لندروور-رنجروور
- نسل آینده مزدا ۳ چینی خواهد شد! پلتفرم چانگان زیر پوست برند ژاپنی
- راز رکوردشکنی فروش شاسیبلندهای بزرگ جنرال موتورز در خاورمیانه چیست؟
- برای اولین بار، فروش شیائومی YU7 در چین از تسلا مدل Y سبقت گرفت
- وقتی نسل اول گلف در آفریقای جنوبی سرنوشتی مشابه پراید در ایران پیدا کرد!
- نمیدانید کدام شرکت بیمه بهتر است؟ بیمه بازار پاسخ شماست
- موتور چهار چرخ ATV چیست و چه کاربردهایی دارد؟
- بهترین بازی های موتورسواری 2025؛ هیجان روی دو چرخ
- مسیر همکاری صنعت و دانشگاه با کیتونکست کرمان موتور / ثبت نام کیتونکست آغاز ...
- آغاز به کار تعمیرگاه مرکزی دیار خودرو؛ پایان دغدغه مالکان سابرینا و بایک
- ضرورت اعمال محدودیت برای خودروهای درونسوز و تسریع اسقاط فرسودهها
شرکت هریتیج کاستومز آرزوی طرفداران لندروور را برآورده کرد اما این دیفندر پیکاپ زیبا یک مشکل بزرگ و غیرقابلانکار دارد: فضای بار بسیار کوچک!
در رقابتی جذاب بین شاسیبلندهای بزرگ لوکس، کادیلاک اسکالید IQ، مرسدس G کلاس برقی و رنجروور هیبریدی به مصاف هم رفتند و سپس G63 بنزینی به میدان آمد.
یک شرکت ایتالیایی رنجروور کلاسیک را با کابین لوکس و قیمت یک سوپراسپرت بازتولید کرده است که تنها در ۱۵ دستگاه ساخته میشود.
حمله سایبری، توقف تولید محصولات جگوار و تعرفهها دستبهدست هم دادند تا فروش جگوار لندروور در سهماهه سوم سال جاری با سقوطی ۲۴ درصدی مواجه شود.
در یک مسابقهٔ درگ، مرسدس G63 با ۵۸۵ اسب بخار قدرت به مصاف قویترین نسخههای لندروور دیفندر یعنی V8 سوپرشارژ و اوکتا رفته است.
لندروور دیفندر اسپرت که همتای کوچکتر و برقی دیفندر است، سال آینده بعنوان جایگزین مدل فریلندر به بازار عرضه خواهد شد.
یک استارتاپ استونیایی قصد دارد نسل سوم رنجروور را با ترکیبی از طراحی رترو، فناوری مدرن و پیشرانه V8 سوپرشارژ، به صورت محدود احیا کند.
شرکت بریتانیایی باروگازی از کیت بدنه خشن بنام رپتور برای رنجروور اسپرت رونمایی کرده که این شاسیبلند لوکس را به دایناسور بدل میکند!
حمله سایبری خطوط تولید جگوار لندروور را متوقف کرده و روزانه بین ۵ تا ۱۰ میلیون پوند به این شرکت ضرر وارد میکند.
رنجروور اسپرت SV کربن با پکیج کربنی و چرخهای ۲۳ اینچی، تا ۷۶ کیلوگرم وزن کم کرده و در ۳.۷ ثانیه به ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد.
رنجروور اسپرت نوکتورن از طریق برنامه SV Bespoke امکان شخصیسازی بینهایت را فراهم میکند که در سطح بنتلی و رولزرویس خواهد بود.
رنجروور الکتریکی با ۵50 اسب بخار و توانایی آفرود بیرقیب، تجمل برقی را بازتعریف میکند. این شاسیبلند بیصدا، قدرتمند و آماده فتح هر مسیری است.
لندروور دیفندر کلاسیک رستوماد ECD با پیشرانهٔ V8 سوپرشارژ آمریکایی، گیربکس دستی و طراحی نوستالژیک، حتی از دیفندر اوکتای امروزی هم جذابتر است.
جگوار لندروور به دلیل افت 10.7 درصدی فروش جهانی و تعرفههای جدید آمریکا، تا 500 نفر از کارکنان بریتانیایی خود را اخراج میکند.
دو شرکت تیونینگ و خدمات افترمارکت خودرو، با همکاری هم نسخهٔ کانورتیبل لندروور دیفندر 90 را ساخته و در فستیوال گودوود رونمایی کردهاند.
شرکت اوربان اوتوموتیو در فستیوال گودوود کیت بدنهای را برای رنجروور اسپرت SV معرفی کرده که ظاهری جذابتر به این خودرو میبخشد.
رنجروور با لوگوی جدید و الگوی مدرن، هویت ظاهری خود را تازه کرده است. این تغییر بخشی از استراتژی JLR برای تبدیل رنجروور به زیربرندی مستقل است.
رنجروور SV بلک نسخهای با ظاهر تمام مشکی است که با پیشرانهٔ V8 توئین توربوی 615 اسب بخاری و قیمت 188 تا 205 هزار پوند عرضه میشود.
رنجروور اسپرت SV بلک نسخهای خاص با ظاهر تمام مشکی است که به پیشرانهٔ V8 توئین توربوی بامو با 635 اسب بخار قدرت مجهز است.
قدیمیترین نمونهٔ باقیمانده از لندروور سری I نظامی به حراج گذاشته شده و انتظار میرود با قیمتی مشابه یک دیفندر صفرکیلومتر امروزی فروخته شود.