بنتلی سال پیش فروش 11006 دستگاهی را تجربه کرد و نیمی از این خودروها از نوع شاسیبلند لوکس بنتایگا بودند. فروش بنتایگا نسبت به سال 2018 رشد 18 درصدی را ثبت کرده است؛ اما خبری از مولسان در آمار فروش بریتانیا نبوده است. این موضوع زمانی رخ میدهد که فروش یک خودروها خیلی پایین بوده و آن خودروساز علاقهای به نام بردن از محصولش نداشته باشد.
اما فروش مولسان چقدر پایین بوده است؟ آدریان هالمارک مدیرعامل بنتلی به تاپ گیر گفته که این خودرو سال پیش فروش حدود 500 دستگاهی را ثبت کرده و این میزان بسیار کمتر از فروش سالانهی 1200 دستگاهی در سالهای پیش برای مدل آرناژ بوده است. این امر نشان دهندهی افت محبوبیت سدان ها و علاقه زیاد به شاسی بلندهاست. تمامی این اتفاقات در حالی رخ دادهاند که مولسان جزو پرچمداران بنتلی بوده است.
هالمارک خاطرنشان میسازد با اینکه مولسان بسیار محبوبتر از رولزرویس فانتوم بوده اما میزان فروش آن هنوز هم برای ادامه تولیدش توجیه منطقی و اقتصادی نداشته است. نسل بعدی این خودرو هم فعلاً تولید نخواهد شد چراکه کلاس این خودرو بسیار محدود بوده و از طرف دیگر نیز قوانین آلایندگی سخت گیرانه ای وجود دارد.
مولسان با نسخه سفارشی 6.75 ادیشن غزل خداحافظی را خواند. این خودرو تنها به تعداد 30 دستگاه تولید شده و سپس فلایینگ اسپور عنوان سدان پرچمدار بنتلی را یدک خواهد کشید. هالمارک اعتراف کرده سومین نسل فلایینگ اسپور بهطور کامل نشان دهندهی تواناییهای مولسان نیست اما تقریباً همان کار را انجام داده و آرام تر از هر خودروی دیگر این شرکت است. البته فلایینگ اسپور کاملاً محبوبتر بوده و فروش آن 6 برابر بیشتر از مولسان بوده است.