دست رد آئودی بر سینه نمایشگاه خودروی نیویورک
وقتی که بحث نمایشگاههای خودرویی طراز اول جهانی و مهم به میان آید رویداد خودرویی نیویورک قطعاً یکی از بزرگترین و محبوبترین آنها خواهد بود. این رویداد بزرگ خودرویی که قرار است آوریل سال 2020 برگزار شود شاهد حضور جدیدترین و بهروزترین محصولات خودروسازان مطرح جهانی خواهد بود. خب البته باید آئودی را از این لیست مستثنا دانست! ارباب حلقهها جدیدترین برند آلمانی است که به هموطنهای خود یعنی مرسدس بنز و BMW پیوسته و قید حضور در نیویورک را زده است. مقامات آئودی آمریکا این خبر را تائید کردهاند.
تارا راش مدیر روابط عمومی آئودی آمریکا غیبت در نمایشگاه نیویورک را تائید کرده و افزوده است: "بررسی روش ارتباط با مصرفکنندگان و معرفی محصولات جدید به آنها مهم است." قطعاً هزینهی شرکت در یکی از بزرگترین نمایشگاههای خودرویی میتواند بالا باشد اما آیا این موضوع میتواند دلیلی بر چشم بستن بر بازدیدکنندگان زیاد نمایشگاه نیویورک باشد؟ ظاهراً پاسخ آئودی به این سؤال مثبت بوده و همچنان به بررسی نمایشگاههای خودرویی آینده ادامه خواهد داد. در حقیقت آئودی در حال بازبینی اولویتهای خود بوده اما خب همه میدانیم که چنین عدم حضورهایی میتواند روی کل صنعت خودرو تأثیر داشته باشد.
البته همهچیز به پایان نرسیده زیرا مدیران این نمایشگاه یک ماه پیش از تصمیم آئودی آگاه شدهاند و در حال گفتوگو با برخی نمایندگیهای ارباب حلقهها برای حفظ ارتباط خود با نمایشگاه نیویورک هستند. مدیر انجمن نمایندگیهای خودرویی نیویورک گفته که تصمیم آئودی باعث عصبانیت نمایندگیهایی شده که مستقیماً از حضور این برند در نیویورک سود میبردند. او گفته است:
آمریکا بازار مهمی بوده و نیویورک هم بازار اول آئودی است. این حرکت و تصمیم آئودی باعث تعجب ما شد. شما از حضور در رویدادی انصراف میدهید که چند صد هزار نفر را برای دیدن محصولات شما به نیویورک میکشاند.