استقبال رو به رشد مشتریان از محصولات بامو
بامو سال 2019 را با رشد فروش 4.4 درصدی به پایان رساند. باواریاییها سال پیش 324,826 دستگاه خودرو در آمریکا به فروش رسانده و با شکست مشهورترین رقیب خود یعنی مرسدس بنز، پادشاه لوکسسازان در آمریکا لقب گرفت. به نظر میرسد بامو نه تنها از تکرار موفقیت خود در سال 2020 مطمئن است بلکه انتظار دارد از عملکرد خوب خود در سال 2019 نیز پیشی بگیرد.
یکی از مدیران بامو در جلسهای که با حضور نمایندگیهای این برند برگزار شده گفته است:
اگر نگاهی به سال 2019 داشته باشیم شاهد تکانه ای در بازار پس از سهماهه اول هستیم. این تکانه به خاطر محصولات جدید ایجاد شده است. ما حس میکنیم ترکیب خوبی از محصولات سواری و کراس اوورها را داریم. انتظار میرود رشد بیشتری در کلاس لوکسها داشته باشیم. هدف این است که سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیریم.
برخی نمایندگیها در این نشست خواهان استیشن لوکس بامو برای رقابت با آئودی A6 آلرود و مرسدس E کلاس بودهاند اما به نظر نمیرسد که بامو علاقهای به ارائه چنین خودرویی داشته باشد. بجای آن شاهد عرضه 12 خودروی جدید در سال 2020 و در بازار آمریکا خواهیم بود که از جمله آنها میتوان به X5 M و X6 M اشاره کرد. امسال احتمالاً نسل جدید بامو سری 4 نیز رونمایی خواهد شد و پس از آن مدلهای پرچمدار M3 و M4 خودنمایی خواهند کرد.
از دیگر خودروهای جدید بامو در سال 2020 میتوان به سری 2 گرن کوپه، X6 و سری 5 فیس لیفت اشاره کرد. بامو همچنین خودرویی تمام الکتریکی احتمالاً با نام i4 برای رقابت با تسلا را نیز معرفی خواهد کرد.
پس از 7 سال رشد فروش پیدرپی به نظر میرسد بامو جایگاه بسیار خوبی برای کسب سهم بیشتر از بازار در سال 2020 را به دست آورده است. مدیرعامل فروم نمایندگی ملی بامو میگوید:
همواره تعهد خاصی از سوی بامو برای ایجاد سر و صدای بیشتر درباره خود برند و هدایت مشتریان به سمت نمایندگیها وجود داشته است.
به نظر میرسد امسال سال جذابی برای بامو خواهد بود...