متفرقه

تعویق برگزاری نمایشگاه خودروی پکن به خاطر شیوع کرونا

شیوع ویروس کرونا در چین موجب تعویق برگزاری نمایشگاه خودروی پکن شده است که قرار بود در تاریخ ۲۱ تا ۳۰ آوریل برگزار شود. اتوکار در گفتگو با منبع نزدیکی به این نمایشگاه مطلع شده که برگزارکنندگان این رویداد به دنبال این هستند که زمان برگزاری آن‌را تغییر دهند. منبع مذکور دراین‌باره گفته است:

این غیررسمی است ولی ما کاملاً مطمئن هستیم که نمایشگاه پکن در آوریل برگزار نمی‌شود و اینکه آیا زمان برگزاری آن برای هفته‌های آینده برنامه‌ریزی خواهد شد یا نه به ویروس بستگی دارد

نمایشگاه خودروی پکن برای بازار چین بسیار مهم است و سالانه تقریباً ۸۰۰ هزار بازدیدکننده را جذب می‌کند؛ بنابراین صنعت خودروسازی چین که هم‌اکنون دوران سختی را سپری می‌کند می‌تواند از این نمایشگاه بزرگ خودرو که در آن خودروسازان بومی و خارجی می‌توانند جدیدترین محصولات خود را به نمایش بگذارند، بهره‌مند شود.

اما در حالی حالا گزارشات تعویق برگزاری نمایشگاه خودروی پکن مطرح شده که اندکی قبل تعویق برگزاری گرند پری فرمول یک چین هم تأیید شد. برگزارکنندگان این مسابقه یعنی فیا، فدراسیون ورزش‌های اتومبیل و موتورسیکلت جمهوری خلق چین و ادارهٔ ورزش‌های شانگهای باهم در حال بررسی هستند تا ببینند آیا می‌توانند گرند پری را تا اواخر امسال به عقب بیندازند. از سوی دیگر، هنوز تاریخ جایگزینی برای برگزاری نمایشگاه خودروی پکن هم مشخص نیست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. سورنا

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    تو ایران نیومده ولی درو دست میشکونن و اموزش جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا ….

    این انتخابات هم تموم بشه ببینیم چند هزار نفر کشته دادن صب رییس جمهور از خواب بیدار بشه بگه خطای انسانی بود :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    و عوام و عموم مردم دنیا – بازیچه ی برندها و قدرت ها / هیچ انسانی هیچ ارزشی نداره براشون / فقط اداشو در میارن / حتی سوئیس ..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا