ب‌ام‌و M5 از آنچه که می‌بینید پرمصرف‌تر است!

شنبه 27 مرداد 1397 - 03:30
مطالعه 2 دقیقه
8-bmw-m5-2018instrument-cluster
نسل جدید ب‌ام‌و M5 به سرعت نسل پیشین خود بنزین را دود نمی‌کند. پیشرانه 8 سیلندر توئین توربوی تازه‌نفس جایگزین نسخه 10 سیلندر قبلی شده است؛ اما...
تبلیغات

نسل جدید ب‌ام‌و M5 به سرعت نسل پیشین خود بنزین را دود نمی‌کند. پیشرانه 8 سیلندر توئین توربوی تازه‌نفس جایگزین نسخه 10 سیلندر قبلی شده است؛ اما هنوز هم نمی‌توان آن را بر مبنای استانداردهای کنونی کم‌مصرف دانست.

بنابراین زمانی که موسسه ملی ایمنی ترافیک بزرگراهی آمریکا جدیدترین نسل این سوپر سدان را مجبور به فراخوان می‌کند ما خیلی سورپرایز نمی‌شویم؛ اما مالکان هنوز هم باید اطلاعات بیشتری دراین‌باره داشته باشند.

ظاهراً مشکل این است که آمپر بنزین M5 جدید شاید به خاطر عدم همخوانی حسگر و لوله سوخت داخل باک، میزان بنزین بیشتری را در مقایسه با میزان واقعی نشان دهد؛ بنابراین رانندگان شاید فکر کنند بنزین بیشتری در مقایسه با واقعیت وجود دارد. نمایندگی‌های ب‌ام‌و بجای تعویض قطعه اقدام به تثبیت لوله سوخت داخل باک خواهند کرد تا به این ترتیب تداخلی بین حسگر و لوله به وجود نیاید.

جدیدترین نسل M5 ششمین نسل این سوپر سدان محسوب می‌شود. بیمر دوست‌ها این خود را با کد F90 می‌شناسند. پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربوی قرار گرفته در دل این باواریایی قدرتمند قدرت 591 اسب بخاری و گشتاور 750 نیوتون متری داشته و آن را از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و برای اولین بار به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این موشک آلمانی برابر با 3.4 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن نیز در زمان تجهیز به پکیج M درایور برابر با 306 کیلومتر در ساعت می‌باشد.

در کل تعداد 1645 دستگاه از ب‌ام‌و M5 2018 به خاطر این مشکل در آمریکا فراخوان شده‌اند. طبق معمول مالکان این خودرو از طریق خودروساز دستورالعمل مراجعه به نمایندگی‌ها را دریافت خواهند کرد.

نظرات

تبلیغات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.