چشم انداز

جیلی آزکارا هیبرید؛ مشخصات و قیمت شاسی بلند دو دیفرانسیل وارداتی

آزکارا یکی از محصولات پرفروش و باسابقه‌ی جیلی چین است. این خودرو در کلاس کراس‌اور اندازه متوسط، مجهز به فناوری هیبرید و سیستم دو دیفرانسیل تولید می‌شود.

جیلی یکی از مهم‌ترین غول‌های صنعتی چین است. این مجموعه، با عنوان سهام‌دار اصلی در خودروسازی ولوو سوئد، لوتوس انگلیس و پروتون مالزی نیز شناخته می‌شود. طی سال‌ها اخیر، شرکت جیلی توانست در گروه بهترین خودروسازان چین از نظر کیفیت فنی، تیراژ تولید و سودآوری باشد. به همین دلیل، غالب محصولات جیلی نسبت به رقبای اقتصادی ساخت دیگر برندهای چینی، قیمت بالاتر دارند.

بیشتر بخوانید:
مزدا ۳ جدید در ایران؛ مشخصات و قیمت خودروی وارداتی بهمن موتور
اکستریم TXL در ایران؛ مشخصات و قیمت چری اکسید شاسی بلند
چری جیکو در ایران؛ خودروهای وارداتی از برند لوکس چینی

حدود ۳۶ سال پیش، شرکت جیلی توسط کارآفرین مشهور چین، لی شوفو تاسیس شد و از سال ۱۹۹۷ خودروسازی را آغاز کرد. حالا نه‌تنها مالک جیلی، یکی از ثروتمندترین مردان جهان است بلکه تولیدات این مجموعه با برندهای متنوع در کشورهای مختلف دنیا فروخته می‌شود. حتی تاکسی‌های مشهور لندن پایتخت انگلیس، ساخت جیلی هستند و خودروهای مدرن با فناوری پیشرفته هیبرید یا تمام برقی، توسط زیرمجموعه‌های این شرکت تولید می‌شوند.

جیلی آزکارا نمای اصلی

جیلی آزکارا، اطلس، X70 و بویو، نام‌های مختلف برای  یک کراس‌اور هستند. این خودرو از سال ۲۰۱۶ همچنان تولید می‌شود و حتی نسخه وانت دارد. آزکارا علاوه‌بر چین، در بیلاروس، مالزی و پاکستان مونتاژ می‌شود. نسل دوم، سال ۲۰۲۲ رونمایی شده اما تولید نسل اول با پیشرانه بنزینی و هیبرید ادامه دارد. آزکارا در کشورهای عرب خلیج فارس و آسیای میانه نیز، فروش داشته است. این محصول در فهرست خودروهای وارداتی به ایران برای سال ۱۴۰۲ دیده می‌شود اما شرکت یا نمایندگی رسمی جیلی برای این مدل هنوز مشخص نیست. احتمالا آزکارا توسط فردا موتور وارد ایران شود.

طراحی بیرونی و نمای بدنه جیلی آزکارا

محصولات جیلی، معمولا با الگوبرداری کامل از خودروهای شناخته شده  جهان، تولید نمی‌شوند و تا حدودی، ظاهر مستقل دارند. خودروهای این برند چینی، عامه پسند و البته فاقد خلاقیت یا زیبایی فراتر از انتظار هستند.

جیلی آزکارا نمای جلو

در نمای روبرو، پنج ضلعی‌های متعدد جلوپنجره، جیلی را متفاوت از دیگر کراس‌اورهای دنیا نشان می‌دهد. چراغ‌های باریک، LED مخصوص روشنایی روز دارند و مه‌شکن‌های طرفین سپر هم، LED هستند. حجم‌دهی بدنه در کاپوت جلو، حس اسپرت خودرو را تقویت می‌کند و داخل سپر هم، ترکیبی چشم‌نواز دیده می‌شود اما بخش بزرگی از نمای روبرو، ادوات پلاستیکی سیاه‌رنگ دارد.

جیلی آزکارا نمای جانبی

شیب سقف در انتهای بدنه با حالتی شبیه اسپویلر کشیده شده است. تیرگی برای فریم پنجره‌ها و ستون عقب، الهام‌گرفته از شاسی‌بلندهای رنجرور به نظر می‌رسد اما در مجموع، ترکیبی جوان‌پسند را تشکیل می‌دهند. در نمای جانبی، ادوات پلاستیکی داخل گلگیر و رکاب، به ارزش اقتصادی جیلی آزکارا آسیب می‌زنند. این خودرو با چرخ‌های ۱۸ اینچ و فاقد ریل باربند تولید می‌شود.

جیلی آزکارا نمای پشت عقب

در نمای پشت، حجم‌دهی بسیار خوب بدنه و جایگاه مناسب برای پلاک، شکل گرفته است. برخلاف بسیاری دیگر خودروهای چینی که حفره‌های ظاهری غیرکاربردی ارایه می‌کنند؛ آزکارا جایگاه دوگانه برای خروجی اگزوز وجود دارد. فرم چراغ‌ها نیز جذاب به نظر می‌رسد اما مشابه دیگر جوانب خودرو، حجم ادوات پلاستیکی داخل سپر عقب آزاردهنده است.

جیلی آزکارا طول و عرض و ارتفاع  ۴,۵۱۹  و ۱,۸۳۱  و ۱,۶۹۴  میلی‌متر همراه فاصله محوری ۲,۶۷۰  میلی‌متر دارد.  این شرایط برای خودروی چینی، اندازه‌ی کمی بزرگ‌تر از هیوندای توسان و کوچک‌تر از سانتافه فراهم می‌کند.

طراحی داخلی و نمای کابین جیلی آزکارا

در کلاس خودروهای چینی، می‌توان ادوات داخل اتاق جیلی آزکارا را لوکس توصیف کرد. چرم مصنوعی برای صندلی و تودری، چشم‌نواز است؛ ضمن اینکه ادوات پلاستیکی داشبورد و فرمان نیز، باکیفیت هستند.

جیلی آزکارا نمای کابین

دو نمایشگر ۱۲ اینچ برای سیستم سرگرمی و پنل پشت فرمان استفاده شده است تا حس یک خودروی مدرن برای آزکارا ۲۰۲۳ فراهم شود. این تجهیزات باعث می‌شوند فضای داخلی خودرو، کاملا متفاوت از مدل اولیه ساخت ۲۰۱۶ باشد. راحتی صندلی‌ها نیز برای ۴ سرنشین بالغ، بسیار خوب است. سبک طراحی کنسول میانی و دسته‌دنده نیز، تفاوت‌های جالبی با کراس‌اورهای موجود در ایران دارد.

جیلی آزکارا نمای دنده

امکانات مرسوم در خودروهای مدرن چینی، شامل ناوبری ماهواره‌ای، سانروف و سقف پانورامیک، کروز کنترل، دوربین پارک، دید ۳۶۰ درجه، حسگر پارک، هشدار نقطه کور، سیستم صوتی قابل قبول با ۸ بلندگو، همراه با تزئینات چرم و فلز، برای جیلی آزکارا ارائه می‌شوند.

جیلی آزکارا نمای فرمان

باوجود طراحی داخلی بسیار خوب، فضای صندوق برای جیلی آزکارا، ۳۲۰ لیتر است و چندان رضایت بخش نیست. نفر پنجم بین صندلی‌های عقب هم، چندان راحت نخواهد بود. در عوض، فضای جلوی زانو برای چهار سرنشین، ایده‌ال است.

پیشرانه و تجهیزات فنی برای جیلی آزکارا

در اکثر کشورها، جیلی آزکارا با پیشرانه هیبرید ساده (MHEV) فروخته می‌شود. این مدل، از یک موتور ۱/۵ لیتر ۳ سیلندر توربوشارژ با قدرت ۱۸۷ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند. آزکارا هیبرید، گیربکس ۷ سرعته دبل کلاچ اتوماتیک دارد و همراه سیستم دو دیفرانسیل یا محرک جلو تولید می‌شود. این خودرو با وزن تقریبی ۱۷۰۰ کیلوگرم، در زمان ۱۰ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و میانگین مصرف سوخت ۷ تا ۸ لیتر در صد کیلومتر دارد.

جیلی آزکارا نمای پنل

نسخه غیر هیبریدی جیلی آزکارا با موتور ۱/۸ لیتر توربو، ۱۸۴  اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این مدل در زمان ۱۱ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و حدود ۹  لیتر در صد کیلومتر، مصرف سوخت دارد. دیگر نمونه‌ی آزکارا با موتور ۱/۵ لیتر توربو، دارای ۱۷۷ اسب بخار و ۲۶۵ نیوتن‌متر است که در زمان ۱۱ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد.

قیمت جیلی آزکارا در بازار جهانی و ایران

در کشورهای خلیج فارس برای جیلی آزکارا مجهز به موتور ۱/۸ لیتر توربو، حدود ۱۴ هزار دلار پرداخت می‌شود. نسخه هیبرید، آستانه قیمت ۱۸ هزار دلار دارد و هزینه خرید برای مدل دو دیفرانسیل، همراه امکانات کامل، ۲۲ هزار دلار است.

از مجموع موارد گفته شده می‌توان نتیجه گرفت که جیلی آزکارا هیبرید دو دیفرانسیل برای مشتری ایرانی، حدود ۱/۸ تا ۲ میلیارد تومان قیمت داشته باشد. با این شرایط، شاسی بلند جیلی در ایران، رقیب فونیکس تیگو ۸ خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۹ رای

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۱۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (27 ديدگاه)

    اگه توجه کنید توی عکس هایی که از بقل هست دقیقا شبیه تیگو ۷ پرو هست

    موافقم 55
    مخالفم 8
    1. rassull rt

      ۱۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (8 ديدگاه)

      رفتم مقایسه کردم شباهتش زیاده ولی یک تفاوت جزیی داره

      https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2023/10/geely_azkarra-10.jpg

      https://images.carexpert.com.au/resize/3000/-/app/uploads/2023/09/chery-tiggo-7-pro.jpg

      خط روی در که از کاپوت میاد توی تیگو از در عقب و خمیده است

      موافقم 24
      مخالفم 3
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۷ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        تا حالا هرچی چینی اومدو معرفی کردنو فروختن / همش گفتم لگن اَندر لگنِ !

        اما میشه روی این خودرو و برندش حساب کرد و با این قیمت که بعید میدونم باشه ، بهترین گزینه هستش و میشه در کنار هونگچی قرارش داد از خوبای چین‌ !

        فقط یه موضوعی که هست ، خدمات و استهلاک این جیلی هست که با ۳ سیلندر و توربو و این قدرتی که کشیده بیرون از موتور با بنزین نامرغوب و آب‌و‌هوای ایران در گذر زمان چه میشه کرد !!!!!

        موافقم 25
        مخالفم 32
  2. Hosseink3

    ۱۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (45 ديدگاه)

    کی یادش می‌ره جیلی امرگند رو تازه اومده بود با پلتفرم کمری یا کرولا یادم نمیاد ولی خدای بین ماشین های اون سال ی چیز خواصی بود

    موافقم 72
    مخالفم 3
    1. علی جردن

      ۱۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (1049 ديدگاه)

      موافقم اون زمان ابهت داشت اما با توجه به اینکه خودروی چینی بود از لحاظ قیمتی قابل دسترس عموم جامعه نبود و قشر مرفه توان خرید امگرند رو داشتن حتی قشر مرفه هم موقع مراجعه به تعمیرگاها با قیمت های شوکه کننده جهت انجام سرویس های دوره ایی مواجه می شدن که هم قیمت سرویس بنز و بی ام و بود

      موافقم 42
      مخالفم 12
      1. MehdiTurbo

        ۸ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (1973 ديدگاه)

        کجا قشر مرفه توان خریدش داشتن
        اون موقع دیویست شیش سی و خورده ای بود جیلی پنجاه خورده ای خیلی راحت قابل خرید بود قیمت ارزانیم داشت
        اکه دیویست شیش الان بگیریم کارخانه اش چهارصد تومن باشه دوتا دویسیت شیش اون موقع کمتر مشد اثلا بگیریم دوتا دیویست شیش هشتصد تومن الان اب میخورد تازه اون موقع پنجاه خورده ای خیلی راحت تر هشتصد تومن الان بود من چون خودم خریدم از تمام شرایط اون موقعش خبر دارم
        اون موقع خیلی راحت میشد خرید اتفاقا خیلی هم زیاد بود تو خیابان از ارزاناش بگیرین مثل انواع ام وی ام و لیفان و تا جیلی … خیلی میدیدی تو خیابان ام وی ام ۳۱۵ و لیفان ایکس شست و ام وی ایکس سی و سی تیگو فایو اتاق قدیم الان دیگه اون قدر ایکس سی و سه و حتی بیست دوشو نمیبینی تیگو که خیلی کم منظورم صفر و مدلای جدید
        اون موقع خیلی از چینی ها هم قیمت ایرانیا بود حتی همان جیلی که میگین قشر مرفه نیاز نبود باشی تازه پرداخت قسطیم داشت با تحویل فوری پول دیویست شیش میدادی جیلی میگرفتی
        الا برای یه چینی دو تومن باید پول بدی اصلا قابل مقایسه با اون موقع نیس اصلا الان چینی های الان حکم کره ای های گران قیمت اون موقع را دارن
        علتشم رفتن دلار هزارتومنی به پنجاه هزارتومنیه

        موافقم 6
        مخالفم 6
      2. MehdiTurbo

        ۸ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (1973 ديدگاه)

        و اینکه منابع و درامد ایران داره خرج یه سری کشورای دیگه میشه شما یه سفر برو الان عراق که راه دوریم نمیره و ده سال پیش اگه رفته باشی قبلا قابل مقایسه باهم نیس و بخش زیادیش پول ایران که خرج اونجا شده و اتفاقا یه سری اقا زاده ها اونجا زندگی میکنن و من چند سال پیش که دانشگاه اصفهان دادم یه نفر بود عراقی بود بهش سهمیه جانباز داده بودن مگه میشه مگه داریم که ازش پرسیدم چرا دادن گفت دادن دقیق بازش نکرد برام
        و یه سری کشورای دیگه که صد در صد یه نسبیتی هست با گرداننده های ایران با اون کشورها
        ایران بهترین منبع توریست ولی تمام جاذبه های تاریخیش که منبع درامدش را دارن تخریب میکنن از عمد یه سد ابیه اسم شهرش یادم رفت با گل ساخته شده قد یه شهر و اینقدر زیباس با سیمان سیاه پرش کردن،داخل مقبره های تخت جمشید تمام کندن،پلای اصفهان که قدمتش و زیباییش بی نهایت تمام داره تخریب میشه تمام دریچه نمکای سمت تبریز و ارومیه داره خشک میشه چون زمانیکه فروش نفت تمام شه کم شه ایران نباید به درامد بالا برسه حتی اگه نباشن تمام اینا این پولا … باعث میشه دلار هزار برسه پنجاه چون باید برسه نه به خاطره نبود دانش و دشمنی با بقیه کشورا

        موافقم 11
        مخالفم 13
        1. وحید رمضانی

          ۸ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (22 ديدگاه)

          وقتی صبح بلند میشی گوشی به دست تو اینستا تو پیج زرد فکت نامه هستی بعد ظهر میشینی زیر شبکه ماهواره ای سعودی و منو تو و بعد از ظهر هم تو کانال های واتس اپی تلگرامی خانوادگی هستید بهتر از این نمیشه

          موافقم 11
          مخالفم 35
  3. علی جردن

    ۱۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1049 ديدگاه)

    جیلی از اون چینی های خوبه بازار که کل دنیارو بگردی براش قطعه نمی تونی پیدا کنی ….

    موافقم 62
    مخالفم 11
  4. H2

    ۱۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (382 ديدگاه)

    مصرف سوخت 7-8 لیتری برای یه ماشین هیبریدی بالاست

    موافقم 36
    مخالفم 3
  5. احمدرضا

    ۱۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (12 ديدگاه)

    سلام خدمت عزیزان سایت.
    یک نظرسنجی میخواستم بگیرم درسته جاش اینجا نیست ولی ممنون میشم به بنده کمک کنید.
    با بودجه ی حدودا ۱۳۰۰ معادل یک میلیارد و سیصد چه خودردی صفر کیلومتری پیشنهاد میدین؟ترجیها کراس اور باشه و صفر کیلومتر.به جز چینی ها که انتخاب عاقلانه ی دیگه ای بعید میدونم(به شخصه حوصله سرویس و خرج کردن برای خودرو رو ندارم خواهشا خودروی کارکرده پیشنهاد ندید.)حالا اگه تا ۱۴۰۰ هم میدونین بگین.خودم میگم x55pro فکر کنم انتخاب خوبی باشه اما خواستم نظر شمارو هم بدونم.فاکتور ها هم جادار بودن و راحتی صندلی.
    ببخشید طولانی شد ممنونم.🙏🙏🙏

    موافقم 6
    مخالفم 11
    1. ۱۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (3272 ديدگاه)

      سانتافه و سورنتو ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰

      موافقم 6
      مخالفم 52
    2. مهرداد

      ۱۷ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (70 ديدگاه)

      هایما s7 فک کنم با توجه بورس بهتر برا خرید فروش و قطعات فراوان تر و نسبتا خودرو بدی هم نیست تو این رنج قیمت .گزینه منطقی تری .

      موافقم 17
      مخالفم 10
    3. کسرا

      ۱۷ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (67 ديدگاه)

      سلام همون x55 بهترین گزینه هست
      بعدش هم اگر خواستین بیشتر هزینه کنید برید سراغ تیگو ۷ پرو

      موافقم 21
      مخالفم 8
    4. علی جردن

      ۱۷ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (1049 ديدگاه)

      اینو در نظر داشته باش کراس اور تک دف چینی هیچ مزیتی نداره بلکه فقط جای پارک اضافه تر و هندلینگ داغون تر چیزی نصیبت نمی شه بعد چندسال هم مدل های جدید چینی مثل x99 pro اومدن قطعات x550ro نایاب می شه.. اگر بقول خودت حوصله تعمیرگاه رفتن و استرس کشیدن نداری قطعا انتخاب بهتری جز کیا سراتو مونتاژ صفر کیلومتر نخواهی داشت

      موافقم 18
      مخالفم 32
      1. کرگدن باواریا

        ۷ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (585 ديدگاه)

        اگه منظورت از دو دف ، کره ایی باشه اونم هیچ مزیتی نداره 😂

        موافقم 12
        مخالفم 2
    5. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۷ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (2348 ديدگاه)

      جک S5 جدید با موتور 1/5 توربو الان بهترین گزینه برای بودجه شماست
      نسبت به X55 پرو مدیران خودرو مزیت های بیشتری داره

      موافقم 44
      مخالفم 4
      1. سعید

        ۸ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (69 ديدگاه)

        کی ام سی x5 بهتر نیست

        موافقم 5
        مخالفم 0
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۸ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (2348 ديدگاه)

          زمانی که اون کامنت گذاشتم هنوز X5 فروخته نشده بود
          قطعا با قیمت 1/3 میلیارد تومن، X5 گزینه خوبیه

          موافقم 9
          مخالفم 0
    6. Soroush

      ۱۷ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (187 ديدگاه)

      به نظرم یه تیوولی کم کار مشابه صفر بگیر
      هم چینی نیست هم کراس اووره

      موافقم 18
      مخالفم 4
      1. احمدرضا

        ۱۷ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (12 ديدگاه)

        تشکر از همه ی پیشنهاداتون🙏
        بهشون فکر میکنم.

        موافقم 4
        مخالفم 0
        1. ‌ ‌

          ۷ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (3272 ديدگاه)

          ایشالا لندکروز بخری

          موافقم 3
          مخالفم 0
      2. کرگدن باواریا

        ۷ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (585 ديدگاه)

        اون که بدتر هندیه :/

        موافقم 3
        مخالفم 5
    7. M.B.R.D.t.B.P.K.L

      ۱۸ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (11 ديدگاه)

      ما یه مدته x55proگرفتیم ماشین از لحاظ شتاب خوبه بد نیست،ولی روی حالت اسپرت بنزین زیاد میسوزونه،فضای باز خوبی داره ولی یه سری ایرادات داره که برمیگرده به کیفیت ساختش،کیفیت رنگ پایین
      یکی از ایراداشه.
      ماشین هنوز به 15هزار تا کارکرد نرسیده سیستم های صوتیش خراب شده،بردیم نمایندگی میگه دو هفته ماشین باید بخوابه
      در صندوق عقب باز نمیشه
      یه سری از قطعات لق میزنه و بلند شده مثل بالای پلاک و…

      موافقم 9
      مخالفم 5
      1. نویدی

        ۷ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (300 ديدگاه)

        اگر من بخوام انتخاب کنم
        انتخاب اولم پژو ۲۰۰۸ هستش
        دوم kmc X5…ورژن جدید جک s5

        موافقم 8
        مخالفم 2
  6. Enzo Ferrari 2008

    ۱۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    ماشین خوبیه

    موافقم 6
    مخالفم 4
  7. mercedes

    ۱۷ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (327 ديدگاه)
  8. Homayoun

    ۱۷ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (580 ديدگاه)

    جالبه نسل جدید خودرو تو بازار موجوده ظاهرا بعد وارد کننده تصمیم گرفته نسل قبلی وارد بشه با توجه به اینکه حتی ممکنه تا یکسال هم طول بکشه تا سروکله این خودرو تو بازار داخلی پیدا بشه بهتر نبود نسل جدید رو وارد میکرد.قبل اینکه بهم حمله کنید خودمم قبول دارم طراحی جلو نسل قبلی بهتره ولی بهرحال نسل جدید از لحاظ امکانات ایمنی و آپشنها یه سروگردن بالاتره و البته طراحی داخلیش با مانیتور شبیه محصولات بنز و کیفیت فوق العاده ای که حتی از تو تصاویر هم مشهوده گزینه بهتری بود مگه اینکه مصرف کننده ایرانی رو لایق اون ندونسته باشن و به فکر سود خودشون باشن که حتما هم اینطوریه.پیشنهاد میکنم ویدیوهای تست نسل جدید این خودرو هم تماشا کنید

    موافقم 5
    مخالفم 0
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۷ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (2348 ديدگاه)

      نسل جدید گران تر هست و نکته دیگه اینکه، احتمالا قیافه اش برای مردم ما جالب نباشه
      https://acnews.blob.core.windows.net/imgnews/medium/NAZ_ee1c203015a2484991fc68a4af13a690.webp
      در کشورهای عربی اطراف خلیج فارس، هنوز نسل اول فروخته می شه و نسل جدید وارد نشده

      موافقم 9
      مخالفم 1
      1. ۷ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (3272 ديدگاه)

        به درد اونایی میخوره که به شاهین میگن زیباترین ماشین موجود در ایران

        موافقم 3
        مخالفم 5
    2. ali

      ۱۸ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (271 ديدگاه)

      وقتی شرکت ها فیس جدید ارایه بدن نسل قبلی رو با تخفیف ۳۰_۵۰ درصدی میفروشن تا انبار خالی کنن
      برا همین رفتن سراغش

      موافقم 2
      مخالفم 3
  9. بهمن

    ۱۷ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    از حق نگذریم انصافا با این قیمت و امکانات خوبه

    موافقم 19
    مخالفم 0
    1. Genius

      ۷ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (1237 ديدگاه)

      در دبی انتخاب بخش بزرگی از کارگرها و پادوهای هندی و بنگلادشی است.لیکن برازنده مردم ابر زرررررت منطقه نیست برای این چینی له‌له بزنند!!

      موافقم 14
      مخالفم 11
  10. بهمن

    ۱۷ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    البته بگم منظور از قیمت قیمت جهانیش بود نه اینجا

    موافقم 2
    مخالفم 0
  11. ابوالفضل

    ۱۷ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (17 ديدگاه)

    بیرونش مخصوصا جلوش خیلی زشته بنظرم اما داخلش خوب وچشم نوازه

    موافقم 2
    مخالفم 9
  12. مانی

    ۱۸ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (255 ديدگاه)

    جیلی آزکار هیبرید گزینه خوبی برای واردات به ایران هست و احتمالا در بازار موفق هم خواهد شد.برند جیلی از زمره برندهای خوش نام چینی در ایران هست و طرفداران زیادی هم در بازار داخلی دارد.فراموش نکنیم که سدان جیلی امگرند در ایران طی سالهای 1392 تا 1394 هجری شمسی جزو پر فروش ترین خودروهای وارداتی به بازار ایران بود.امیدوارم که نسخه جدید سدان جیلی امگرند هم در لیست خودروهای وارداتی به ایران در سال 1402 قرار بگیرد.

    موافقم 10
    مخالفم 0
  13. Gabriel

    ۷ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (92 ديدگاه)

    جیلی بیلی چینی شده ۲۰۰۰میلیون تومان اونوقت کدوم مغزفندقی ای میشینه دستمزدها رو ۱۵ تا نهایتا برای کارمند عالیرتبه ۲۲ تومان می‌بنده می‌خوام خفش کنم.

    موافقم 10
    مخالفم 3
  14. داک هادسون

    ۷ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (98 ديدگاه)

    به نظرم به این ها نباید شاسی بلند گفت خیلی که زور بزنه کراس اووره .
    دیروز تو خیابون یه هیولا پارک شده بود که فوق العاده بود کادیلاک اسکالید مشکی 2021 عجب ابهتی ، چه جذبه ای داشت لامصب .

    موافقم 10
    مخالفم 0
  15. رامتین

    ۸ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (3051 ديدگاه)

    بنظرم اگر قیمت معقولی داشته باشه ارزش بالایی برای خرید خواهد داشت. بهرحال بین 3 برند برتر چینی هست بلاشک.

    موافقم 8
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا