بامو تا آستانه تولید نسخه جدیدی از M1 افسانهای پیش رفت، اما در آخرین لحظه این پروژه را متوقف کرد و به نظر نمیرسد به این زودیها سوپرکار جدیدی بسازد.
«فرانک ون میل»، رئیس بخش M بامو، در مصاحبه با بامو بلاگ گفت که این شرکت نمیخواهد تمرکزش را از مدلهای پرفورمنس فعلی از دست بدهد و هرچند همیشه رؤیای ساخت سوپرکاری شبیه M1 را دارد اما بامو باید زمان مناسبی پیدا کند که ظرفیت کار روی چنین خودرویی را داشته باشد. بامو در حال آمادهسازی معماری نئو کلاس است که از نسخههای الکتریکی و بنزینی M3 آینده پشتیبانی میکند. این خودرو که تا اواخر ۲۰۲۶ یا اوایل ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد، بخش عمده منابع مهندسی شرکت را به خود اختصاص داده است. M3 جدید با موتور بنزینی مجهز به موتوری متفاوت از S58 شش سیلندر خطی ۳ لیتری توئین توربوی مدل کنونی خواهد بود.
M1 جدید قرار بود یک خودروی پلاگینهیبریدی با پیشرانهٔ چهار سیلندر و ۶۰۰ اسب بخار باشد. بامو در طول همهگیری کرونا روی این پروژه کار میکرد اما درنهایت مدیران تصمیم گرفتند بهجای آن، مدل XM را تولید کنند. بامو معتقد بود مشتریان امروزی شاسیبلندها را به خودروهای اسپرت ترجیح میدهند و به همین دلیل XM را انتخاب کرد اما فروش ضعیف XM نشان داد این تصمیم شاید درست نبوده است. حالا نیز پروژه سوپرکار جدید بامو به حاشیه رفته است و با تمرکز فعلی روی نئو کلاس و M3 جدید، طرفداران M1 باید منتظر بمانند تا بامو زمان و منابع لازم را برای احیای این رؤیا پیدا کند.
R
۱۱ خرداد ۱۴۰۴جای خالی سوپر اسپرت و هایپراسپرت به شدت تو سبد بی ام و احساس میشه
مدیراش ترسوان فروش نره باید مثل بنز جسور باشی یی ام و مشتری های وفا داری داره
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۱۱ خرداد ۱۴۰۴همون بهتر گذاشت کنار آخه سوپر کار ۴ سیلندر هیبرید به چه دردی میخوره
👑Porsche🇩🇪and🇮🇹Ferrari👑
۱۱ خرداد ۱۴۰۴همون ۴ سیلندر هیبرید خیلی راحت میتونست بسیاری از خودروهای پرفورمنس آمریکایی رو نابود کنه
تا حالا دیدی خودروی ۴ سیلندر آمریکایی راه بره؟؟؟؟
یا شش سیلندر آمریکایی چطور اصلاً دیدی راه بره؟؟؟؟
آمریکا با همون ۸ سیلندرش به زور حریف ۴ سیلندر یا ۶ سیلندر اروپایی میشه بعد شماها انقدر به ماشینهای آمریکایی مینازید و میپرستید ماشینهای آمریکایی رو
همین مرسدس بنز سی ۶۳ جدید با این موتور ۴ سیلندر تقریباً همه خودروهای آمریکایی رو نقطه میکنه تو درگ
آمریکا فقط ۸ سیلندرهاش خوبه اونم تازه نمیتونه با بقیه ۸ سیلندر ها رقابت کنه فقط میتونه بعضی از ۴ سیلندرها یا ۶ سیلندرها رو شکست بده اونم تازه نه با فاصله زیاد
این کوروت جدیدتون تازه تونسته با سوپر کار ۷ سال پیش فراری مسابقه بده در صورتی که نسل جدید خودروهای فراری هم داره میاد و وقتی که بیاد دیگه نفسی برای کوروت نمیذاره و در مورد اون لامبورگینی هم باید بگم که اون نسخه پایه هستش و نسخه s و sv و svj هنوز مونده که تقریباً یکی دو سال دیگه مشون معرفی میشن بعد اون موقع ببینم کوروت بازم قلدر بازی در میاره یا نه
R
۱۱ خرداد ۱۴۰۴لامبو اصلا تو یه لیگ دیگس تو فک کن با موتور بدون توربو اونم با ۲۰۰ کیلو وزن اضافه فقط یک دهم ثانیه از رقیبت عقب بمونی
ریوولتو مثل آونتادور تو دنیای خودش رقیب نداره این دوتا باید با تمراریو مقایسه بشن
AvestA61's
۱۱ خرداد ۱۴۰۴XM شاید به جرأت بشه گفت بدترین BMW که تا این تاریخ تولید شده.
Taha Ayoobi
۱۱ خرداد ۱۴۰۴(M1 جدید قرار بود یک خودروی پلاگینهیبریدی با پیشرانهٔ چهار سیلندر و ۶۰۰ اسب بخار باشد. بامو در طول همهگیری کرونا روی این پروژه کار میکرد اما درنهایت مدیران تصمیم گرفتند بهجای آن، مدل XM را تولید کنند.)
بد ترین تصمیم دنیا وجود ندا…
M power
۱۱ خرداد ۱۴۰۴از رو همین عکس اگه ماشیناشو میساخت محشر میشد
Я911R
۱۱ خرداد ۱۴۰۴کارخونه ها با ساختن ماشینهای تولید محدود برای خودشون تاریخچه و هویت میسازن حتی اگه ضرر ده باشه مثل LFA مثل کاری که ۱۰ ساله لامبورگینی با ساخت محصولات با تیراژ خیلی کم شروع کرده و بنز و فراری سالهاست این کارو میکنه اینا میشن تاریخ و کلکسیونی کدوم محصول بی ام و بالای ۲ میلیون دلار هست نمیدونم امکاناتش داره ولی هیچوقت این کار انجام نمیده و البته ضررشو هم میده الان یه سری میگن M1 یا حتی E30 تاریخچه هستن !!