بازهم ای‌سی اشنیتزر بازهم ب‌ام‌و: این بار سری 8!

یک‌شنبه 12 خرداد 1398 - 07:30
مطالعه 5 دقیقه
2019-bmw-8-series-by-ac-schnitzer-12
پس از نمایش ابتدایی در نمایشگاه Essen سال پیش، تیونر مشهور آلمانی یعنی ای سی اشنیتزر از طیف کامل قطعات تیونینگ خود برای ب‌ام‌و سری 8 رونمایی کرد.

این شرکت افترمارکتی پکیج ارتقایی خود برای پیشرانه‌ی گرندتورر ب‌ام‌و را نهایی کرده و نتایج به دست آمده امیدوار کننده هستند. پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری توربودیزل بکار رفته در مدل 840d هم‌اکنون قدرت 380 اسب بخاری و گشتاور 780 نیوتون متری دارد که نسبت به قدرت و گشتاور 320 اسبی و 680 نیوتون متری نسخه استوک ارتقای قابل‌توجهی را نشان می‌دهد.

اما کیت در نظر گرفته شده برای پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربوی مدل M850i گیراتر است. ای سی اشنیتزر از این پیشرانه‌ی توانمند قدرت 620 اسب بخاری و گشتاور 840 نیوتون متری گرفته که نسبت به نیروگاه استاندارد ب‌ام‌و حاکی از افزایش 90 واحدی قدرت و 90 نیوتون متری گشتاور دارد.

این شرکت همچنین خفه کن‌های اسپورت را برای سیستم اگزوزی تدارک دیده که شامل دو فلاپ در دو خروجی اگزوز کربنی می‌باشد. همچنین مالکان ب‌ام‌و سری 8 می‌توانند کیت سیستم تعلیقی را سفارش دهند که ارتفاع آن را 20 میلی‌متر به زمین نزدیک می‌کند.

از جمله تغییرات ظاهری این خودروی لوکس نیز می‌توان به اسپویلر جلوی کربنی، اسپلیتر جلو، بالچه‌های کناری، ورودی‌های هوای روی کاپوت با عناصر کربنی، رکاب‌های جانبی کربنی، دیفیوزر عقب، اسپویلر عقب و بال عقب ثابت مسابقه‌ای اشاره کرد. سری 8 این تیونر همچنین از چراغ‌ترمز فرمول 1 مانند در مرکز دیفیوزر عقب سود برده است.

مشتریان می‌توانند از بین رینگ‌های سبک‌وزن فورج کاری شده‌ی AC3 یا مدل‌های دو رنگ AC1 یکی را انتخاب کنند. این رنگ‌ها ابعاد 20 اینچی دارند. نهایتاً هم باید به کابین اشاره کرد که تغییرات مناسبی همچون استفاده از پدال‌ها، استراحت گاه پا و نگه‌دارنده کلید آلومینیومی به چشم می‌خورند.

[دانلود ویدئو]

[دانلود ویدئو]

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.