اگر امیدوار هستید یک خودروی بامو M کامل با طراحی دیفرانسیل جلو داشته باشید ما خبرهای ناامید کنندهای برای شما داریم. معاون شرکت باواریایی گفته که بخش M بامو محصولی دیفرانسیل جلو نخواهد ساخت.
او گفت:
شما باید بتوانید خودرو را از طریق فرمان و پدال گاز احساس کنید. امروز راهحلی برای خودروی دیفرانسیل جلو وجود ندارد.
اگرچه این خبر خیلی سورپرایز کننده نیست اما موضوع جالب اینکه مدیر بامو گفته M2 با گیربکس دستی عرضه خواهد شد. او گفت:
من گیربکس دستی را بسیار دوست دارم اما تعداد مشتریانی که این گیربکس را انتخاب میکنند رو به کاهش بوده و دلیل آن پرفورمنس و راندمان بالاتر گیربکس دوکلاچه است.
همچنین نسل بعدی M3 و M4 احتمالاً همچنان با طراحی دیفرانسیل عقب ارائه خواهند شد. البته نگران نباشید زیرا قدرت بیشتری تولید خواهد شد. مدیر بامو دراینباره میگوید:
ما قدرت این دو خودرو را افزایش خواهیم داد اما نمیخواهیم وزن خودرو بیشتر شود. ما از سیستم چهار چرخ محرک در جایی که نیاز باشد استفاده خواهیم کرد.
اوایل امسال تأیید شد که نسل بعد سری 2 کوپه و کانورتیبل طراحی دیفرانسیل عقب خود را حفظ خواهد کرد. ما این خودروها را تا پیش از پایان دهه میلادی جاری نخواهیم دید زیرا گفته شده مدل کوپه کنونی تا سال 2020 در خط تولید باقی خواهد ماند. نسخه کانورتیبل نیز تا یک سال بعد از آن تولید خواهد شد. البته مدل شیکتر گرن کوپه دیفرانسیل جلو خواهد بود.