دوئل کادیلاک CT5 و آئودی A6

پنج‌شنبه 16 دی 1400 - 08:30
مطالعه 5 دقیقه
Cadilac-Audi
دومین دوئل در مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی سری رقابت‌های پدال به گروه سدان‌های میان سایز لوکس اختصاص دارد. لازم به ذکر است که در این مرحله صرفاً...
تبلیغات
کپی لینک

مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، گروه دوم، سدان‌های میان سایز لوکس، دوئل اول

دومین دوئل در مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی سری رقابت‌های پدال به گروه سدان‌های میان سایز لوکس اختصاص دارد. لازم به ذکر است که در این مرحله صرفاً گروه‌هایی را خواهیم داشت که تعداد شرکت‌کنندگان آن‌ها در مرحلهٔ مقدماتی 10 خودرو یا بیشتر بوده است زیرا گروه‌هایی که تعداد شرکت‌کنندگان آن‌ها 8 خودرو یا کمتر بوده مستقیماً به مرحلهٔ نیمه‌نهایی منتقل می‌شوند. در گروه سدان‌های میان سایز لوکس در مرحلهٔ مقدماتی 10 خودرو حضور داشتند که از بین آن‌ها پنج خودرو با پیروزی در دوئل‌ها مستقیماً به مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی راه پیدا کردند اما به دلیل فرد بودن تعداد برندگان این گروه، از بین بازندگان هم خودرویی که با کمترین اختلاف شکست خورده به آن‌ها اضافه شده تا تعداد زوج شود. این خودرو آکورا TLX بود که با کسب 41 درصد از کل آراء مغلوب کادیلاک CT5 شده بود. آخرین دوئل این گروه هم بین دی‌اس 9 و جنسیس G80 برگزار شد که نتیجهٔ آن‌را مشاهده می‌کنید.

نتایج دوئل قبلی بین دی‌اس 9 و جنسیس G80

مجموع آراء: 1530

آراء جنسیس: 1150

آراء دی‌اس: 380

پیروز دوئل: جنسیس G80 با کسب 75 درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی

آئودی A6

کادیلاک CT5

؟

ب‌ام‌و سری 5

آکورا TLX

؟

مرسدس E کلاس

جنسیس G80

؟

کپی لینک

کادیلاک CT5

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک 2019

پلت‌فرم: آلفا II جنرال موتورز

امتیاز از موتورترند: 8.0 از 10

فروش سال 2020 در آمریکا: 14,711 دستگاه

فروش نُه ماه اول 2021 در آمریکا: 7,636 دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: پنج ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: پنج ستاره

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: 4 سال یا 80 هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: 6 سال یا 110 هزار کیلومتر

نقاط مثبت: طراحی بیرونی واقعاً شیک، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جذاب، فضای پای عقب سخاوتمندانه، دینامیک رانندگی عالی در نسخهٔ CT5-V با پیشرانهٔ V6 قدرتمند

نقاط منفی: پیشرانهٔ چهار سیلندر پایهٔ ضعیف، کیفیت داخلی ضعیف، صندوق بار کوچک، فضای داخلی به‌اندازهٔ قیمت خودرو لوکس احساس نمی‌شود

چکیده: کادیلاک CT5 در نسخهٔ V با دینامیک جذاب و سواری راحت، در این کلاس شلوغ، سدان جذابی است اما در مورد مدل پایه با پیشرانهٔ چهار سیلندر کم‌توان هرگز نمی‌توان این را گفت درحالی‌که کیفیت داخلی هم می‌تواند بهبود پیدا کند

کپی لینک

آئودی A6

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو 2018

پلت‌فرم: MLB گروه فولکس‌واگن

امتیاز از موتورترند: 8.6 از 10

فروش سال 2020 در آمریکا: 10,535 دستگاه

فروش نُه ماه اول 2021 در آمریکا: 8,595 دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: چهار ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

چپ کردن: پنج ستاره

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: 4 سال یا 80 هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: 4 سال یا 80 هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین پر از تکنولوژی، کیفیت و متریال عالی، دقت مونتاژ و تناسب عالی قطعات داخلی، پیشرانهٔ V6 توربوشارژ جسور

نقاط منفی: تجربهٔ رانندگی فاقد آدرنالین، طراحی بیرونی ساده، حس و حال اسپرتی کمتر از نسل قبلی، سیستم‌های کمک‌راننده به بهبود نیاز دارند، سر اگزوزهای تزئینی

چکیده: طراحی ظاهری سادهٔ آئودی A6 توجهات زیادی را به خود جلب نمی‌کند اما سواری راحت و هندلینگ مطمئن آن باید نظر خریداران خودروهای لوکس را جلب کند. همچنین، در پشت این ظاهر ساده، کابینی راحت، بی‌نقص و مجهز پنهان شده که یکی از ساکت‌ترین کابین‌ها در این کلاس محسوب می‌شود

کپی لینک

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

آئودی A6 55 TFSI

کادیلاک CT5-V

پیشرانه

3.0 لیتری V6

3.0 لیتری V6

تنفس

توربوشارژر

توئین توربو

قدرت

340 اسب بخار

360 اسب بخار

گشتاور

500 نیوتن متر

550 نیوتن متر

گیربکس

7 سرعته دوکلاچه

10 سرعته اتوماتیک

محور محرک

چهارچرخ

عقب

شتاب صفر تا 96

4.8 ثانیه

4.8 ثانیه

مسافت 400 متر

13.4 ثانیه

13.3 ثانیه

حداکثر سرعت

250 کیلومتر/ساعت

270 کیلومتر/ساعت

توقف از 110

46.3 متر

46.6 متر

شتاب جانبی

0.96 جی

0.99 جی

مصرف سوخت

9.4 لیتر ترکیبی

11.2 لیتر ترکیبی

ظرفیت باک

73 لیتر

64 لیتر

وزن

1970 کیلوگرم

1811 کیلوگرم

طول

4,937 میلی‌متر

4,925 میلی‌متر

فاصلهٔ محوری

2,923 میلی‌متر

2,946 میلی‌متر

حجم صندوق بار

530 لیتر

340 لیتر

ظرفیت سرنشین

5 نفر

5 نفر

قیمت پایه آمریکا

55,945 دلار

38,490 دلار

قیمت موردبررسی

60,845 دلار

51,290 دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

https://poll.fm/11009804

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.