مرحلهٔ نیمهنهایی، گروه بیستویکم، شاسیبلندهای فول سایز لوکس، دوئل آخر
دوئلهای این گروه در مرحلهٔ نیمهنهایی
نتایج دوئل قبلی بین کادیلاک اسکالید و لینکلن نویگیتور
مجموع آراء: 1457
آراء کادیلاک: 981
آراء لینکلن: 476
پیروز دوئل: کادیلاک اسکالید با کسب 67 درصد از کل آراء
بامو X7
تاریخ معرفی: اکتبر 2018
پلتفرم: CLAR بامو
امتیاز از کارانددرایور: 9.5 از 10
امتیاز از اتو اکسپرس: 4.0 از 5.0
فروش سال 2021 در آمریکا: 23,046 دستگاه
فروش شش ماه اول 2022 در آمریکا: 14,168 دستگاه
فروش سال 2021 در اروپا: 4,940 دستگاه
فروش هفت ماه اول 2022 در اروپا: 2,747 دستگاه
گارانتی: 4 سال یا 80 هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: 4 سال یا 80 هزار کیلومتر
نقاط مثبت: سواری بسیار نرم و راحت، پیشرانههای نرم و قدرتمند حتی در نسخهٔ پایه، شتاب خوب با هر پیشرانهای، کابین لوکس و باکیفیت و مثل کتابخانه ساکت، تکنولوژیهای پیشرفته، رانندگی لذتبخش، پرفورمنس چشمگیر در نسخهٔ آلپینا
نقاط منفی: کابین کوچکتر از رقبا با فضای محدود در ردیف سوم صندلیها، بادیرول خیلی زیاد خصوصاً در پیچها، طراحی بحثبرانگیز پس از فیسلیفت، تا شدن برقی صندلیها خیلی کُند انجام میشود
چکیده: با وجود محدودیت فضا در داخل، X7 یک شاسیبلند بزرگ و مجلل با پیشرانههای دلپذیر است و با اینکه بزرگترین محصول بامو محسوب میشود اما همچنان رانندگی راضیکنندهای دارد
رنجروور
تاریخ معرفی: اکتبر 2021
پلتفرم: MLA-Flex جگوار-لندروور
امتیاز از کارانددرایور: 9.0 از 10
امتیاز از اتو اکسپرس: 5.0 از 5.0
فروش سال 2021 در آمریکا: 18,615 دستگاه
فروش شش ماه اول 2022 در آمریکا: 5,652 دستگاه
فروش سال 2021 در اروپا: 7,380 دستگاه
فروش هفت ماه اول 2022 در اروپا: 3,491 دستگاه
گارانتی: 4 سال یا 80 هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: 4 سال یا 80 هزار کیلومتر
نقاط مثبت: طراحی بیرونی زیبا و چشمنواز، کابین باشکوه و مجلل، پیشرانههای قدرتمند و نرم با نسخهٔ هیبریدی کممصرف، فرمان گیری چرخهای عقب، ارائهٔ نسخه سه ردیفه، گزینههای فراوان برای تریمهای داخلی، سواری نرم و راحت
نقاط منفی: قیمت پایهٔ ششرقمی، فضای سر تنگ در صندلیهای ردیف سوم، بادیرول زیاد، ارائهٔ نسخهٔ پلاگینهیبریدی فقط در تیپ پایه، آپشنهای گرانقیمت، نیاز به اثبات قابلیت اطمینان دارد
چکیده: نسل جدید رنجروور خودرویی زیبا، شیک، مجلل و بهطورکلی تمام چیزی است که یک شاسیبلند لوکس پرچمدار باید باشد
مقایسهٔ مشخصات فنی
رنجروور P530 | بامو X7 M60i | |
پیشرانه | 4.4 لیتری V8 | 4.4 لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | 530 اسب بخار | 530 اسب بخار |
گشتاور | 750 نیوتن متر | 750 نیوتن متر |
گیربکس | 8 سرعته اتوماتیک | 8 سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا 96 | 4.2 ثانیه | 4.2 ثانیه |
مسافت 400 متر | 12.7 ثانیه | 12.7 ثانیه |
حداکثر سرعت | 250 کیلومتر/ساعت | 250 کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | 13.0 لیتر ترکیبی | 13.8 لیتر ترکیبی |
تولید آلایندگی | 265 گرم/کیلومتر | 290 گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | 90 لیتر | 83 لیتر |
وزن | 2510 کیلوگرم | 2570 کیلوگرم |
ظرفیت بکسل | 3700 کیلوگرم | 2700 کیلوگرم |
طول | 5,052 میلیمتر | 5,171 میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | 2,998 میلیمتر | 3,104 میلیمتر |
حجم صندوق بار | 725 لیتر (پنجنفره) | 340 لیتر (هفتنفره) |
ظرفیت سرنشین | 4 یا 5 یا 7 نفر | 6 یا 7 نفر |
قیمت | 124,275 دلار | 104,095 دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
https://poll.fm/11200556