آغاز رسمی عرضهٔ کارما رِوِرو به بازار

پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1396 - 10:30
مطالعه 3 دقیقه
Karma-Revero-4
پس از گذشت نزدیک به پنج سال از خاتمه تولید فیسکر کارما، حالا رسماً عرضه نسخه جدید آن یعنی کارما روِرو به بازار آغاز شد. در جشن ویژه روز تحویل این...
تبلیغات

پس از گذشت نزدیک به پنج سال از خاتمه تولید فیسکر کارما، حالا رسماً عرضه نسخه جدید آن یعنی کارما روِرو به بازار آغاز شد. در جشن ویژه روز تحویل این خودرو، نزدیک به ۸۰۰ کارمند شرکت کارما برای تماشای بارگیری نخستین خودروها در کامیون‌ها برای حمل از تأسیسات تولید در مورِنو ولی کالیفرنیا به نمایندگی‌های کارما در سراسر ایالات‌متحده گرد هم آمدند. بدین ترتیب رورو به‌زودی در نمایشگاه‌های اتومبیل قابل خریداری خواهد بود. در این مراسم، رئیس ارشد بخش درآمد شرکت خودروسازی کارما آقای «جیم تیلور» طی بیانیه‌ای گفت:

«کارما از یک شرکت توسعهٔ محصول به یک شرکت تولیدکنندهٔ خودرو تبدیل شده است. تمامی مراحل در رورو برای تبدیل شدن به خودرویی لوکس به‌درستی انجام گرفته است و عرضهٔ این ماشین به بازار دستاورد بزرگی برای کارما و اعضای تیم آن است».

همان‌طور که اطلاع دارید، رورو نسخهٔ جدید همان فیسکر کارما است که پس از ورشکستگی شرکت فیسکر و خریداری آن توسط یک شرکت چینی دوباره با تغییراتی تولید شده است. این یک سدان لوکس پلاگین‌هیبریدی است که از یک پکیج باطری 21.4 کیلووات ساعتی و موتورهای الکتریکی استفاده می‌کند. خروجی کلی سیستم قوای محرکهٔ رورو 405 اسب بخار قدرت و 1330 نیوتن متر گشتاور است که آن‌را قادر می‌سازد در کمتر از 5.4 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

البته رورو به یک موتور بنزینی هم مجهز است که در اصل به‌عنوان ژنراتور عمل کرده و به شارژ باطری‌ها می‌پردازد. این سدان پلاگین‌هیبریدی می‌تواند به حداکثر سرعت 200 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند که البته به‌صورت الکترونیکی محدود شده است. رورو همچنین قادر است تا 80 کیلومتر را به‌صورت تمام الکتریکی بپیماید درحالی‌که بُرد کلی آن که با همکاری موتور بنزینی به دست می‌آید به 480 کیلومتر می‌رسد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.