اعلام بُرد کارما رِوِرو از سوی EPA
بهتازگی سازمان EPA میزان بُرد کارما رِوِرو را اعلام کرده و مشخص شده که شعاع حرکتی آن هرگز بیشتر از فیسکر کارما نیست. کارما در طول تبلیغات رسانهای خود ادعا کرده بود که بُرد این سدان پلاگینهیبریدی با استفاده از برق و بنزین حدود ۴۸۰ کیلومتر بوده و میتواند تا ۸۰ کیلومتر را بهصورت تمام الکتریکی طی کند؛ اما حالا ارقام اعلامی EPA نشان میدهند که هیچیک از این ادعاها درست نیستند.
این سازمان اعلام کرده است که رِوِرو بهصورت تمام الکتریکی میتواند ۶۰ کیلومتر را طی کرده و کل بُرد آن با استفاده از پیشرانه بنزینی به تنها ۳۸۰ کیلومتر میرسد. بدین ترتیب بهرغم پیشرفت تکنولوژی باطریها طی سالهای گذشته، رِوِرو در مقایسه با فیسکر کارما، تنها 6.5 کیلومتر بُرد تمام الکتریکی بیشتری دارد و بُرد کلی آنهم با کارما برابر است.
همچنین مصرف سوخت رِوِرو نیز 6.9 لیتر در شهر، 6.3 لیتر در بزرگراه و 6.7 لیتر در سیکل ترکیبی اعلام شده است؛ بنابراین مالکان این خودرو باید نسبت به میانگین خودروهای پلاگینهیبریدی، در یک دوره پنجساله ۵۰۰ دلار هزینه سوخت بیشتری پرداخت کنند. همهٔ اینها در حالی است که کارما رِوِرو با قیمت پایهٔ 130 هزار دلار، از فیسکر کارما گرانتر نیز هست.