخالفم 6
    1. Aryan🥋🥋🥋judo

      ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (574 ديدگاه)

      من یه دوک ۲۰۰ خریدم و واقعا راضی بودم بعد ۲۵۰ خریدم واقعا میتونم بگم بهترین ۲۵۰ بازاره از نظر ترمز و هندلینگ و شتاب رودست این موتور نیست من کاوازاکی زد ۲۵۰ داشتم ولی این بهتره اصلا به تک سیلندر بودنش نباید توجه کرد آسفالتو جر میده

      موافقم 6
      مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا