تلاش ب ام و برای ساخت خودروهای با آلودگی پایین شدت یافته است. فن آوری هایبرید فعال برای کوچکترین خودروی سدان بی ام دابلیو، ترکیبی شگفت انگیز از کارایی بالا و خصوصیات اسپرتی با مصرف سوخت ناچیز ارائه می کند.
اکتیو هایبرید ۳ مبتنی بر یک موتور شش سیلندر ۳ لیتری خطی در ترکیب با یک موتور الکتریکی است. مجموع خروجی تولید شده توسط این موتورها ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور است.
سیستم الکتریکی به تنهایی می تواند تنها حدود ۴ کیلومتر با حداکثر سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت جابجایی داشته باشد. اما وقتی با موتور بنزینی همراه می شود، می تواند تاثیر قابل توجهی در راندمان و بهبود کارایی بجای بگذارد. بدین صورت که با مصرفی معادل ۶.۵ لیتر در صد کیلومتر (۱.۵ لیتر کاهش نسبت به ۳۳۵i) نتایجی مثل شتاب صفر تا صد ۴.۸ ثانیه ای (کار اند درایور این رقم را ۵.۳ ثانیه اعلام کرده است) را در پی دارد.
بنظر می رسد که با یک خودروی اسپرت البته نه در حد ب ام و M3 اما نزدیک به آن روبرو خواهیم شد. تغییراتی در جهت اسپرت تر شدن خودرو مثل استفاده از رینگهای ۱۸ اینچی جدید نیز در این مدل به چشم می خورند. اگر مایل به خرید یک خودروی سبز، آن هم با یک شاسی عالی و کیفیت ساخت نمونه و خصوصیات هیجان انگیز ورزشی هستید و ۳۹,۷۰۰ یورو نزدیک به ۵۰ هزار دلار هم پول کنار گذاشته اید، می توانید رو ی BMW اکتیو هایبرید ۳ حساب کنید.
سجاد
۱۸ تیر ۱۳۹۱عزیز دلم اینجا با 50 هزار دلار روی خودروهای کره ای هم نمیشه حساب باز کرد چه برسه به بی ام دبلیو!
اینجا ایران است.
علی قضایی
۱۸ تیر ۱۳۹۱فقط bmwفقط
mory
۱۸ تیر ۱۳۹۱آره ولی بعد از مرسدس بنز
ناصر
۱۹ تیر ۱۳۹۱ماشین فقطططططططططط بنز…..این لامصب رو زیر پای یه اوشکول بی سوادم بندازی ملت اندازه یه رئیس جمهور بهش احترام میذارن چرا؟ چون بنز محشرره و به نظر من بی ام و هیچ وقت یارای مقابله با بنز رو نداره
parham 15
۱۹ تیر ۱۳۹۱bmwرو بادنیا عوض نمیکنم .
MATIN
۱۸ تیر ۱۳۹۱بیاد ایران 120 میلیون تموم میشه ولی بازم ارزشش وداره.
ولی نمیدونم چرا از موتور خطی استفاده شده !!!؟چرا از موتور وی شکل استفاده نشده ؟
خیلی دوست دارم دلیلشو بدونم!
محمدعلی
۱۸ تیر ۱۳۹۱نیست خودمون تو ایران از موتورهای وی زیاد استفاده می کنیم اونا هم از خطی استفاده کردن
نوید
۱۸ تیر ۱۳۹۱پراید دو گانه سوز رو باهاش 180 تا بری کپسولش منفجر میشه!!!!!!!!!!!!!!
بهزاد
۱۹ تیر ۱۳۹۱به خاطر نوع خاص ریخته گری که استفاده میکنه تا وزن موتورهاش بیاد پائین و چندین ساله بی ام و از موتورهای خطی 6 سیلندر بهره میبره. همزمان از ترکیب آلمینیوم و منیزیم استفاده میکنه البته در 2 لایه مجزا و خیلی در وزن تاثیر میزاره و البته عملکردش هم خوبه.
صادق
۱۹ تیر ۱۳۹۱ما میمیریم و آرزو یه دونه b m w باخودمون ببریم به خاک!!!!!و …
esi
۱۹ تیر ۱۳۹۱بنز کیلو چنده فقط B M W
Ali
۱۹ تیر ۱۳۹۱چه بخوایم چه نخوایم bmw دیگه یه هایبرید ساز کامله و اینو داره توی تمام کلاس های خودروهاش اعمال میکنه که صد البته هیچ ایرادی نداره و فعلاَ تو این زمینه پیشتازی میکنه و در کل دمش گرم
علی
۱۹ تیر ۱۳۹۱واقعا زشت نیست وقتی پژویاسمند90اسبی یاپرایییییید سوار میشیم درباره بی ام و نظر بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی قضایی
۲۱ تیر ۱۳۹۱علی اقا نظرت چیه سرمو بذارم بمیرام ؟ چرا زشته ؟مگه درباره چیزی که نداریم نباید نظر داد .
حسین
۱۹ تیر ۱۳۹۱کجای کارین بابا؟؟؟؟اگه benz@bmwماشینن پس تولیدات داخل اسمشون چیه؟؟؟؟من که میگم فرغون شایدم لاستیکه فرغون یا شایدم مخزن فرغون که فقط و فقط توشو پر کنیو را بری و بگی مجهز به همه چی هست
بردیا
۱۳ مرداد ۱۳۹۱لاغر به فرغون توهین نکن ولا فرغون پیش ماشین های ایرانی عظمت داره.
علی
۲۶ شهریور ۱۳۹۱واقا عاله مصرفش از پراید 1.4 و mvm که ادعای کم مصرف ترین خودروی داخلی داره کمتره با وجود اینکه 3 لیتریه نه 1.4 یا 1.1 این شاهکار BMWاس که همه کمپانی های مدعی رو سره جاشون میشونه (ابته فعلا)