آستون مارتین

استون مارتین V12 ونیتج با تولید محدود معرفی شد

جدیدترین محصول استون مارتین، قدرتمندترین نسخه‌ی ونتیج در تاریخ شرکت سازنده خواهد بود. این مدل تیراژ محدود به ۳۳۳ دستگاه خواهد داشت.

مهم‌ترین تفاوت ونتیج V12 با نسخه‌ی استاندارد، افزایش قدرت ۲۰ درصدی نسبت به پیشرانه‌ی V8 است. این مدل جدید از پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۵/۲ لیتر توئین توربوشارژ، ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۳ نیوتن‌متر گشتاور می‌گیرد. وزن خالص ونتیج V12 به لطف ادوات فیبر کربن ۱۷۹۵ کیلوگرم است و نسبت قدرت به وزن ۳۸۵ بر تن ارائه می‌دهد. ون

استون مارتین ونتیج V12

باتری، سیستم اگزوز استیل با صدای ویژه، ترمزهای کربن سرامیک ۴۱۰ میلی‌متر در جلو و ۳۶۰ میلی‌متر در عقب، تایرهای  میشلن پایلوت ۴S با پهنای ۳۱۵ میلی‌متر در عقب و ۳۱۵ میلی‌متر در جلو با رینگ‌های ۲۱ اینچ اختصاصی، دیگر تفاوت‌های ونتیج V12 با مدل ۸ سیلندر استاندارد هستند.

کاهش وزن و افزایش قدرت ونتیج V12، منجر به سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۳/۵ ثانیه و نهایت سرعت ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت شده است. این محصول جدید با اسپویلر اختصاصی، آیرودینامیک بهتری ارائه می‌کند و نیروی عمود برسطح ۲۰۴ کیلوگرم در سرعت ۳۰۰ کیلومتربرساعت خواهد داشت. ونتیج V12، یک خودروی اسپرت دیفرانسیل عقب است که همراه گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته ساخت ZF آلمان ارائه می‌شود. سیستم تعلیق این خودرو نیز در جلو و عقب، ۴۰ تا ۵۰ درصد سخت‌تر از ونتیج V8 است.

استون مارتین ونتیج V12

قیمت نهایی ونتیج V12 با تیراژ تولید محدود به ۳۳۳ دستگاه هنوز مشخص نیست. نسخه‌ی استاندارد با پیشرانه‌ی V8 در بازار امریکا ۱۴۲ هزار دلار قیمت دارد. براین اساس، احتمالا نسخه‌ی V12 با آستانه قیمت ۱۸۰ تا ۲۰۰  هزار دلار فروخته خواهد شد.

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. مازیار

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1071 ديدگاه)

    عکسهای خوبی ازش نیست و حتی طبیعی بنظر نمیرسه
    استون مارتین از جمله اتومبیل هایی هست که دیدنش
    از نزدیک با تصاویرش خیلی فرق داره حتی مدل قدیمی DB7

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۰
  2. زیزیگولو

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (3042 ديدگاه)

    یه نگین و جواهر بین سوپر اسپرتای جهان👍👍❤❤

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۱
  3. تحت پیگرد

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (213 ديدگاه)

    به لحاظ طراحی زیاد خوب نیست ولی فنی محشره

    موافقم ۶
    مخالفم ۴۰
    1. محمد امین

      ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (1890 ديدگاه)

      برعکس میگی سید

      موافقم ۲۲
      مخالفم ۳
    2. Carbonado Aventador

      ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (4218 ديدگاه)

      اتفاقا برعکسه..
      طراحی و متریال کابین فوق العادست
      و مثل الماس میدرخشه..
      .
      ولی موتور کم رمق و بی بخاری داره..
      V12 باشه
      ۵.۲ لیتر باشه
      تویین توربو باشه..
      اونوقت ۷۰۰ اسب؟!
      .
      حداقل باید ۸۳۰ الی ۸۵۰ اسب قدرت بده!!
      رد لاین پایینی هم داره..
      .
      در باقی موارد فوق العاده درخشانه و پرفومنس خوبی هم داره.

      موافقم ۱۴
      مخالفم ۴
      1. Philipp

        ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
        سوابق: (1063 ديدگاه)

        این موتور کوچک شده موتور SL65 Black Series هستش که مال سال ۲۰۰۷
        اون زمان این موتور ۶۵۰ اسب و ۱۲۰۰ (که برای کنترل بهتر روی ۱۰۰۰ قفل شد) نیوتن متر داشته
        حالا بعد ۱۵ سال چرا انقدر افت گشتاور داشته خدا داند

        موافقم ۵
        مخالفم ۲
  4. BMW

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (140 ديدگاه)

    یکی از این ها می خوام

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۲
  5. GMA

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    اگه بگیم کاردرست ترین طراحان حال حاضر خودروسازی در استون مارتین فعالیت میکنن دروغ نگفتیم
    DBS
    DB11
    DBX 707
    والهالا
    والکری
    همشون جزو زیباترین و خاص ترین خودرو های موجود در بازار هستند

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۲
  6. Humer

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (171 ديدگاه)

    عالی

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۱
  7. Jdm باز

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (858 ديدگاه)

    والا v12 بودنش دل ادمو میبره
    اما بنظرم قدرتش باید بیشتر میبود
    یه v12 تویین توربو بالای ۸۰۰ اسب خوبه
    طراحیش ولی خوبه
    گیربکس zf هم که حرف نداره

    موافقم ۹
    مخالفم ۱
  8. matin

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (72 ديدگاه)

    تو واقعیت که نمیتونیم سوار شیم باید منتظر باشیم سری جدید نید فور اسپید یا فروزا بیاد اونجا تجربش کنیم

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱
  9. Mad.z.Max

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1713 ديدگاه)

    عجب چیزی شده، من کلا خیلی با تولیدات استون حال نمیکنم، اکثریت به نسبت قیمت، در مقایسه با رقبا مدرن و آپدیت نیس، مثلا ویدیو های بررسی همین ونتیج (مدل V8) رو اگه ببینین، طراحی داخل و همینطور سیستم اطلاعات سرگرمی واقعا قدیمی و دِمُده هست، افت قیمتش هم حتی نسبت به باقی لوکسها خیلی خیلی زیاده.
    اما، اممما این یکی واقعا خواستنی شده، خیلی لذت بردم. منتظرم تصاویر واقعی و بررسی هاش بیاد.
    لذت بردیم 🙂

    موافقم ۴
    مخالفم ۸
  10. مردیم از خوشی

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (868 ديدگاه)

    پست برسی مازارتی mc20 همه گیر دادیم بخاطر قیمت و مشخصات !!! ، این با همون قیمت شتاب خیلی کم تری داره 😑 سرعتش هم فقط ۲ کیلومتر بیش تره از لحاظ گشتارو و اسب بخار هم فاصله هم فصله چندانی ندارند در حالی که اون v6 بود این دوازده سیلندر !!!

    هنوز هم تو این رنج قیمت پورشه ۹۱۱ توربو اس بی رقیبه (البته اگه پول برند و لوکس بودن نخوایم بدیم کورت Z07 هم با نصف قیمت هست )

    موافقم ۵
    مخالفم ۵
    1. Carbonado Aventador

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (4218 ديدگاه)

      البته این ماشین یه گرند تور لوکس و پرفومنس هست…
      رقیباش مکلارن GT
      ۸۱۲ super fast
      Amg GTR
      هستن!!!
      ۹۱۱ و z06 سوپر کار هستن و هدف از تولیدشون با این زمین تا اسمون فرق داره!!!

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  11. akrh78

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1186 ديدگاه)

    این موتور به درد این ماشین نمیخوره
    موتور برای شخصیت جی تی سوپرلگرا طراحی شده نه ونتیج پرفورمنس
    تازه قدرت کمتر هم ازش گرفتن بازم لش تر شده

    شبیه موتور رولزرویس هست، توربوهاش تقریبا نقش هویج رو دارن

    موافقم ۲
    مخالفم ۳
  12. 2311

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (446 ديدگاه)

    بشخصه ۹۱۱ توربو اس رو بهش رجیح میدم هم عملکرد بهتری ارائه میده هم کابین پیشرفته تری داره و برای استفاده روزمره گزینه بهتریه

    موافقم ۲
    مخالفم ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا