ژاپنیها پیشفروش شاسیبلند بدون آلایندگی ZDX را به همراه نسخه پرفورمنس ZDX تایپ S شروع کردهاند. انتظار میرود خودروی ZDX A-Spec قیمتی حدود 60 هزار دلار داشته باشد و بهصورت دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک عرضه شود. مدل تایپ S هم از دو پیشرانه برقی و سیستم چهار چرخ محرک سود خواهد برد و احتمالاً قیمت آن از حدود 70 هزار دلار شروع خواهد شد.
مدل تک موتوره ZDX A-Spec حدود 340 اسب بخار قدرت خواهد داشت و با یکبار شارژ مسافت 523 کیلومتری را طی خواهد کرد؛ اما قدرت مدل دو موتوره تایپ S به حدود 350 اسب بخار خواهد رسید و شعاع حرکتی حدود 463 کیلومتری خواهد داشت. تمامی نسخههای این شاسیبلند برقی از طریق فرایند فروش دیجیتالی و جدید انجام میشود و قرار است اولین نمونههای ZDX از اوایل سال 2024 به دست مشتریان برسند. امیل کورکور نایبرئیس بخش فروش آکورا میگوید:
تولید ZDX جدید لحظهای هیجانانگیز برای برند آکوراست. این خودرو نشان دهنده حرکت ما به سمت آیندهای بدون آلایندگی است و تعهد شرکت به عملکرد دقیق در عصر محصولات برقی را به نمایش میگذارد
افرادی که اقدام به پیشخرید آکورا ZDX جدید بکنند کارت کلید انرژی این برند را دریافت خواهند کرد. کارت کلید انرژی آکورا به مالکان اجازه شرکت در مراسمهای ویژه با اسپانسری آکورا از جمله فستیوال فیلم ساندنس 2024 و گرندپری لانگ بیچ آکورا 2024 را خواهد داد. کارتهای کلید به دو صورت کارت فیزیکی و قابل دانلود در کیف دیجیتال خریداران قابل انتخاب خواهد بود و البته شامل تخفیفهایی برای خرید محصولاتی از جمله تاپ گلف و بنگ اند اولوفسن است.
آکورا ZDX 2024 باید به مصاف طیف وسیعی از خودروهای لوکس و برقی از جمله جنسیس GV60، تسلا مدل Y، مرسدس بنز EQB و لکسوس RZ برود. برند لوکس هوندا تقریباً در همان زمانی که نیسان و تویوتا اقدام به تأسیس برندهای اینفینیتی و لکسوس کردند متولد شد و از آن زمان تاکنون خودروهای شاخصی را تولید کرده است. البته خود هوندا در زمینه تولید محصولات بدون آلایندگی از رقبایی همچون فولکسواگن و جنرال موتورز عقبتر مانده است. البته این برند ژاپنی برنامههای گستردهای برای تولید محصولات برقی دارد و میخواهد تا سال 2030 به فروش 2 میلیون خودروی برقی برسد. همچنین هوندا تا سال 2040 به برندی تمام برقی و هیدروژنی تبدیل خواهد شد. توشیهیرو میبه قبلاً به رسانهها گفته است:
من بیش از 30 سال است در کسبوکار تولید پیشرانه هستم بنابراین از نظر شخصی نگرانی چندانی ندارم اما باید احساس خودم را با بهترین چیزی که برای کسبوکار وجود دارد جدا کنم