تیونرهایی چون Manhart و Lightweight Performance قلب تپنده بامو M2 را خالی کرده و آن را با پیشرانه S55 بای توربوی M4 پر کردند. انتظار میرود در آیندهای نزدیک کمپانی بامو نیز همین کار را با فرزند محبوب خود انجام دهد. انتظار داریم این خودرو سال آینده عرضه و تنها 1000 دستگاه از آن ساخته شود. اگر این موضوع صحت داشته باشد بنابراین M2 CS در واقع کمیابتر از برادر بزرگتر یعنی M4 CS خواهد بود زیرا این خودرو تولید 3 هزار دستگاهی داشته است.
ظاهراً بامو M2 با رنگ نقرهای هاکنهایم و نارنجی غروب آفتاب فروخته خواهد شد. داخل کابین شاهد صندلیهای اسپورت دربرگیرنده بدن با پوشش چرم داکوتای مشکی و دوختهای آبی یا نارنجی خواهیم بود.
M2 استاندارد خروجی 365 اسب بخاری دارد بنابراین انتظار میرود نسخه CS دارای قدرت حدود 400 اسب بخاری برای رقابت داغتر با آئودی RS3 اسپورت بک و سدان داشته باشد. گرفتن خروجی بیشتر از این خودرو یک عمل ریسکی خواهد بود زیرا در این صورت وارد قلمروی M4 کوپه خواهد شد و مطمئن هستیم که بامو این را نمیخواهد. جدای از پیشرانه احتمالی خودرو، پرچمدار سری 2 دارای ترمزهای بزرگتر برای هماهنگی با قدرت بیشتر پیشرانه خواهد بود. سیستم تعلیق و شاسی نیز بازنگری خواهد شد تا بهای بیشتر این خودرو نسبت به نسخه معمولی توجیه شود. قیمت M2 استاندارد در ایالاتمتحده از 53500 دلار آغاز میشود.
بامو هنوز نگفته این خودرو چه زمانی معرفی میشود. البته باید بگوییم هنوز تأییدیه تولید این خودرو صادر نشده اما کمپانی باواریایی اقدام به ثبت تجاری نامهای M1 CS و M8 CS کرده است. ظاهراً سفارشها برای این خودرو از ژانویه سال 2018 دریافت خواهد شد و اولین نمونهها در می همان سال به دست مشتریان خواهد رسید.