نگاهی به مراحل تولید ب‌ام‌و سری 3 مدل 2019

چهارشنبه 18 مهر 1397 - 08:30
مطالعه 3 دقیقه
toyota engine 2 litre
هفته‌ی پیش و در نمایشگاه خودروی پاریس 2019 نسل جدید ب‌ام‌و سری 3 سدان رونمایی شد و همان‌گونه که در ویدئوهای این نوشتار مشاهده خواهید کرد،...
تبلیغات

هفته‌ی پیش و در نمایشگاه خودروی پاریس 2019 نسل جدید ب‌ام‌و سری 3 سدان رونمایی شد و همان‌گونه که در ویدئوهای این نوشتار مشاهده خواهید کرد، پرفروش‌ترین محصول باواریایی ها قبلاً وارد فرایند تولید شده است. این ویدئو از خط تولید ب‌ام‌و در مونیخ آلمان فیلم‌برداری شده جایی که سدان اسپورت ب‌ام‌و متولد می‌شود. البته اینجا تنها مکانی نیست که سری 3 تولید می‌شود زیرا خودروی موردبحث قبلاً در سن لوئیس مکزیک هم تولید شده است. همچنین نسخه‌ی طویل‌تر سری 3 در شنیانگ چین و برای بازار این کشور هم تولید خواهد شد.

هفتمین نسل سری 3 که یکی از اصلی‌ترین محصولات این برند است باید در کلاس خود به عنوان بهترین خودرو برای راننده شناخته شود. ب‌ام‌و امیدهای زیادی برای این خودرو داشته زیرا مدیر توسعه شرکت ادعا کرده سری 3 جدید از نظر دینامیک رانندگی تمامی رقبا را کنار خواهد زد. او به موتورینگ گفته که از خواندن ریویوهای منفی درباره نسل‌های پیشین این خودرو خسته شده است. این مدیر رده‌بالا در جملاتی عجیب اظهار داشته است: "من دیگر نمی‌خواهم این ... را بشنوم."

همیشه دیدن پروسه ساخت یک خودروی مدرن در تأسیسات خاص و پیشرفته لذت‌بخش است. سطح بالای اتوماسیون در این کارخانه با هنر مهندسان ترکیب شده و فضای فوق‌العاده‌ای به وجود آورده است. مشاهده‌ی ربات‌هایی که بدنه را همانند تکه‌های پیتزا به یکدیگر می‌چسبانند جالب و جذاب می‌باشد.

در نهایت به یکی از اصلی‌ترین فرایندهای تولید یعنی نصب لوگوی گرد ب‌ام‌و روی کاپوت می‌رسیم که البته کارمند ب‌ام‌و هرگز از انجام چنین کاری خسته نمی‌شود. استفاده از ابزاری که برای نصب نشان 330i روی صندوق‌عقب بکار می‌رود هم در لیست آرزوهای ما قرار دارد.

حتماً این ویدئوهای جذاب را تماشا کنید!

[دانلود ویدئو]

[دانلود ویدئو]

[دانلود ویدئو]

[دانلود ویدئو]

[دانلود ویدئو]

نظرات

تبلیغات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.