پلیموث سَتِلایت 1970 با پیشرانه تسلا، ترکیب سنت و مدرنیته!
کانال یوتیوب Rich Rebuilds به خاطر محتواهای مربوط به خودروهای الکتریکی مشهور شده اما خواهش میکنیم گمراه نشوید! مالک این کانال همه خودروهای سریع از جمله مدلهای بنزینی و دیزلی را دوست دارد. او حتی تا جایی پیش رفته که یک پیشرانه 8 سیلندر را در دل تسلا مدل S جای داده است. برای ریچ بنویت، پروژههایی همچون موارد ذکر شده لذت زیادی دارند. او مالک یک گاراژ کامل بوده و به تحقق پروژههای زیادی کمک کرده است؛ اما یکی از جذابترین و متفاوتترین پروژههای بنویت این پلیموث ستلایت 1970 است که در زیر کاپوت خود از قوای محرکه تسلا سود میبرد!
مالک این خودرو یک و نیم سال را صرف تولید خودروی موردبحث کرده است. شاید یک و نیم سال زمان زیادی برای حذف پیشرانه 8 سیلندر سنتی و نصب پیشرانه الکتریکی به نظر برسد اما این محصول کار زیادی را طلبیده است. در آغاز باید گفت کوین مالک این پلیموث از نیمه عقبی تسلا مدل S به عنوان پایه و اساس شاسی خودروی خود استفاده کرده است. او همچنین سیستم باتری 100 کیلووات ساعتی را در خودرو نصب کرده است.
البته که تنظیمات زیادی برای استفاده یک خودروی عضلانی کلاسیک از قوای محرکه الکتریکی و مدرن موردنیاز است. تنها یک نمونه از مهندسی هوشمندانه کوین به سیستم تعلیق عقب مربوط میشود. درون الکترولیت (نامی که مالک استفاده میکند) شما ترکیبی از استایل یک خودروی عضلانی و اشرافیت محصولات مدرن را خواهید دید.
صندلیها هم مجهز به گرمکن هستند. فرمان نیز هیدرولیک است. این خودرو همچنین از سیستم تهویه مطبوع کامل سود میبرد. سپس به بحث تغییرات عملکردی میرسیم. نه خبری از ABS و کنترل کشش نیست اما دارای قفل لاین است. خودروی موردبحث مسافت 400 متر را در 12.4 ثانیه و با سرعت 170.5 کیلومتر در ساعت طی میکند. این رکورد مشابه نسخه غیر پرفورمنس تسلا مدل S 100D سال 2018 است و خب برای یک خودروی کلاسیک بد نیست.