مسابقات

هیجان و حادثه در گرندپری انگلستان با سورپرایز همیلتون

حالا دیگر پیشتازی ورشتاپن نسبت به همیلتون و ردبول نسبت به مرسدس در مسابقات این فصل عادی شده و در سیلورستون و مسابقه خانگی همیلتون هم این ورشتاپن بود که توانست پول پوزیشن را کسب کند.

استارت این مسابقه اما یکی از هیجان‌انگیزترین شروع مسابقات این فصل بود و چند بار پیشتازی مسابقه بین همیلتون و ورشتاپن دست به دست شد و نهایتاً در یکی از همین سبقت‌ها در همان دور اول، تایر عقب خودروی ردبول با باله جلوی خودروی مرسدس برخورد و کنده شد و این باعث اسپین و سپس برخورد بسیار شدید خودروی ورشتاپن به دیواره پیست شد.

خوشبختانه این تصادف باعث صدمه‌ای به ورشتاپن نشد اما پرچم قرمز به اهتزاز در آمد و خودروها همگی به پیت لین هدایت شدند. همیلتون هم به علت این برخورد مقصر شناخته شد و ۱۰ ثانیه پنالتی گرفت.

شروع دوباره مسابقه با پیشتازی لکلرک همراه بود و همیلتون هم پشت سر او قرار گرفت. برای نخستین بار در این چند فصل، طرفداران فراری توانستند پیشتازی مقتدرانه راننده جوان خود را ببینند. لکلرک برخلاف انتظار اولیه، در اکثر طول مسابقه حتی با وجود چند مورد نقص فنی جزئی توانست فاصله خود را نسبت به تعقیب‌کنندگان حفظ کرده و رانندگی بی‌نقصی را به نمایش بگذارد.

هرچه به پایان مسابقه نزدیک‌تر می‌شدیم، همیلتون فاصله خود را با لکلرک کمتر و کمتر می‌کرد و این دوز هیجان رقابت را در دورهای آخر به اوج خود رسانده بود. سرانجام همیلتون باوجود ۱۰ ثانیه جریمه در دو دور مانده با آخر مسابقه توانست لکلرک را با قدرت بالای خودروی خود مغلوب و سورپرایز این مسابقه را تکمیل کند.

لکلرک به دومی اکتفا کرد و بوتاس هم سکوی سومی را به دست آورد. تک امتیاز سریع‌ترین دور هم به پرز رسید و تماشاگران هم لکلرک را به عنوان برترین راننده این مسابقه انتخاب کردند. البته عملکرد درخشان و مستمر نوریس هم جای تحسین دارد.

حالا مرسدس و همیلتون یک قدم به ردبول و ورشتپن نزدیکتر شده اند و نوید مسابقات پرهیجان‌تری در آینده را می‌دهند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه‌ها

  1. Carbonado Aventador

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (4460 ديدگاه)

    بعضی وقتا برای قهرمان شدن باید کثیف بود!

    موافقم 5
    مخالفم 5
    1. BMW

      ۲۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (572 ديدگاه)

      معلومه مسابقه رو ندیدی این ورشتپن بود که کثیف بازی در آورد آخرم تقاصشو داد.

      موافقم 3
      مخالفم 5
      1. Carbonado Aventador

        ۲۷ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (4460 ديدگاه)

        طبق خود قانون فرمول یک حق با کسیه که جلوتره!!!
        .
        مکس تا مرگ فقط یک قدم فاصله داشت!!

        موافقم 4
        مخالفم 3
        1. BMW

          ۲۷ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (572 ديدگاه)

          اون قانون که می گی درست ولی اگه از اول استارتو در نظر بگیری لوییس چند بار جلو افتاد اما مکس مثل همیشه بی محابا می پیچید جلوش ولی لوییس ادامه نمی داد تا اینکه بلاخره این کار مکس کار دستش داد.

          موافقم 5
          مخالفم 1
      2. حسن

        ۲۷ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (181 ديدگاه)

        دیدیم ولی چیزی که میگی نبود، دقیقا مکس جلوتر بود و به اندازه کافی سمت راست ماشینش جا برای همیلتون بود!
        اگه منظورت پیچ قبل تصادف هست هم باید بگم، مکس می دونست تو اون فاصله کم بین ماشین ها در خط مستقیم بازندست برا همین خودش زودتر رفت سمت دیگه پیست که تو پیچ دست بالا رو داشته باشه و تونست دوباره جلو بزنه که بعدش همیلتون اونجوری از خجالتش در اومد!

        موافقم 3
        مخالفم 1
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۲۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (9999 ديدگاه)

      دوستان سلام
      خوب سلامت شاد باشید
      دنیا ارزش تعصب کشیدن از هیچ آهن‌پاره‌ای به نام خودرو را ندارد ، چه تویوتا چه نیسان چه هیوندای کیا بنز شورولت و و و . . . !!!

      به سبب هیجانی که از دست رفته میبینم در بازار خودروی کشور و وارداتی که دیگر صورت نمیگیرد و دنیای خودرو بسته و مثل آب گندیده شده !!!

      سطح فرهنگی بسیار درخشان و بدون مُحتوا و اطلاعاتی به درد نخور که دیگر نه چیزی یاد میگیریم و نه میتوانیم چیزی یاد دهیم !

      کوچیک و خاک‌پای کاربران عزیز و زحمت‌کشان پدال و سردبیر نازنین هستم و ترجیح میدهم تا اطلاع ثانوی دیگر کامنتی نگذارم و با بزرگواری خودتان بنده‌ی حقیر را حلال بفرمایید و اگر دلخوری‌ای هم در این چند سال در پیش بوده به بزرگواری خودتان ببخشید 🙏🏻❤ .

      تا اطلاع ثانوی به امید بهترین‌های خودرویی جهان برای تک تک خانواده‌ها و جوانان پاک و مظلوم ایرانی ، خدانگهدار 👋🏻.

      موافقم 3
      مخالفم 3
      1. parsa_ashgh.mashine

        ۲۷ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (226 ديدگاه)

        چرا داش یکی از قدیمی ها بودی لطفا نرو پدال دیگه بو میگیره

        موافقم 1
        مخالفم 1
      2. محمدرسول صمدی (◕‿◕)

        ۲۸ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (153 ديدگاه)

        شما یکی از قدیمی ها هستید
        ولی به تصمیمتان باید احترام گذاشت شما بهتر حال خودتونو میدانید.
        جملتون واقعا عالی بود (دنیا ارزش تعصب کشیدن از هیچ آهن‌پاره‌ای به نام خودرو را ندارد ، چه تویوتا چه نیسان چه هیوندای کیا بنز شورولت و و و . . . !!!)
        به نظرم سایت پدال خیلی خوب ساپورت میکند ماشینهای جدیدو ولی به نظرم بهترین میتواند سایت یا کتاب یا محفل یا جایی باشد که بتوانیم بدون توهین و عصبانیت باهم تبادل نظر در مورد دنیای مهندسی مکانیک(خودرو و…) بکنیم و نظرات بدهیم و تخیلات و ایدهای خود را به اشتراک بگذاریم که بهبود دنیا با همین ایدهاست و خلاقیتهای ساده چه بسا هست. من گفتم باز هم میگویم زمین گرم شده و هوای شهرها آلوده و باید به سمت بهترین حمل و نقلهای عمومی دنیا پیش رفت مثلا همین حمل و نقل چقدر خوبه با دوستان کامنت بزاریم چه راه کارهایی برای ترافیک و بهبود حمل و نقل و چکار برای این ایران یا دنیا میتوان کرد و چقدر خوبه پدال یک گروه تشکیل بده برای حمل و نقل های عمومی و اینا که ترجمه کنند و ایده بچها بدند برای کشورمان.
        من خودم مهندسی مکانیک خوندم و عاشق خودرو و دنیای خودرو هستم و عاشق تنفس طبیعی موتورها و… ولی باید همیشه برای بهبود کشور و دنیا تلاش کرد که بهترینش به جای میلیون دلاری خرج کردن برای ماشینها بهتره درخت بیشتر و کمک به شهرداری ها برای حمل و نقل عمومی کرد.
        و اینکه ماشینهای جدیدو ببینی خیلی خوبها و حس عالی به همون میده مثل دیدن یک فراری یا سوپرا یا مک لارن یا دوج ولی دیگه باید برای بهتر شدن آب و هوا و… نظر داد و ایده و در کنارشم ماشینهای هیبریدی و هیدروژنی و البته کمی هم برا هیجان در پیست با فراری و… برا ورزش عالیه.

        موافقم 2
        مخالفم 1
      3. Amirreza

        ۲۸ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2724 ديدگاه)

        آقا نوید حرفهای توهین آمیز بعضی هارو به دل نگیرین ، شما قدیمی هستید ، بحث کردن در حوزه خودرو اشکالی نداره ولی بعضی دوستان به ناسزا گفتن رو آوردن

        موافقم 1
        مخالفم 0
      4. parsa_ashgh.mashine

        ۲۸ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (226 ديدگاه)

        اقا نوید من نمیدونم منو میشناسی ولی یک روزی ما هردو تیبا دو داشتیم و نمیدونم بهم درست گفتی یا نه😂😂😂😂😂

        اما عکس پروفایل هردو مون تیبا بود😂😂😂😂😂
        و الان خدارو صد هزار مرتبه شکر که شما موفق تر شدی و انشالا در زندگی هرجا که هستی شاد باشی.
        به ما که مطالب بسیار مفیدی دادی و همیشه ما هم شکر گزاری تو میکنیم بقیه رو نمیدونم حالا مطالب میرفتی کپی پیست میکردی برای کسی که نمیتونه بره سایت های دیگه و حوصله نداره بسیار مفیده حالا شما شاید کاری برایتان پیش اومده که نمیتونید استفاده کنید از پدال یا هرچی من شمارو خیلی دوست دارم و امیدوارم باز برگردی … .

        موافقم 1
        مخالفم 0
      5. Mad.z.Max

        ۲۸ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1839 ديدگاه)

        این شد دومین خداحافظیت :)
        یه حسی بهم میگه چند روز دیگه دوباره میاعی، پس تا اونموقع بدرود نوید جان

        موافقم 2
        مخالفم 0
    3. Iman99

      ۲۹ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      رانندگی مکس خیلی بی مهابانه و جسورانه هست این که سر جاش که خودش یکی از عوامل ایجادش هست یه نکته دیگه هم که هست اینه که مشخص موتور و انجین و پاروریونیت مرسدس قوی تر و بهتر از موتور هوندای ردبول هست تو تایم گیری تعیین خط سرعتی هم به وضوح همیلتون سریعتر بود تو این مسابقه هم مشخص بود همیلتون با ماشین مرسدس سرعت و شتاب خیلی بالاتری داره و داشت و چند بار اقدام به سبقت کرد ولی با دفاع های جسورانه مکس روبرو شد مکس ورشتپن هم این رو دیده بود و دیگه داشت جلوی همیلتون بندری میرفت تا همیلتون ازش سبقت نگیره ولی همیلتون کم راننده ای نیست همین پارسال بود تو مسابقات که ورشتپن کشید رو دستش و بیش از پیش سبک رانندگی خودشو نشون داد و همون موقع همیلتون اعتراض کرد ولی گفتن پیش میاد همیلتون هم گفت خب باشه از این به بعد با این راننده های جوان مثل خودشون رفتار میکنم با این تفاسیر بعد از اون تا تونست رعایت کرد و خیلی از این موارد پیش اومد و بار ها مکس با این سبک رانندگیش مسیر همیلتون رو سد کرد و میکشید رو دستش و نمیذاشت همیلتون سبقت بگیره در حالی که همیلتون راحت میتونست سبقت بگیره تا به اینجا رسید و دیگه همیلتون با چشمای خودش داشت میدید که من اختلاف سرعت زیاد و شتاب بالاتری دارم و چند باره دارم سبقت میگیرم ولی مکس راهمو میبنده پس تصمیم گرفت سبقت رو بگیره و مکس رو با حقیقت روبرو کنه که نتیجه شد این اگه هم مکس تو مسابقه میموند خودش رو جریمه میکردن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Ninja

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    حیف شد دوست داشتم فراری ببره
    اگه انزو زنده بود تمام سرمایه رو روی فرمول میذاشت

    موافقم 4
    مخالفم 0
  3. امیر

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    فراری به نظرم افت کرده توی فرمول یک و به نظرم مرسدس و ردبول فعلا بهترین هستند.

    موافقم 4
    مخالفم 1
  4. بهزاد

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2366 ديدگاه)

    یجورایی تاریخ خودشو تکرار کرد!
    دوستان طرفدار فتل میدونن که همیلتون با همین کارها چطور روحیه رقیب رو تحت تاثیر قرار میده و البته با فنونی که همیلتون بلده دقیقا میدونه کجا باشه تا یک برخورد دلخواه پیش بیاد.
    پنالتی ۱۰ ثانیه قانونی بود اما برای همچین صحنه هایی که باعث نابودی یک خودرو میشه خیلی کمه.
    ورشتپن اگه درگیر این بازی بشه به ضررشه و این ماشین مرسدس در بهترین حالت در سه پیست مونزا و اسپا و سوزوکا برتر از ردبول ظاهر خواهد شد و باقی مسابقات ردبول دست بالا رو داره مگر اینکه مکس خامی کنه.

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. R@m!n

      ۲۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      تجربه وزنه سنگینی تو تمام مسابقات ورزشی هست که همیلتون حجم زیادی از اونو داره. یه چشمشو امروز دیدیم. این درگیری دقیقا یادآوری بزرگترین حوادث تاثیرگذار تاریخ این مسابقات بود که قهرمان رو تعیین می کنه.

      موافقم 2
      مخالفم 0
    2. akrh78

      ۲۸ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1356 ديدگاه)

      دقیقا به نکته خوبی اشاره کردین
      سال 2016 اول سال همیلتون ترکیده بود سرشار از اشتباه بود استارتای مزخرف میزد
      از اون طرف نیکو بدجور رو فرم بود و حدود 6-7 برد پیاپی داشت
      و همیلتون با یه تصادف ساختگی ترمزش رو کشید خدا میدونه اگه اون تصادف نبود نیکو چه ها با همیلتون نمیکرد اون فصل بهرحال المانی بود و احساسی
      این اخر هفته هرکاری کردن که همیلتون رو دوباره بکشن بالا. از بلیط مفتی که ملت بریزن تشویقش کنن تا پنالتی مسخره
      این تصادف دو تا دلیل داره. یا رانندگی کثیف بخاطر اینکه دید نمیتونه به روش معمولی مکس رو شکست بده، یا اشتباه ناشی گرانه چون دیدیم همیلتون تا میره زیر فشار عیار واقعیش رو نشون میده
      زده مکس رو ترکونده الان رو تخت بیمارستانه مکس نمیتونست روی پاش وایسه بعد از اینکه از ماشین اومد بیرون. من که بجز تصادف گروژان که قضیش فرق میکرد تصادف دیگه ای رو یادم نمیاد در چند سال اخیر که راننده وضعش اینطوری باشه حتی الونسو استرالیا 2016
      بهرحال روباهان پیر کارشون رو کردن هرجوری که بود ولی مکس کله خراب تر از اینا هست که قاطی بازی اقا سیاهه بشه

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Iman99

        ۲۹ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        وقتی که خودتون هم دیدید و خود همیلتون و ورشتپن هم داشتن اینو میدیدن که ماشین مرسدس خیلی سرعت و شتاب بالاتری داره و یعنی موتور و انجین و پاوریونیت مرسدس قویتر و بهتر از موتور هوندای ربول هستش و همیلتون راحت داشت سبقت میگرفت دیگه یه بار دوبا چند بار ورشتپن باید بکشه رو دست همیلتون و نذاره اون سبقت بگیره وقتی که همیلتون داشت راحت سبقت میگرفت پس وقتی داره میبینه همیلتون ازش میگره باید راه رو باز کنه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. محمد امین

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    فراری عالی بود اگر پیت سایتز خراب نمیشد احتمالآ ساینز ۴ ام میشد حدود ۱۳ ثانیه پیت اش بود که واقعآ خراب شد
    لکلرک با ماشینی که نصف همیلتون هم نیست تا دور ۵۰ جلو بود و فقط دو تا دور آخر جلو افتاد

    موافقم 3
    مخالفم 0
  6. شایان

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    *** راننده تاریخ تمام رقابت های اتومبیلرانی یه بچه ننر بزدل که بدون ماشین برتر مطلق مرسدس هیچی نبود و نمیشید هیچوقت راننده حتی سوم یه فصل هم نبود از لحاظ هوش و رانندگی و مهارت واقعا نمیدونم چی بگم واژه *** هزار بار کمه بالاخره انگلیسی هست تو خونشه

    موافقم 1
    مخالفم 3
    1. Hamid...Audi

      ۲۷ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (712 ديدگاه)

      توهمی که اکثر فتل فن‌ها و فراری فن‌ها دچارش هستند.
      واقعا درک نمیکنم چرا فرمول۱ میبینین؟! با این عینک تعصب و تنفری که به چشمتون زدین مسابقات واستون لذت هم داره؟!
      محض اطلاع عرض میکنم اون بچه ننری که حقش نبوده راننده سوم تیم سایپا باشه با مرسدس-مکلارن توی اوج قدرت‌نمایی های فراری و ردبول قهرمان شده. اینم یه جای دلت بزار بسوزه‌

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. akrh78

        ۲۸ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1356 ديدگاه)

        میشه بگین دوره اوج ردبول همیلتون بجز موز چی بهش رسید؟
        تک مسابقه راسل نشون داد مرسدس چقد دامیننت بود پارسال و ساقی سال های دوره هایبرید.
        اینکه یکی از راه برسه که با هیچیِ ماشین اشنا نیست و برا پول و برد رقابت کنه گویای خیلی چیزاس.
        فشار ردبول و مکس عیار همیلتون رو برا چندمین بار نشون داد

        موافقم 0
        مخالفم 2
        1. Hamid...Audi

          ۲۸ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (712 ديدگاه)

          دوره اوج ردبول ثابت کرد که امثال فتل صرفا توی ماشین خوب قهرمان میشن و در صورت وجود ماشین بهتر صرفا واسه خالی نبودن بقیه رده ها میجنگن. ابدا نمیشه منکر تاثیر خیلی زیاد ماشین شد ولی قهرمانی همیلتون با مرسدس مکلارن توی رقابت با ردبول و فراری (که صد درصد ماشین بهتری داشتن به همراه راننده های فوق العاده) عیار بالاش در رانندگی رو نشون میده.
          صد البته که همیلتون هیتر های خیلی زیادی داره که من نمیدونم چرا؟!!! ولی کسی که دنبال کننده فرمول۱ بوده باشه تمام نامردایی هایی که سالهای اخیر توی پیست بهش شده رو دیده و درست قضاوت کرده.
          توی همین مسابقه توی دور اول چندین بار به خاطر رانندگی وحشیانه ورشتپن ترمز کرد یا ریسینگ لاین خودش رو بهم زد ولی توی پیچ تصادف دیگه نتونست جلوش رو بگیره.
          من برام برد این و اون مهم نیست و مسابقه جذاب با سبقت های زیاد لذت میبرم و چیزی که این وسط واقعا برام اذیت کننده این قضاوت های کورکورانه س، شما هم برای لذت بردن از هر چیزی لازمه اون عینک تعصب رو از چشمات دربیاری.
          موفق باشی

          موافقم 1
          مخالفم 0
    2. Amirreza

      ۲۸ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      بوتاس هم راننده مرسدسه اما لوییس کجا بوتاس کجا ، بعدشم هیچکس بدون تلاش قهرمان نمیشه

      موافقم 1
      مخالفم 0
  7. GT

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    آخیش بالاخره بعد از این همه شکست مرسدس از ردبول یه نفس راحت کشیدم

    موافقم 2
    مخالفم 0
  8. Amirreza

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    فراری افت کرده ، ولی مرسدس تو دوران اوج خودش با همیلتون و ردبول با مکس دارن تک تازی میکنن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. مهدی

    ۲۷ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1583 ديدگاه)

    جرمی بود یا یکی دیگه… یبار گفت فراری هر زمان تو خودروهای خیابونی قویتر شد تو فرمول یک عقب موند و هر زمان تو فرمول یک برتر بود تو خیابون روندش کند شد … خودم اعتقادی به این موضوع ندارم اما ممکنه درست باشه چون بلاخره فراری در قیاس با مرسدس و ردبول یه شرکت کوچک و محدود با بودجه محدود هست. سخته هم خدا رو خواست هم خرما رو

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. akrh78

      ۲۸ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1356 ديدگاه)

      اها پس فراری با بودجه +500 میلیونی دستش بستس. ردبول نوشابه ساز از فراری با تجربه تره. به وقتش که ادعای 70 ساله فرمول یکشون گوش فلک رو کر میکنه
      تمام سال هایی که فراری داره از مرسدس شکست میخوره همش بیشتر از مرسدس خرج کرده
      فراری با این رسم مسخره که نمیدونم مدیر باید حتما ایتالیایی باشه و مهندس ایتالیایی باشه خودشو عقب نگه داشته
      فراری پول داره خرجم میکنه ولی بازدهی مرسدس و ردبول رو نداره

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Amin

        ۲۸ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2167 ديدگاه)

        فراری امسال بیشترین پیشرفت رو داشته و راهشون درست هست و این به وضوح مشخصه ، اما این رو هم بدونید که ۹۲ سال تجربه دارن از سال ۱۹۲۹ تا الان و خوب بلدن ببرن فقط یکمی راه مونده
        اینم بگم‌، اگر کل تیم ایتالیای باشه درسته ممکنه نتونن مهندس های بهتر رو انتخواب کنن، اما مثل تیم ملی فرانسه‌ که وقتی قهرمان شد من گفتم خب این که خیلی هاشون اصلا فرانسوی نیستن
        فراری هم به ملیت گرایی معتقد هست

        موافقم 2
        مخالفم 0
  10. SF90 STRADALE

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (3878 ديدگاه)

    تمرکز فراری برای فصل ۲۰۲۲ هست ولی بی خیال اینجا هم نمیشه به سادگی
    بهترین ، جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه شبیه ساز F1 در دنیا رو فراری خریداری کرده برای آماده سازی ماشین های خودش در فصل آینده

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Amin

      ۲۸ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2167 ديدگاه)

      این مسابقه خدایی خوب رفتن ، من که گفتم برد لکلرک حتمی هست ، موضوع این بود که ماشین فراری روی لاستیک هارد کند تر از مرسدس بود اما روی مدیوم از مرسدس سریعتر ر بود

      موافقم 1
      مخالفم 0
  11. ارشیاsvj

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    کار هیبلتون درست نبود.
    ولی امروز فهمیدیم هم همیلتون و هم
    ماشین مرسدس خیلی خوبن
    با ۱۰ ثانیه پنالتی…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. رامتین

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (3011 ديدگاه)

    بیشک امسال همیلتون قهرمان نخواهد شد. سیاست بر اینه که رکوردها حفظ بشه!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  13. فرزاد

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنظر من ردبول باید این حرکت رو تلافی کنه. تو مسابقات بعدی پرز رو بذار برای ضربه زدن به همیلتون و اینجوری پرز خودش رو فدا کنه و همیلتون رو از دور خارج کنه. چون همیلتون خیلی خیلی کثیف مسابقه میده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Iman99

      ۳۰ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      نه داری اشتباه میکنی همیلتون رانندگی خودشو میکرد و نامردی هم نمیکرد چه برسه به اینکه بخوای بگی پرز رو بذارن همیلتون رو بزنه حاجی مگه جنگه این نامردیه کسی از این کاررا نباید انجام بده تو جنگ هم این مدلی نیست که میگی همیلتون کارش درست بود این رانندگی تهاجمی مکس بوده که باعث شد بارها برای همیلتون مشکل ایجاد کنه و راهشو ببنده و بعد هم خودش این مشکل واسش ایجاد شه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. مهدی

    ۲۸ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    همیلتون نامردی کرد
    این همه جا باسه همیلتون بود اما خودشو چسبوند به ماشین ردبول

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Iman99

      ۳۰ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      همیلتون نامردی نکرد تقصیر خود مکس بود که وقتی میدید چند بار همیلتون داره سبقت میگیره باید راهو باز میکرد تا همیلتون رد شه ولی مکس جلوش بندری میرفت و میکشید رو دستش تا جلوی همیلتون رو بگیره اول هم مکس میخواست همیلتون رو از مسیر خارج کنه و وقتی میبینه همیلتون با ماشین مرسدس برتری داره و موتور بهتر و قویتری از هوندا داره باید میذاشت همیلتون سبقتش رو بگیره ولی هربار خود مکس میکشید رو دست همیلتون
      این اتفاق مثل این میمونه که تو یه ماشین قوی تر داری و داری تو اتوبان میری و میخوای از ماشین جلویی که ضعیف تره و سرعت کمتری داره سبقت بگیری ولی اون هربار بجای اینکه بکشه کنار و بذاره سبقت بگیری راهتو میبنده حالا این رو تو شرایط این مسابقه در نظر بگیر که همیلتون با ماشین مرسدس که قویتر و بهتره داره از ردبول سبقت میگیره ضمن اینکه تو مسابقه تعارف تیکه پاره نمیکنن یا بوق و نوربالا نمیزنن تو مسابقه از این خبرا نیست پس تعجبی هم نداره از این اتفاقا بیوفته همونطور که بارها قبل از این بوده.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا