آکورامک لارن

دوئل مک‌لارن آرتورا و آکورا NSX

مرحلهٔ مقدماتی، گروه دهم، سوپراسپرت‌های سطح پایین، دوئل آخر

نتایج دوئل قبلی بین لامبورگینی اوراکان و مازراتی MC20

مجموع آراء: ۱۴۲۳

آراء لامبورگینی: ۹۸۶

آراء مازراتی: ۴۳۷

پیروز دوئل: لامبورگینی اوراکان با کسب ۶۹ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

مک‌لارن ۶۰۰LT

آئودی R8

آئودی R8

شورلت کوروت

لوتوس اوورا GT

شورلت کوروت

پورشه ۹۱۱ کاررا

آستون‌مارتین ونتیج

پورشه ۹۱۱ کاررا

لامبورگینی اوراکان

مازراتی MC20

لامبورگینی اوراکان

مک‌لارن آرتورا

هوندا NSX

؟

مک‌لارن آرتورا

تاریخ معرفی: فوریۀ ۲۰۲۱

گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش

گارانتی قوای محرکه: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش

آکورا NSX

تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۵ (نسخۀ تایپ S در آگوست ۲۰۲۱)

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۰ هزار کیلومتر

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

مک‌لارن آرتورا

آکورا NSX تایپ S

پیشرانۀ بنزینی ۳.۰ لیتری V6 ۳.۵ لیتری V6
تنفس توئین توربو توئین توربو
قدرت پیشرانۀ بنزینی ۵۸۵ اسب بخار ۵۲۰ اسب بخار
گشتاور پیشرانۀ بنزینی ۵۸۵ نیوتن متر ۶۰۰ نیوتن متر
موتور الکتریکی ۱ عدد ۳ عدد
قدرت موتور الکتریکی ۹۵ اسب بخار ۱۲۰ اسب بخار
گشتاور موتور الکتریکی ۲۲۵ نیوتن متر ۲۵۵ نیوتن متر
مجموع قدرت ۶۸۰ اسب بخار ۶۰۰ اسب بخار
مجموع گشتاور ۷۲۰ نیوتن متر ۶۶۷ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ۹ سرعته دوکلاچه
محور محرک عقب چهارچرخ
باطری ۷.۴ کیلووات ساعت ۱.۳ کیلووات ساعت
شتاب صفر تا ۹۶ ۲.۹ ثانیه ۲.۷ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۰.۷ ثانیه ۱۰.۹ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر/ساعت ۳۰۷ کیلومتر/ساعت
برد تمام الکتریکی ۳۰ کیلومتر ندارد
ظرفیت باک ۶۶ لیتر ۵۹ لیتر
وزن ۱۵۰۰ کیلوگرم ۱۷۶۰ کیلوگرم
طول ۴,۵۳۹ میلی‌متر ۴,۵۳۴ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۶۴۰ میلی‌متر ۲,۶۲۹ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۱۶۰ لیتر ۱۱۳ لیتر
ظرفیت سرنشین ۲ نفر ۲ نفر
قیمت پایه آمریکا ۲۲۵ هزار دلار ۱۷۰ هزار دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

 

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. GMA

    ۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1457 ديدگاه)

    از این شوخی که مک‌لارن رو با آکورا مقایسه کنیم بگذریم، هرچند بعید میدونم آرتورا به اندازه NSX خوش صدا باشه، صدای NSX بی‌نظیر و پر هیجانه

    موافقم ۳۰
    مخالفم ۲۴
    1. datsun

      ۹ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (2373 ديدگاه)

      هوندا هم برند با اصالتی هست و هم اسپورت ساز قدیمی هست و انجین ساز حرفه ای چرا شوخیه

      موافقم ۴۲
      مخالفم ۷
      1. GMA

        ۹ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (1457 ديدگاه)

        NSX نسل اول یه افسانه بود ولی این نسل اصلا در حد نام و نشان NSX نیست و فقط صدای خیلی خوبی داره ولی نمیتونه با یکی از بزرگترین سوپراسپرت سازان تاریخ رقابت کنه غیر ازاون پرستیژ برند مک‌لارن چیز دیگه ایه

        موافقم ۱۹
        مخالفم ۱۵
      2. ehsan.fa

        ۱۰ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (1555 ديدگاه)

        داتسون، ویتانا هم بیسکویت ساز قدیمی هست ولی بین اورئو و ویتانا مشخصا انتخابت کدومه؟
        مارک هوندا و مک کلارن یکی هست آیا؟

        موافقم ۵
        مخالفم ۵
  2. italian gentleman by maserati (MC20)

    ۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (923 ديدگاه)

    آکورا NSX تایپ S : قدرت : ۶۰۰ اسب بخار … گشتاور : ۶۶۷ نیوتن متر … وزن : ۱۷۶۰ کیلوگرم … شتاب صفر تا ۹۶ : ۲.۷ ثانیه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مازراتی MC20 با ۶۳۰ اسب و ۱۵۰۰ کیلو وزن و ۷۳۰ نیوتون متر گشتاور … شتاب اعلامی کارخونه ۲.۹ … شتاب اعلامی کار & درایور ۳.۲ … یا فراری ۸۱۲ کامپتیزیونه با موتور ۶.۵ لیتری تنفس‌طبیعی V12 که ۸۱۹ اسب بخار قدرت و ۶۹۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنه ، شتاب برابر ۲.۸ ثانیه ( اعلام شده ) داره … بعد این آکورای زپرتی شتاب ۲.۷ داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یکی به من بگه توو دنیای خودرو چه خبره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چرا کارخونه ها این قدر خیال پردازی می کنن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۱۶
    1. محمد امین

      ۹ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (1893 ديدگاه)

      خب اکورا چهارچرخ متحرک هست ، ۴wd خیلی تاثیر زیادی داره در شتاب صفر تا صد

      موافقم ۲۳
      مخالفم ۰
      1. italian gentleman by maserati (MC20)

        ۹ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (923 ديدگاه)

        محمد امین جان ، بازم به نظرم این ۴×۴ بودنش ، اختلافش رو با بقیه توجیه نمیکنه … و باز به نظرم در دنیای واقعی ( در شرایط واقعی ) رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر در ۲.۷ ثانیه ، برای آکورای ۱۷۶۰ کیلو یی ، خیلی بعید هست … خصوصا با فقط ۶۰۰ اسب و ۶۶۷ نیوتن متر تورک … من احساس می کنم این ادعاهای بیشتر کارخونه ها در شرایط آزمایشگاهی و ایزوله ثبت شده ( اثبات میشه ) و برای دنیای واقعی بیشتر جنبه تجاری و اسمی ( نه رسمی ) داره … sf90 با ۱۰۰۰ اسب و ۸۰۰ نیوتن متر تورک و با موتور الکتریکی در واقعیت ( در بهترین حالت ) تایم ۲.۳ یا ۲.۳۴ یا ۲.۳۵ میزنه … بعد این آکورا ۲.۷ !!!! خیلی سخته باورکردنش …

        موافقم ۶
        مخالفم ۷
        1. کیان

          ۹ فروردین ۱۴۰۱
          سوابق: (874 ديدگاه)

          حالا شما یه جوری به این اعداد قفلی زدی ک انگار همین الان میخوای بری بخری !!!
          شما از کجا میدونی همون ۲.۹ ثانیه مک لارن ۱۰۰% در عمل اکی هست ک ۲.۷ آکورا و زیر سوال میبرید ؟!
          اگر با همین چوب ک داری اکورا رو میزنی مک لارن و هم بزنیم پس مک لارن هم یه عدد الکی داده بیرون !!!

          در ضمن اختلاف بین ۲.۳ تا ۲.۷ خیلی بیشتر از ۰.۴ ثانیه هست تا ۰.۲ ثانیه ۲.۷ تا ۲.۹ !!! همه چیز هرچقدر میره پایینتر خطی نیست

          موافقم ۱۶
          مخالفم ۲
        2. italian gentleman by maserati (MC20)

          ۹ فروردین ۱۴۰۱
          سوابق: (923 ديدگاه)

          کیان ، عددی که مک لارن اعلام کرده تا حدودی منطقی تر به نظر میرسه … هر چند به احتمال قریب به یقین ، ۲.۹ ثانیه هم در شرایط واقعی ، برای مک لارن ، قابل دست یابی نباشه … اما دیگه ۲.۷ ثانیه آکورا با این کانفیگ ، هندیه … اینم بگم من گفتم کارخونه ها … به همه گیر دادم … فقط منظورم آکورا نبود ( منظورم هرشرکتیه که دروغ گفته ) … از جمله به مازراتی هم گیر دادم …

          موافقم ۲
          مخالفم ۲
    2. Amir Machine

      ۹ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (1037 ديدگاه)

      علاوه بر AWD بودن، آکورا هیبریدیه و محور جلوش از موتورهای برقی نیرو میگیرن که گشتاور فوری دارن

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۰
  3. Clean energy (صیانت!)

    ۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1020 ديدگاه)

    به نظرم مکلارن
    چون توی ۴۰۰ متر سریع تره تاپ اسپید بالاتری داره و دف عقبه
    برتری های ریز دیگه ای هم هست
    من طراحی داخلی و خارجی مکلارنم بیشتر میپسندم

    موافقم ۸
    مخالفم ۳
  4. ARMAN

    ۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (297 ديدگاه)

    NSX خوبه ولی آرتورا بهتره

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۳
  5. احمدرضا

    ۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (656 ديدگاه)

    آکورا نسبت به قیمتش مقرون به صرفه ست
    تقریبا میشه گفت نسبت به قیمتش از مک لارن بهتره

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۹
  6. matin

    ۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (73 ديدگاه)

    اکورا مال ۲۰۱۵ هست ولی مکلارن مال ۲۰۲۱
    معلومه تکنلوژی که تو مکلارن به کار رفته پیشرفته تره حالا در هر بخشی

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۲
  7. ارین صاحب جمعی

    ۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (733 ديدگاه)

    انتخاب من : اکورا nsx اسب کمتر ولی شتاب بهتر قیمت بهتر دوام ژاپنی و از همه مهمتر گارانتی ۶ ساله تا حدودی میتونه وزن بیشتری نسبت به ظرفیت باک بیشتر مک لارن و حداکثر سرعت بیشتر و شتاب ثانویه بهتر ایجاد کنه بنظرم ترازوی این دو ماشین ۵۱ ۴۹ به نفع اکوراست

    موافقم ۸
    مخالفم ۶
  8. Raptor

    ۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (107 ديدگاه)

    مک لارن قطعا

    موافقم ۹
    مخالفم ۱۰
  9. RKH7787

    ۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (266 ديدگاه)

    من همیشه از الگوی طراحی مکلارن خوشم میومد
    حس هیجان رو میشه توش دید
    ولی با NSX زیاد حال نمیکنم

    موافقم ۷
    مخالفم ۵
  10. [email protected]!n

    ۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (2127 ديدگاه)

    دوست دارم یه مقایسه بین موتور M630 و F163 داشته باشیم ببینیم بهترین V6 حال حاضر کدومه.

    هر دو موتور V6 هیبریدی با زاویه ۱۲۰ درجه و جایگیری توربو HOT-V هستن. از نقاط اشتراک دیگه ساده سازی اگزوز در هر دو محصول هست که کوتاه هم شده.

    در موتور مک لارن سر سیلندر و بلوک از هسته‌های پرینت سه بعدی استفاده می‌کنند که با یک گذرگاه خنک‌کننده ۲ میلی‌متری بین سیلندرها، انتقال حرارت رو بهبود میدن. این بلوک همچنین دارای سوراخ‌هایی با پوشش مستقیم به جای آسترهای پوشش‌داده شده جداگانه است. برای مونتاژ چرخان، پین‌های میل لنگ مشترک یک میل لنگ بسیار کوتاه و سفت را فعال می‌کنند که به M630 اجازه می‌ده تا به ۸۵۰۰ دور برسه.

    موتور هیبریدی یک واحد شار محوری هست که ۱۵.۴ کیلوگرم وزن و ۹۴ اسب بخار قدرت و ۲۲۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کنه. این باتری با باتری ۷.۴ کیلووات ساعتی ۵ ماژول لیتیوم یون همراهه که در شاسی معماری سبک وزن مک لارن (MCLA) آرتورا تعبیه شده است، در پایین خودرو پشت راننده قرار گرفته، در کف تعبیه شده و از سه طرف محافظت می شه.موتور الکتریکی بر خلاف رقیب که وسط هست در پشت موتور قرار گرفت (مشابه SF90) که به گفته مهندسای مک لارن این موقعیت به بهینه سازی مرکز ثقل و چابکی ماشین کمک می کنه.
    باتری روی یک منیفولد خنک کننده قرار گرفته که با سیستم گرمایش الکتریکی که تهویه مطبوع جدید که برای کنترل دمای هوا در کابین نیز استفاده می شه مشترکه. باتری‌ها با ترکیب فناوری توسعه یافته برای مک لارن اسپیدتیل، از نظر حرارتی با استفاده از روغن دی‌الکتریک کنترل میشن، فناوری که همچنین برای نگه داشتن موتور الکترونیکی در دمای کاری که بالاترین سطح کارایی را ارائه می‌کند، استفاده می‌شود.
    واحد مدیریت باتری در کنار ماژول ها قرار دارد و واحد توزیع برق (PDU) در باتری ادغام شده است. یک واحد قدرت یکپارچه (IPU) به عنوان مبدل DC-DC برای سیستم ۱۲ ولت خودرو عمل می کند و با از بین بردن نیاز به دینام جداگانه و شارژر باتری داخلی، وزن را بیشتر کاهش می ده.

    موتور F163 با ۲۱۸ اسب در هر لیتر قوی ترین موتور تولیدی هست. بلوک و سرهای آلومینیومی از ابتدا با آلیاژهای جدید ساخته شده تا حد ممکن فشار محفظه را بدون کاهش وزن یا قابلیت اطمینان تحمل کنن و با کانال‌های ورودی و اگزوز بازطراحی‌شده برای بهینه‌سازی جریان که اشتراکاتی با SF90 داره تلاش شده تا حداکثر قدرت در تمام شرایط دردسترس باشه.
    سیستم تزریق مستقیم فشار بالا استفاده می‌کند که سوخت را با نیروی ۵۰۰۰ psi به داخل محفظه پرتاب میشه و در ترکیب با کانال‌های بازطراحی‌شده، اطمینان حاصل می‌کنه که هوا و سوخت تا حد ممکن قبل از احتراق کاملاً مخلوط میشن.
    توربوشارژرهای تک اسکرول IHI با فلزات قوی‌تر طراحی شدن تا بتونن در دورهای بیشتر مقاومت کنند که باعث شده به عددب ۱۸۰۰۰۰دور در دقیقه برسن. این تغییرات که منجر به کاهش پنج درصدی قطر چرخ کمپرسور و کاهش ۱۱ درصدی قطر توربو روتور در مقایسه با مدل‌های V8 شده، باعث افزایش راندمان ۲۴ درصدی و کاهش جرم چرخشی تا ۱۱ درصد شده.
    وجود توربوها در بالای موتور نیز مسیریابی اگزوز را بسیار ساده می کنه. از آنجایی که در سرتاسر لوله‌کشی خم‌های بسیار کمی وجود دارد، گازهای خروجی می‌توانند آزادانه‌تر جریان داشته باشند، به این معنی که راندمان بیشتر و قدرت بیشتر هست. علاوه بر این، بدنه منیفولد و مبدل کاتالیزوری به طور کامل از اینکونل ساخته شده‌اند که وزن رو کمتر می کنه. لوله اگزوز ساده صدای بهتری تولید می کنه اما مصرف سوخت بالا میره. این اصلاحات باعث رسیدن دور موتور به ۸۵۰۰ دور شده.
    یه گیربکس DCT هشت سرعته، e-diff و یک MGU-K است که بین موتور و گیربکس قرار داره. یک کلاچ بین ICE و موتور الکتریکی شار محوری تک استاتوری دو روتور تنظیم شده تا امکان جداسازی برای رانندگی فقط الکتریکی را فراهم کند. در نهایت، یک باتری ولتاژ بالا و اینورتر وجود داره که موتورهای الکتریکی را کنترل می کند. ۲۹۶ GTB اولین فراری Iست که دارای معماری PHEV دیفرانسیل عقبه که با یک موتور الکتریکی نصب شده در عقب تا ۱۲۲ کیلووات قدرت تولید می کنه.

    بنظر میاد رو کاغذ موتور احتراقی فراری بهتر باشه و تکنولوژی الکتریکی مک لارن پیشرفته تر اما در عملکرد ترکیبی هم فراری دست بالا رو داره. البته همه چیز موتور نیست با اختلاف کمی فراری در مجموع بهترین پکیج رو ارائه میده. باید دید تو دنیای واقعی چه می کنن.

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۱
    1. Jdm باز

      ۹ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (881 ديدگاه)

      خیلی ممنون
      لذت بردیم

      موافقم ۶
      مخالفم ۰
    2. M.Kkarimi

      ۹ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (773 ديدگاه)

      مفید بود تشکر 👌

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
    3. سعید.۱۳۵۸

      ۹ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (37 ديدگاه)

      درود بر شما دوست بزرگوار
      توضیحاتتون در عین سادگی ، بسیار کارشناسانه و جامع بود کاش تمام عزیزان هموطن که به این مقوله علاقه دارند همینطور مثل جنابعالی دنبال فکت و علم مورد نیازشون باشن تا تعصبات بیجا و بی مورد روی برند های مختلف . . .
      بهروز و سلامت باشید

      موافقم ۵
      مخالفم ۰
      1. [email protected]!n

        ۹ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (2127 ديدگاه)

        تشکر آقا سعید و بقیه دوستان. انتظار وجود قوه تفکر و منطق در چند نفر اینجا مثله انتظار از ایران خودرو برای ساخت سوپراسپرته.

        موافقم ۴
        مخالفم ۱
        1. Clean energy (صیانت!)

          ۹ فروردین ۱۴۰۱
          سوابق: (1020 ديدگاه)

          مثال بشدت دندان شکن و عالی👍🤣

          موافقم ۴
          مخالفم ۱
  11. mos

    ۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (649 ديدگاه)

    تایم ۴۰۰ متر NSX معمولی ۱۰.۸ بود مدل تایپ اس با توجه به تغییرات “حدود” ۱۰.۶ میزنه، ولی در کل از رو اعداد نمیشه گفت کدوم تو خط مستقیم سریع تره هر دوتا باید تست بشن.
    من بخاطر علاقه‌ به nsx رای میدم.

    موافقم ۹
    مخالفم ۵
  12. آرم@ن

    ۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (97 ديدگاه)

    مک لارن برتر هست،طراحی هر دو خوبه ولی مک لارن گیرا تره،توی خط مستقیم هم قطعا مک لارن برنده هست با توجه به چیزایی که از مک لارن تو درگ دیدم
    اختلاف قیمت هم جدای از تفاوت تکنولوژی و کیفیت،بحث برندینگ هم مطرح هست درش

    موافقم ۷
    مخالفم ۶
    1. datsun

      ۹ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (2373 ديدگاه)

      خدای دیگه جلو هوندا بحث برندینگ نکنید

      موافقم ۷
      مخالفم ۲
      1. آرم@ن

        ۹ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (97 ديدگاه)

        تو بحث سوپر اسپورت واقعا هوندا قابل مقایسه نیست با باقی رقبا،شما وقتی حرف سوپر اسپرت میشه تو ذهن همه اول اسم فراری و لامبو و مک لارن و اینا میاد،هوندا (اکورا)خیلی خوبه ولی تو بحث برندینگ سوپر اسپرت ضعیف تره

        موافقم ۵
        مخالفم ۶
        1. datsun

          ۹ فروردین ۱۴۰۱
          سوابق: (2373 ديدگاه)

          فراری و لامبو که بحثشون جدا ولی مکلارن در این حد که شما میگید قبول ندارم تو بحث برند

          موافقم ۸
          مخالفم ۵
        2. سعید.۱۳۵۸

          ۹ فروردین ۱۴۰۱
          سوابق: (37 ديدگاه)

          عزیز برادر داتسون جان فراری و مک لارن در یک سطح هستند و لامبورگینی هست که یک لول از اونا پایینتره نه مک لارن قربونت بشم

          موافقم ۶
          مخالفم ۷
      2. آرم@ن

        ۹ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (97 ديدگاه)

        واقعا منم مک لارن رو قبول نداشتم زیاد ولی باید قبول کرد که حداقل تو ٧ سال گذشته به شدت پیشرفت کرد و عالی شد گرچه بازم بنظرم ایتالیا حرف اول رو میزنه

        موافقم ۶
        مخالفم ۲
        1. کیان

          ۹ فروردین ۱۴۰۱
          سوابق: (874 ديدگاه)

          ادم همین ک فراری با تلفظ ایتالیاییش با تاکید و تشدید روی “ف” به ذهنش میاره کلا همه دیگه محو میشن
          قطعا ایتالیا تو این بحث معنوی و حس محصولاش خیلی بهتره با حرفتون موافقم

          موافقم ۷
          مخالفم ۲
      3. England

        ۱۳ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (1024 ديدگاه)

        داتسون جان لطفا وقتی کم میاری فراری و لامبو نیار وسط و بالاتر از مکلارن قرارشون نده چون مکلارن موازی با این دو برند حرکت میکنه واقعا چیزی که مشخصه اینه که مکلارن از نظر مهندسی و خاص بودن و کیفیت،بالاتر نباشه پایین تر هم نیست و رقیب فراری و لامبو هست البته اگر معنی رقیب رو درک کرده باشی که بعید میدونم چون یه برند انبوه ساز نه چندان خاص رو میخوای به زور بالاتر از یه سوپراسپرت ساز قرار بدی.

        هوندا هم بعنوان یک برند تولید انبوه بله برند پرقدرت و باکیفیت و پر فروشی هست ولی تو این کلاس در مقابل مکلارن و سوابق و موفقیت هاش یه شوخی بیش نیس که بخوای بالاتر قرارش بدی.

        موافقم ۵
        مخالفم ۱
  13. Jdm باز

    ۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (881 ديدگاه)

    به مک لارن رای دادم
    بدلیل:
    دیفرانسیل عقب بودن
    گشتاور بیشتر
    اسب بخار بیشتر
    مسافت۴۰۰ متر بهتر
    طراحی جذاب
    البته اکورا هم برتری هایی داشت مثل شتاب بهتر ولی خب مکلارن هم لاکچری تره هم تو خیابون همه سر هارو برمیگردونه سمت خودش

    در مورد قیمت هم خب مک لارن بخاطر برندش پول یکم بیشتری میگیره

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۲
  14. ماکسیمیلیان

    ۹ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (468 ديدگاه)

    سلام و درود!
    بی درنگ مکلارن را انتخاب کردم.
    به علت : نام مکلارن، آیرودینامیک مکلارن، زیبایی مکلاروپیشرانه ی الکتریکی پیشرفته ی مکلارن و…
    یا علی🌷

    موافقم ۶
    مخالفم ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا