مرحلهٔ مقدماتی، گروه دهم، سوپراسپرتهای سطح پایین، دوئل اول
| دوئلهای این گروه | |
| مکلارن 600LT | آئودی R8 | 
| ؟ | |
| شورلت کوروت | لوتوس اوورا GT | 
| ؟ | |
| پورشه 911 کاررا | آستونمارتین ونتیج | 
| ؟ | |
| لامبورگینی اوراکان اوو | مازراتی MC20 | 
| ؟ | |
| مکلارن آرتورا | هوندا NSX | 
| ؟ | |
مکلارن 600LT
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک 2015 (معرفی نسخهٔ 600LT در ژوئن 2018)
پلتفرم: کربن مونوسل II
امتیاز از کاربایر: 3.9 از 5
امتیاز از کارانددرایور: 9 از 10
تایم در پیست هوکنهایم: 1:48.90
گارانتی: سه سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: سرعت آتشین، هندلینگ فوقالعاده، ظاهری که نگاهها را بهسوی خود میکشد
نقاط منفی: هزینههای نگهداری بالا، برخی رقبا کاربردیتر هستند
چکیده: مکلارن 600LT سوپراسپرتی وحشیتر و نفسگیرتر از 570S است که بهخودیخود بسیار توانمند بود
آئودی R8
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو 2015 (معرفی نسخهٔ فیسلیفت در اکتبر 2018)
پلتفرم: ماژولار اسپرت سیستم
امتیاز از کاربایر: 4.2 از 5
امتیاز از کارانددرایور: 7.5 از 10
تایم در پیست هوکنهایم: 1:52.20
گارانتی: چهار سال یا 80 هزار کیلومتر
نقاط مثبت: طراحی بیرونی خشن و جذاب، کابین ساده اما لوکس، صدای اگزوز فوقالعاده، هندلینگ قابل پیشبینی
نقاط منفی: پیشرانهٔ تشنهٔ سوخت، فضای محدود بار، بهاندازهٔ دیگر سوپراسپرتها برای رانندگی جذاب نیست
چکیده: R8 یک خودروی پرچمدار و پیشروی سریع و جذاب از آئودی است که تقریباً بهاندازهٔ سدان A4 برای رانندگیهای روزانه هم مناسب است
مقایسهٔ مشخصات فنی
| مکلارن 600LT | آئودی R8 پرفورمنس | |
| پیشرانه | 3.8 لیتری V8 | 5.2 لیتری V10 | 
| تنفس | توئین توربو | طبیعی | 
| قدرت | 600 اسب بخار | 620 اسب بخار | 
| گشتاور | 620 نیوتن متر | 580 نیوتن متر | 
| گیربکس | 7 سرعته دوکلاچه | 7 سرعته دوکلاچه | 
| محور محرک | عقب | چهارچرخ | 
| شتاب صفر تا 96 | 2.8 ثانیه | 2.8 ثانیه | 
| مسافت 400 متر | 10.7 ثانیه | 10.7 ثانیه | 
| حداکثر سرعت | 325 کیلومتر/ساعت | 330 کیلومتر/ساعت | 
| توقف از 110 | 44.2 متر | 46.6 متر | 
| شتاب جانبی | 1.11 جی | 1.00 جی | 
| مصرف سوخت | 13.0 لیتر ترکیبی | 14.7 لیتر ترکیبی | 
| ظرفیت باک | 72 لیتر | 83 لیتر | 
| تولید آلایندگی | 266 گرم/کیلومتر | 297 گرم/کیلومتر | 
| وزن | 1370 کیلوگرم | 1650 کیلوگرم | 
| طول | 4,605 میلیمتر | 4,430 میلیمتر | 
| فاصلهٔ محوری | 2,670 میلیمتر | 2,650 میلیمتر | 
| ظرفیت سرنشین | 2 نفر | 2 نفر | 
| قیمت پایه آمریکا | 259,350 دلار | 145,895 دلار | 
| قیمت موردبررسی | 259,350 دلار | 200,295 دلار | 
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[poll id="26"]