ارتقای بامو M5 جدید توسط AC اشنیتزر
این خودرو یک سدان پرفورمنس با پکیجی کامل است. M5 جدید در بخشهای طراحی، پیشرانه، سیستم تعلیق، اگزوز و رینگها ارتقا یافته است.
ویژگی اصلی این پکیج کیت قدرتی است که باعث شده قدرت پیشرانهی 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربو به 700 اسب بخار و گشتاور نیز به 850 نیوتون متر برسد. این اعداد نشان میدهند که قدرت و گشتاور 100 واحد بهبود یافتهاند. AC اشنیتزر میگوید به زودی پکیج مشابهی را هم برای M5 کامپتیشن معرفی خواهد کرد.
این تیونر آلمانی با محصول جدید خود سری به جهنم سبز زده و رکورد 7 دقیقه و 29.50 ثانیهای را ثبت کرده که 9 ثانیه سریعتر از M5 F90 استاندارد است.
این تیونر همچنین دو سیستم اگزوز با خفه کن را ارائه کرده که هریک با سه تریم اسپورت، اسپورت بلک و اسپورت کربن برای خروجیهای اگزوز در دسترس میباشند.
این خودرو به سیستم تعلیق KW V4 مجهز است که در ارتفاع قابل تنظیم است. AC اشنیتزر میگوید با معرفی این پکیج به دنبال دینامیک رانندگی و هندلینگ بهتر در سر پیچها بوده است. همچنین کیت فنری هم برای M5 در نظر گرفته شده که باعث کاهش 20 تا 25 میلیمتری ارتفاع در جلو و کاهش 10 تا 15 میلیمتری ارتفاع در اکسل عقب میشود.
چندین رینگ سبکوزن و فورج کاری شده نیز در دسترس هستند که از جملهی آنها میتوان به نمونهی دورنگ 21 اینچی اوو اشاره کرد. لاستیکهای پرفورمنس با سایز 275/30 در جلو و 285/30 در عقب به چشم میخورند.
اما کیت آئرودینامیک هم از اسپویلر جلوی فیبر کربنی، رکابهای جانبی، اسپویلر سقفی، اسپویلر لبه صندوق و دیفیوزر عقب فیبر کربنی تشکیل شده است. مشتریان همچنین میتوانند اسپلیتر جلو را با دو نسخهی متفاوت و یک بال عقب کربنی سفارش دهند.
در کابین هم چندین تریم آلومینیومی روی پدالها، استراحتگاه پا، پوشش کنترلر iDrive و نگهدارنده کلید بکار رفته است.