بامو رسماً M2 CS جدید را با ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۴۴ کیلوگرم وزن کمتر معرفی کرده است که همچنان صرفاً محرک عقب خواهد بود.
بامو پس از نمایش اولیه M2 CS در هفته گذشته، سرانجام جزئیات کامل این نسخه داغ از کوچکترین خودروی سری M خود را منتشر کرد. این کوپه اسپرت با افزایش قدرت، کاهش وزن و انتقال قدرت محرک عقب، روی لذت رانندگی تمرکز دارد. M2 CS از همان پیشرانۀ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو بهره میبرد که حالا ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این ارقام نسبت به مدل استاندارد M2 با گیربکس اتوماتیک، ۵۰ اسب بخار و ۵۰ نیوتن متر افزایش نشان میدهد. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بهصورت استاندارد ارائه میشود و خبری از گیربکس دستی نیست.
برخلاف مدلهای M3، M4 و M5 CS، این خودرو صرفاً دیفرانسیل عقب است که هیجان رانندگی را دوچندان میکند. وزن این نسخۀ جدید ۱۷۱۰ کیلوگرم است که ۴۴ کیلوگرم سبکتر از مدل استاندارد اتوماتیک و حتی سبکتر از مدل دستی است. این کاهش وزن به لطف استفاده از پانلهای فیبر کربنی بدنه مثل درب صندوق بار، رینگهای فورجکاری شده و صندلیهای فیبر کربنی سبک بهدست آمده است. برای کاهش بیشتر وزن، میتوان ترمزهای کربن سرامیکی را با هزینه ۸,۵۰۰ دلار بهعنوان آپشن انتخاب کرد.
بامو M برای هماهنگی با قدرت بالاتر و وزن کمتر، فنرهای سفتتر، کمکفنرهای تطبیقی بازتنظیمشده، دیفرانسیل قفلشونده الکتریکی و سیستم ABS و کنترل کشش و پایداری را بهبود داده است. این تنظیمات باعث میشود تمام قدرت و گشتاور به چرخهای عقب با دقت و کنترل منتقل شود. M2 CS در ۳.۷ ثانیه از صفر به ۹۶ کیلومتر در ساعت میرسد و حداکثر سرعت آن روی ۳۰۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.
قیمت پایه M2 CS از ۹۹,۷۷۵ دلار آغاز میشود که در مقایسه با M2 معمولی حدود ۳۰ هزار دلار گرانتر است ولی از M4 CS با قیمت ۱۲۴,۶۷۵ دلار حدود ۲۵ هزار دلار ارزانتر است. تولید این خودرو از آگوست ۲۰۲۵ در کارخانه بامو در مکزیک آغاز میشود و تحویل آن اندکی پسازآن انجام خواهد شد.
Arash2009
۳ خرداد ۱۴۰۴یکی از اینا بیاری فقط انجینشو تیون کنی
مهدی میباخ
۳ خرداد ۱۴۰۴فقط اون رینگای طلایی
SMS
۴ خرداد ۱۴۰۴به M5 جدید ترجیحش می دم
amirkhanzadeh
۷ خرداد ۱۴۰۴ماشین دوست داشتنی
ولی قیمتش رقابتی نیست
ای کاش قیمتشو کم تر در نظر می گرفتند
تا بتونه از لحاظ قیمتی هم رقابت کنه
تو بحث قدرت و پرفورمنس عالیه
froG-driVer
۷ خرداد ۱۴۰۴خوش قیمته
👑Porsche🇩🇪and🇮🇹Ferrari👑
۷ خرداد ۱۴۰۴بابا ماشالله بابا مرحبا به مرسدس بنز و بیامو
the best or nothing
نهایت لذت رانندگی
ماشالله بیامو ام ۲ بیرقیب در لذت رانندگی و دریفت
ماشالا بیامو ام ۵ بیرقیب در سرعت و دور بالا و برن اوت
ماشالله بیامو ام ۳ بیرقیب در هندلینگ
ماشالله بقیه بیاموها…
بابا مرحبا مرسدس بنز جی تی ۶۳ چهار در بیرقیب در شتاب
بابا مرحبا مرسدس بنز جی کلاس بیرقیب در آفرود و مافیا بازی
ماشالله بیامو ایکس ۵ یکی از خودروهای سرسخت در آفرود
بابا مرحبا مرسدس بنز جی ال ای یکی از خودروهای سرسخت دنیای آفرود
بابا ماشالله بابا مرحبا بیامو سری ۷ و مرسدس بنز اس کلاس و رولز رویس و میباخ بیرقیب در لوکس بودن و لاکچری بازی
بابا مرحبا بقیه مرسدس بنزها…
وی
۷ خرداد ۱۴۰۴برا تیون همون m2دستی بهتره ولی مزیت اصلی مدل های csعلاوه بر عملکرد بهتر حفظ قیمت و حتی افزایش قیمت درطول زمانه
Nismo
۳ خرداد ۱۴۰۴زشت و بد ریخت
PSA
۳ خرداد ۱۴۰۴شما برو دلتنگ GT_R باش
Nismo
۳ خرداد ۱۴۰۴کل آلمان رو هم رفته یه ماشین در حد GTR ندارن
👑Porsche🇩🇪and🇮🇹Ferrari👑
۳ خرداد ۱۴۰۴همین بیامو ام ۲ تو نسخه سی اس خیلی راحت نیسان جی تی آر رو لوله میکنه با اینکه اصلاً رقیبش نیست و رقیب اون پورشه ۹۱۱ هست که اصلاً قابل مقایسه با نیسان جی تی آر نیست و کاملاً محو و نقطش میکنه تو درگ
این ژاپن و آمریکا هستن که روی هم رفته نمیتونن یه رقیب واسه بیامو ام ۵ بسازن که بتونه حداقل باهاش مساوی بشه نه اینکه ببازه البته دور بالا رو منظورم هست چون دور پایین و صفر تا صد چیز خاصی نیست مهم اینه که ماشین تو دور بالا خوب باشه و بعد از ۱۰۰ تا یا ۲۰۰ تا همه رو لوله کنه
مهدی میباخ
۳ خرداد ۱۴۰۴911 turbo s/ gt3 rs
SLS
Audi r8
AMG gt black
BMW m5 (همه مدلا)
و ….
Nismo
۳ خرداد ۱۴۰۴فراری 812 و 458 و 911 توربو نتونستن حریف GTR بشن اونوقت این لگن بدقواره میخواد لولش کنه؟ کاش میشد آرزو کنم تو خواب حداقل اینکارو بکنه اما حتی تو خوابم نمیتونه
آلمانی باز
۳ خرداد ۱۴۰۴https://www.pedal.ir/bmw/bmw-m5cs-race-aventador-gtr/
https://www.pedal.ir/bmw/bmw-m5-vs-nissan-gt-r-tuning-drag/
https://www.pedal.ir/bmw/bmw-m4-comp-xdrive-nissan-gtr-r35-drag-race/
https://www.pedal.ir/bmw/%D8%AF%D8%B1%DA%AF-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86-gtr-%D8%A8%E2%80%8C%D8%A7%D9%85%E2%80%8C%D9%88-m8-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%B1%DB%8C-gtc4-lusso/
froG-driVer
۷ خرداد ۱۴۰۴خودم gtr رو دوست دارم شدید
ولی خیلی داری گنده میایا دادا
faster
۷ خرداد ۱۴۰۴۱۰ سال اختلاف سنی
https://fastestlaps.com/models/nissan-gt-r-nismo
https://fastestlaps.com/models/bmw-m4-cs-g82-facelift
https://www.pedal.ir/nissan/goodbye-nissan-skyline-gtr/
Japan
۷ خرداد ۱۴۰۴شمام بچسب به یه بد ریخت که تو رخ از پارسم می خوره
P
۳ خرداد ۱۴۰۴دقیقا، طراحی بی ام و روز به روز بدتر میشه
net
۷ خرداد ۱۴۰۴ماشین اسپرت کوپه بی ام و فقط سری ۸ زیباست مخصوصا مدل روبازش
parvaz
۳ خرداد ۱۴۰۴بین m2 cs و دارک هورس انتخاب خیلی سخته ولی هر کدوم رو انتخاب کنیم پشیمون نخواهیم شد :)
محمدهادی
۳ خرداد ۱۴۰۴این مدل بیمر واقعا یک غول کش فروتنه
از جذاب ترین و کامل ترین مدلهای این سالهاش بود
حالام که با نشان CS وارد عمل شده
ولی جالبه هیچ اشاره یی به کاهش وزن نشده
واقعا دیگه آلمانیا و اسپرتی سازا تو این حوزه خیلی کم کار شدن دیگه!
ارتقای اسپرتی واقعی زمانی معنا پیدا میکنه که در خلاف جهت افزایش قدرت و توان،بطور موازی پروژه ی کاهش وزن رو هم پیگیری کنی
کاریکه بیمر قدیما توش خیلی کارهای زیبا انجام میداد
بخصوص که درحال حاضر ماشینا اکثرا با اضافه وزن زیادی هم مواجه شدن و این تکنیک بسیار بیشتر لازمه تا دوران گذشته که اکثر اسپرها سبک طراحی میشدن!
بشخصه اون نسخه هارو بیشتر دوست دارم ولی
B
۷ خرداد ۱۴۰۴والا با تگ ۱۰۰ هزارتایی خودش جزو غول بحساب میاد
PSA
۳ خرداد ۱۴۰۴عشقه
بهنام
۳ خرداد ۱۴۰۴از منظر طراحی نمای جلو و عقب بحث برانگیز هست هنوز و حداقل من که بهش عادت نکردم. نمای جانبی نسبتاً بهتره ولی در کل طراحی بروز نیست و قدیمی بنظر میرسه که برخی عناصر رایج طراحی ب ام و هم توش نیست .
بهنام
۳ خرداد ۱۴۰۴یه سری پنج جدید رنگ مشکی مات نمونه ی ۵۳۰ آی هفته ی گذشته تو بابلسر دیدم حقیقتا حالم بهم خورد . انگار چندتا بچه ی دهه ی هشتادی اونو طراحی کردن. پر از فلاپ و قطعات تزیینی که نسبت به نسل قبلی با اون طراحی محشرش یک کپی چینی بنظر میرسید. عکس هم گرفتم ازش .
آریا
۳ خرداد ۱۴۰۴دهه هشتادی چشه
از شما پنجایی ها بهتره دنبال ابوبرق مجانی هم نیست
yektachafi
۳ خرداد ۱۴۰۴😂🙌
بهنام
۳ خرداد ۱۴۰۴دهه ی هشتادی یعنی عشق به ماکان بند و معین زد فلان فرت و بیسار چرت . من اگه دهه ی پنجاهی انقلابی بودم خودمو دار میزدم. صدتا امثال تورو هم درس میدم بچه.
آرین
۳ خرداد ۱۴۰۴آقا حالمونو بهم زدید
به عنوان دهه هشتادی
از ماشین های بعد 2015 متنفرم
تو عمرم این آشغالا گوش ندادم
هزاران هزار آدم مثل من هست
نکنید
نکنید
Cehx
۷ خرداد ۱۴۰۴از کجا میدونید محتوا آهنگ ماکان و معین زد چیه😂
منی که دهه هشتادی ام ماکان که اصلا هیچی ازش نشنیدم
از معین زد هم فقط من نشد با تو بمانم رو فقط شنیدم اونم تو اینستا
و حالا شما بهش چی میگی ولی علاقم به راک دهه 60 و 70 آمریکاست و زمانی هم حسش باشه معین و مهستی
شماهم اینقدر بی دلیل قضاوت نکن منم قبول دارم خیلی ها رپ هایی که نه ارزش مادی و نه معنوی دارند گوش میدن
Hf capri
۳ خرداد ۱۴۰۴راست میگی حقیقتا طراحای جدید عاشق ماشین نیستند و فقط برای پول کار میکنن. البته سلیقه بازار هم تغییر کرده.
به قول معروف یا باید جلو رفت یا باید موند و نابود شد.
نویدی
۷ خرداد ۱۴۰۴هم دیدیشو حالت بهم خورد،هم وایسادی ازش عکس گرفتی؟!!👉🏻👈🏻
مهردادکمال
۳ خرداد ۱۴۰۴هر چند جلوشو دوست ندارم نمای بغل و مخصوصا پشتش جذابه
سعید
۳ خرداد ۱۴۰۴شبیه اسباب بازی بچه ها شده !
Mr Tiger
۳ خرداد ۱۴۰۴نمیدونم بررسی های این ماشینو دیدید یا نه ولی بدونید که این ماشین خداست… محشره… تنها ایراد کوچیکش طراحی رادیکاله… از لحاظ هندلینگ و سواری و کیفیت ساخت کارشناسان حرفه ای میگن بهترین محصول بی ام و است m2 معمولی… اینکه قطعا بهتره… بهترین ماشین اسپرت سال هم شد… فک کنید بیش از ۵۰۰ اسب و ۶۰۰ نیوتن تو یه ماشین به اندازه پارس با اون هندلینگ و سواری 😍😍😍😍 چه شود… زیبایی رو ببینید
نویدی
۷ خرداد ۱۴۰۴این ماشین از نظر جثه در حد اپتیماست.شاید یه مقدار عضلانی تر
از وزنش هم معلومه که جثه کوچیکی نداره.
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۷ خرداد ۱۴۰۴طول این ها که گفتید 26 سانتیمتر تفاوت داره
کم نیست
ابعاد بی ام و M2
Length 4,580 mm (180 in)
ابعاد کیا اپتیما
Length 4,845 mm (190.7 in)
BlackWing
۷ خرداد ۱۴۰۴اندازه بوگاتی ویرونه ، حتی ۸ سانت کشیده تر !
نویدی
۷ خرداد ۱۴۰۴بله ،ولی m2 عضلانی تر و عریض تر از اپتیماست.
Arshia m3csl
۳ خرداد ۱۴۰۴زیبا و جذابه m2 جدید واقعا ازش خوشم اومد
امیدوارم بی ام و ماشین های جذاب بیشتری مثل m2 بسازه و نا امید نکنه مارو
M power
۳ خرداد ۱۴۰۴کیفیت رانندگی در این ماشین خلاصه میشه
مهردادکمال
۷ خرداد ۱۴۰۴حدود ۱۶ـ۱۷ هزارتا روش بزاری میتونی کوروت z06 بگیری.
کوروت بهتر نیست؟
Cadillac-V
۷ خرداد ۱۴۰۴والا
O
۷ خرداد ۱۴۰۴به عنوان یه دهه هشتادی دارم میگم
کامنتایی که مینویسین خیلی بی محتوا و فقط تیکه انداختنه ، قبلاً در پدال خیلی کامنت های مفید تری بود که به اطلاعاتمون اضافه میکرد
بعدشم طراحی کردن چه ربطی به دهه هشتادی بودن داره ؟؟؟ ( به عنوان یه کسی که طراحی میکنه میگم که قبول دارم طراحی های سال های گذشته افت کرده اما نباید به اون طرح های که میزنن بی احترامی کرد چون شرکت به اون بزرگی بدون استراتژی هیچ کاری رو انجام نمیده)
R
۷ خرداد ۱۴۰۴اوف این یه پکیج کامله آرزوی هر ماشین بازی قدرت فوق العاده بالا که فراتر از کلاسشه اگزوزای چهارتایی طراحی داخلی به روز سرعت روی ۳۰۰ محدود شده !!هیچی کم نداره بی نقص