آیا مرسدس GLS باید از بامو X7 بترسد؟!
نه تنها قبلاً نسخههای آماده تولید این خودرو را در تأسیسات اسپارتانبورگ دیدهایم بلکه خود BMW تصمیم گرفته تا تصاویر واقعی خط تولید این خودرو را منتشر نماید تا بفهمیم X7 واقعاً چه ظاهری خواهد داشت.
هنوز هم فیس اصلی این خودرو بهصورت رسمی دیده نشده و تمامی نسخههای پیشتولیدی احتمالاً دارای پوشش استتاری خواهند بود، درست همانند این دو خودرویی که در تستهای آب و هوای سرد شرکت کرده و عکاسان توانستهاند تصاویر آنها را ثبت نمایند.
همانگونه که میبینید پوششهای بکار رفته خیلی ضخیم نیستند به این معنی که میتوانیم برخی از خطوط بکار رفته در بدنه و ابعاد کلی خودرو را تشخیص دهیم. ستون عقب این خودرو بهطور قابلتوجهی بزرگتر از GLS است که البته چیز بدی نیست اما شاید احساس خوبی به سرنشین ردیف سوم دست ندهد. این خودرو دارای ابعاد مشابه کانسپت X7 که طول/عرض/ارتفاع به ترتیب 5020/2020/1800 میلیمتر داشت خواهد بود. فاصله بین محوری نیز 3010 میلیمتر است.
درست همانند دیگر نسخههای پیشتولیدی این دو نمونه نیز چراغهای تولیدی خود را پنهان کردهاند و البته از نشان دادن جلوپنجره حجیم خود هیچ ابایی ندارند.
بنا به اخبار منتشر شده، بامو X7 یک محصول کاملاً لوکس خواهد بود به گونهای که نورپردازی زیبا، سیستم اطلاعات سرگرمی عقب، صندلیهای ماساژور دار، دربهای خودکار آسان بسته شو، استارت ریموتی پیشرانه و حتی دید در شب با تشخیص اشیا از جمله تجهیزات آن محسوب میشوند.
اما طیف پیشرانههای این خودرو شامل چندین نسخه 6 و 8 سیلندر بنزینی و دیزلی خواهد بود و البته نباید از نسخه پلاگین هیبریدی و پرچمدار 12 سیلندر غافل شد. یکی از نسخههای احتمالی این خودرو X7 xDrive50i است که از پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری با قدرت 455 اسب بخار استفاده خواهد کرد.