رئیس آئودی اسپورت میگوید این بخش نیازمند مدلهای جدید بیشتر قبل از تمرکز روی خودرویی سوپر اسپورت میباشد.
وینکلمن بهتر از هر فرد دیگری درباره خودروهای جذاب تعداد محدود اطلاعات دارد و از مزیتهایی که آنها برای برند به ارمغان میآورند آگاه است.
وینکلمن گفت:
من به توسعه چنین خودرویی در آینده بسیار علاقهمند هستم. من فکر میکنم برندمان نه تنها سزاوار چنین خودرویی است بلکه تقاضا برای آن وجود دارد.
البته علیرغم وجود چنین تقاضایی، وینکلمن و تیمش مشغول آمادهسازی برای گسترش زیربرند RS از جمله تولید حداقل دو کراس اوور جدید هستند. اگرچه وینکلمن اشارهای به نامهای این مدل ها نداشته اما انتظار میرود مدل RS Q5 سال جاری وارد بازار شود درحالیکه مدل RS Q8 پرچمدار نیز احتمالاً تولید خواهد شد.
در همین زمان بخش آئودی اسپورت باید نسل جدید RS4 و RS6 و همچنین نسخه جدید و اسپورت R8 را ارائه کند. بخش پرفورمنس کمپانی همچنین روی نسخه مخصوص خود از مدل الکتریکی E-tron کار میکند. شاسیبلند E-tron کواترو در سال 2018 و مدل اسپورت بک آن در سال 2019 عرضه میشود.
مدلهای الکتریکی جدید آئودی اسپورت توازنی مناسب بین مدلهای پرفورمنس و عادی ایجاد خواهند کرد زیرا مشتریان آئودی اسپورت از آنها به عنوان خودروهای روزمره استفاده میکنند. وینکلمن میگوید:
شما نیازمند محصولات عادی هستند و در عین حال فاکتور هیجان و جذابیت را نیز میخواهید.
پس از اتمام این کارهاست که آئودی اسپورت میتواند روی تولید یک خودروی کاملاً هیجانانگیز تمرکز کند. این خودرو میتواند جایگاهی بالاتر از R8 داشته و پرچمدار اصلی شرکت باشد. وینکلمن در نهایت میگوید:
اگر میخواهید چنین خودرویی بسازید باید همیشه چیزی عالی داشته باشید.