BMW بلاگ گزارش داده که این نسخه از X7 احتمالاً یکی از محبوبترین مدلهای این شاسیبلند خواهد بود و از پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربوی 455 اسب بخاری بهره خواهد برد. لیست تجهیزات استاندارد این خودرو تأیید میکند که X7 دارای گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک xDrive بامو خواهد بود.
قطعاً جالبتوجهترین آپشن این خودرو حضور دیفرانسیل M اسپورت است. مدلهای کنونی مجهز به سیستم چهار چرخ محرک بامو فاقد دیفرانسیل لغزش محدود هستند اما نسل جدید M5 از این دیفرانسیل بهره برده و متعاقب آن ممکن است X7 xDrive50i با سیستم چهار چرخ محرک بسیار مشابه M5 عرضه شود.
لیست آپشن های این نسخه از شاسیبلند جدید بامو علاوه بر دیفرانسیل M اسپورت دارای شامل مواردی چون نورپردازی ویژه، سرویسهای ارتباطی، سیستم اطلاعات سرگرمی بخش عقب، صندلیهای ماساژوردار راننده و سرنشین جلو، دربهای اتوماتیک، استارت ریموتی پیشرانه و دید شب با تشخیص اشیا میباشد.
بامو اخیراً تولید نسخههای پیشتولیدی X7 در تأسیسات اسپارتانبورگ را شروع کرده و میخواهد از آنها برای تستهای وسیع در شرایط سخت استفاده کند.
یادآوری: تصاویر مربوط به نسخه کانسپت X7 میباشند.