خداحافظی با بنتلی مولسان با خروج آخرین نمونهها از خط تولید
پس از تولید حدود 3700 دستگاه در طول پیش از یک دهه، سرانجام بنتلی مولسان با خط تولید خداحافظی کرد. بهمنظور گرامیداشت این نقطهٔ عطف، کارکنان بنتلی برای گرفتن چند عکس با مولسانهای پایانی، دورهم جمع شدهاند. یکی از آخرین نمونههای این سدان فوق لوکس، مدل 6.75 Edition Mulliner است با رنگ تنگستنی و رز طلایی است که به ایالاتمتحده خواهد رفت. همچنین یک مدل ویژهٔ دیگر هم از مولسانهای پایانی وجود دارد که هنوز آماده نشده و بنتلی مقصد نهایی آنرا اعلام نکرده است.
رئیس و مدیرعامل بنتلی «آدریان هالمارک» در مورد مولسان میگوید:
مولسان اوج همهٔ چیزهایی است که ما در بنتلی در طول صد سال تولید بهترین خودروهای لوکس جهان آموختهایم. مولسان بهعنوان پرچمدار ما به مدت بیش از یک دهه، جایگاه خود را در تاریخ بنتلی محکمتر کرده و چیزی جز یک نماد واقعی نیست. من به صدها طراح، مهندس و صنعتگر که در طول 10 سال گذشته به مولسان زندگی بخشیدند بسیار افتخار میکنم. اکنون که ما سفر بنتلی را شروع میکنیم تا آیندهٔ حملونقل لوکس پایدار را از طریق استراتژی فرای صد (Beyond100) خود تعریف کنیم، نقش پرچمدار بنتلی به فلاینگ اسپار جدید منتقل میشود
در ساخت هر دستگاه مولسان حدود 42 میلیون نقطهجوش ایجاد میشود و بیش از یک میلیون ساعت فقط به کابین چرمی آن اختصاص داده میشود درحالیکه 90 هزار ساعت هم صرف پولیشکاری خودرو میشود. نسخهٔ پایانی مولسان که 6.75 Edition Mulliner نام دارد، نسخهٔ ویژهای است که تنها 30 دستگاه از آن ساخته میشود و ادای احترامی است به پیشرانهٔ افسانهای 6.75 لیتری V8 بنتلی که پس از 60 سال سرانجام امسال تولید آن پایان یافت. این نسخه در بیرون با عناصر تیرهرنگی مثل لوگوی B پرنده، جلوپنجره و سر اگزوزها از نمونههای معمولی متمایز شده درحالیکه رینگهای 21 اینچی پنج پرهٔ آنهم طرح رنگی منحصربهفردی دارد. در پیشرانهٔ این نسخه نیز منیفولد هوا بجای نقرهای، مشکیرنگ است و پلاک شماره موتور آن امضای آدریان هالمارک را دارد.