لو رفتن تصاویر بامو M8 کامپتیشن 2020
این تصاویر که در کارگاهی گرفته شدهاند نشاندهندهی سپر جلوی باابهتی هستند که از سه ورودی هوای بزرگ با عناصر لانهزنبوری برخوردار است. این مدل همچنین به جلوپنجرهی مشکی براق، مجرای هوای فیبر کربنی و اسپویلر جلوی گیرا مجهز شده است.
با حرکت به سمت عقب خودرو میتوانیم گلگیرهای جلوی تهویه داری را ببینیم که از تریم فیبر کربنی و نشان M8 برخوردار هستند. این کوپهی اسپورت و لوکس همچنین دارای رینگهای 20 اینچی سبکوزن و سیستم ترمز پرفورمنس با کالیپرهای طلایی رنگ است. از دیگر ویژگیهای برجستهی ظاهری میتوان به سقفی فیبر کربنی با دو برآمدگی شاخص و آینههای آئرودینامیک اشاره کرد.
در بخش عقب هم سپر بازنگری شده و یک اسپویلر فیبر کربنی کوچک را میبینیم. بزرگترین تغییر این خودرو در مقایسه با مدل M850i یک دیفیوزر فیبر کربنی منحصربهفرد و سیستم اگزوز با چهار خروجی گرد میباشد.
به نظر میرسد تغییرات صورت گرفته در کابین محدود هستند چراکه فرمان اندکی تغییر یافته و دارای دکمههای قرمز M است. همچنین میتوانیم تریم فیبر کربن، شیفتر با برند M و صندلیهای دو رنگ با نشانهای M8 روی پشتسریها را مشاهده کنیم.
اگرچه انتشار تصاویر M8 کامپتیشن پیش از معرفی و یا لو رفتن تصاویر نسخهی استاندارد M8 امری غیرمعمول محسوب میشود اما انتظار میرود قوای محرکهی این خودرو از M5 کامپتیشن گرفته شوند. این پیشرانه از نوع 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربو با قدرت 617 اسب بخار و گشتاور 750 نیوتون متر میباشد. این نیرو از طریق یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ فرستاده شده و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3.3 ثانیهای و سقف سرعت 304 کیلومتر در ساعتی را ایجاد میکند.
البته احتمال افزایش قدرت این پیشرانه در M8 کامپتیشن وجود دارد چراکه مدیر بخش M بامو قبلاً گفته بود این خودرو قویتر از M5 خواهد بود. او سال پیش اعلام کرده بود:
M8 پرچمدار ما خواهد بود و فعلاً برنامههای خود برای تولید خودرویی بالاتر از آن را تأیید نمیکنیم بنابراین ما به این موضوع واقفیم که باید مشخصات این خودرو سرآمد تمامی محصولات دیگر باشد.