معرفی نسخه هیبرید جدید بنتلی کانتیننتال و فلاینگ اسپور با 680 اسب بخار
مدتی است که بنتلی مدلهای جدید کانتیننتال اسپید و فلاینگ اسپور اسپید را با قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی و 780 اسب بخار قدرت به بازار فرستاده ولی حالا شرکت بریتانیایی برای کسانی که به چنین قدرت بالایی نیاز ندارند، نسخهٔ ضعیفتری از این دو مدل هیبریدی را معرفی کرده که «های پرفورمنس هیبرید» نام دارند. در این نسخه همچنان شاهد همان پیشرانهٔ 4 لیتری V8 توئین توربو به همراه یک موتور الکتریکی هستیم ولی مجموع خروجی حالا به 680 اسب بخار کاهش پیدا کرده است.
این اختلاف قدرت فقط به پیشرانهٔ بنزینی بازمیگردد. در نسخهٔ اسپید، موتور V8 توئین توربو 600 اسب بخار قدرت دارد که موتور الکتریکی هم 190 اسب بخار دیگر به آن اضافه میکند اما در نسخهٔ هایپرفورمنس درحالیکه قدرت موتور الکتریکی تغییری نکرده، قدرت پیشرانهٔ بنزینی به 520 اسب بخار کاهش پیدا کرده است. گشتاور موتور بنزینی هم با اندکی کاهش از 800 نیوتن متر به 770 نیوتن متر رسیده درحالیکه ظرفیت باطری مثل نسخهٔ اسپید 25.9 کیلووات ساعت است.
این مدلهای جدید با وجود کاهش 100 اسب بخاری قدرت نسبت به نسخههای اسپید، هرگز کند نیستند زیرا کانتیننتال GT کوپه ظرف 3.5 ثانیه و کانتیننتال GTC کانورتیبل ظرف 3.8 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت میرسد که حدود نیم ثانیه از نسخههای اسپید کندتر است. شتاب فلاینگ اسپور هم مثل کانتیننتال کانورتیبل 3.8 ثانیه اعلام شده است. از سوی دیگر، برد تمام الکتریکی این خودروها کمی بیشتر شده و به 80 کیلومتر در فلاینگ اسپور، 82 کیلومتر در کانتیننتال GTC و 85 کیلومتر در کانتیننتال GT رسیده است.
قوای محرکهٔ هایپرفورمنس در تیپهای استاندارد و آزور ارائه میشود درحالیکه تیپهای مولینر و اسپید همچنان از همان قوای محرکهٔ قویتر استفاده میکنند که اولترا پرفورمنس نام دارد. در ظاهر هم نسخههای آزور با تریم کرومی بیشتر روی جلوپنجره و رینگها از نسخههای دیگر متمایز میشود. قیمت کانتیننتال GT هیبریدی جدید از 265,900 دلار آغاز میشود ولی بنتلی فعلاً قیمت فلاینگ اسپور و کانتیننتال GTC را اعلام نکرده است.