دریفت کن بلاک با آئودی RS e-tron GT سفید رنگ

چهارشنبه 3 فروردین 1401 - 13:30
مطالعه 2 دقیقه
Audi-1
کن بلاک اخیراً کلیدهای آئودی RS e-tron GT خود را به عنوان بخشی از برنامه همکاری با این خودروساز آلمانی تحویل گرفته است و اگرچه این خودرو محصول...
تبلیغات

کن بلاک اخیراً کلیدهای آئودی RS e-tron GT خود را به عنوان بخشی از برنامه همکاری با این خودروساز آلمانی تحویل گرفته است و اگرچه این خودرو محصول واقعاً خوبی است اما او تلاش داشته است توانایی‌های دریفت RS e-tron GT را محک بزند. هرچه باشد کن بلاک جزو مشهورترین رانندگان در زمینه دریفت است و اگر RS e-tron GT نتواند این کار را انجام دهد پس خودروی مناسبی برای بلاک نخواهد بود. راننده گیمخانا چند هفته پیش از این خودرو رونمایی کرده بود. RS e-tron Gt موردبحث دارای برخی قطعات سفارشی است که آن را از نسخه‌های استاندارد متمایز می‌کند. مهم‌ترین این قطعات رینگ‌های متمایز با طراحی آئرو دیسک در جلو و نمونه‌های 6 پره سنتی در عقب هستند. رینگ‌های موردبحث از رنگ سفید هماهنگ با بدنه سود می‌برند. نیروبخش آئودی RS e-tron GT دو پیشرانه الکتریکی با قدرت ترکیبی 590 اسب بخار و گشتاور 830 نیوتون متر است. در حالت اوربوست نیز قدرت خودرو برای مدتی به 637 اسب بخار افزایش می‌یابد.

واضح است که کن بلاک برای دریفت کردن با این آئودی به زمان زیادی نیاز ندارد اما قطعاً دریفت کردن با این خودرو سخت‌تر از نمونه‌های درون‌سوز پرقدرت است. نکته دیگر اینکه خودروی الکتریکی آئودی فاقد ترمزدستی هیدرولیکی است و این کار دونات زدن را سخت‌تر می‌کند. کن بلاک می‌گوید وزن خودرو زمان زیادی را برای ایجاد توازن عالی بین گاز دادن و چرخش فرمان می‌گیرد و در کل کار خیلی سخت‌تر است. او همچنین اظهار می‌دارد حس کنترل همه‌چیز توسط سیستم‌های کنترلی خودرو کاملاً وجود دارد و این سیستم‌ها تلاش می‌کنند کن بلاک را از دریفت زدن باز دارند. ولی خب این سیستم‌ها موفق نشده‌اند!

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.