بی ام و
- معرفی لامبورگینی مانیفستو، نمایش زبان طراحی آینده سنت آگاتا
- آئودی لوکس فقط ۳۳ هزار دلار! راز قیمت ارزان خودروهای تولید چین چیست؟
- کادیلاک دویل کوپه ۱۹۷۹، ابهت و شکوه بیپایان با قیمت ۱۷ هزار دلار!
- نبرد جذاب کونیگزگ و لامبورگینی با بیامو M3 تیونینگ ۱۰۰۰ اسب بخار
- چرا گیربکس ۶ سرعته بهترین نوع جعبهدنده دستی محسوب میشود؟
- شرایط فروش محصولات بی وای دی تیگارد موتور – مهر 1404
- شرایط فروش سروش موتور مبنا: وویا، رنو، هیوندای، یواز و ایویکو - مهر 1404
- شورلت ال کامارو! ترکیب کامارو با وانت اسپرت و موتور سوپرشارژ
- پنج ابرخودروی شگفتانگیز که سازندگانشان را ورشکست کردند
- فهرست خودروهای مجاز برای واردات ایرانیان خارج از کشور اعلام شد
جدیدترین ها
شرکت پرشیا خودرو و گروه پرشیا موبیلیتی، نماینده بی ام و و مینی در ایران است؛ جدیدترین شرایط فروش این خودروها را در پدال بخوانید:
مدیرعامل آلپینا توضیح داده است که چرا هدف این شرکت نه ساختن یک بامو M بهتر بلکه خلق کروزرهای لوکس و راحت برای پیمایشهای طولانی است.
مجموعهای بینظیر از ۲۲ خودروی بامو M به حراج گذاشته شده اما غیبت برخی مدلهای افسانهای در این کلکسیون ۴.۲ میلیون دلاری سؤالبرانگیز است.
بامو با حذف سه مدل X4، سری ۸ و Z4 به دلیل فروش پایین، خود را برای دوران جدید نئو کلاس آماده میکند. این سه خودرو جانشین مستقیمی نخواهند داشت.
ظاهرا بامو در تلاش است تا با حرکت در خلاف جریان اصلی، مشتریان تازهای پیدا کند.
تیونر معروف G پاور با رونمایی از بامو M4 روباز ۷۰۰ اسبی، این خودروی اسپرت را به یک تهدید جدی برای سوپراسپرتهای گرانقیمت تبدیل کرده است.
بامو با عرضه پکیج M پرفورمنس برای M5 جدید، تیونینگی کارخانهای برای این سدان اسپرت ارائه کرده است که ۱۱ هزار یورو قیمت دارد.
نسل فعلی بامو Z4 به پایان راه خود نزدیک میشود تا جا برای بازسازی دوباره این رودستر محبوب آلمانی باز شود.
بامو پیشنمایش نسل جدید X5 را با انتشار تصاویر رسمی استتاری ارائه کرده است. این شاسیبلند با پنج نوع پیشرانه ازجمله برقی و هیدروژنی عرضه خواهد شد.
آخرین نمونه از نسخهٔ خاص و تولید محدود بامو M4 GTS با کارکرد زیر ۵۰۰ کیلومتر با قیمت یک میلیون دلار برای فروش گذاشته شده است.
بامو قصد ساخت شاسیبلندی آفرودی برای رقابت با مرسدس بنز G کلاس دارد و حالا رندرهایی طراحی شده که ظاهر احتمالی این خودرو را نشان میدهد.
مدیر ارشد طراحی بامو جلوپنجرههای عظیم این شرکت را نه یک اشتباه، بلکه پاسخی مستقیم به تقاضای بزرگترین بازار این شرکت، یعنی چین توصیف کرده است.
جدیدترین محصول وارداتی پرشیا خودرو، بی ام و i3 در کلاس سدان برقی است. این مدل، در دو نسخهی 35L و 40L وارد ایران میشود.
بامو با معرفی بیش از ۴۰ مدل جدید تا سال ۲۰۲۸، انقلابی در طراحی و فناوری را کلید میزند و عصر نئو کلاس را با هویتهای منحصربهفرد آغاز میکند.
بامو برای اولین بار سدان برقی جدید i3 را به نمایش درآورده و خبر از عرضهٔ این سری ۳ الکتریکی در سال ۲۰۲۶ داده است.
در رقابتی نفسگیر، نسل جدید بامو X3 M50 با قدرت کمتر، شاسیبلندهای قدرتمند پورشه ماکان GTS و مرسدس GLC43 را در مسابقه درگ شکست داد.
منهارت از پکیج MH5 900E برای نسل جدید بامو M5 رونمایی کرده که با ۹۱۰ اسب بخار قدرت، مرز بین یک سدان خانوادگی و یک هایپرکار را جابجا میکند.
تنها M3 سدان نسل E30 که حاصل یک پروژه بینالمللی با پیشرانهٔ نسل E46 است، بهزودی در حراجی به فروش خواهد رسید.
بامو با رونمایی از نسل جدید iX3، رسماً وارد عصر جدیدی شده است. این شاسیبلند برقی بر پایه پلتفرم انقلابی نئو کلاس ساخته شده است.
بامو XM قرار بود یک شاسیبلند لوکس و قدرتمند باشد اما به دلیل طراحی بحثبرانگیر و عملکرد ضعیف، شکست خورد و حالا بامو به دنبال جبران اشتباهاتش ...