آتش کردن پیشرانه هایپرکار لمانز SCG 007!
این خودرو که SCG 007 نام دارد به پیشرانه 8 سیلندر 3.5 لیتری توئین توربوی ساخت شرکت فرانسوی Pipo Moteurs مجهز شده است. پیشرانه یاد شده دارای دو سرسیلندر مشتق از پیشرانههای بکار رفته در خودروهای رالی قهرمانی جهان بوده و از پدال گاز دارای هوش مصنوعی سود میبرد که صرفنظر از دستورات راننده به پدال توربوها را در حالت چرخان نگه میدارد.
هایپرکار موردبحث و قوای محرکه آنهم اکنون در حال مونتاژ در ایتالیا بوده و در ویدئوی منتشر شده میتوانیم صدای تولیدی آن را بشنویم. تیم مسابقهی SCG به دنبال شروع اولین تستهای جادهای در طی هفتههای آینده هستند.
اسکودریا کامرون گلیکنهاوس با دو خودرو به شمارههای 708 و 709 وارد کلاس مسابقات استقامت خواهد شد. پشت فرمان این خودروها نیز ریچارد وست بروک، رومین دوماس، فرانک مایلوکس، اولیور پلا، پیپو درانی، رایان بریسکو و گوستاوو منزس خواهند نشست.
این تیم باید به مصاف رقبایی همچون تویوتا، آلپاین و پژو برود. خودروهای حاضر در کلاس هایپرکارهای لمانز حداکثر قدرت 670 اسب بخاری خواهند داشت. تویوتا برای خودروی مسابقهای خود از پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری توئین توربو و سیستم هیبریدی در اکسل جلو استفاده کرده درحالیکه تیم ByKolles پیشرانه 8 سیلندر تنفس طبیعی را برای خودروی خود انتخاب نموده است. آلپاین نیز از نسخه ریبج شده خودروی ربلیون R13 LMP1 استفاده خواهد کرد.