معرفی بیامو M4 کانورتیبل G پاور، موشک روباز ۷۰۰ اسب بخار
شرکت تیونینگ نامآشنای آلمانی G پاور، بار دیگر هنر خود را به نمایش گذاشته و این بار به سراغ نسخهٔ کانورتیبل بامو M4 رفته است؛ خودرویی که معمولاً در پروژههای تیونینگ کمتر موردتوجه قرار میگیرد. این تیونر با معرفی پکیج جدید خود که آن را G4M بایتوربو کانورتیبل مینامد، یک بامو M4 روباز را به هیولایی با قدرت ۷۰۰ اسب بخار و ظاهری تهاجمی تبدیل کرده که آماده است تا در خیابانها و پیستها، سوپراسپرتها را به چالش بکشد.
این خودرو علاوه بر قدرت خیرهکننده، به حداکثر سرعت ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت دست مییابد. مهندسان G پاور با مجموعهای از تغییرات فنی و ظاهری، شخصیتی کاملاً جدید به این خودرو بخشیدهاند. جادوی اصلی G پاور در زیر کاپوت اتفاق افتاده است. پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر توئین توربوی استاندارد بامو، اکنون به لطف ورودی هوای جدید از جنس فیبر کربن، داونپایپهای اسپرت HJS و یک سیستم اگزوز جدید با خروجیهای سفارشی، نفسگیری بسیار بهتری دارد. این تغییرات سختافزاری در کنار تنظیم مجدد نرمافزار پیشرانه (ECU)، خروجی را به ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور رسانده است.
قدرت بیشتر، نیازمند ظاهری درخور نیز هست و G پاور برای این هیولای روباز، مجموعهای از قطعات آیرودینامیکی سبکوزن از جنس فیبر کربن طراحی کرده است. این کیت بدنه شامل یک کاپوت جدید با ورودیهای هوای متعدد برای خنککاری بهتر موتور، قاب فیبر کربنی برای پیشرانه با تزئینات نارنجیرنگ و قطعات فیبر کربنی روی سپر جلو و جلوپنجره است که طراحی آن از مدلهای CS بامو الهام گرفته شده است. برای تکمیل این ظاهر تهاجمی، از رینگهای فورجکاری شدهٔ ۲۱ اینچی مدل Hurricane RR استفاده شده که هم زیبایی و هم چسبندگی بیشتری را برای خودرو به ارمغان میآورند.
خبر خوب برای مالکین نسخههای دیگری از M3 یا M4 اینکه G پاور اعلام کرده که تمامی ارتقاهای فنی انجام شده روی این خودرو، برای سایر مدلهای M3 و M4 نیز قابل سفارش است. علاوه بر این، یک پکیج مشابه ۷۰۰ اسب بخاری برای مدل کوچکتر M2 نیز در دسترس ارائه شده است.