بی ام و

بی ام و X1 جدید با طراحی متفاوت و کابین دیجیتال i درایو معرفی شد

پروژه  تولید نسل جدید X1 از سال ۲۰۲۰ شروع شد و حدود یک سال، تست فنی را پشت سر گذاشت. این خودرو، به عنوان مدل ۲۰۲۳ تولید خواهد شد و ارزان‌ترین کراس‌اور بی‌ام‌و خواهد بود.

در نمای اصلی، چراغ‌های بزرگ‌تر با حالت اسپرت و انتقام‌جو، جای‌گزین نسل قبل شده است. جلوپنجره هم افزایش اندازه چشم‌گیر را تجربه می‌کند تا هماهنگ با زبان طراحی جدید بی‌ام‌و باشد. برای افزایش حس اسپرت X1، حجم‌دهی سپر جلو و درپوش موتور با خطوط برجسته همراه شده است.

2023 بی ام و ایکس 1

در نمای پشت، طرح شکسته برای چراغ‌های X1 جدید وجود دارد. مشابه سپر جلو، در عقب هم تورفتگی‌های عمیق با حجم‌دهی چشم‌گیر دیده می‌شود. نسخه‌ی پایه از بی‌ام‌و X1 برای گلگیرها، رکاب و زیرسپر از مواد پلاستیکی استفاده می‌کند و مشابه یک کراس‌اور اقتصادی است.

2023 بی ام و ایکس 1 داشبورد

در فضای داخلی، مهم‌ترین تحول X1 وجود دارد. نمایشگر بزرگ و سرتاسری دارای دو مانیتور ۱۰/۲۵ اینچ پشت فرمان و ۱۰/۱۷ اینچ مخصوص سیستم سرگرمی است. نسل هشتم از فناوری iDrive  بی‌ام‌و روی X1 جدید ارائه می‌شود تا این کراس‌اور کوچک هم مشابه سری ۲، سری ۳ و خودروهای برقی شرکت سازنده، کابین تمام دیجیتال داشته باشد. خروجی ۱۲ ولت، رابط USB-C  و سیستم صوتی سفارشی با ۱۲ اسپیکر از برند هارمن کاردون، دیگر امکانات X1 هستند.

نمای بدنه 2023 بی ام و ایکس 1

جدیدترین کراس‌اور بی‌ام‌و، فعلا فقط با پیشرانه‌ی ۲ لیتر توربوشارژ تولید می‌شود. این مدل، ۲۴۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. گیربکس اتوماتیک هفت سرعته دبل‌کلاچ و سیستم دو دیفرانسیل X درایو باری تمام نسخه‌ها ارائه می‌شود. نسل جدید X1، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۶/۲ ثانیه خواهد داشت.

2023 بی ام و ایکس 1 نمای اصلی

خریدار X1 مدل ۲۰۲۳ می‌تواند بسته آپشن‌های M اسپرت را سفراش دهد تا فرمان ویژه با پدال‌های تعویض دنده، سیستم تعلیق اختصاصی و کاهش ارتفاع بدنه نیز داشته باشد. این تجهیزات، سرعت عمل گیربکس را بهبود می‌دهد و امکانات خاص برای راننده فراهم می‌کند. مثلا هنگام رانندگی اقتصادی، فرمان به پدال چپ منجر به تغییر حالت رانندگی به مود اسپرت و افزایش شتاب می‌شود.

آستانه قیمت X1 جدید با گیربکس اتوماتیک و سیستم دو دیفرانسیل، ۴۰ هزار دلار است. این خودرو، اواخر پاییز امسال عرضه خواهد شد.

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. محسن

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (76 ديدگاه)

    ای بابا خسته شدیم چرا واقعا 😑🤬🤬

    موافقم ۲۶
    مخالفم ۲۷
    1. VIPER

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2254 ديدگاه)

      توام قبول داری نه؟
      خیلی چراغهای جلوش خنگه😭😭😭

      موافقم ۴۵
      مخالفم ۱۶
    2. KSH

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (45 ديدگاه)

      همین دیروز کامنت گذاشتم چقدر کراس اور های بی ام و قشنگن
      یه روز صبر نکرد بی ام و 😅😅

      موافقم ۳۰
      مخالفم ۵
      1. ممد ژانگولر

        ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2630 ديدگاه)

        فکر نکنم تو این سگمنت X1 رو دست داشته باشه

        تمام کیفیت و جزیات ساختی که تو X7 هست تو اینم هست

        bmw از بنز به اصالتش بیشتر وفادار بوده و تونستی هارمونی خودشو حفظ کنه هر چند که من بنز پسندم

        موافقم ۲۶
        مخالفم ۴
  2. مهردادکمال

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1132 ديدگاه)

    طراحی محافظه کارانه ای داره و تا حدی بی روح

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۲۵
  3. hssn

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (407 ديدگاه)

    توی مدل M نسبتا بهتره اما همچنان اونقدری که باید bmw نیست
    چیزی که برام غیر قابل تحمله دریچه های کولر عجیب روی داشبورده…

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۸
  4. amir

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (73 ديدگاه)

    بی ام و چیه بدرد نمیخوره کسی هم تو دنیا نمیخرتش واسه همینم ما واردش نمیکنیم چون کویک ار رو داریم و یک سال جلوتر ماشینای وطنی رو حواله ای میخریم و کلا سلیقمون این اشغالهای المانی نیست

    موافقم ۸
    مخالفم ۲۱
  5. Alan.r

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (230 ديدگاه)

    اینم مثل سایر شاهکار های بی ام وست
    ارگونومی کابینهم که دیگه افتضاح مخصوصا جانمایی دریچه های تهویه مطبوع 🤮🤮

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۱۴
  6. مسعود

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (97 ديدگاه)

    به نظر من ماشین خوبی شده و کنسول وسطش رو هم مثل کابین خلبان درآورده و خیلی جالب طراحی کرده. در واقع طراحی کنسول از رنو الهام گرفته شده. چون رنو هم تمام ماشین های جدیدش رو به همین شکل داره کابینش رو طراحی میکنه. فقط اگه یه مقدار مانیتور وسطش بزرگتر میشد خیلی بهتر بودش.

    موافقم ۸
    مخالفم ۱۱
  7. پدرام

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (315 ديدگاه)

    با توجه به ابعاد و اندازه ماشین و اینکه کوچک ترین اس یووی ب ام و هست جلو پنجره بزرگ خیلی بهش نمیاد فیس قبلی متوزان تر بود

    موافقم ۷
    مخالفم ۶
  8. Hadi

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (115 ديدگاه)

    طراحی جلوش میتونست بهتره با جلو پنجره ی ذره کوچیک تر و چراغ های با ابهت بهتر میشد ولی کابین و طراحی عقبش خوبه…

    موافقم ۵
    مخالفم ۶
  9. m8

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (29 ديدگاه)

    فرغون سازای چینی روی بی ام و هم تاثیر گذاشتن، شده عین ام وی ام…….. بی ام و به خودت بیا

    موافقم ۷
    مخالفم ۹
    1. TML BN

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (595 ديدگاه)

      یک سوال چی ربطی داشت؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  10. TML BN

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (595 ديدگاه)

    جلوش شبیه خوک خنگه پشتش هم واقعا چراغ خوشگلی نداره

    موافقم ۶
    مخالفم ۱۲
  11. سپهر

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (205 ديدگاه)

    فوق العاده شده

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۴
  12. Jdm باز

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    واقعا خوب نیس اصن

    موافقم ۵
    مخالفم ۵
  13. علی جردن

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (67 ديدگاه)

    اگه x2 نبود بی‌ام‌دبلیو x1 بهترین کراس اور سایز کوچیک BMW می شد این تنوع منو سردرگم کرده و دو دل !! پس انتخاب من تو این کلاس می شه مازراتی گریکالی V6 که موتور شیش سیلندرش جایگزین تمام نداشته هاشه

    موافقم ۱
    مخالفم ۵
  14. رامتین

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2454 ديدگاه)

    برخلاف نظر دوستان، طراحی سری جدید X1 را میپسندم. از نظر پرفورمنس هم فوق العاده هست. گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر واقعا جذابه.

    موافقم ۵
    مخالفم ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا