بی ام و M4 فعلی قطعاً با طراحی متمایز خود خبرساز شده است اما نسخه کیت ادیشن آن برجستهتر هم نشان میدهد. این خودرو که با همکاری بی ام و با شرکت نیویورکی کیت تولید شده است تنها به تعداد ۱۵۰ دستگاه در دسترس خریداران کشورهای مختلف بوده است.
افرادی که به دنبال این خودرو هستند خوششانس خواهند بود چراکه اخیراً یک نمونه از آن با کارکرد زیر ۱۰۰ کیلومتر برای فروش عرضه شده است. قیمت پایه بی ام و M4 برابر با ۷۲ هزار دلار است و برای خرید مدل M4 کامپتیشن xDrive باید ۷۹ هزار دلار بپردازید. مدل کیت ادیشن هم بر اساس همین نسخه کامپتیشن شکل گرفته است. خود پکیج کیت به تنهایی ۳۰۷۰۰ دلار قیمت دارد و ۷ هزار دلار دیگر نیز برای سایر آپشن ها اضافه میشود و قیمت کلی خودرو را به حدود ۱۱۷ هزار دلار میرساند که از این مقدار بیش از ۳۸ هزار دلار ارزش آپشن ها است.
البته به نظر میرسد خریداران روی خوش به این خودرو نشان دادهاند زیرا تا زمان نگارش این خبر، بالاترین پیشنهاد برای خرید به ۱۰۰ هزار دلار رسیده است. هرچند تنها پکیج کیت نیست که باعث افزایش قیمت M4 شده است. رنگ نقرهای متالیک فروزن بی ام و، صندلیهای سه رنگ M و لوگوهای متنوع کیت در بدنه بر ماهیت سفارشی بودن این خودرو دلالت دارند. فروشنده همچنین یک ماکت ۱ به ۱۸ از M3 E30 را نیز به خریدار اهدا خواهد کرد.
اما چیزی که در این خودرو تغییر نکرده است پیشرانه است هرچند این چیز بدی نیست. نیروگاه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی M4 قدرت ۵۰۳ اسب بخاری و گشتاور ۶۴۹ نیوتون متری تولید میکند و به تمامی چرخ ها میفرستد. این خودرو شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۴ ثانیهای و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی دارد که با نصب پکیج M درایور به ۲۹۰ کیلومتر در ساعت افزایش مییابد. آیا این خودرو میتواند در آینده محصولی کلکسیونی باشد؟ نظر شما چیست؟
AMANTE
۲ فروردین ۱۴۰۱سی و هشت هزار دلار آپشن!
اگه کسی مطلبی یا خودش میدونه از آپشن های که شرکت کیت ادیشن به این M4 اضافه میکنه لطفا بگه یا لینک اش رو بزاره.
چون به نظر من M4 کامپیتیشن تقریبا حد نهایی یک ماشین اسپرت همه چی تمامه و احتیاج به آپشنی دیگه ای نداره، مگر اینگه مدل CS اش بیاد.
Moon
۲ فروردین ۱۴۰۱اقا اصلا بگیم با جلوپنجرش هم کنار بیایم لامصب چراغ های جلو رو چرا اینجوری کردی من حاظرم یه ائودی S5 بگیرم ولی این ماشین رو نداشته باشم من هر روز وقتی می خوام برم سر کار یه 5 دقیقه ماشینم رو برانداز می کنم انرژی میگیرم اصلا این لعنتی اگه تو حتی بمب انرژی هم باشی نابودت می کنه
رامتین
۲ فروردین ۱۴۰۱طراحی کابین و از اون مهمتر طراحی بدنه، قسمت عقل خودرو و بشکل بارز طراحی کناری یری4 صد برابر بهتر از نسل قبل شده. شاید فقط جلو پنجره که سلیقه ای هست از دید مردم، طراحی بدتری داره که با نصب یک کیت بدنه، میشه راحت این مساله را پوشش داد. ضمنا طراحی چراغ جلوی سری4 در نسل قبل مشکل داشت. این چراغ، حتی محیط آن، به نوعی ناهمواری داشت! در حالیکه در نسل جدید کاملا از نظر هندسی بهتر شد. از دید من فقط سقف پارچه ای M4 نکته منفی نسبت به نسل قبل هست. کلا سری4 بدیل اندازه متعارف، حتی از سری8 کاربردی تره.
رامتین
۲ فروردین ۱۴۰۱طراحی کابین و از اون مهمتر طراحی بدنه، قسمت عقب خودرو و بشکل بارز طراحی کناری سری4 بسیار بهتر از نسل قبل شده. شاید فقط جلو پنجره که سلیقه ای هست از دید مردم، طراحی بدتری داره که با نصب یک کیت بدنه، میشه راحت این مساله را پوشش داد. ضمنا طراحی چراغ جلوی سری4 در نسل قبل مشکل داشت. این چراغ، حتی محیط آن، به نوعی ناهمواری داشت! در حالیکه در نسل جدید کاملا از نظر هندسی بهتر شد. از دید من فقط سقف پارچه ای M4 نکته منفی نسبت به نسل قبل هست. کلا سری4 بدیل اندازه متعارف، حتی از سری8 کاربردی تره.
Jdm باز
۲ فروردین ۱۴۰۱قدرت اشتباه فک کنم ذکر شده چون m4 کامپیتشن 510 اسب بخار قدرت داره
ولی جدایی از اون واقعا از این ماشین خوشم میاد
مهردادکمال
۲ فروردین ۱۴۰۱یه حسی بهم میگه نسل بعد سری چهار همین طرحو بیاد خیلی پخته تر ارایه کنه و همه حرف و حدیث نمای جلوی این سری رو بخوابونه تا اون زمان بی ام و بایست انتفادات جدی که وارد هست رو تحمل کنه