نسخه AC اشنیتزر از ب‌ام‌و M2

شنبه 8 آبان 1395 - 05:30
مطالعه 3 دقیقه
ac-schnitzer-bmw-m2-front-three-quarters-2
زمان زیادی از معرفی اولین نمونه‌های ب‌ام‌و M2 نمی‌گذرد، ولی این موضوع باعث نشده که خانه تینونینگ «AC اشنیتزر»، اصلاح و دست‌کاری در تنظیمات...
تبلیغات

زمان زیادی از معرفی اولین نمونه‌های ب‌ام‌و M2 نمی‌گذرد، ولی این موضوع باعث نشده که خانه تینونینگ «AC اشنیتزر»، اصلاح و دست‌کاری در تنظیمات جدیدترین کوپه اسپورت باواریایی را به تأخیر بیندازد.

مطابق سنت مرسوم تیونینگ در AC اشنیتزر، این نسخه اصلاح‌شده از M2 نیز با سطح زیادی از افزایش قدرت همراه است. این کمپانی موفق شده که به اندازه ۵۵ اسب‌بخار دیگر از موتور ۳ لیتری شش سیلندر و دو توربوشارژر ب‌ام‌و بیرون بکشد و قدرت خروجی خودرو را از ۳۶۵ اسب‌بخار به ۴۲۰ اسب‌بخار برساند. گشتاور حداکثر M2 نیز به همین نسبت افزایش یافته و از ۵۰۰ نیوتن‌متر به ۵۷۹ نیوتن‌متر رسیده است. بخش زیادی از این افزایش قدرت به ارتقای تنظیمات ECU و همین‌طور یک خنک‌کننده داخلی با سطح عملکرد بالا برمی‌گردد.

در همین حال، مطابق انتظار، سیستم اگزوز AC M2 صدای متفاوتی نیز دارد و در این نسخه، اصلاحاتی چون یک سوپاپ اگزوز، یک «خفه‌کن» جدید و لوله‌های خروجی اگزوز اسپورت اضافه شده‌اند. برای مدیریت بهتر سطح قدرت افزوده خودرو، سیستم تعلیق نیز بهینه‌سازی شده است. یک سیستم کویل‌اور جدید، موجب بهبود هندلینگ شده و از ارتفاع رانندگی به میزان ۳۰ میلی‌متر در جلو و ۲۰ میلی‌متر در عقب کاسته است. یک کیت آئرودینامیکی جدید از جنس فیبر کربن، سطح تهاجمی‌بودن طراحی بدنه را بالا برده و چرخ‌های ویژه ۱۹ و ۲۰ اینچی در چهار گوشه بدنه، مکمّل بسیار خوبی برای این طراحی منحصر به فرد هستند.

امّا تغییرات در درون کابین، جزئی هستند و از جمله آنها می‌توان به سری پدال‌ها و استراحتگاه پاهای آلومنیومی و یک ترمز دستی ارتقا یافته اشاره کرد که در مجموع، سادگیِ پکیج را حفظ کرده‌اند.

در مورد قیمت این نسخه تیونینگ، اطلاعات خاصی منتشر نشده، ولی اگر به انجام این اصلاحات در M2 جدید علاقه‌مند هستید، می‌توانید مستقیماً با AC اشنیتزر تماس بگیرید.

منبع: automobilemag

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.