سایر خودروهای آمریکایی

 معرفی لوسید ایر پیور با قدرت ۴۰۰ اسب بخار و قیمت پایه

لوسید ایر RWD از سری پیور، تَک موتوره است و قیمت مقرون به صرفه‌تر نسبت به مدل‌های دوموتوره دارد.

لوسید ایر به‌عنوان یک خودروی برقی لوکس هر روز بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. البته این شرکت برای کسانی که قادر به پرداخت بیش از یک‌صد هزار دلار برای مدل‌های رده‌بالا نیستند، یک پیشنهاد ویژه ارائه کرده است.

لوسید ایر تک موتوره

لوسید در ایمیلی به مشتریان خود از مدل جدید Pure تک دیفرانسیل به‌عنوان یک نسخه بسیار مقرون‌به‌صرفه و قابل‌اعتماد رونمایی کرد. این خودرو به‌عنوان مدل پایه ایر پیش‌ازاین در نوامبر سال ۲۰۲۲ در نمایشگاه لس‌آنجلس پرده‌برداری شده بود. در آن زمان تنها مشخصات مدل AWD با پیشرانه دوموتوره ۴۸۰ اسبی فاش شده بود. ایر پیور RWD تک موتوره، ۴۰۶ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد که برای خودروهای در این رده معمولی به نظر می‌رسد. بااین‌حال شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر ادعایی تنها ۴.۴ ثانیه است که نسبت به مدل پیور دوموتوره با شتاب ۳.۸ ثانیه اندکی کندتر است. میزان برد خودرو مطابق استاندارد EPA حدود ۶۵۰ کیلومتر خواهد بود که بسیار قابل‌احترام است؛ اما حتی نزدیک برد ۸۳۷ کیلومتری مدل‌های رده‌بالای لوسید ایر هم نیست.

لوسید ایر تک موتوره

هر دو مدل پیور تک و دوموتوره از بسته باتری دوربرد این شرکت با ۱۸ ماژول سود می‌برند که به لطف معماری ۹۰۰ ولتی با کمک شارژر سریع ۲۵۰ کیلوواتی می‌توان تنها در ۱۵ دقیقه شارژ به برد ۳۲۲ کیلومتر دست یافت. مشتریانی که تا آخر ماه ژوئن هم این خودرو را سفارش دهند از یک سال شارژ رایگان در ایستگاه‌های الکتریفای آمریکا بهره خواهند برد.

داخل کابین لوسید ایر پیور

این خودرو با قیمت پایه ۸۷۴۰۰ دلار قابل خریداری خواهد بود که ۵۵۰۰ دلار از مدل دوموتوره ارزان‌تر است؛ بنابراین برای کسانی که در این رده قیمتی به همین مشخصات اکتفا می‌کنند می‌تواند گزینه خوبی باشد. مگر اینکه به قابلیت AWD نسخه دوموتوره نیاز داشته باشید. مدل دیفرانسیل‌عقب لوسید ایر با اینکه ارزان‌ترین خودروی ساخت لوسید است اما نمی‌تواند از اعتبار مالیاتی خودروهای برقی در ایالات متحده استفاده کند؛ زیرا این اعتبار هدیه تنها به خودروهای با سقف قیمت ۵۵ هزار دلار تعلق می‌گیرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۲ رای

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1590 ديدگاه)

    این ماشین زیادی خوب و جذابه

    موافقم 73
    مخالفم 8
  2. A1

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (225 ديدگاه)

    من به این شرکت ایمان دارم دوست دارم یه روز تجربش کنم به نظرم مدل پایش هم خوش قیمته هم مشخصات خیلی خوبی داره

    موافقم 36
    مخالفم 2
  3. ben

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (202 ديدگاه)

    زیادی گرونه

    موافقم 7
    مخالفم 28
  4. new reventon

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (394 ديدگاه)

    اگه اشتباه نکنم ارزش برند لوسید 50 بیلیون دلاره
    سال 2019 عربستان 1.3 میلیارد دلار در لوسید سرمایه گذاری کرد و مالک 60 درصد لوسید شد.
    چند وقت پیش هم 500 میلیون دلار سرمایه گذاری کرد.
    چه سودی زدن به جیب

    موافقم 30
    مخالفم 3
  5. ali

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (271 ديدگاه)

    باطریش چند کیلو واتی هست فک کنم ایر دریم ۱۳۰ بود با برد ۸۰۰ که خیلی عالی بودن

    موافقم 9
    مخالفم 1
  6. GMA

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (742 ديدگاه)

    بسیار عالی، از رقبا سرتر و جذاب تره 👌

    موافقم 20
    مخالفم 2
    1. TESLA

      ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1248 ديدگاه)

      استاد دقیقا میشه بگی کجاش از رقبا سر تر هست !!؟ تسلا مدل s long range با ۶۷۰ اسب بخار قدرت و چهارچرخ محرک همین قیمت هست یا پورشه تایکان base قیمت پایه حدود ۹۰ هزار دلار داره ، قیمت این لوسید حداکثر باید ۶۵ تا ۷۰ هزار باشه بیش تر از اون ارزش نداره

      موافقم 6
      مخالفم 23
      1. GMA

        ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (742 ديدگاه)

        تسلا که از نظر لوکس بودن و طراحی قابل مقایسه نیست،تایکان هم بردش خیلی کمه و به اندازه لوسید جادار نیست، کمی چاشنی اسپرت داره…

        موافقم 13
        مخالفم 2
  7. مردیم از خوشی

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1386 ديدگاه)

    هر چقدر هم خوب باشه
    اما میگیم تسلا کیفیت خولی نداره ولی
    چرا باید برقی شرکت های مثل بنز و بی ام و را ول کرد اینا خرید ؟

    موافقم 7
    مخالفم 30
    1. F

      ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (223 ديدگاه)

      تخصص، دلیل رد کردن eqs و i7 هست.

      همون طور که هیچ خودروی بنزینی رو به پورشه و بنز و بی ام و ترجیح نمیدهند، چون تخصص برند در درون سوز هست،

      این برند هایی که گفتم حداقل پنج سال دیگه باید تجربه کسب کنن تا محصولات برقی شون به حد سلاطین بنزینی شون برسن و دوباره مثل الان که در دستهٔ بنزینی بازار رو در دست دارن بازار برقی ها رو هم مالک بشن.

      پس فعلا از لوسید و ریویان لذت میبریم تا باز آلمانیا بیان بالا.😎

      موافقم 14
      مخالفم 8
    2. سوشیانت

      ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1883 ديدگاه)

      به خاطر اینکه هنوز هیچ کدوم از خودروهای بنز و بی ام و پرفورمنس لوسید ایر سافایر رو ندارن شتاب صفرتاصد ۲ ثانیه و ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت

      موافقم 8
      مخالفم 3
  8. Taha Malek

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (914 ديدگاه)

    فوق العادس این شرکت بدجور منتظر suv و مدل های بعدیشم

    موافقم 12
    مخالفم 2
  9. sina

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    خیلی قشنگه ولی گرونه

    موافقم 8
    مخالفم 2
  10. ❤BMW❤

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1246 ديدگاه)

    خیلی خوبه ،
    برقی لوکس آمریکایی یعنی این ، نه که تسلا (اگه به تسلا فن ها برنخوره)
    نمیخوام بگم از تسلا بدم میاد و بده ولی خب این لوکس تر و جذاب تره واسم

    موافقم 13
    مخالفم 2
  11. Bmwgg6

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (112 ديدگاه)

    نمیدونم چرا از طراحیش خوشم نمیاد
    نه اینکه بدم بیاد ولی چراغای یه تیکه طراحیشون بیروحه مخصوصا تو برقی ها

    موافقم 1
    مخالفم 7
  12. MASOUD 0099

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (421 ديدگاه)

    زیبا جذاب 🔥🔥

    موافقم 5
    مخالفم 1
  13. Tayk

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لوسید و byd بهترین برقی سازا هستن .

    موافقم 4
    مخالفم 12
  14. حسین

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    چرا زیر کاپوت بعضی خودروهای برقی خالی
    هست ولی بعضی دیگه پر از قطعه های
    مختلف هست و شبیه به خودروهای بنزینی
    هستند؟کسی میتونه جواب بده؟

    موافقم 4
    مخالفم 1
  15. رحیم

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (16 ديدگاه)

    تکنولوژی بالاتر
    بعضیا موتور کوچک و جمع و جور دارن با قدرت بالا

    موافقم 2
    مخالفم 1
  16. کیانوش

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (788 ديدگاه)

    به نظر من برد هشتصد کیلومتری نیاز نیست کسی هشت ساعت پشتس. هم رانندکی نمیکه با این خودرو پس از نظر من بهترین گزینه میانگین چهارصد کیلومتر هست که با باتری پنجاه شصت کیلو وات هم امکان پذیره هم وزن باتری کم تره هم میشه کل ظرفیت باتری رو تو نهایتا نیم ساعت شارژ کرد و واسه اکثر کاربری ها هم کافیه خودروی ها شهری که بنظرم سیصد کیلومتر هم بسشونه هاچ بک های برقی من تو همین تهران که یکی از بزنگ ترین شهرای دنیاست فبلا اسنپ کار میکردم صبح تا غروب ته تهش دوییت کیلومتر میرفتم. ،پس به نظرم باتری بزرگاستفاده کردن واسه برد بیشتر. از پوپصد کیلومتر اشتباه محضه

    موافقم 0
    مخالفم 1
  17. علیرضا

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (116 ديدگاه)

    از تسلا طراحی بهتری داره اما پرفورمنس قوی مثل تسلا نداره اگه ۲ دیفرانسیل بود خوب بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا