ایستگاه خبر

تصویب قیمت های جدید خودرو

بلاخره بعد از چند هفته سیاه بازی سازمانهای به اصطلاح حمایت از مصرف کننده و کمیته قیمت گذاری خودرو و خودروسازان، قیمتهای جدید خودرو هم برای چندمین بار در سال جاری افزایش شدید و رسمی را تجربه کردند. این در حالیست که بارها خودروسازان بدون مجوز این سازمانها هم قیمتهای خود را افزایش داده بودند. اینک قیمت خودروها بطور متوسط ۲۰ درصد رشد یافته اند.

شیب افزایش قیمتهای خودرو
شیب افزایش قیمتهای خودرو
در این میان حقوق خریداران و کسانی که با اندیشه خرید یک خودرو با دارایی و پول محدود خود به پیش خرید دست زده بودند، نیز طبق روال معمول نادیده گرفته شده و اکنون باید بدنبال تهیه مابه التفاوت قیمت جدید یا انصراف از دریافت خودرو باشند. بسیاری از ثبت نام کنندگان اکنون حسرت این را خواهند خورد که چرا در زمان ثبت نام خودرو را از بازار آزاد نخریده بودند و اکنون با وجود خرید از نمایندگی و معطلی چند ماهه و تاخیر در تحویل و مشکلات دیگر، باید پول بیشتری نیز بپردازند!
مسلم و واضح است که این روند در نهایت به نابودی صنعت خودروی ایران منجر خواهد شد که به هر ترتیب ممکن تنها بدنبال گرفتن پول بیشتر و به بهانه های مختلف است. نگرانی برای صنعت خودروی ایران و فعالان و کارکنان این عرصه با وضع مدیریتی موجود بی مورد نیست و آمارهای تولید و مقایسه قیمتها با درآمدهای جامعه خریداران خودرو در ایران با سایر نقاط جهان نیز تاسف بار است.
مصرف کننده ایرانی باید بابت خودرویی با تکنولوژی منسوخ و ظاهر تکراری و ایمنی پایین و امکانات و رفاه ناچیز و مصرف سوخت و هزینه نگهداری بالا و خدمات پس از فروش افتضاح، پول یک خودروی روز دنیا با همه این مشخصات را بپردازد! با ادامه این روند صعودی قیمتهای خودرو، تا پایان سال تندر خودروی اغنیا خواهد شد و پراید نیز به یک وسیله لوکس تبدیل خواهد شد!

  • مقایسه قیمتهای مصوب جدید با قیمتهای قبلی
  • مدل خودرو

    قیمت جدید

    قیمت سابق

  • رانا

    ۲۱,۵۰۰,۰۰۰

    ۱۵,۰۰۰,۰۰۰

  • تندر E1

    ۱۸,۹۰۰,۰۰۰

    ۱۵,۳۰۰,۰۰۰

  • تندر E2 پارس خودرو

    ۲۱,۰۴۰,۰۰۰

    ۱۷,۵۴۰,۰۰۰

  • تندر E2 ایران خودرو

    ۲۱,۶۰۰,۰۰۰

    ۱۷,۵۴۰,۰۰۰

  • سمند SE

    ۱۷,۴۸۰,۰۰۰

    ۱۴,۸۵۸,۰۰۰

  • سمند EF7

    ۲۱,۸۱۸,۰۰۰

    ۱۹,۴۵۴,۰۰۰

  • سمند LX

    ۱۹,۴۵۸,۰۰۰

    ۱۷,۲۴۲,۰۰۰

  • سورن ELX

    ۲۵,۶۳۰,۰۰۰

    ۲۱,۱۸۴,۰۰۰

  • سمند دوگانه

    ۲۱,۹۴۰,۰۰۰

    ۱۸,۲۸۲,۰۰۰

  • پژو ۲۰۶ تیپ ۲

    ۱۹,۴۲۴,۰۰۰

    ۱۷,۴۸۴,۰۰۰

  • پژو ۲۰۶ تیپ ۶

    ۲۴,۹۷۰,۰۰۰

    ۲۰,۸۱۲,۰۰۰

  • ۲۰۷i دنده ای

    ۲۴,۱۶۰,۰۰۰

    ۲۰,۱۳۷,۰۰۰

  • ۲۰۷i اتومات

    ۲۷,۳۲۰,۰۰۰

    ۲۲,۷۶۱,۰۰۰

  • ۲۰۶ Sd V8

    ۲۲,۶۹۰,۰۰۰

    ۲۰,۴۲۱,۰۰۰

  • ۲۰۶ Sd V9

    ۲۶,۹۷۰,۰۰۰

    ۲۱,۹۷۷,۰۰۰

  • پژو ۴۰۵ TU5

    ۱۸,۶۶۹,۰۰۰

    ۱۶,۶۴۷,۰۰۰

  • پژو ۴۰۵ دوگانه

    ۱۹,۱۱۳,۰۰۰

    ۱۷,۴۲۰,۰۰۰

  • پارس سال

    ۲۲,۹۷۰,۰۰۰

    ۲۰,۴۸۱,۰۰۰

  • پارس اتومات

    ۲۶,۴۴۴,۰۰۰

    ۲۳,۲۲۳,۰۰۰

  • پارس ELX

    ۲۷,۵۴۰,۰۰۰

    ۲۳,۱۹۴,۰۰۰

  • ویتارا اتومات کلاس ۸

    ۷۵,۰۰۰,۰۰۰

    ۵۸,۲۷۴,۰۰۰

  • ویتارا اتومات کلاس ۵

    ۷۰,۰۰۰,۰۰۰

    ۵۳,۹۲۲,۰۰۰

  • ویتارا دنده ای کلاس ۸

    ۶۹,۱۵۰,۰۰۰

    ۵۲,۷۷۰,۰۰۰

  • سوزوکی کیزاشی

    ۸۵,۷۵۰,۰۰۰

    ۷۷,۰۰۰,۰۰۰

  • تیبا

    ۱۵,۴۰۰,۰۰۰

    ۱۲,۸۵۰,۰۰۰

  • پراید SX

    ۱۲,۵۳۰,۰۰۰

    ۱۰,۵۰۰,۰۰۰

  • پراید SL

    ۱۱,۹۴۰,۰۰۰

    ۹۹,۰۰۰,۰۰۰

  • مگان اتومات

    ۴۴,۶۰۰,۰۰۰

    ۳۷,۲۱۰,۰۰۰

  • نیسان ماکسیما

    ۶۷,۵۰۰,۰۰۰

    ۵۸,۹۹۰,۰۰۰

  • نیسان پیک آپ

    ۵۰,۳۵۰,۰۰۰

    ۴۲,۰۰۰,۰۰۰

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۶۹ دیدگاه‌ها

  1. حمید

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (12 ديدگاه)

    با درود
    بنده صراحتا” عرض کنم که واقعا” اکثریت جامعه دیگه توان خرید این آشغالارو ندارن حتی قبلش هم تولیدات داخل گران بود چه برسه حالا . نکته اینجاست که این دو خودرو ساز مافیایی و توابعشون یک سری دلال حرفه ایی دارن که بازار سیاه راه انداختن و نمایش میدن وگرنه 207 که 20 میلیونشم گران بود چه برسه که 44 میلیون شده . واقعاگ اگر کسی که مصرف کننده واقعی هست بخره بی غیرته.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. وحید

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خدا به دادمون برسه …………………….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۱۹ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      خودمون باید به داد خودمون برسیم!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. ایرانی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (12 ديدگاه)

    با درود
    مشکلات و معایب دیگه از کسی پوشیده نیست فقط این را هم بگویم که این صنعت ملی هر روز وضعیت بدتری پیدا کرده و فکر نکنم آینده ای داشته باشه برای مردم ایران.حالا راه کار چیست ؟دولت و بالاتر و پایینترش قصدی برای حمایت از مردم ندارند مشکل فقط به دست مردم قابل حل هست و اونم با نخریدن خودرو زیرا اینا خریداری بیرون از ایران ندارند مگر با قیمتی خیلی پایینتر از داخل و خبر خوب اینه که اگر سه سال مردم خودرو نخرند مطمئن باشید برای همیشه از شر این دزدان راحت میشویم .من خودم قصد خرید خودرو داشتم و احتیاج مبرم اما با این قیمتها پول سمند را باید بدم 405 بگیرم و چون به عقل و شرافت خودم احترام میذارم این سه سال را پای پیاده طی میکنم اما به دزدان پول نمیدم.لطفا اگر باید بخرید دست دوم خریداری کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ایرانی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (12 ديدگاه)

    با درود
    مشکلات و معایب دیگه از کسی پوشیده نیست فقط این را هم بگویم که این صنعت ملی هر روز وضعیت بدتری پیدا کرده و فکر نکنم آینده ای داشته باشه برای مردم ایران.حالا راه کار چیست ؟دولت و … قصدی برای حمایت از مردم ندارند مشکل فقط به دست مردم قابل حل هست و اونم با نخریدن خودرو زیرا اینا خریداری بیرون از ایران ندارند مگر با قیمتی خیلی پایینتر از داخل و خبر خوب اینه که اگر سه سال مردم خودرو نخرند مطمئن باشید برای همیشه از شر این دزدان راحت میشویم .من خودم قصد خرید خودرو داشتم و احتیاج مبرم اما با این قیمتها پول سمند را باید بدم 405 بگیرم و چون به عقل و شرافت خودم احترام میذارم این سه سال را پای پیاده طی میکنم اما به دزدان پول نمیدم.لطفا اگر باید بخرید دست دوم خریداری کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حسین

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بهترین راه برای مقابله با این بحران نخریدن هست.هزینه فرصت 19 میلیون برای خرید یک پژو 405 با نرخ تورم الان حدود 25 میلیون یعنی سالی 6 میلیون میشه.اگه تو مواد غذایی سرمایه گذاری شه بهتره.پس الزاما نباید خرید.به امید روزی که افت تقاضا باعث کاهش قیمت این خودروهای لگن بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. امیر علی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    […] حتی 1 درصد تو صنعت خودرو پیشرفت نکردیم اگه کسی مخالف این حرف پس چرا تعرفه 110 درصدی خودرو را بر نمیدارن مثلا 30 درصد یا 20 درصد بعدش ببینید کسی پراید 12 میلیونی میخره یا با همین پول میره تویوتا یاریس میخره اما دولت […] که فقط فکر این دو تا شرکت گاری سازه که یه روز ورشکستگیشو میبینیم به حق امام زمان ورشکست بشن که اینقدر دارن دزدی میکنن مردم ایران به حق امام زمان قسمتون میدم این گاریارو نخرید نخرید نخرید بعد 2 ماه ورشکست
    قیمت چنتا خودرو تو کشور های عربی:تویوتا یاریس 12 میلیون اسپورتیج 2010 22 میلیون موهاوی 2010 35 میلیون آزرا 2010 25 میلیون آی سی 2010 15 میلیون پرادو 39 میلیون کرولا 18 میلیون حالا با خودتون فکر کنید اگه این قیمتها تو ایرانم بود کسی گاری ساخت داخل میخرید مردم ایران تویوتا کرولا رو ول میکردن میرفتن سمند سوار شن یا تویوتا یاریسو ول میکردن برن پراید سوار شن؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. momo

      ۱۸ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (109 ديدگاه)

      امیر علی جان گمرک جدیدا شده 135%

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. سوشیا

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (93 ديدگاه)

    خیالتون راحت باشه این شرکتها هیچ وقت ورشکست نمیشوند چون از قبال هر خودرو کلی گیر آقایون میاد کسانی که هر روز فربه تر از دیروز میشن.و کسی رو توان مقابله با این مافیای 7 سر نیست.از مردم […] انتظاری بیشتر از این نمیشه داشت.بچه های این سایت رو فاکتور بگیرید چند تا از مردم عوام این موضوع رو میفهمن که بهترین ضربه به اینا نخریدن محصولاته[…]

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. faghir

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (168 ديدگاه)

    خب باحلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه عزیزان
    پاشین اعتراض کنیم بریم جلوی ویران خودرو وسایه بان یه کم عرضه و همت به خرج بدید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کماندار

      ۱۸ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (319 ديدگاه)

      نریم بهتره اگه بریم اینا فک میکنن مردم برا پرایدو سمندشون تظاهرات کردن باز میبرن بالا قیمتو!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. حمیدرضا

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    حالا باید دید آیا آقایون خودرو ساز حاضرن با این قیمتا ماشین بدن بیرون یا بازم فروش محدود و فقط برای نمایندگی هاشونه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مسی

      ۱۸ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (269 ديدگاه)

      :-D رانتخواران بزرگ، معمولا بهانه خود را رفاه حال مردم و خدمت به آنان اعلام می‌کنند و از این طریق به پول‌های کلان می‌رسند! و رانت چیزی جز انحصارگری نیست! یعنی همان درآمدی که نه به‌خاطر فعالیت تولیدی، بلکه به‌خاطر ساختار انحصاری بازار و فقدان رقابت به دست می‌آید :-D

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. پیمان

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (42 ديدگاه)

    این فرغون 90 شده 21 میلیون …آخه کی این فرغون و میخره 21 میلیون ….آقا تو رو خدا ماشین نخرین..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱۸ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (63 ديدگاه)

      سلام.آقای سر دبیر ترو خداااااا بزار حرفامو بزنم.
      اولا آقای نویسنده نه لازمه شما و نه ما دل واسه این بی لیاقتا بسوزونیم. همونطور که قبلا هم گفته بودم یکی از دعا ها و آرزوهای قلبی من نابودی کامل در ویران خودرو و سایپا(مطمعنه مطمعن؟؟!!) هست. اینا دیگه کارشون درست نمیشه. د آخه آدم چی بگه؟؟؟ باور کنید بچه ها وقتی لحظه ای به صنعت کشور که هر روز داغونتر میشه و ((دلیل اصلیش هم دولت نا لایقه)) دوست دارم تا بی نهایت فریاد بکشم و ازشون بپرسم چرا؟ چرا مملکت و صنعتشا به فلاکت کشیدید؟ چرا مردما زیر منگنه گذاشتید؟ کشورمون دیگه ازش چی مونده؟ مردممون ازشون چی مونده؟ جز بدبختی و گرسنگی و حسرت کشیدن و اون بالایی های نا لایق هم فقط فکر پر شدن کیسه و جیبهاشونن؟؟ دوستان عزیز من موندم چرا با این همه نعمت خدا دادی و پتانسیل بالا برای بهبود معیشت و رفاه مردم چرا و __دست چه کسی__ جلوی این را میگیره که مردم در رفاه کامل باشن! اینا جواب پس دادن داره. به خدا جواب پس دادن داره……..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. رامتین

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (17 ديدگاه)

    باسلام

    اعتبار قیمتها هم اعلام می کردید. به نظر من این قیمتها حداکثر تا آخر هفته اعتبار داره . چون باز با افزایش قیمت ارز که یه چیز عادیه تو مملکت ، افزایش تحریم ها که مثل روز روشنه ، نداشتن قطعات مورد نیاز که بهانه همیشگی شونه، ندادن تسهیلات بانکی دولت به خودروسازها که فقط شعار دولته ، …. گیرآوردن مردم ( بلانصبت دوستان )و کمبود پول تو جیبیه مدیران خودروسازان جهت سرمایه گذاری های جدید 100 درصد شاهد افزایش قیمت دوباره خواهیم شد . پس بجونبید دوستان نفری 3 ، 4 تا خودرو بخریم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. دردونه حسن کبابی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    یک لطفی بکنید اسامی مدیران سازمان حمایت از تولیدکنندگان و نه مصرفکنندگان را لیست کنید و در مقابل هر کدام مدل ماشینی که سوار میشن را هم بنویسید تا مردم بدونند که این مسئولین چقدر با مشکلات مردم آشنا هستند.
    این از خدا بی خبرهامیدونند این لگن سازان از قطعات و لوازم بی کیفیت چینی در ساخت خودرو ها استفاده میکنندپس اینقدر افزایش قیمت چرا؟
    آیاپژو 19 میلیونی و ال نود 21 میلیونی کیفیت خودرو های فرانسوی رادارد.
    خدایا جز تو کسی نداریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. اسی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (12 ديدگاه)

    دوستان نارحت نباشید اتفاقا خوبه که قیمتها رفتن بالا چون خیلی ازما لیاقت ماشین سوارشدن رو نداریم یعنی چه که هرکی تا ده تومن جور میکنه میره یه ماشین میخره ازاین به بعد فقط آدم حسابیه ماشین سوار میشن اینجوری کلاس خودرو سازام حفظ میشه که هر کورو کچلی دیگه ماشینای اونا روسوا نمیشن پولدارا که تواین اوضاع پولدارترم شدن ، فقط اونا میتونن ازاین غلطا بکنن بیایید ماغلط زیادی نکنیم عزیزای دلم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ashkan

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    آفرین به خودرو سازان ایران رگ خواب مردم ایران دستشون امده هر خودرویی با هر قیمتی که دلشون بخواد به مردم میندازند هیچ کس جواب گو نیست باید مدال افتخار به مردم ایران داد که هر آشغالی رو با هر قیمتی می خرنند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. neda

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بابا خواستگار من میخواد ماشین بخره همش میگن سایت بسته. کی باز میشه این سایت کوفتیتون؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. محمود

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سازمان حمایت از تولید کننده و (خاک بر سر) مصرف کننده را چرا بهش مدال افتخار نمی دهند .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. higuain

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (26 ديدگاه)

    ثبات این قیمتها بستگی به سیاستهای دولت داره. به نظر من هم هیچ ضمانتی برای تثبیت قیمتها اعلام شده وجود نداره. وضع کشور مثل یه قوری بست زده می مونه! هر آن ممکنه بزنه بیرون!!
    یه پتروس فداکار لازم داریم که انگشتشو بذاره تو سوراخ اقتصاد کشور.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. kazemzadeh

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عذر می خوام تو لیست دو تا v8 نوشتید. احتمال می دم یکیش v20 باشه درسته؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. امیر

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (493 ديدگاه)

    شما چتون شده انگار قحطی ماشین داریم (بجنبید 3 4 تا بخرین )واقعا که نخرین ماشین ها رو دستشون بمونه اون وقت می بینین ارزون می شه یا نه مقصر شما مردم هستین که به اینا اینقد رو می دین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رامتین

      ۱۸ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (17 ديدگاه)

      چرا جدی گرفتی !!! کی خواست 3 ، 4 تا ماشین بخره .من همون یدونشم ندارم ( خط BRT ). البته دللالها و کسائیکه تو این آشفته بازار اومدن 100 تا 100 تا سکه با قیمت بالای 1 میلیون تومن فروختن یا دلارو یورو با قیمتهای کذایی تو بازار غالب کردن و چند صد میلیون پول بادآورده به جیب زدن ، چون نمی دونند دیگه باید چیکار کنند و پول اضافه تو جیب دارن ، پس حالا می رن سراغ بازار خودرو و 4تا4تا می خرن و می زارن تو پارکینگ چرا ؟؟؟ چون چند وقت دیگه دوبار خودرو تولید نمی شه و همینها ماشیناشون چند میلیون بیشتر تو بازار آزاد می فروشن یعنی دوبار سود بیشترو بیشتر و این داستان ادامه داره. می گی نه ، صبر کن و ببین !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. amir

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به خدا مردم ما خیلی بد بختن.3ماهه میخوام ماشین بخرم دوباره همش داره میره بالا.آخه کل پراید رو جمع کنی از 3 میلیون بیشتره؟؟؟یه ماشینی که هیچ اپشنی هم نداره چرا باید به مرز 13میلیون برسه؟؟پول مگه علف خرسه؟تنها راهش اینه که مردم نخرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. mghb

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (10 ديدگاه)

    در پیام نمای شبکه دو قیمت رانا 1.6 27میلیون و1.7 29 میلیونه البته در بازار آزاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. مهدیم

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    من نگرانم
    با این قیمتها صتایع خودروسازی بدجوری صدمه میبینن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر علی

      ۱۸ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (4 ديدگاه)

      خوب صدمه ببینن چه بهتر دیگه این گاری ارو تولید نمیکنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهدیم

        ۱۸ مهر ۱۳۹۱
        سوابق: (7 ديدگاه)

        مزاح بود مثلا!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  23. علی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    بابا شکایت خدارو پیش پیغمبر بکنیم
    دارم میترکم بابا یکی نیست به دادملت برسه ؟
    همه جای دنیا قیمت پایین میاد خدمات بیشتر میشه اما تواین مملکته […] چی؟
    چکار باید کرد کجاباید رفت خددددددددددداااااااا؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مسی

      ۱۸ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (269 ديدگاه)

      این تازه فاز اول بود… :-D

      فاز دوم هم هم در راه است … :-D

      مرگ بر … :-D

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. کیارش

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اخه ادم 15 میلیون بده تیبا سوار شه؟؟؟خداییش انصافه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. شوتعلی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    همین الان کافی 500 تومان تخفیف بدن فروششون 20 برابر میشه…!!!! مثل اینکه همه خوابیم…؟؟؟ یه نگاه دوروبرمون بندازیم ببینیم چطور همه سود جو شدیم…!!!سر هم کلاه میزاریم …میگیم زرنگیم!!! هنوز نفهمیدم که اگه با این خرید و فروشها 1 میلون سود کنیم یعنی بچمونون و تمام خاندانمون 100 برابر ضرر میکن…!!!! هر وقت اینو فهمیدم…..کار درسته که با این وضع که معلومه…هر کی این حرفا رو بزنه فعلا هالو و از غافله عقبه…!!!!؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. من

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (22 ديدگاه)

    ای ول.خوشم اومد.با این کارشون دیگه نشون دادن که آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه.
    واقعا چند روز بود میخواستم از نمایندگی یه ال 90 بخرم ولی دیگه منصرف شدم.
    نمیخوام پولامو به این روباهای مکار و حیله گر بدم.دارن کل دنیا رو به هم میریزن.
    واقعا مرگ بر… .
    تحریم میکنیم ماشن های ایرونی رو.
    تحریم
    تحریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. من

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    مملکت داره گندش در میاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. سام

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من نگران ورشکست شدن این شرکتها هستم ! یه وقت ضرر نکنن !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. مهمون

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    متاسفانه بستری برای آگاه کردن مردم وجود نداره و همه ی رسانه ها دولتی هستن
    اگه یه برنامه ی تخصصی توی صداسیما بود که قیمت و کیفیت خودرو رو با اتوموبیل های روز دنیا مقایسه میکرد میشد بدون اینکه مستقیم بگی از سایپاو ایرانخودرو با این قیمت نخرین ،مردم رو قانع کرد که حقشون این لگن های نامطمئن نیست
    ولی افسوس که همه چی اینجا دولتی و دستشون توی یه کاسست و همشون پشت سر هم هستن و برعکس حسابی هم توی صدا سیما از مونتاژکارها حمایت و تقدیر میشه
    باید یه کمپین درست حسابی برای اطلاع رسانی تشکیل بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. faghir

    ۱۸ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (168 ديدگاه)

    ملت دست پدال هم با این شرکتها توی یه کیسست
    چون من نظر انتقادی گذاشتم گوش کنید انتقادی نه فحش ولی سانسور کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا