اعتراف بامو به عدم تقاضا برای سری 6 گرن توریزمو در اکثر بازارها
بامو سری 6 گرن توریزمو دیگر در بازار ایالاتمتحده عرضه نمیشود و به نظر میرسد حالا دلیل این اقدام بامو مشخص شده است. هرچند نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ این خودرو همچنان در اروپا عرضه میشود اما بامو بهتازگی اعتراف کرده است که سری 6 گرن توریزمو با استایل بحثبرانگیز خود مطابق سلیقهٔ همه نیست. رئیس طراحی این شرکت «آدریان ون هویدنوک» اخیراً در مصاحبهای با اتوکار گفته است که در مناطق خاصی برای سری 6 گرن توریزمو تقاضای قدرتمندی وجود دارد اما در بازارهای دیگر بههیچوجه جذاب و پرفروش نیست. این موضوع کاملاً قابلدرک است زیرا آمیختهای از یک هاچبک بزرگ، یک استیشن و یک سدان چیزی نیست که همه دوست داشته باشند خصوصاً در اروپا و آمریکا.
به گفتهٔ هویدنوک، سری 6 گرن توریزمو در چین فروش بالایی دارد اما خریداران در بزرگترین بازارهای اروپا مثل انگلستان، آلمان و ایتالیا بیشتر به سری 5 سدان یا استیشن علاقه دارند. بااینحال به نظر میرسد حداقل فعلاً تقاضا در چین برای ادامهٔ حیات سری 6 گرن توریزمو کافی باشد. این ماشین بهتازگی مورد فیسلیفت و بهروزرسانی هم قرار گرفته که و ویژگیهایی مثل جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و صفحه آمپر دیجیتالی بامو برخوردار شده که هردو از طریق نمایشگرهای 12.3 اینچی ارائه میشوند.
علاوه بر این، همهٔ مدلهای سری 6 گرن توریزمو در همهٔ بازارها به سیستم هیبریدی خفیف 48 ولت مجهز هستند که پیشرانهٔ درونسوز را همراهی میکند. به گفتهٔ بامو، قوای محرکهٔ هیبریدی خفیف این خودرو 11 اسب بخار قدرت بیشتری نسبت به موتورهای قبل از فیسلیفت دارد و همچنین مصرف سوخت آنها هم کاهش یافته است. بامو سری 6 گرن توریزمو مدل 2020 هماکنون در اکثر کشورهای اروپایی قابل خریداری است و قیمت پایهٔ آن در آلمان از 62,800 یورو آغاز میشود.