بی ام و

تیونینگ X6 فالکون توسط AC اشنیتزر

شرکت تیونینگ AC اشنیتزر می‌خواهد با X6 فالکون در نمایشگاه خودروی اسن توجه همگان را به خود جلب کند.

BMW X6 AC Schnitzer Falcon
BMW X6 AC Schnitzer Falcon
AC اشنیتزر که سابقه‌ی تیونینگ خودروهای ب‌ام‌و، مینی و لندروور را در کارنامه دارد پکیج فالکون را برای شاسی‌بلند ب‌ام‌و در نظر گرفته است. این پکیج تمام قسمت‌های خودرو را تحت تأثیر قرار داده و X6 را خشن‌تر، جذاب‌تر و شاید جدی‌تر از قبل کرده است. AC اشنیتزر بهبودهای ظاهری و فنی خود را از مدل ۳۵i شروع کرد و این رویه را تا M و مدل دیزل آن ادامه داد. این شرکت برای جلب رضایت سلیقه‌های مختلف نمای ظاهری و عملکرد فنی پروژه‌ی آخر خود یعنی همان X6 را بهبود بخشید.

BMW X6 AC Schnitzer Falcon
BMW X6 AC Schnitzer Falcon
افزایش قدرت موتور ب‌ام‌و از ۳۰۱ به ۳۵۵ اسب بخار، برای X6 مدل ۳۵i از ۴۴۳ به ۵۱۷ اسب بخار و در X6 مدل ۵۰i از ۵۶۷ به ۶۴۰ اسب بخار به‌قدری کافی به نظر می‌رسد که گویی استانداردهای جدیدی برای این مدل‌ها به وجود آمده است. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم مدل دیزل هم از این ارتقای موتور بی‌نصیب نمانده و مدل ۳۰d و ۴۰d به ترتیب به‌جای ۲۵۴ و ۳۰۸ اسب بخار نیرو حالا ۳۰۴ و ۳۵۵ اسب بخار نیرو تولید می‌کنند.

BMW X6 AC Schnitzer Falcon
BMW X6 AC Schnitzer Falcon
BMW X6 AC Schnitzer Falcon
BMW X6 AC Schnitzer Falcon
AC اشنیتزر برای احساس قدرت بیشتر و غرش مهیب‌تر در X6 فالکون، برای مدل بنزینی این خودرو صدا خفه کن و سراگزوز مسابقه‌ای و برای مدل دیزلی صدا خفه کن دوقلو و سراگزوز مسابقه‌ای با ماژول صدا (با هفت حالت صدای اگزوز مختلف) در نظر گرفته است. این سیستم و سراگزوز دوتایی اسپرت خودرو حتی در دورهای پایین موتور و حین شروع حرکت خود را نشان می‌دهد و غرش پیشرانه ۴.۴ لیتری X6 M را به گوش همه می‌رساند.

بررسی سیستم تعلیق و تنظیم دوباره‌ی آن هم ارتفاع خودرو را کمتر کرده است. به‌طوری که در جلوی خودرو ۱۵ میلی‌متر و در عقب ۲۰ میلی‌متر از ارتفاع کاسته شده است. کیت بدنه‌ی جدید ب‌ام‌و کاملاً متناسب با افزایش قدرت آن است. این کیت ۱۰ عنصر اصلی بدنه را تغییر داده است. بال‌های جلو و عقب گسترده‌تر، نشان و آرم‌های فالکون، طراحی جلو و عقب هجومی‌تر و دریچه‌های هوای با طراحی جدید نمونه‌هایی از این تغییرات هستند.

درنهایت این پکیج با یک ست از رینگ‌های کلاسیک ۲۲ اینچی پره‌ی دوقلو AC1 با رنگ دوتایی یا مات زغالی تکمیل می‌شود.

مهدی نیک سیرت

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، نویسنده و مترجم اخبار و مطالب دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. mohsen

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    این ماشین واقعا یه سبک خاصه ادم وقتی پیششه یه حس ابهت در عین جمع و جوری رو میده وقتیم میرونیش اصلا حس گندگی نمیده البته من مدل قبلیشو میگم فعلا همه جا انقدر قفل شده خبری از ماشین جدید باحال نیس

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  2. mds

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (299 ديدگاه)

    بهترین هندلینگو تو شاسی بلندا داره x6 بعدم کاین، من اگه میخواستم یه suv با هندلینگ عالی بگیرم انتخاب اولم این بود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. KING 918

      ۱۲ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      در خوب بودن x6 , x5 شکی نیست اما کاین توربو اس بدکردار یه چیزه دیگش ………………….

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. american and japan

      ۱۳ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (199 ديدگاه)

      بنده اگر بخوام suv لوکس بگیرم لکسوس ال ایکس با قابلیت های آفرود بهتر رو ترجیح میدم و اگر بخوام اسپورت باشه جیپ گرند چروکی srt8 رو انتخاب میکنم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. فردین بهادری نژاد

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (129 ديدگاه)

    تیون های خشن رو خیلی میپسندم
    x6 خودش خشن هست اینم بیشتر عصبانیش کرده خیلی خوب شده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. ali ayat

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    نه خیلی زور زده ولی شبیه ماشین پلاستیکی شده اگه ساده درش می آورد خوب بود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. احمد باقری

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (4715 ديدگاه)

    این ماشین، نسبت به خیلی از ماشینهای دیگه بی ام و، طراحی پر ابهت تر و خشن تری داره. خیلی ماشین خوبیه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا